Ik las het, ja.quote:Op maandag 2 april 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fas we hebben je gemist beter lees je ff het vorige topic ofzo als je egoboost wil

Oorlog in die trams 's ochtendsquote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan bijna niemand.
See what I did there?

Lekker sinasappeltje van me.quote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee koosnaampjes vind ik wel lief eigenlijk.

Ja en toen was ik helemaal panischquote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey had jij niet laatst seks zonder condoom en ging je toen zo'n test doen?

Welke?quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tof.
Ik heb dat ook met bepaalde games.

we hadden de jongens ingemaakt
 we hadden de jongens ingemaakt

Super Mario Sunshine tijdens een sneeuwstorm.quote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke?
Ik met SSX in de winter, en RCT in de zomer
We hadden trouwens Age of Empires 2 LAN gespeeld, echt te erg, maar was wel leuk. Gewoon ook met een fanatieke vriendin erbij enzowe hadden de jongens ingemaakt
 Ik heb dat met Master of Olympus: Zeus en Red Alert 2. Oh ja, AoE2 ook.
 Ik heb dat met Master of Olympus: Zeus en Red Alert 2. Oh ja, AoE2 ook.  

Wat zou je dan wel door de beugel vinden kunnen?quote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
Nee koosnaampjes vind ik wel lief eigenlijk.

Wat een heerlijke TTquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Bah wat heb ik daar een hekel aan zeg, mannen die vrouwen/meisjes "popje" noemen. Het staat een beetje op gelijke hoogte met de benamingen "kutje, tietjes, aarsje etc." door het manvolk.
Waarom moeten vrouwen altijd lief en schattig zijn? En dat gezeik over dat vrouwen niet poepen is ook zo ultratriest
. Ik weet dat het als soort van "grapje" bedoeld wordt, maar dan is 't nog triest.
Ps: Ts poept wel.

Sowieso al die scholieren van de middelbare school,quote:

Suikermosseltje.quote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat zou je dan wel door de beugel vinden kunnen?

Sletje.quote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]

Ja waarm gaan die scholieren trouwens altijd met de tram naar school!quote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso al die scholieren van de middelbare school,
maar gelukkig ben ik dat al voor
Zit al om 7 uur in de tram.
Een keer meegemaakt, nooit meer.

Dat lijkt me echt niet chill wakker worden.. met je halve hoofd in zo'n tram
 Dat lijkt me echt niet chill wakker worden.. met je halve hoofd in zo'n tram  

"Hey driezitsbankje, wat zullen we eten?"quote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Willekeurige woorden als koosnaampje gebruiken.

quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Hey driezitsbankje, wat zullen we eten?"
"Weet niet kaasschaafje, zeg jij het maar."

Ah dat ligt heel erg aan de persoon enzoquote:Op maandag 2 april 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]

This city is like Ajax! Head and shoulders above the restquote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Super Mario Sunshine tijdens een sneeuwstorm.Ik heb dat met Master of Olympus: Zeus en Red Alert 2. Oh ja, AoE2 ook.

JA ik snap dat ook niet, lekker fietsen toch?quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja waarm gaan die scholieren trouwens altijd met de tram naar school!
Jij moet wel met de tram trouwens ofzo?Dat lijkt me echt niet chill wakker worden.. met je halve hoofd in zo'n tram

quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
This city is like Ajax! Head and shoulders above the rest
 !!
!!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |