quote:
Serieus? Dat is wel heul sadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja trouwens ik heb nog nooit gehoord dat een man zijn vriendin popje noemtDat is wel heel sad
![]()
Hier zeggen alleen meisjes et wel eens tegen elkaar
gaylord!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
Ik noem mijn homies voor de grap wel eens "popje"
Dat vind ik opzich nog wel grappigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
Ik noem mijn homies voor de grap wel eens "popje"
Stiekem wil je het wel heh, sletjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
Bah wat heb ik daar een hekel aan zeg, mannen die vrouwen/meisjes "popje" noemen. Het staat een beetje op gelijke hoogte met de benamingen "kutje, tietjes, aarsje etc." door het manvolk.
Waarom moeten vrouwen altijd lief en schattig zijn? En dat gezeik over dat vrouwen niet poepen is ook zo ultratriest
. Ik weet dat het als soort van "grapje" bedoeld wordt, maar dan is 't nog triest.
Ps: Ts poept wel.
Wij ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef MASD het volgende:
Ik noem mijn vriendin altijd "hoer".
Hangt van de toon afquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef immortalsean het volgende:
whaha, TS gebruikt poppers en steekt dan z'n vinger in z'n anus, zodra die open gaat staan...
Dat dus. Gatverdamme wat heb ik er een hekel aan als een vriendin 'popje' tegen me zegtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[/s]Hier zeggen alleen meisjes et wel eens tegen elkaar
Waarom heb je dan ook vriendinnen die dat zeggen?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat dus. Gatverdamme wat heb ik er een hekel aan als een vriendin 'popje' tegen me zegt
Och ook zo erg ja. Dat kun je als vader heul misschien nog tegen je 3 jaar oude kind zeggen, meisje dan natuurlijkquote:
Nou moet ik wel zeggen dat als ik een man zijn vriendin 'popje' noem het uitermate gay overkomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef 2cv het volgende:
Proberen wij mannen eens lief te doen, is het nog niet goed. Vrouwen ...
Kom jij wel eens vrouwen tegen danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef 2cv het volgende:
Ik zal alle vrouwen voortaan trut noemen, ok ?
Dat is weer 't andere uiterstequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef 2cv het volgende:
Ik zal alle vrouwen voortaan trut noemen, ok ?
Ja. Mijn dokterquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is weer 't andere uiterste.
Wat is de Nederlandse vertaling?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik noem mijn chicks altijd:
gez-taw-sla-ej-liw-nekeun (fonetisch: geztaslaeliwnekeun)
Dan zeggen ze zo: Wat?
En dan is het feest.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
schatje !!quote:
En wij betalen er niet eens voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef MASD het volgende:
Ik noem mijn vriendin altijd "hoer".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |