Eigenlijk zoals ik dus.quote:Op maandag 2 april 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
Oh ik had zo'n teamleidster, die had alleen die g en praatte verder helemaal normaal.
Hoezo dat ded salatrel alquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet erg netjes om de naam van je collega hier neer te zetten.
Ik ben designer/ontwikkelaar, dan noem je het een studio. Heb ik begrepen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kwam net in een boek wat ik aan het vormgeven was een persoon 'Hommo Vickers' tegen.
Groente en andere dingen heb ik er nog nooit gehaald eigenlijkquote:
Ik zal jou eens afbouwenquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Salatrel het volgende:
tijd om af te gaan bouwen naar het weekend toe bob
Ah dan zit ik ook in een studioquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben designer/ontwikkelaar, dan noem je het een studio. Heb ik begrepen.
jaja 'designer' thuisstudie frontpage 2000 telt niet hoorquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een baasquote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja serieus, 'Hommo' als voornaam._!
Hebben jullie ook kantoortuinen enzovoort?quote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Frontpagequote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaja 'designer' thuisstudie frontpage 2000 telt niet hoor
Goedkope groente is wel tof, maar ik heb geen zin om in de spits naar de Haagse Markt te gaan.quote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Groente en andere dingen heb ik er nog nooit gehaald eigenlijk. Maar ligt er ook heel erg aan wat je gaat kopen, soms scheelt het niks met de supermarkt
. En als je gaat wanneer ze aan 't opruimen zijn krijg je alles mega cheap want dan willen ze 't graag kwijt natuurlijk..
We hebben niet eens een fatsoenlijke parkeerplaats. Mijn bolide moet altijd tussen van die lelijke Aygo en C1 gedrochten staan.quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie ook kantoortuinen enzovoort?
Gewoon uitschrijven op papier en dan met ocr inscannenquote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FrontpageGewoon in Word. Ga toch niet extra betalen.
Ja wel goed hoor.quote:
Ja daarom snel kopen en weg.. het is der echt niet gezellig en ik weet niet hoe het bij jou zit maar dat is niet echt een plek waar ik me op mn gemak voelquote:Op maandag 2 april 2012 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedkope groente is wel tof, maar ik heb geen zin om in de spits naar de Haagse Markt te gaan.
Wat is er, popjequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben niet eens een fatsoenlijke parkeerplaats. Mijn bolide moet altijd tussen van die lelijke Aygo en C1 gedrochten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |