Ja, altijd leukquote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Hey driezitsbankje, wat zullen we eten?"
"Weet niet kaasschaafje, zeg jij het maar."

Ik zou dan nog voor de bus kiezen?quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA ik snap dat ook niet, lekker fietsen toch?
Het gaat meestal maar om max 5 haltes.
Nee, ik kan kiezen, bus of tram
Jij alleen tram?

, alleen als ik naar station ga met mn was richting brabant of naar de uithof dan de tram.. en dat is dan RR dus dat is niet zo erg
, alleen als ik naar station ga met mn was richting brabant of naar de uithof dan de tram.. en dat is dan RR dus dat is niet zo erg  .
.

Ben er bijna weer uit dusquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
Hé Crack_ je was eerst 500 toen 498 nu weer 500

"hubbie" en "mannetje" uit de andere categorie.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind trouwens "mijn meisje" net zo erg als "mijn vrouwtje"
 .
.  .
.

Allebei haram.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"hubbie" en "mannetje" uit de andere categorie..
.

Meestal de bus ja, want dat is minder ver lopen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou dan nog voor de bus kiezen?
En ik fiets eigenlijk altijd, alleen als ik naar station ga met mn was richting brabant of naar de uithof dan de tram.. en dat is dan RR dus dat is niet zo erg
.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"hubbie" en "mannetje" uit de andere categorie..
.

Stijfje?quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vond dat wel geil jou in de top 500

Je bent gewoon lui!quote:Op maandag 2 april 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal de bus ja, want dat is minder ver lopen.
RR valt idd ook erg mee en ik hoef dan niet over te stappen als ik naar het CS wil
En in Woudenberg fiets ik alles, tenzij ik de auto van mijn moeder kan lenen

En wtf, moet jij gewoon om 7 uur de deur al uit zijn?
 En wtf, moet jij gewoon om 7 uur de deur al uit zijn?  

Wat ik wel jammer vind is dat je op een gegeven moment zo'n ideaal wegen / mooimaak / markt plan hebt, en dat het dan een beetje elke keer hetzelfde verhaal wordtquote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
"How much longer do I have to travel before I reach my destination, and where's Calypso?"
"Unrest in the city? Shut your mouth, things are peaceful here."

Aaaaah wijffieeeeee meissssieeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind trouwens "mijn meisje" net zo erg als "mijn vrouwtje"

Ja dat ook, maar het is 8 minuten lopen naar de tramquote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Je bent gewoon lui!
Maar is bus niet -los van dat het minder ver lopen is- gewoon fijner/minder druk?En wtf, moet jij gewoon om 7 uur de deur al uit zijn?

Zwaar leven hebben we ook in den haag.. en half acht wtf manquote:Op maandag 2 april 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar het is 8 minuten lopen naar de tram
Anyhow... de bus is alleen te doen op niet-haagse markt dagen.
Op de marktdagen tijdens de spits ga ik nog liever lopend naar huis
Ja dan werk ik, moet om half 8 beginnen
 .
.

Ja, dat is wel jammer inderdaad. Ik speelde eigenlijk alleen sandbox.quote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vind is dat je op een gegeven moment zo'n ideaal wegen / mooimaak / markt plan hebt, en dat het dan een beetje elke keer hetzelfde verhaal wordt

Meerderequote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Garisson72 het volgende:
Aaaaw Vas kreeg een kusje op d'r voorhoofd van d'r drummerstonerhighschooldropout.
 Ik voel me dan echt een klein meisje ofzo maar op een leuke manier
 Ik voel me dan echt een klein meisje ofzo maar op een leuke manier  

Nohhh,quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwaar leven hebben we ook in den haag.. en half acht wtf man.

Ben jij ook al klaar met school dan of dat er nog bij?quote:Op maandag 2 april 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhh,
tja het zorgt ervoor dat ik niet zo'n achterlijk dag en nachtritme krijg
Neem aan dat jij ook langs de Haagse Markt moet als je naar school gaat?

. Is niet zo heel erg. Via centrum zou sneller zijn maar daar heb ik dus ook echt geen zin in
. Is niet zo heel erg. Via centrum zou sneller zijn maar daar heb ik dus ook echt geen zin in  

Ja bijna, nog 1 minor en daarna stagelopen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al klaar met school dan of dat er nog bij?
En nee gelukkig niet.. wel via vaillantlaan. Is niet zo heel erg. Via centrum zou sneller zijn maar daar heb ik dus ook echt geen zin in

quote:Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef Meloewa het volgende:
Zon soort stem heb ik ook. Daarom kim (L)
 !
!

Lekkerrrquote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 1 minor en daarna stagelopen.
Moet jij niet bijna stagelopen?
En heb je al een idee waar?
De Vaillantlaan vind ik altijd een beetje triest
 .
.  Ben je gek joh.. pas in de vierde
 Ben je gek joh.. pas in de vierde  en zit nu in tweede jaar
 en zit nu in tweede jaar  . Je kunt wel in de 3e stagelopen in het buitenland enzo maar dat wil ik niet
. Je kunt wel in de 3e stagelopen in het buitenland enzo maar dat wil ik niet  .
.  

Heb je maar 1x stage?quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr.
Ik stagelopen?Ben je gek joh.. pas in de vierde
en zit nu in tweede jaar
. Je kunt wel in de 3e stagelopen in het buitenland enzo maar dat wil ik niet
.
En ja is wel triest, vooral triest hoe die voetgangers vooral zomaar oversteken. Kijk uit man

Jaquote:
 , ja dit jaar wat 2 dagen snuffelstage maarja
, ja dit jaar wat 2 dagen snuffelstage maarja  . Niet echt stage dus
. Niet echt stage dus

Ohhh pfff nou ik moest ook een keer een soort van snuffelstage doen voor slb.quote:Op maandag 2 april 2012 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja dit jaar wat 2 dagen snuffelstage maarja
. Niet echt stage dus

Mja, vorig jaar heb ik mn snuffelstage voor slb verzonnenquote:Op maandag 2 april 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh pfff nou ik moest ook een keer een soort van snuffelstage doen voor slb.
Moest ik voor 36 uur een stage vinden, ja daar zit iedereen op te wachten, maar niet heus

.
.

Deze rebel!quote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar heb ik mn snuffelstage voor slb verzonnen
.

Ik ook eigenlijkquote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar heb ik mn snuffelstage voor slb verzonnen
.

Logisch.quote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Maisnon het volgende:
Zo dom als mensen egt schrijven, pff. Ik kan dan gewoon niks meer serieus nemen wat ze zeggen.

Oh, ik dacht dat je "me" ging zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Logisch.
Of woorden zoals "kwa" of "zo ie zo."

quote:

Ik kan het ook niet hebben als mensen y schrijven ipv ij..quote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Maisnon het volgende:
Zo dom als mensen egt schrijven, pff. Ik kan dan gewoon niks meer serieus nemen wat ze zeggen.
 . Wtf man
. Wtf man 
Hahahahaquote:Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk
Dr was ook een klasgenoot die ging bij een matrassenbedrijf stage lopen.
Werd nog goedgekeurd ook.
 . Scholen zijn leuk
. Scholen zijn leuk  

Valt ook in die categorie.quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je "me" ging zeggen.

Wij moeten sowieso 4 stages lopen!
 Wij moeten sowieso 4 stages lopen!  

Heb jij eigenlijk nooit fraude gepleegd?quote:

Nouja ik vind het ook weinig hoor.. helemaal omdat je met een stage pas echt ziet hoe en wat. En tja, als je dan andere kant op zou willen, je zit dan al in de vierde?quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Wow ga je echt pas in je 4e jaar stage lopen, wat weinigWij moeten sowieso 4 stages lopen!
Is natuurlijk ook wel anders bij deze opleiding maar toch..

O, zo noem ik m ook soms jaquote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt ook in die categorie.
"Me hubbie."
"Me allesie."

Hm, alleen op de middelbare school door sommige boeken voor Duits en Frans niet te lezen en samenvattingen van scholieren.com in eigen woorden om te zetten. Maar dat stelt niet veel voor. Wat ben ik toch braaf.quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nooit fraude gepleegd?

Ja precies, straks vind je de praktijk harstikke kut en dan zit je daar met je diploma..quote:Op maandag 2 april 2012 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik vind het ook weinig hoor.. helemaal omdat je met een stage pas echt ziet hoe en wat. En tja, als je dan andere kant op zou willen, je zit dan al in de vierde?

Ja ik had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, alleen op de middelbare school door sommige boeken voor Duits en Frans niet te lezen en samenvattingen van scholieren.com in eigen woorden om te zetten. Maar dat stelt niet veel voor. Wat ben ik toch braaf.

Ik ook nooit. Maar dan helemaal nooit, t enige wat ik deed was duitse lijstjes uit mn hoofd leren.quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, alleen op de middelbare school door sommige boeken voor Duits en Frans niet te lezen en samenvattingen van scholieren.com in eigen woorden om te zetten. Maar dat stelt niet veel voor. Wat ben ik toch braaf.

Nou maar hopen dat 't goed bevaltquote:Op maandag 2 april 2012 17:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja precies, straks vind je de praktijk harstikke kut en dan zit je daar met je diploma..
 . Hoe is jouw opleiding?
. Hoe is jouw opleiding?  Bevalt alles nog?
 Bevalt alles nog?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |