. Het staat een beetje op gelijke hoogte met de benamingen "kutje, tietjes, aarsje etc." door het manvolk.
. Het staat een beetje op gelijke hoogte met de benamingen "kutje, tietjes, aarsje etc." door het manvolk.  ? En dat gezeik over dat vrouwen niet poepen is ook zo ultratriest
? En dat gezeik over dat vrouwen niet poepen is ook zo ultratriest  . Ik weet dat het als soort van "grapje" bedoeld wordt, maar dan is 't nog triest.
. Ik weet dat het als soort van "grapje" bedoeld wordt, maar dan is 't nog triest.  .
.

quote:

.
.

Dat is wel heel sad
 Dat is wel heel sad  

Ik zou hem spontaan een knal verkopen.
  Ik zou hem spontaan een knal verkopen.

Serieus? Dat is wel heul sadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja trouwens ik heb nog nooit gehoord dat een man zijn vriendin popje noemtDat is wel heel sad

Hier zeggen alleen meisjes et wel eens tegen elkaar

.
.

gaylord!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
Ik noem mijn homies voor de grap wel eens "popje"

Dat vind ik opzich nog wel grappigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
Ik noem mijn homies voor de grap wel eens "popje"
 .
.

Stiekem wil je het wel heh, sletjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Bah wat heb ik daar een hekel aan zeg, mannen die vrouwen/meisjes "popje" noemen. Het staat een beetje op gelijke hoogte met de benamingen "kutje, tietjes, aarsje etc." door het manvolk.
Waarom moeten vrouwen altijd lief en schattig zijn? En dat gezeik over dat vrouwen niet poepen is ook zo ultratriest
. Ik weet dat het als soort van "grapje" bedoeld wordt, maar dan is 't nog triest.
Ps: Ts poept wel.

Wij ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef MASD het volgende:
Ik noem mijn vriendin altijd "hoer".

Hangt van de toon afquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |