quote:Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef Nober het volgende:
twitter:kimfeenstra twitterde op zondag 01-04-2012 om 22:59:33Onterechte klacht @Mieron Maar Lieve Mensen! Thanks 4 watching en alle goede complimenten! Ik straal van oor tot oor! Ik ga nu lekker slapen! Dikke kus voor iedereen! reageer retweet

ik hoop voor haar dat je bedoelt: "ze is zeker niet dom óf onaardig."quote:Op maandag 2 april 2012 07:16 schreef raptorix het volgende:
Ze kwam wel eens in het cafe waar me vriend werkt, ze is zeker niet dom en onaardig.

quote:Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef Meloewa het volgende:
Zon soort stem heb ik ook. Daarom kim (L)

_______!
_______!

Ze zit al klaar voor het cumshot zie ik.quote:

Tja als zij het geheel met haar stemgeluid ondersteunt kan ik me daar wat bij voorstellen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:08 schreef Appie030 het volgende:
Mattie van mij heeft der gedaan, schijnt echt tegen te vallen in bed.

Bummer.quote:Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef Meloewa het volgende:

Er ging denk ik een straal van oor tot oor. En toen nog één, en toen nog één.quote:

Wehehe volgens hem was ze juist super stil en verlegen en onzeker over haar tiets.quote:Op maandag 2 april 2012 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tja als zij het geheel met haar stemgeluid ondersteunt kan ik me daar wat bij voorstellen.

Bron: Wikipedia.nlquote:Later in de uitzending bekende Feenstra dat ze slechthorend is aan beide oren, door een ongeluk dat ze als kind had.

Ach...miepen over de definitie van doof laat ik wel aan jou overquote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef PandaDrop het volgende:
Feenstra is niet doof. maar slechthorend aan haar beide oren.
Dat voor jullie erg moeilijk als je het verschil niet weet.
[..]
Bron: Wikipedia.nl
 , doof...slechthorend.... het is in ieder geval de reden voor het 'vreemde' praten.
, doof...slechthorend.... het is in ieder geval de reden voor het 'vreemde' praten.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |