abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2012 @ 13:54:30 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109802734
6 april: Marrije (meisje)

*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

2 december: bellelena

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 2 april 2012 @ 13:54:45 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109802740
Diaan :*
pi_109802790
Diaan we gaan gewoon duimendraaien dat je vruchtje uitgroeit tot een prachtige baby :*
pi_109802879
Diaan wat naar dat er nog geen duidelijkheid is! Ik blijf duimen hoor :*
  maandag 2 april 2012 @ 13:59:38 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109802886
Diaan :*. Vervelend dat je nog met die onzekerheid blijft zitten!
pi_109802911
Diaan ik duim ook nog heel hard door!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109802989
Wat vervelend dat je nu nog niet weert waar je aan toe bent. Maar het is nog niet direct slecht nieuws in ieder geval.

Sterkte :*
  maandag 2 april 2012 @ 14:02:50 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109803007
lily, inderdaad... hoop doet leven. Tot tegendeel bewezen is, ben ik gewoon zwanger.

En ik ben/was een beetje in verwarring door echoscopiste.. zij had het over een zwangerschap van 4 a 5 weken. Toen dacht ik later... 4 a 5 weken vanaf bevruchting of vanaf eerste dag laatste ongesteldheid? Als het 4 a 5 weken vanaf bevruchting is, zou het misschien wel kunnen kloppen.
Als ik op internet zoek naar een embryo van 4 a 5 weken vanaf bevruchting.. is dat inderdaad ong. 10 mm.
Lastig is nu ook gewoon dat ik niet weet wanneer de eerste dag van mn laatste ongesteldheid is geweest. Daarbij had/heb ik een cyclus van ong. 5 weken. Dus dat het minder lang is dan gedacht, zou ook nog kunnen.

Hmm. 8)7
Make love, not war ☮
pi_109803024
Diaan... ik blijf in ieder geval hopen voor je!

Ik heb zojuist de bedrijfsarts gesproken en dat gaf me het gevoel dat ik het bij het rechte eind had. Hij viel bijna van zijn stoel af toen ik vertelde dat ik in de eerste drie maanden maar op mijn vakantieuren moet teren. Gelijk de vraag: en waar staat dat dan?!

Ik moet deze vraag voorleggen aan leidinggevende voorleggen + mogelijkheden doorspreken om meer thuis te werken ivm lange autoritten en vermoeidheid/braken.

Loopt dat op niets uit dan ben ik van harte welkom op zijn spreekuur alwaar hij een rapport zal opstellen.

Grote vraag blijft natuurlijk of dat goed is voor de arbeidarelatie maar dat aspect komt nu even helemaal op de laatste plaats.

Pfieuww... grote meid.
Het leven blijft 1 groot leerproces :-)
Gelukkig heb ik nu meer rust gekregen hierdoor.
pi_109803119
Diaan die verwardheid over de lengte van je zwangerschap kan ik me levendig voorstellen. Zat er zelf ook een dikke week naast. Ga uit van het goede en wat de echoscopiste tegen je heeft gezegd. Dan komt het hopelijk wel goed.Veel succes de komende tijd!
pi_109803202
Diaan, wat vervelend dat je nou nog niet echt iets wijzer bent. Maar, zoals de rest al aangeeft, we gaan gewoon uit van het positieve! :*
pi_109803224
Labellooo
fijn een goede 20weken echo! :)

Twinkle
dat klinkt al goed :)

hoop dat je er uit komt zo, en dat je wordt behandelt zoals hoort..

:*

Diaan :*
wat een onzekerheid zo!
ik duim mee, hopen dat dit vruchtje uitgroeit tot een gezond kindje :)
pi_109803235
Diaan wat vervelend dat je nog geen zekerheid hebt. Ik blijf voor je duimen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 2 april 2012 @ 14:11:16 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109803320
Diaan... :* Ik duim, en hoop en kruis mijn vingers heel hard voor je.
  maandag 2 april 2012 @ 14:11:56 #15
114177 Diaan73
pi_109803341
Vergeet ik helemaal te *O* *O* voor Labellooo.

Aangezien Peaceman nu toch thuis is, Lennon naar kdv en Twan op school gaan we even naar de stad. Even de zinnen verzetten en een hapje eten.

:* voor iedereen!
Make love, not war ☮
pi_109803359
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Dus dat het minder lang is dan gedacht, zou ook nog kunnen.

Hmm. 8)7
en dan zou een eventuele innestelingsbloeding ook weer beter te verklaren zijn
  maandag 2 april 2012 @ 14:12:26 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109803372
SupremeEvil, fijn dat alles goed gaat joh! Houden zo (en ook lekker posten :Y ).
Fijn hè, zo'n stuiterbal in je buik O+

Phaidra, fijn dat het bij jou ook lekker loopt! *O*

Labelloo, een goede 20-weken echo! *O*
Enne ik wil ook wel een PM met het geslacht O-)

Roosje, komt helemaal goed joh! Nog eventjes en je hebt er een heus baby'tje bij O+

Diaan, verdorie. Nou weet je dus eigenlijk nog niks. Nog eens een paar weken nagels bijten. Sterkte meis :*

Twinkle, die arbeidsrelatie is nu toch al verprutst doordat je baas niet echt meewerkt. Dus daar zou ik me een heel stuk minder druk om maken...
pi_109803449
Oh, labelloo, ik heb het goede nieuws helemaal gemist. Hurray voor de goede echo! :)
En klopt het dat je aan pm's doet? ;)
pi_109803454
fluugs! :D Wat lief van je dat je Marije even bovenaan laat staan! O+

Zo zeker van je zaak dus dat het m niet gaat worden de komende dagen?
pi_109803576
Zo die worst was lekker. Ik vrees dat ik er zometeen in omgekeerde volgorde van kan "genieten" maar het was het waard :')
  maandag 2 april 2012 @ 14:19:22 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109803595
Diaan, jammer dat je nog een tijdje (of je. . .4 weken is wel een periode waarin je geduld op de proef wordt gesteld) in onzekerheid zit. Je kunt ook ff checken wat ze precies bedoelde, maar de kans is groot dat ze vanaf de bevruchting rekent. Sterkte en we houden hoop!

Twinkle, vervangende werkzaamheden dus bespreken, is dat mogelijk denk je?

Labelloo, een goede echo *O*
  maandag 2 april 2012 @ 14:19:30 #22
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109803602
Diaan. :*
A grand adventure has begun.
pi_109803640
Labelloo wat fijn van je goed echo *O*
pi_109803670
Bedankt voor de jompels dames!! :) En helaas doe ik niet aan PM's! :P ;) Gewoon even geduld! :D
  maandag 2 april 2012 @ 14:23:51 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109803785
Sorbo, dan heb je er 2x plezier van gehad! :Y)
  maandag 2 april 2012 @ 14:24:16 #26
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109803802
Gaaf labello :) wij hopen ook op een goede echo maar dat duurt nog 2,5 week. Gelukkig is dat ook zo voorbij.

Diaan sterkte, tijd kan altijd schommelen hoor, soms is het nog te vroeg om het goed te zien of te juichen. Maar het blijft vervelend. Hopen dat de onzekerheid snel voorbij is en het allemaal goed zit.
Be dance |Be real| Be You
pi_109804056
Diaan :* ik heb je gepm-t...

Labelloo, wat fijn dat de 20 weken echo goed ws! *O* en geduld is stom }:| :{w

Zooooo ik heb even heeeeeeel diep geslapen :O :Z en de stinkerd slaapt ook nog, dus nu maar eens snel een douchen pakken, voor zwaan kleefaan weer wakker is :D
pi_109804062
Ah te laat.... :')
pi_109804208
Als het aan mij ligt wel Marijee.. ik ben zeer gemotiveerd om wat dan ook voor het bedrijf te betekenen. Als ik hier thuis kan werken met de wc binnen handbereik, dan moeten we dat zeker doen!

Ik zat de laatste dagen vooral mobiel te internetten.. dus dan kan ik geen smileys plaatsen
Maar even een *O* *O* *O* voor alle goede echo;s en andere resultaten.

Ow ja en ik zag ook al dat Marije bovenaan staat *O*

Ik moet nog even niet denken aan die plek denk ik :X :D .. Ooit moet ik er ook aan geloven.
  maandag 2 april 2012 @ 14:45:17 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109804609
Niet helemaal eerlijk bovenaan O-) Maar ik sta er dan toch maar, ook al is het maar voor even *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109804651
Labello gefeliciteerd met de goede echo!

Ik heb net even de kleertjes geïnventariseerd voor m'n excelsheet.. Nu al 22 rompertjes, 12 pakjes, 10 broek-shirt-vestje combi's. Wat en verwend kreng :o. En zelf écht niet zoveel gekocht.

Nu ga ik me maar op de rest van de lijst concentreren, al zijn moltons en zoogcompressen wel wat minder leuk om te kopen :+.
  maandag 2 april 2012 @ 14:48:37 #32
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109804746
Diaan, spannend joh :* ik duim!

He Twinkle, gelukkig :* Wat een heerlijke bedrijfsarts heb je :) Heeeeel fijn dat ie aan jou kant staat. :) Idd wat het voor je relatie met je leidinggevende doet is de vraag, maar toch. Jij zit iig goed nu :*

Labello fijn dat je 20w echo goed was!! :D

Ben net ff naar de stad geweest voor leuke kleding, pff :') Oke, ik wil niet weer gaan lopen zeiken, maar ben erachter dat je als zwangere dus maar een paar winkels hebt waar je leuke dingetjes kunt kopen :+ Nouja. Heb iig een leuke tregging kunnen scoren in de uitverkoop (25e) bij de miss etam :) Ga denk ik op de site van H&M/Esprit en marktplaats nog wat zoeken naar andere leuke dingen zoals shirtjes etc. :)
Waar kopen jullie je kleding eigenlijk?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 2 april 2012 @ 14:50:19 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109804821
Minder leuk misschien, maar niet minder belangrijk :P

Aanrader:

http://www.pasopshop.nl/contents/media/ultrabhpadsdoos.jpg
pi_109805011
Dat soort dingen.. leuk dat het voorbij komt maar ik zit er inderdaad niet op te wachten :D

Mijn vriendin die 8 weken terug beviel van een mega baby heeft een scheve hechting na totaalruptuur (of hoe noem je dat). Nou moet het zaakje opnieuw gehecht gaan worden en de boel is daar aardig verzakt :X ... + dat ze uh.. incontinent is vanuit haar anus :X

Maar ik lees net in zo'n zwanger zijn boekje dat 9 op de 10 bevallingen vlekkeloos verlopen hoor!

Maar bovenstaande wens je je ergste vijand nog niet toe denk ik :X
  maandag 2 april 2012 @ 15:03:18 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109805325
Enfermera, ik heb nog wel een pakketje positiekleding te koop als je zou willen (eigenlijk vooral broeken). Weet niet welke maat je hebt? Hier in V&A staan ook leuke spullen nu te koop.
pi_109805603
Enfermera
Heb voornamelijk shirtjes van only en h&m aan (en de vorm gaat na t wassen mooi terug, dus geen blijvende buik er in :D)
Echte zw.schaps shirts heb ik niet veel aan, blijft nog wat ruimte in de voorgevormde 'buik' van 't shirt 'over'.

Persoonlijk zou ik bepaalde shirts pas kopen als je buik wat groter is zodat je kunt kijken of t past bij de vorm van je buik.
(na onze 12wkn echo nam m'n schoonmoeder me mee winkelen O+ echt superlief, heb toen dus 2shirts gekregen+een broek) Vind t jammer dat ik die shirts nog niet echt veel aan heb gehad.
Die broek kon ik al snel aan trouwens :)
+ had nog een broek gekocht, mt groter, was na 30wkn wel prettiger.

En zwangerschapslegging O+ van mamalicious

*O* ziekenhuistas staat klaar
En vanavond komt n vriendinnetje hier koken+eten
:)
pi_109805623
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Enfermera het volgende:
Diaan, spannend joh :* ik duim!

He Twinkle, gelukkig :* Wat een heerlijke bedrijfsarts heb je :) Heeeeel fijn dat ie aan jou kant staat. :) Idd wat het voor je relatie met je leidinggevende doet is de vraag, maar toch. Jij zit iig goed nu :*

Labello fijn dat je 20w echo goed was!! :D

Ben net ff naar de stad geweest voor leuke kleding, pff :') Oke, ik wil niet weer gaan lopen zeiken, maar ben erachter dat je als zwangere dus maar een paar winkels hebt waar je leuke dingetjes kunt kopen :+ Nouja. Heb iig een leuke tregging kunnen scoren in de uitverkoop (25e) bij de miss etam :) Ga denk ik op de site van H&M/Esprit en marktplaats nog wat zoeken naar andere leuke dingen zoals shirtjes etc. :)
Waar kopen jullie je kleding eigenlijk?
De stretch basics van Only vond ik heel erg fijn! O+
pi_109805634
Ik shop veel online... je hebt wel wat 'outlet' gebeurens online! Is ook een topic van, zal ik eens kijken of ik die kan kicken?

Het fijne van in de zomer hoogzwanger zijn (in mijn geval dus) vind ik dat je gewoon met een jurkje wegkomt...
pi_109805700
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

De stretch basics van Only vond ik heel erg fijn! O+
:Y
Zag m te koop staan in V&A
Heb er zelf 2 van in t zwart, echt fijn om te dragen
pi_109805719
Ik heb net afgelopen weekend de online H&M geplunderd op kosten van K en J. O-)

Hier in LWD niet of nauwelijks leuke positiekleding te vinden. Miss Etam vind ik door de bank genomen helemaal niks en de H&M heeft hier geen mama-afdeling.
  maandag 2 april 2012 @ 15:16:23 #41
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109805793
Asy: oh tof! Ik heb maat 36. Thanks, ga ik daar ook ff kijken :D

Zoe: ah oke. Thanks voor de tip! :D :*

Cynthia: jij ook bedankt voor de tip! :* :D whihi. Only is idd een fijn merk :Y

Gerbera: that would be nice! :D *G*
pi_109805923
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef Marrije het volgende:
Minder leuk misschien, maar niet minder belangrijk :P

Aanrader:

http://www.pasopshop.nl/contents/media/ultrabhpadsdoos.jpg
Handige site!
  maandag 2 april 2012 @ 15:22:44 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109806045
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef KatyM het volgende:

[..]

Handige site!
Die site ken ik verder niet ;) Ze zijn ook te koop bij het gebeuren waar je je klossen ophaalt. Scheelt weer verzendkosten. Bij etos, kruidvat etc zijn ze dan weer niet te koop.
pi_109806651
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net afgelopen weekend de online H&M geplunderd op kosten van K en J. O-)

Hier in LWD niet of nauwelijks leuke positiekleding te vinden. Miss Etam vind ik door de bank genomen helemaal niks en de H&M heeft hier geen mama-afdeling.
Ik las K. haar laatste blog en och wat moet het hard voor haar zijn dat jij positiekleding koopt en niet zijzelf :'(
Jij bent voor haar the next best thing denk ik dus fijn dat het zo kan maar toch. Wat is het leven hard soms -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 april 2012 @ 15:43:27 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109806898
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef Enfermera het volgende:
Asy: oh tof! Ik heb maat 36. Thanks, ga ik daar ook ff kijken :D

Ja heuj, zo slank ben ik heul niet! Ook niet als ik niet zwanger ben :D

Dadelijk lekker aan de rauwe andijviestampot! Heb er nu al zin in! :9~

En ik heb een wiebelbuik O+
pi_109807016
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik shop veel online... je hebt wel wat 'outlet' gebeurens online! Is ook een topic van, zal ik eens kijken of ik die kan kicken?

Het fijne van in de zomer hoogzwanger zijn (in mijn geval dus) vind ik dat je gewoon met een jurkje wegkomt...
Ja.doe.s!
Ik loop ni gewoon nog in mn normale shirtjes...nou ja een paar. Sommige worden te.kort.
Best bizar als.je bedenkt dat ik nu een shirt aan heb dat ik gekocht heb op mn lichtst...nja t zit.;) (lang leve primark ;))

Oh en broeken heb ik pas aan sinds week 19 of 20 (sindsdien groeit.t ook opeens).
Shirts.heb ik een aantal van vorige.keer (zitten wat ruimer.maar ach t kan wel, masr er zir daar.ook geen buik in. Is van noppies)
In Delft hebben ze echt heeeeek weinig, zit een h&m die wat heeft. Miss etam heeft er niks meer. En nog een winkeltje. Daar heb k mn broeken gekocht. Wel afgeprijsd wang ga echt geen 80, 90 euro uitgeven aan een broek nu. Nomaal al niet :')
pi_109807209
Ik heb de hele zwangerschapscollectie van de H&M aan ongeveer.. en m'n eigen colbertjes gewoon nog, maar dan open natuurlijk...

Ik wil dit kleed, maar dan in het rood:

Nergens te vinden!
pi_109807357
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de hele zwangerschapscollectie van de H&M aan ongeveer.. en m'n eigen colbertjes gewoon nog, maar dan open natuurlijk...

Ik wil dit kleed, maar dan in het rood:
[ afbeelding ]

Nergens te vinden!
Katy, vind je die rood/roze niet leuk dan? Die vind ik ook wel tof :)
pi_109807376
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik las K. haar laatste blog en och wat moet het hard voor haar zijn dat jij positiekleding koopt en niet zijzelf :'(
Jij bent voor haar the next best thing denk ik dus fijn dat het zo kan maar toch. Wat is het leven hard soms -O-
Had het er nog met haar over van 't weekend en (dit wist ik al wel, maar bevestigde ze nog eens) zo ervaart ze het niet. Soms bekruipt even dat gevoel van had ik het kindje maar bij me, maar het grootste gedeelte van de tijd kan ze voor 100% genieten van hoe we het nu meemaken. Ze is zelf heel blij dat ze het zelf niet meer zwanger kunnen zijn heeft kunnen verwerken vóór we hier aan begonnen. Het is heel goed geweest dat hier een paar jaar overheen is gegaan. Hierbij heeft ook geholpen - en dat doet het nog steeds- dat ze al eens een kins heeft gekregen en dus weet wat het is om zwanger te zijn.

Natuurlijk is het niet ideaal en natuurlijk had ze het 't liefst zelf gedaan, maar het is het pure geluk dat 99% van de tijd overheerst. Ben heel trots op haar, dat ze zover is gekomen.
pi_109807407
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oh lekker! Met spekjes?
O+ spekjes, morgen zuurkool(+spekjes :9 )
Vriendin gaat noodles maken en m'n lief had zaterdag hertog ijs gehaald (verwen momentje ofzo? Kleine bakjes)

Ik ook :D
En ze heeft ook nog de hik haha
pi_109807724
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Katy, vind je die rood/roze niet leuk dan? Die vind ik ook wel tof :)
Ja ik ook, maar het wordt een jongetje :). De rest is donkerblauw met wit, en dan dat roze erbij vind ik toch niet zo.
pi_109807764
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar het wordt een jongetje :). De rest is donkerblauw met wit, en dan dat roze erbij vind ik toch niet zo.
Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagd :D

Mijn schoonbroertje heeft vroeger een roze babykamer gehad :+ Mijn schoonmoeder was er namelijk van overtuigd dat ze een dochter zou krijgen, want toen ze zwanger was van Martijn voelde het volledig anders. Tadaaa, toch een zoon :D
pi_109807876
Haha :D Coco

Ik kreeg laatst allemaal blauwe-meisjes-pakjes/jurkjes van m'n moeder.
M'n moeder kreeg allemaal blauwe kleertjes voor mij zodat 't leuk stond bij m'n 2lingbroertje :D
Best schattige kleertjes (meisjesachtig én blauw)
pi_109807878
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagd :D

Mijn schoonbroertje heeft vroeger een roze babykamer gehad :+ Mijn schoonmoeder was er namelijk van overtuigd dat ze een dochter zou krijgen, want toen ze zwanger was van Martijn voelde het volledig anders. Tadaaa, toch een zoon :D
:D Ahh gos, t arme kind. Ik ben helemaal niet zo van t stereotype blauw of roze hoor. Maar ik bleef toch steeds vallen voor dat donkerblauw met streepjes, sterretjes en ruitjes. Dus dat is het toch geworden.

Morgen wel foto als de meubels er zijn *O*
pi_109807911
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef KatyM het volgende:

[..]

:D Ahh gos, t arme kind. Ik ben helemaal niet zo van t stereotype blauw of roze hoor. Maar ik bleef toch steeds vallen voor dat donkerblauw met streepjes, sterretjes en ruitjes. Dus dat is het toch geworden.

Morgen wel foto als de meubels er zijn *O*
Leuk! *O*
  maandag 2 april 2012 @ 16:11:27 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109808062
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Oh lekker! Met spekjes?
O+ spekjes, morgen zuurkool(+spekjes :9 )
Vriendin gaat noodles maken en m'n lief had zaterdag hertog ijs gehaald (verwen momentje ofzo? Kleine bakjes)

Ik ook :D
En ze heeft ook nog de hik haha
ja, met spek :Y)

Wij hebben crème/wit met rood gecombineerd voor onze jongens O+
pi_109808098
:D bewegende buiken O+ hier.word k ook geschopt pp t.moment :D O+

Gisteren was zo schattig trouwens. Floris weet tegenwoordig dat er een baby in een buik zit (ook wel s in de zijne als je t vraagt :P). Dus gisteren zei ik toen ik op de grond lag: zeg maar hallo tegen je zusje. Zwaaide hij en zei hij hallo O+ smeltmomentje hoor :D
Hij kan ook zusje zeggen (op zijn manier).

Katy ben.benieuwd naar je babykamer!
Leuk O+

Ik ben geduldig aan t wachten tot begin mei :P tot.de.ramen komen
  maandag 2 april 2012 @ 16:17:32 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109808338
Son, wat leuk! O+
Ik ben aan het proberen of hij de naam van de baby wil zeggen. Maar dat wil nog niet zo lukken. Maar goed, hij zegt zijn eigen naam nog niet eens :D

Mijn buik gaat echt op en neer. Lijkt wel een golfslagbad O+
pi_109808822
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
pi_109808941
He bah bellelena. :*

Asy, golfslagbad O+ ben benieuwd of.deze baby daar ook voor gaat zorgen (broerlief niet namelijk ;))
pi_109809063
Ahh gut belle.. ook jou blijft het niet bespaard dus. Ik kan me levendig voorstellen dat je er een beetje van in paniek raakt. Het gebeurt zo vaak en dan blijkt toch alles goed te gaan. Coco is hiervan volgens mij een goed voorbeeld.

Is het te vroeg om hiervoor de vk te bellen? Ik weet niet hoever je inmiddels bent? Ook voor jou duim ik dat het tkt een goed einde komt.
pi_109809079
Toen we zaterdag terugreden van kraambezoek zei ik nog tegen J, dat ik nog niet hoefde. Klein baby'tje zoveel werk en spannend. Amy wordt steeds makkelijker enz enz. Maar toen ik vanochtend wakker werd met erg zere borsten, ik ineens gekke dingen vond stinken en ik me herinnerde dat mijn bekkenbodem gek deed afgelopen week, kreeg ik een vermoeden.

SPOILER
Diaan, wat een spanning toch zeg! Ik heb meegelezen en geduimd dat je goed nieuws zou krijgen. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijgt.

Bellelena, voor jou hoop ik dat het bij dit bloed blijft! Sterkte!
pi_109809122
Hier ook een drukke buik. Heel fijn, want dat betekent dat ons meisje het goed doet :) Maar minder fijn dat ze dr karatetrappen richting mn blaas afwisselt richting mn maag. Doet zeer :D

Bellelena: Bloed in het begin komt vaker voor en hoeft niks te zeggen! Hier ook veel bloed gehad bij afvegen. Positive thinking! Dit babytje is zichzelf heeeeel goed aan het ingraven en dat laat wat sporen na ;) :*

Spannend Solagratia, gefeliciteerd!!

Oh! En foto's van het speelkleed (ongeveer 150x200cm) en boxkleed (wat een beeeetje scheef is geworden :') )

maandag 2 april 2012 @ 16:35:48 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109809143
Solagratia, gefeliciteerd *O* ! Wat een verrassing :)!

Ook al zo'n spanning bij Bellelena :* Ik duim met je mee dat alles goed is.
pi_109809337
Sola wat tof :D
Gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor Amy O+

Leuk die kleden marjolijntje!
pi_109809339
Bellelena, wat een spanning, ook voor jou draaien de duimen :*

Sola, gefeliciteerd!!!
pi_109809533
:'( dankjulliewel voor de lieve woorden!

Twinkle20: Ik ben ongeveer hooguit 5 weekjes pas, dus ik ga nog even afwachten wat er zal komen.

Sola: Wow, gefeliciteerd, wat een verrassing!

Marjolijntje: Ik hoop het ook zo, dat het gewoon van het innestelen en/of de goede doorbloeding komt!
pi_109809693
Belle :* !

Sola:
Gefeliciteerd!
Mooi wonder :) hoe oud is jullie dochter?

Marjolijntje:
Crea Bea! Leuk zeg!
  maandag 2 april 2012 @ 16:48:00 #69
114177 Diaan73
pi_109809718
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef bellelena het volgende:
SPOILER
:* Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
Bah, gewoon niet leuk. Bah. :*

Bdankt voor het meeduimen! ^O^ Ik duim voor jou dat het bloed snel over is en verder normaal gaat. Geen krampen erbij?
Make love, not war ☮
pi_109809746
Sola wat leuk! Gefeliciteerd! *O* *O*
The way you rock'n'roll
  maandag 2 april 2012 @ 16:49:30 #71
114177 Diaan73
pi_109809777
Sola wat een leuk nieuws *O* *O* Van harte gefeliciteerd!
Make love, not war ☮
pi_109809803
Gefeliciteerd sola:) *O* *O*

Sorry vanaf peen, die stond nog ingelogd :) Loodje
Je vader
pi_109809823
Bellelena, ik hoop dat het niks is, komt vast goed :*

Solagratia, gefeliciteerd! :* Wow december. Dat is een half jaar na juni. Damn :o.

Enne Marjolijntje, leuk geworden zeg die kleden, hartstikke knap! *O*
pi_109809912
Tnx allemaal :) Ik ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan.

Zoe: Amy is bijna 20 maanden, dus een prima tijd voor zwangerschap. Al zag ik zelf steeds meer beren op de weg, dus het is maar goed dat de beslissing voor ons is genomen.

KatyM, gek idee he, dat jouw kleine dan al een half jaar is ;)
  maandag 2 april 2012 @ 16:54:43 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109810009
Sola wat leuk :D *O*

Belle, ik hoop dat het gewoon allemaal goed blijkt te zijn :*
pi_109810035
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Bah, gewoon niet leuk. Bah. :*

Bdankt voor het meeduimen! ^O^ Ik duim voor jou dat het bloed snel over is en verder normaal gaat. Geen krampen erbij?

Ik voel dezelfde rommeltjes/steekjes als die ik de hele tijd (afgelopen anderhalve week) al voelde.

Hopelijk kunnen we spoedig allebei hier zorgeloos meeposten!
pi_109810060
Sola welkom en gefeliciteerd. We hebben een doorbraak! Een meisjesnaam hadden we al.. nu ook een jongensnaam. Had er eentje in mijn hoofd maar nog even voor me gehouden omdat ik dacht dat mannie er niets aan zou vinden. Roept ie vanmiddag ineens: wat vind je van die naam?

Hlezo twee zielen een gedachte. Super grappig.
pi_109810106
Hihi Twinkle20, wat gaaf! Toeval bestaat niet toch?! O+
pi_109810209
Bellelena, ik duim voor je! :*

Solagratio gefeliciteerd, wat een leuke verrassing O+

Twinkle wat grappig! Hoe laat moet je morgen?
  maandag 2 april 2012 @ 16:59:54 #80
114177 Diaan73
pi_109810220
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ik voel dezelfde rommeltjes/steekjes als die ik de hele tijd (afgelopen anderhalve week) al voelde.

Hopelijk kunnen we spoedig allebei hier zorgeloos meeposten!
Okay.. dat heb ik ook. Irritant die onzekerheid en ik hoop ook dat we over een paar weken hier zorgeloos aan het meeposten zijn.

Twinkle, eureka! Fijn om eruit te zijn, dat geeft wel wat rust.
Make love, not war ☮
pi_109810314
Hier ook een drukke baby :D en op de rustige momenten zit er steeds iets onder mijn ribbenkast verstopt :')

Daarnaast heb ik het gevoel dat iemand mij flink tussen de benen heeft geschopt. Dat heb ik vaker hier voorbij zien komen... had dat nou met indalen te maken of is dat gewoon zomaar iets wat optreed?
pi_109810640
Solagratia, gefeliciteerd *O* Wat een leuke verrassing!

Diaan & Bellelena, sterkte met afwachten... :*

Marjolijntje, mooi :Y!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109810709
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Solagratia het volgende:
Toen we zaterdag terugreden van kraambezoek zei ik nog tegen J, dat ik nog niet hoefde. Klein baby'tje zoveel werk en spannend. Amy wordt steeds makkelijker enz enz. Maar toen ik vanochtend wakker werd met erg zere borsten, ik ineens gekke dingen vond stinken en ik me herinnerde dat mijn bekkenbodem gek deed afgelopen week, kreeg ik een vermoeden.

SPOILER
Diaan, wat een spanning toch zeg! Ik heb meegelezen en geduimd dat je goed nieuws zou krijgen. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijgt.

Bellelena, voor jou hoop ik dat het bij dit bloed blijft! Sterkte!
WHAAAAAAA de 2010 groep wordt steeds completer :D wat fantastisch vrouw!!! *O* O+ van harte!! :*
pi_109810743
Bellelena, he bah ;( Ik hoop dat het niks is :*

Solagratia gefeliciteerd!
pi_109810804
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

WHAAAAAAA de 2010 groep wordt steeds completer :D wat fantastisch vrouw!!! *O* O+ van harte!! :*
Haha dat zat ik ook te.denken. Hoop juli augustus 2010 moeders erbij nu weer :D
pi_109810836
Sola:
Waren jullie al een tijdje aan t 'klussen' of waren jullie er niet bewust mee bezig zegmaar?

Covie:
Heb je steken of is t meer een beurs gevoel?

Ik heb snachts veel krampen in m'n onderbuik
Soort menstruatiekramp maar soms is t ook wat pijnlijker.
Ik slaap dan nog half en dan denk ik smorgens van :{ dat was eignl best een vreemd gevoel.
M'n zus ( 38 wkn) heeft ook veel last van krampen, opzich wel fijn dat te kunnen vergelijken.

:@ vind t zo spannend dat m'n zus al wat verder is..
pi_109810847
Bellelena :* het blijft spannend, die eerste weken.. helemaal met dit soort dingen... ik duim mee dat het allemaal goed zit!
pi_109810871
Ahh ik moet nog 30 weken dus we hadden nog wel effe.

Moet morgen om 9.40..spannund! Lichamelijk gezien nog niet veel te zien.. alleen mijn bonbonellaas :-d... fijn dat je zo mee leeft fieder!al kan ik me voorstellen dat je dat soms best moeilijk vindt.
pi_109810982
Sola, gefeliciteerd, wat leuk!!

Bellelena, wat vervelend van dat bloed... gelukkig heeft het vaak niets ernstigs te betekenen, maar ik kan me goed voorstellen dat het zó zenuwslopend is. Hetzelfde voor Diaan, wat "jammer" dat je na de echo van vanmiddag nog niet veel meer weet. Ik duim voor beiden op heel goed nieuws met de komende/volgende echo!
  maandag 2 april 2012 @ 17:21:20 #90
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109811134
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja heuj, zo slank ben ik heul niet! Ook niet als ik niet zwanger ben :D

XD :') :@ Okie sorry :@
Nja ik moet ook gewoon nieuwe broeken omdat ik 2kg aangekomen ben, en dat is echt niet alleen aan mn buik gaan zitten, ook aan mn dijen/heupen :') Dus ik kan mn oude broeken voorlopig niet meer aan :+ Ik ga denk voor de rest gewoon kijken naar wat langere shirts ofzo, dat moet ik ook nog wel een tijd aan kunnen dan gok ik :)

Bellelena wat vervelend meis :* is er kans dat het een innestelingsbloeding is ofzo?

Solagratia: gefeli!! :D *G*

Twinkle wat tof van die naam!! :D O+
pi_109811285
Oh en Marjolijntje, ik vind hem echt heel leuk!!
pi_109811403
Mijn kind is gek. Ik drink wat en ze wordt.opeens druk.
Net als.k mn dagelijkse dosis energiedrank drink...heb ik erna gelijk een,drukke baby :D

En woei nog geen rugpijn *O*
Moet meer fietsen denk ik *lol* nadeel, ik kan geen andere winkels in dan de ah want dreumes doet niet wat ik wil :P
Voordeel, goed voor mn portemonnee :P
(mn vloer wil je niet zien nu maar dat mag lief doen vanavond :+)
pi_109811647
Is er nog plek in het november-rijtje? O-)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_109811676
Zoë het is nu echt zo'n beurs gevoel, alsof iemand gisteren flink in mijn kruis getrapt heeft.
Maar heb wel eens vaker de laatste tijd gewoon een soort krampjes daar. (niet echt steken)

Een beetje googlen verteld me inderdaad dat het de indaling is die begint. Die menstruatiekrampen van jou zal daar ook me te maken hebben. Of misschien al een beetje voorweeën? :D

Bellena niet te hard schrikken als het iets bloed is bij het afvegen, dat gebeurd heeeel vaak!!
Maar zal natuurlijk duimen dat er niks doorzet :*

Solagratia *O* gefeliciteerd, waren jullie wel echt bezig dan?

MArjolijntje leuk hoor!! :Y wou dat ik dat kon :D tof gemaakt zeg!!
  maandag 2 april 2012 @ 17:37:08 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109811683
Morretje :o

echt waar? :D
pi_109811691
Oww sonnetje als jij je al druk maakt om je vloer dan kom hier maar niet kijken... dan schrik je je helemaal rot ben ik bang
pi_109811743
Wow solagratia! Gefeliciteerd!!!!!!! Amy wordt grote zus!

Morretje *O*
pi_109811757
En nog meer zwangeren :D de lijst groeit erg hard de laatste tijd zeg! *O*

Morretje ook gefeliciteerd *O*
pi_109811773
Morretje, Sola *O* *O*

Hoe krijg je een man die geen zin heeft trouwens mee naar de Mac? O-)
pi_109812185
Morretje, gefeliciteerd!!
pi_109812202
Wij waren niet bewust bezig nee. Hadden het er net over gehad dat we pas serieus bezig gingen als Amy 2 was. Dat was meer voor ons gevoel dan iets anders. Nu ik zwanger blijk te zijn vinden we het allebei super!

Morretje, leuk! gefeliciteerd!!

Gerbera en Sonnetje: ik vind het ook heel leuk om met jullie nog even zwanger te zijn :D en met Flugeltje ook, maar daarvan hoop ik dat ze snel gaat bevallen :Y
pi_109812430
Morretje ook gefeliciteerd en welkom!
pi_109812591
Morreltje, gefeliciteerd!!
pi_109812717
Covie
indalen idd denk ik ook!
en kan de vk weleens vragen over voorweeën :Y

*O* morretje gefeliciteerd!

Sola:
wat een mooi wonder zo :)

*O* leuk allemaal nieuwe zwangere dames!
pi_109812761
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren, de club wordt aardig compleet nu *O*
pi_109812899
Sola en morretje van harte! Die lijst groeit echt als een dolle :D *O*

Diaan, nog steeds spanning dus. Hou moed hoor! En Belle ook. Ik heb tm 16 wk regelmatig bloed gehad. :* voor beide!

Nou Prenatal is ook niet lief zeg. We zouden in de eerste wk van maart onze babykamer krijgen. Die kwam niet, niks gehoord, telkens zelf moeten bellen (want dat doen ze niet uit zichzelf), werd steeds verschoven, zou ie deze week komen en konden we vandaag afspraak voor maken. Belt m'n lief, zeggen ze doodleuk dat de commode pas ergens in mei komt! En hebben al in januari besteld. Pipo's.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109812905
Morretje, gefeliciteerd! *O*

Echt leuk om hier al die bekende gezichten voorbij te zien komen. :D
pi_109812936
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww sonnetje als jij je al druk maakt om je vloer dan kom hier maar niet kijken... dan schrik je je helemaal rot ben ik bang
Whehe je moet voornamelijk zo denken bij mij: als ik me druk maak om mn vloer is t echt erg :`) ik schrik niet snel namelijk, slechte huisvrouw
Dankzij dreumes met eten voornamelijk :')
Gelukkig hebben we geen katten meer. Dat scheelt al zoveel aan troep op de grond en bank :)«

Jaaaaa morretje daar ben je dan!
Sola voorlopig zit ik hier nog wel een maand of 3,5 :P
pi_109813087
Ik kruip wel verdacht veel naar het midden van de lijst, trouwens. :o

Maar ik ben dan ook alweer 19 weken. :o :o

Een tweede zwangerschap gaat écht harder.
pi_109813171
Ja erg he!
Hier morgen 25 weken, echt wtf :o
pi_109813275
Enfermera ik koop uhm kocht ook veel gewone shirtjes die wat langer zijn. Over het aanbod aan positiemode hier kan ik kort zijn, dieptriest... Ook heb ik op marktplaats nog best wel wat gekocht voor een leuk prijsje. Grote voordeel is dat het er nog mooi uitziet omdat iedereen het maar relatief kort aan heeft.

Bellelena, Sola en Morretje gefeliciteerd *O*
  maandag 2 april 2012 @ 18:22:06 #112
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_109813401
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Morretje, Sola *O* *O*

Hoe krijg je een man die geen zin heeft trouwens mee naar de Mac? O-)
Je hormonen in de strijd gooien _Ophelia_ *)

En het blijft grappig, zie net als hierboven al genoemd werd telkens meer 2010 mama's terugkomen, toch wel leuk hoor :Y welkom Morretje en Solagratia !

Hier ga ik even lekker terug naar m'n spreekwoordelijke hutje op de hei... ben kapot :@

Diaan :* we blijven duimen voor je!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_109813409
@Sonnetje: ik zag dat jij al wel aan het shoppen was geweest. Is het nu al iets echter, of helpt dat niet?

Ik shop nog niet tot ik spul op de kinderkamer kwijt kan. Wil namelijk eerst uitzoeken wat ik nog nodig heb, maar nu staat alles op zolder. En argh, ik ben zó benieuwd of het een jongen of meisje is! Maar manlief wil het niet weten, dus tsja. Helpt ook tegen het kleertjes kopen. ;)
  maandag 2 april 2012 @ 18:27:05 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109813570
Morretje gefeli!! :* *G*

Clauwhee jeetje, wat hopeloos.. -O- Prutsers!

Roosje: ja idd :) Thanks voor de tip! :D

Ik heb mn energie teruggevonden geloof ik :D vandaag dus naar de stad geweest, daarna gesport, toen ff boodschappies gedaan, gestreken en gevouwen en de keuken schoongemakat! *G*
pi_109813579
:D
Ik vind t vooral een gek idee dat t een meisje is. Kan me er niks bij voorstellenhaha.
Merk wel dat k minder bezig ben met t zwanger zijn. Maar komt door alle drukte. Nu er ook echt veel beweging in komt sta k er wel meer bij stil :)
En kopen is gewoon leuk :P
pi_109813605
-
ik moet echt ook gaan liggen als nummer 1 slaapt in de middag. Ze heeft 3 uur geslapen, maar ik ben eigenwijs bezig geweest in huis. Ik ben stuk nu. Mijn man is nu werken, ik heb geen zin om te koken, dus de spaghetti staat in de magnetron.
pi_109813736
Hee Mor, daar ben je! Wil je in de updates of nog even niet? ;)
  maandag 2 april 2012 @ 18:37:08 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109813952
Morretje en Solegratie gefeliciteerd! *O*

Diaan en Bellelena :*
pi_109814247
Morretje en Sola, van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*

Positiekleding kopuh?
pi_109814487
Ikduim voor de gene waar nu zoveel onzekerheid is hopelijk komt alles goed.

Morretje en sola Gefeliciteerd. Wat lijkt december enzo toch ver weg dan is die van mij alweer 7 maanden:O

Hier vandaag bij de gyneceloog geweest voor controle. Na controle van mijn buik heeft ze ebsloten mijn urine te controleren want ze vond hem veel te gevoelig. Vanmiddag teruggebeld dat ik een blaasontsteking heb en moet morgen een kweekje afgeven want ze vermoed ook nierbekkenontsteking door het bloedverlies en het braken van de afgelopen dagen. Wel klopt het dat ik van de week last had van indalingsween ons meisje is al zo goed als helemaal ingedaald jeej:D

Bloeddruk was gelukkig weer wat gestegen nu 125/75 moet zeggen dat ik me gisteren ook al een stuk beter voelde en ver ben gekomen met het huishouden.

Iemand hier ervaring met nierbekkenontsteking tijdens de zwangerschap? maak me wel een beetje zorgen.

Zoë denk dat je kleine inderdaad aan het indalen is want het gevoel wat jij beschrijft heb ik ook gehad de afgelopen dagen en nu is ze dus inderdaad ingedaald.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 2 april 2012 @ 18:53:20 #121
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109814552
Morreltje gefeliciteerd, wat leuk het wordt een drukke boel hier:)

Wow Clau, ze mogen wel wat van de prijs afhalen, hoe kan het zo lang duren? Stel dat je een andere prenatal belt, zeggen ze dan hetzelfde. Heb wel eens gehad dat een winkel het niet had maar een andere had het in de showroom staan en kon het zo leveren...
Echt vervelend, hoop dat de kinderkamer klaar is voor e kleine komt.

Zit one born every minute te kijken, normaal gesproken zou ik dat niet doen. Deze aflevering laat ik ook aan Blijepeen zien, als voorbeeld hoe hij niet hoeft te zijn tijdens de bevalling haha. Maar wij gaan in mei beginnen met hypnobirthing. Dat is een cursus die je samen doet dus ben benieuwd. Blijepeen wil heel erg betrokkken zijn bij de zwangerschap en de bevalling dus ik hoop dat het met deze cursus voor hem ook ehh bevredigend is, heb er even geen ander woord voor.
pi_109814626
Loodje: is dat nu bezig op tlc? op de gids ztaat 9 uur vriend zit namelijk te gamen nu.. Anders maar even naar boven verhuizen.
  maandag 2 april 2012 @ 18:56:09 #123
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109814691
Hi sam, nee ik heb wat afleveringen online, lekker met mijn dopjes in want manlief is ziek :)
pi_109814789
ow okee xd dan volg ik de gids gewoon..d ie doet zo vreemd de laatste tijd. Ga ik zo maar bondi rescue kijken
  maandag 2 april 2012 @ 19:03:40 #125
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109814973
Ook leuk :)
  maandag 2 april 2012 @ 19:04:56 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_109815029
Lieve Solagratia wat ontzettend leuk!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat de beslissing voor je genomen is ;) nog zo'n leukerd als Amy erbij!

Morretje ook al! Wat tof!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_109815604
Heel verhaal getypt, is het weg! :(

Welkom nieuwerds! Of oude garde als ik het goed begrijp? Gefeliciteerd!

Ik was vanmiddag bij m'n ouders en toen begon m'n mama er over dat ze liga met sinaasappel en lange vingers wilde voeren aan buikbaby Puk, (want dat vinden ze zo lekker die kiddo's) en dit was de bedoeling voor de zes maanden. Dusse...toen heb ik even duidelijk gemaakt dat Puk voor zes maanden alleen/voornamelijk melk krijgt. Misschien nog wat anders, maar echt geen liga, citrusvruchten en suikerlangevingers... Volgens mij was ik ietwat bitchy (hormonen) maar is de boodschap wel duidelijk, eerst vragen voordat je iets anders dan melk gaat geven...
Vind het niet gek dat ik last heb van overgewicht en spastische darmen

Ik was even vergeten even dat dit kindje niet alleen van ons is... maar dus de hele familie...Dat wordt nog wat..
pi_109815948
Dank jullie wel..

Vandaag de eerste controle gehad, en we hebben een knippertje O+
  maandag 2 april 2012 @ 19:26:19 #129
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109816016
Wat goed nieuws morreltje! Geniet er lekker van, hoever ben je nu?
  maandag 2 april 2012 @ 19:30:10 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109816241
Morretje en Sola, gefeliciteerd en welkom hier :W

Manlief moest eind van de middag nog even snel naar de supermarkt."Moet ik nog wat voor je meenemen?"
Raad eens wat er nu op me ligt te wachten in de vriezer O-)
.... met gevoel voor drama....
pi_109816275
Nog meer versterking voor de laatste maanden van het jaar! Welkom Solagratia en Morretje. En nu al jaloers op Morretje...gewoon al een knipper gezien...ik moet nog anderhalve week wachten, bleh. Eerste echo pas met elf weken. (het is dat ik halverwege de dag instort en wat last van m'n bekken heb af en toe, maar anders zou ik er niet in geloven hoor)
pi_109816351
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Cantare het volgende:
Ik kruip wel verdacht veel naar het midden van de lijst, trouwens. :o

Maar ik ben dan ook alweer 19 weken. :o :o

Een tweede zwangerschap gaat écht harder.
:o Gaat een 2e zwangerschap NOG sneller???
Vind het nu al voorbij flitsen!
pi_109816664
Ben benieuwd of ik dat gevoel ook ga krijgen na de termijnecho; vooralsnog kruipt de tijd! Toch gek, m'n kleine meid viert AL over 8 dagen haar 2e verjaardag en de termijnecho, daar moet ik maar liefst 10 dagen op WACHTEN. Wie snapt 't me nog?
  maandag 2 april 2012 @ 19:45:58 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109817105
Solagratia & Morretje, gefeliciteerd!

Clauwhee, maar goed dat je op tijd was met bestellen.. .

Kursor, poeh, met 11 weken de eerste echo, ja dat is lang wachten.

SE, :D Ons kindje is van ons en niet van de hele familie, die zitten ook op veilige afstand dus passen ook niet op enzo. Op zich wel jammer dat onze kinderen hun opa's en oma's nauwelijks zien, maar als ik dat soort dingen lees dan denk ik echt oef!

Enfermera, ik kocht bij de wibra wat mannenhemden, die vallen nu nog steeds helemaal over mijn buik heen.

Zoe, zkh tas al klaar ^O^

Ik heb zonet ook mn zkhtas weer wat aangevuld, was alle rompers vergeten, had alleen bij het eerste pakje een romper gedaan en niet bij de andere setjes kleding. Ik moet nog meer inpakken, maar het meest belangrijke zit er in.
pi_109817511
Sola, jij ook gefeliciteerd. Wat een verrassing zeg!

En ik zag dat ik voor Diaan en Bellelena moest duimen.. Bij deze: ^O^

Volgens de echo en mijn eigen berekening ben ik nu 8 wk en 2 dagen..

Kursor, waarom krijg je pas met 11 weken de eerste echo? Heeft je vk geen eigen echo-apparaat oid?
pi_109817592
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Morretje het volgende:
Dank jullie wel..

Vandaag de eerste controle gehad, en we hebben een knippertje O+
O+ echt tof!!
pi_109817695
Solagratia en Morretje gefeliciteerd *O*

Mijn duimen draaien ook voor Diaan en Bellelena!

Hier ook alweer 26 weken :o de bewegingen in mijn buik worden steeds heftiger, zorgt er nu voor dat ik me op mijn werk soms echt niet kan concentreren :D
Ben ook nog naar de Prenatal geweest voor een legging, 11 euro. Nu nog een beetje beter weer worden, kunnen we lekker jurkjes en rokjes aan. Moet zeggen dat de zwangerschapsdoos van de Prenatal best een aanrader is. Had al meer mensen hier erover gehoord. De Bavaria biertjes (wit en citroen) zijn inmiddels al op :9
pi_109817778
Die citroen ken ik nog niet, maar heb me aangemeld bij Insiders om de Bavaria 0,0 te testen O-) hopelijk mag dat :P /zuipschuit
  maandag 2 april 2012 @ 19:57:05 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109817796
Sam, ben vergeten op je te reageren!
Ik heb tijdens de vorige zwangerschappen meerdere (zware) urineweginfecties gehad. Ik werd dan opgenomen in het ziekenhuis, kreeg een paar dagen antibiotica en pijnstillers en mocht na een kleine week of paar dagen weer naar huis. De eventuele weeën-activiteit (heb je dan kans op) werd in het zh goed in de gaten gehouden, ik hing meerdere keren per dag aan de CTG.
Is per situatie echter verschillend, niet iedereen hoeft te worden opgenomen.
Beterschap in ieder geval!
pi_109817855
Klopt Morretje, geen echo-apparatuur bij de vk. Ben deze keer doorverwezen naar de instantie in het dorp die de 20-weken-echo's doet. Ze wilde me op z'n vroegst met 10w2d zien en wilde daarnaast geen rekening houden met m'n korte cyclus. Tja, dan wordt het al snel 11 weken. Bij de eerste de eerste echo met 11w3d gehad door de vk (in zh-dependance); dan is dit al vooruitgang ;)
pi_109818206
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Die citroen ken ik nog niet, maar heb me aangemeld bij Insiders om de Bavaria 0,0 te testen O-) hopelijk mag dat :P /zuipschuit
He bedankt, ga ik ook doen.. psst.. (duurt even om je in te schrijven helaas, waslijst aan vragen)
pi_109818524
Bellelena, ik hoop dat het bloeden snel stopt! :*

Solagratia en Morretje van harte gefeliciteerd!!
Wat een lijst wordt het! Gezellig hoor :)

Vandaag plopjes gevoeld!! O+
En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd :P
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit :o :{w
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 2 april 2012 @ 20:16:06 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109818975
Bellelena, naar dat bloeden, hopelijk blijft het goed gaan.
  maandag 2 april 2012 @ 20:18:55 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109819119
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef LeNeHe het volgende:

En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd :P
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit :o :{w

Het is door zo'n jaren '80 voorlichtingsfilm hier op het ziekenhuis dat ik besloten heb m'n bush uit te dunnen voor de bevalling :+
pi_109819167
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef covie het volgende:

[..]

:o Gaat een 2e zwangerschap NOG sneller???
Vind het nu al voorbij flitsen!
En bij een tweede gaat dat nog sneller :D
  maandag 2 april 2012 @ 20:21:04 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109819248
quote:

_O-
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is door zo'n jaren '80 voorlichtingsfilm hier op het ziekenhuis dat ik besloten heb m'n bush uit te dunnen voor de bevalling :+
_O- _O- :D :')

Inderdaad, dat vind ik ook de reden om de bush uit te dunnen :7
SPOILER
  maandag 2 april 2012 @ 20:27:38 #147
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109819617
8 weken al mor, dan gaat het de goede kant op, zo maar ff one born every minute us kijken en dan heb ik mijn porties weer gehad.
pi_109819661
Ja Enfermera dat dus! Straks trekken ze aan de verkeerde haren :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109819791
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Sola en morretje van harte! Die lijst groeit echt als een dolle :D *O*

Diaan, nog steeds spanning dus. Hou moed hoor! En Belle ook. Ik heb tm 16 wk regelmatig bloed gehad. :* voor beide!

Nou Prenatal is ook niet lief zeg. We zouden in de eerste wk van maart onze babykamer krijgen. Die kwam niet, niks gehoord, telkens zelf moeten bellen (want dat doen ze niet uit zichzelf), werd steeds verschoven, zou ie deze week komen en konden we vandaag afspraak voor maken. Belt m'n lief, zeggen ze doodleuk dat de commode pas ergens in mei komt! En hebben al in januari besteld. Pipo's.
Nou ja!! Dat is ook wat :(. Hoop dat dat hier niet gebeurt, want ze worden sowieso pas eind mei geleverd...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109819815
Morretje, gefeliciteerd *O*!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 april 2012 @ 20:36:09 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109820210
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 20:28 schreef LeNeHe het volgende:
Ja Enfermera dat dus! Straks trekken ze aan de verkeerde haren :')
Whahahaha _O- :')
pi_109820637
Wel handig met hechten, geen hechtdraad nodig :P
  maandag 2 april 2012 @ 20:47:45 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109821002
Oh jongens hou op, straks pies ik nog in mn broek van het lachen _O- :') XD
pi_109821679
Sola en Morretje welkom, en gefeliciteerd!!! *O*
pi_109821735
Sam
Fijn dat je je beter voelt :*
En dat jullie kindje al is ingedaald!

Ben benieuwd of onze boef ook is ingedaald,
Woensdag echo, dan kunnen ze t vast wel zien?
(vk wilde niet voelen ivm kans op harde buiken)

Marrije
Leuk is dat, babypakjes in de zknhuistas doen :)
Zo mini alles.. O+

Morretje
*O* een knippertje!
Ik moest wachten tot 12wkn, moest ook naar n andere stad voor de echo
Bij mijn vk hebben ze geen echo apparaat.
pi_109821792
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Wel handig met hechten, geen hechtdraad nodig :P
En jouw ijsjes zijn best lekker...kan me herinneren dat ik ze 2 jaar.geleden niet echt lekker.vond ofzo...maar nu wel :P
pi_109821821
Hou op zeg, ik ben me toch altijd een partij beeldend ingesteld :D

Phaidra ja dom hè! Tis niet de eerste keer daar, dus we zijn er onderhand wel klaar mee...dit is het laatste daar, ik sponsor die club verder niet meer.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109823199
Woow word net pas wakker van mijn bankslaapje. Verhuis lekker naar bedje.. ga ik daar verder dromen.. kwas aan het dromen dat ik tussen hele aardige krokodillen aan het zwemmen was. Slaat echt nergens op haha.

Heb voor de zekerheid mijn mannie gister ook even de boel laten kortwieken.. stel dat ik morgen toch een inwendige ga krijgen...

Ga lekker slapen nu. Zo te eerder is het morgen half tien!
pi_109823489
Clauwheee, balen van de meubels zeg!! Slechte zaak!!

Lenehe, plopjes! O+ Heerlijk gevoel!!

Twinkle, succes morgen met de echo!
pi_109823551
sorry dat ik het zeg twinkle, ik krijg elke keer als je het over je "mannie" hebt de kriebels. Ik heb toch zo'n hekel aan dat woord.
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 21:27:09 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_109824074
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow word net pas wakker van mijn bankslaapje. Verhuis lekker naar bedje.. ga ik daar verder dromen.. kwas aan het dromen dat ik tussen hele aardige krokodillen aan het zwemmen was. Slaat echt nergens op haha.

Heb voor de zekerheid mijn mannie gister ook even de boel laten kortwieken.. stel dat ik morgen toch een inwendige ga krijgen...

Ga lekker slapen nu. Zo te eerder is het morgen half tien!
Je had er ook dreads van kunnen maken, das hip!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 2 april 2012 @ 21:28:24 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109824157
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef nijnepijn het volgende:
sorry dat ik het zeg twinkle, ik krijg elke keer als je het over je "mannie" hebt de kriebels. Ik heb toch zo'n hekel aan dat woord.
Zoiets zeg je toch niet nijnepijn :o
  maandag 2 april 2012 @ 21:29:07 #163
265732 Keshet
pi_109824211
quote:

Wat een bijzonder mooi en vast ook heel dubbel moment. O+ :*
pi_109824275
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

pi_109824298
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

oohw, ik had er nog een :* achter moeten zetten zeker?
pi_109824355
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef nijnepijn het volgende:

[..]

maandag 2 april 2012 @ 21:31:20 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109824368
quote:

[..]

Op z'n minst ja... Of een :@ dat werkt ook altijd goed :Y
  maandag 2 april 2012 @ 21:36:44 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109824734
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef nijnepijn het volgende:
:D en ik moet elke keer denken aan amanda van dgk :')
  maandag 2 april 2012 @ 21:38:56 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109824887
Ik heb net mijn allereerste Liuk-ijsje ever op :9~
pi_109825020
Ik dacht dat ik het scheren zelf wel op gevoel kon, maar toen ik onder de douche stond en mijn mannie vroeg om te controleren, vroeg hij of ik serieus dacht dat eht al klaar was.

Moet toch wat anders bedenken dus, alleen de elektrische vind ik gewoon een rotding en in spiegelbeeld snij ik mezelf.
pi_109825200
Noesssssssssssss het is besmettelijk :o
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 21:44:50 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_109825286
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
Noesssssssssssss het is besmettelijk :o
misschien is het wel 1 en dezelfde, tis een sekte!
pi_109825291
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
  maandag 2 april 2012 @ 21:46:57 #175
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109825436
oeh ik zit effe mee te lezen maar Son, mijn mannie vent deed dat ook niet hoor, die mag daar niet met een scheermes in de buurt komen, no way! Ik kon het tot 38.2 nog prima zelf gelukkig.
pi_109825460
De mijne zou het wel willen, maar dat doe ik lekker zelf.
  maandag 2 april 2012 @ 21:47:18 #177
114177 Diaan73
pi_109825463
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
Die van mij komt ook niet down there hoor. Dan maar wat minder fris en fruitig geschoren.
Make love, not war ☮
pi_109825477
quote:
Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aan }:| en zegt ie doe het lekker niet wat kan jou het schelen

Ik heb met 38 weken lekker gewaxt trouwens ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_109825518
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef nijnepijn het volgende:
De mijne zou het wel willen, maar dat doe ik lekker zelf.
_O-
Je arme mannie
  maandag 2 april 2012 @ 21:48:01 #180
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109825519
quote:
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed :')
pi_109825520
die van mij mocht het ook niet hoor.. ik deed het wel op gevoel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 april 2012 @ 21:48:15 #182
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109825540
Mijn man-doetdat-nie
pi_109825547
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef bitterend het volgende:

[..]

Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aan }:| en zegt ie doe het lekker niet wat kan jou het schelen
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je :P
  maandag 2 april 2012 @ 21:48:33 #184
351479 KatyM
Hihaah!
pi_109825563
quote:

[..]

Bitterend? Nu alweer? *O*
pi_109825643
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je :P
Ik zou het wel voor hem doen hoor als ie het me vroeg :'(
:')
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_109825648
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed :')
Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?
pi_109825693
R
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja maar jij bent iets verder. Dat vind ik toch weer anders
pi_109825712
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef KatyM het volgende:

[..]

Bitterend? Nu alweer? *O*
nee ik scheer niet meer :6 :9
  maandag 2 april 2012 @ 21:50:42 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109825740
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef nijnepijn het volgende:

[..]

Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?
Nee joh, toen kon ik er nog prima bij... Maar met mijn buik is bijna niets meer te vinden daaronder, laat staan door alle frommels die in m'n doosch zitten :')
pi_109825806
:+ dacht even uitproberen of woord "mannie" bij me past, maar nee 8-)

Volgens mij heb ik er zelf meer problemen mee als hij me daar scheert dan hijzelf hoor.
Geloof dat hij het wel leuk vond om de vergeten stukjes weg te halen, want hij ging er heel geconcentreerd op z'n knieën voor zitten :')

Maar om hem nou echt alles te laten doen de volgende keer zie ik nog niet zo zitten.
pi_109825831
Ja maar einde zwangerschap is iets heel anders dan hulp als je nog moet tot oktober/november..
Dan ben je amper bevrucht :')
  maandag 2 april 2012 @ 21:52:13 #192
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109825842
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares :P
pi_109825893
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-

Covie ik vond je ook geen mannie type nee :P
pi_109825965
Het mnag trouwens snel 27 april zijn hoor. Ik word knettergek van het wisselen van browser steeds. Ik heb al 3 keer wat getikt en het weer weggeklikt omdat het het verkeerde account was. :')
pi_109825976
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares :P
Een leuke O+ erin scheren met je mannie en je fannie
  maandag 2 april 2012 @ 21:54:57 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109826054
Ik weiger als een 80's chick op de verlostafel te liggen....

maandag 2 april 2012 @ 21:55:21 #197
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109826083
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

Een leuke O+ erin scheren met je mannie en je fannie
Ja, dat vond mijn toenmalige schattie zo geilie :)
pi_109826196
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik weiger als een 80's chick op de verlostafel te liggen....

[ afbeelding ]
nou...

het is wel handig met hechten :P
okay geen hele bossen, dat zit in de weg, daar heb je gelijk in :+
pi_109826357
Haha sinds dat wij samen zijn heeft ie dat bijna altijd bij me gedaan. Hij scheert ook altijd mijn benen...:o...oksels doe ik dan weer wel zelf. En eerlijkheidshalve moet ik er dan ook bij vertellen dat de zaak dan gladder aan voelt op de een of andere manier.. dus beter.

Ow nijn... dan zal ik mijn andere koosnaampjes maar achterwege laten want dan word je helemaal gek denk ik haha. Mannie is dan nog een redelijk neutrale.

Covie.. wij hebben het toch niet over dezelfde he? Haha.

Ik schaam me echt 0,0 voor mijn vent.. tja daar kijken sommige mensen raar van op. Feit is wel dat wij altijd onszelf kunnen zijn bij de ander. Ik ken ook zijn kwetsbare kant en wij kunnen over alles praten. Ik zie dat bij anderen soms heul anders.

Weet je je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt dat je man je huddie niet doet.. dan is dat toch ook goed? Kan me niet zo boeien wat anderen daarvan denken.
  maandag 2 april 2012 @ 21:59:12 #200
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109826376
hoezo scheren? Als je moeder bent hoeft dat toch niet meer?

Haren in een "kittig" ( :r ) kapsel en vooral makkelijke kleding aan. Hoe het er uit ziet maakt niet uit, als het maar lekker zit. En mannie vindt het ook prima.

pi_109826714
Kyara ik heb hem laten zweren dat als ik het ooit in mijn hoofd haal om zon transformatie te ondergaan.. dat ie me dan weer bij mijn positieven haalt.

Echt de horror als je het mij vraagt.
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 22:06:20 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_109826968
je huddie???
pi_109826988
Haha ja, als mijn man vervelend is dan dreig ik mijn haar kort te knippen en 30kg aan te komen _O-

Over dat scheren.. het interesseerd mij weinig hoe het daar beneden eruit ziet als ik eenmaal moet bevallen. Mijn man scheert het nu om het weekend voor mij omdat ik er zelf niet meer bij kan, maar dat doet ie meer voor zichzelf (ik zal niet in details treden waarom enzo :*)
pi_109826996
_O-
  maandag 2 april 2012 @ 22:07:19 #205
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109827064
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik schaam me echt 0,0 voor mijn vent.. tja daar kijken sommige mensen raar van op. Feit is wel dat wij altijd onszelf kunnen zijn bij de ander. Ik ken ook zijn kwetsbare kant en wij kunnen over alles praten. Ik zie dat bij anderen soms heul anders.

Weet je je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt dat je man je huddie niet doet.. dan is dat toch ook goed? Kan me niet zo boeien wat anderen daarvan denken.
Hier idem hoor twinkle, peen en ik schamen ons totaal niet voor elkaar. Iedereen kent ons zoals we zijn en dat scheelt denk ik, enorm:) ik vertelde dat ik het vroeg hoe meiden hier hun doos scheren, zei hij, schatje dat doe ik dan toch gewoon voor je:)

Hij zit trouwens contstant online naar babyspullen te zoeken en te vergelijken haha, tegenwoordig dus zelfs op bol hahahah, nooit geweten dat ze daar luiers verkochten:p
  maandag 2 april 2012 @ 22:07:57 #206
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_109827113
just when u thought you have seen it all..

seriously.. huddie? mannie?

wat volgt piemie , fuckie ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 2 april 2012 @ 22:08:14 #207
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109827138
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor :{w
  maandag 2 april 2012 @ 22:09:14 #208
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109827218
Peen heeft het vaker gedaan, ik vertrouw hem daarin. Hij heeft een beter overzicht dan ik zou kunnen doen:)
Vertrouwen is ook een puntje;)
  maandag 2 april 2012 @ 22:10:14 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109827298
Ik schaam me ook heul niet voor Tijn en ik lig straks met een kittig geschoren poesje op de verloskamer.... :+
pi_109827361
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor :{w
Dat dus
pi_109827442
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
+1
  maandag 2 april 2012 @ 22:12:42 #212
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_109827492
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik schaam me ook heul niet voor Tijn en ik lig straks met een kittig geschoren poesje op de verloskamer.... :+
Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zien :7
3!
  maandag 2 april 2012 @ 22:13:12 #213
351479 KatyM
Hihaah!
pi_109827537
Ik zal er maar niet over beginnen dat ik me stoor aan de taalfouten die hier gemaakt worden :+. Zoveel d/t fouten, ik heb al een paar keer een nijdige reactie weer gewist. *).

Dus dan kan ik 'mannie' beter hebben :+.
  maandag 2 april 2012 @ 22:14:21 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109827620
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zien :7
Grrrr }:|
  maandag 2 april 2012 @ 22:14:21 #215
265732 Keshet
pi_109827621
Noh Katy, ik vindt echt dat je je aanstelt hoor. :* O+ :* O+ :*

Vermakelijk topic dit. :Y)
pi_109827689
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef KatyM het volgende:
Ik zal er maar niet over beginnen dat ik me stoor aan de taalfouten die hier gemaakt worden :+. Zoveel d/t fouten, ik heb al een paar keer een nijdige reactie weer gewist. *).

Dus dan kan ik 'mannie' beter hebben :+.
Gewoon wat van zeggen. Plak je dr gewoon een :* en een O+ achter
  maandag 2 april 2012 @ 22:15:20 #217
351479 KatyM
Hihaah!
pi_109827700
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef Keshet het volgende:
Noh Katy, ik vindt echt dat je je aanstelt hoor. :* O+ :* O+ :*

Vermakelijk topic dit. :Y)
*ik negeer het, ik negeer het.

*) O+ :*
  maandag 2 april 2012 @ 22:15:29 #218
95408 Incantrix
pi_109827713
quote:
9s.gif Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Grrrr }:|
Ja heuj, ik spreek uit ervaring hier he? Ritssluiting tot aan mijn aarsgat :')
3!
  maandag 2 april 2012 @ 22:15:47 #219
95408 Incantrix
pi_109827731
'aarsgattie'
3!
pi_109827760
Ik ging vroeg slapen...jullie houden me wakker en mn kind ook.
Die wordt wakker geschud
  maandag 2 april 2012 @ 22:17:51 #221
351479 KatyM
Hihaah!
pi_109827870
Rafels en flarden :o.
  maandag 2 april 2012 @ 22:18:04 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109827890
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
'aarsgattie'
pi_109827894
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
:o Ik heb als 16-jarige echt nog nooit andermans schaamhaar geschoren...

Nou ja hoe het ook gaat ik ga mijn baby netjes geschoren ter wereld brengen.
De enige reden waarom ik het niet prettig vind dat mijn man (of sowieso iemand anders) het doet is puur vanwege het feit dat ik niet zelf onder controle heb, of ik niet per ongelijk besneden wordt.

Verder zie ik niet in waarom je man dat niet voor je kan of wil doen. O+ O+ :* :* :* :@ :@ :@

[ Bericht 24% gewijzigd door covie op 02-04-2012 22:26:31 ]
pi_109829039
Nieuwe zwangere allemaal gefeliciteerd en welkom! *O*

son nou ik moet zeggen ik vind het niet apart, maar de mijne doet het ook niet. Tenminste ik heb het nog niet gevraagd ;)
Ik stond vanavond nog te klooien, dat ik er steeds serieuzer over nadenk om het maar wel te gaan vragen. Eigenlijk zou ik willen denken 'lekker boeiend' en laat maar groeien, ware het niet dat ik elke week naar zwangerschapszwemmen ga... Om daar nou rond te gaan wandelen met een bush uit mn bikinibroekje... :X
pi_109830631
Sola wat ontzettend leuk!! Gefeliciteerd!!!
  maandag 2 april 2012 @ 23:06:51 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109830922
Oeps, ik had salmiak-knotsen... En ineens was de zak leeg... Binnen een uur zo ongeveer :@
  maandag 2 april 2012 @ 23:12:32 #227
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_109831149
wat dacht jij ik zuig hem der uit?
  maandag 2 april 2012 @ 23:14:17 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109831218
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
wat dacht jij ik zuig hem der uit?
Had ik dat 9 maanden geleden maar gedaan, dan had ik nu niet zo met m'n dikke bol gezeten :')
pi_109831497
pi_109833606
Flugel _O-
pi_109834658
We staan midden op de afsluitdijk. Na een geweldig concert nu de terugreis from hell met gruwelijke omleidiingen, een slaperige man. En ik uiteraard misselijk. B. Doet nu even een powernapje. Met een beetje geluk 2 uur thuis en morgen weer fris naar kantoor :')
pi_109836778
Muwaha fluug toch
pi_109836824
Twinkle ik was benieuwd hoe het gesprek op je werk gisteren is gegaan? Gezien al je problemen wel ziek melden en zo.
pi_109836936
Heerlijk topic dit! Goedemorgen dames :)

Mijlpalendag, vandaag 28 weken, start 3e trimester *O*
pi_109836990
Danic ik heb per telefoon contact gehad en daar werd echt nauwelijks innformatie uitgewisseld behalve het al bekende. Zodra ik weer op het werk verschijn wil mijn leidinggevende in gesprek. Maar ik heb gister niet stil gezeten en heb zo mijn bronnen benaderd waardoor ik mij sterk zat voel om dit gesprek in te gaan.

Yeah Marjolijntje.. mijlpaal!

Ikke vandaag *maarliefst* tien weken. Ach ja.. iedereen is zo ooit een keer begonnen nietwaar. Was net over mijn onderbuik aan het voelen maar ik voel niet echt iets. Dat maakt me een beetje onzeker. Zou het vruchtje wel op koers liggen qua groei en alles? Straks met de eerste echo gaan we het meemaken.

Toch raar...13 jaar lang doe je zo je best om maar niet zwanger te raken. En nu mag het.. heb je gelijk weer andere zorgen aan je hoofd.
pi_109837100
Met 10 weken voelde ik ook nog helemaal niks aan mn buik, komt goed! Je hebt vast een mooi actief babytje straks op de echo :) Hoe laat heb je een afspraak? En inderdaad, iedereen is bij het begin begonnen!
pi_109837211
Iets na half tien! Lig al een uur klaar wakker in bed dus ga zo maar eens opstaan.

Moest trouwens twee glazen water drinken van tevoren. Mag dat ook met een heul klein beetje ranja?
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:00:46 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_109837238
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Had ik dat 9 maanden geleden maar gedaan, dan had ik nu niet zo met m'n dikke bol gezeten :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:03:29 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_109837264
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 01:14 schreef Sorbootje het volgende:
We staan midden op de afsluitdijk. Na een geweldig concert nu de terugreis from hell met gruwelijke omleidiingen, een slaperige man. En ik uiteraard misselijk. B. Doet nu even een powernapje. Met een beetje geluk 2 uur thuis en morgen weer fris naar kantoor :')
Hoop dat jullie veilig en wel thuis zijn gekomen
pi_109837287
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 07:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Iets na half tien! Lig al een uur klaar wakker in bed dus ga zo maar eens opstaan.

Moest trouwens twee glazen water drinken van tevoren. Mag dat ook met een heul klein beetje ranja?
Jep :) Gaat erom dat je blaas vol is, dan kunnen ze het beter zien.
pi_109837377
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
'aarsgattie'
_O- Hahahaha _O- Lach me een nattie broekie hier!
Maar no way dat mijn vent in de buurt komt bij mijn doos met een scheermes. Ik laat hem gewoon in de waan dat dames daar altijd bijgewerkt zijn. Speigels zijn mijn helpers in nood!
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 08:21:49 #242
13368 NiGeLaToR
pi_109837449
Zo voor tweede keer naar de VK - we zijn inmiddels een week of 15 onderweg. Duurtlang en gaatsnel wisselen elkaar hier in rap tempo af. Van het weekend wel meegedaan aan de mamamazzaldagen van de Prenatal, gelukkig mochten papa's ook mazzelen. Ook andere babyzaken hadden korting op hele assortiment, dus al weer te veel gekocht. In ieder geval flink wat positiekleding voor mevrouw J, die voelt zich momenteel een beetje een vreemde in haar lichaam. Zal nog wel even wennen zijn dat ze haar lijf even moet delen met iemand anders, dus niet meer lekker strak in het velletje en ook geen halve marathons lopen.. afkicken dus :)

Verder nog een adviesje gevraagd; vinden jullie het waard om een dure merk babykamer te kopen, of is functioneel (aangekleed met leuke accesoires enzo) ook prima? We twijfelen een beetje, volgens mij doe je niet zo lang met een babykamer, dus heb ik al snel een beetje dat goed goed genoeg is.. maar ook hierin kun je het zo gek maken als je wilt.
pi_109837491
een bij elkaar geraapt zooitje is ook nog eens een stuk origineler en meestal knusser O+
tegenwoordig vind ik al die babykamers zo maagdelijk en massief.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 08:28:33 #244
13368 NiGeLaToR
pi_109837527
Ja precies.. en bovendien is het ook wel fijn als het gewoon handig is :)
Zo lijkt mij een schommelstoel naast 't bedje handig voor nachtvoedingen.. of ga je dat niet gebruiken? :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:44:25 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109837751
Of dat het waard is, misschien wel, maar ik vind het al snel zonde van het geld (of je dat nou hebt of niet).

Twinkle, veel plezier met de echo straks.
pi_109837839
Nigelator da's wel een goede van je! Die (schommel)stoel.. heb daar zelf ook over nagedacht. Maar da's denk ik meer iets wat we aan de ervaringsdeskundigen moeten vragen. Die zullen dat wel weten of dat handig is of niet.

Wat dat betreft hebben we zat stoelen in huis hier .. maar een stoel waar je straks lekker in kan zitten en je kindje fatsoenlijk kan voeden is toch weer wat anders als een gewone eetkamerstoel denk ik.

Ahh over een tijdje ga ik een dagje babyshoppen met schoonmoeder en en moeders als alles goed is. Dan zal ik vast wel doodgesmeten worden met die dingen haha.

Marije bedankt! Ik houd jullie op de hoogte! Krijg nu wel een beetje de kriebels.
En 's morgens zie/voel ik inderdaad vrij weinig. Pas 's middags/'s avonds begint de boel een beetje uit te dijen wat ook voor het merendeel door mijn darmen komt. Maar dan voel je wel dat het wat harder is in mijn onderbuik. Dus hoop dat het goed zit.. we gaan er zo achter komen :)
pi_109837889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ja precies.. en bovendien is het ook wel fijn als het gewoon handig is :)
Zo lijkt mij een schommelstoel naast 't bedje handig voor nachtvoedingen.. of ga je dat niet gebruiken? :P
Ik heb het niet gebruikt (ik heb een Co-sleeper en voed mijn baby in bed en rol m daarna gewoon terug, zijn eigen bed in.
pi_109838149
Twinkle succes!

Nigelator:
heb n schommelstoel O+
vind t mooi en t heeft wel wat + ik kan voeden op t kinderkamertje.
verder is n nieuwe babykamer niet beter dan spulletjes die je bij elkaar zoekt zegmaar. We hebben wel n nieuwe commode maar schommelstoel is 2e hands, t ledikant is van m'n ouders en we hebben inhouw kasten.

't is maar net wat je nodig hebt en wat bij je past :)

En scheren :D
Probeer t nogsteeds zelf haha maar makkelijk is t niet :9
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:09:47 #249
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109838216
Sorbo nog veilig thuis gekomen?

Wij hebben ook nooit een speciale voedstoel gehad. Voeden deed ik meestal lekker liggend op bed of op de bank. Deze baby heeft niet eens een eigen kamer maar komt naast ons te liggen, wederom geen behoefte aan een voedstoel dus.
pi_109838290
Yep, veilig en wel om 2 uur thuis. En nu weer op kantoor :)

Wij hebben de babykamer destijds gratis gekregen. Hij is niet mooi, maar ik ben er vrij zeker van dat Isabeau dáár niet van wakker heeft gelegen. En het kamertje was verder toch heel gezellig. Nu ze wat groter is en oog voor haar omgeving heeft gaan we er pas echt leuke dingen inzetten, maar opnieuw een samenraapsel van zelf opgeknapte tweedehands dingen, gewoon omdat dat leuker is. Vinden wij. En nog eens veel goedkoper ook!

Een stoel op 't kamertje heb ik nooit gebruikt. Ik voedde altijd in bed. Lekker warm en gezellig.
pi_109838294
Wij hadden wel een stoel. Ook gebruikt ook ;)
Namelijk de eerste nacht dat zoonlief op zn eigen kamer sliep en bij de nachtvoeding haalde.k m naar onze kamer, waarna hij niet meer.ging.slapen in zijn kamer (op zich niet erg, wieg stond er ook nog, maar daar groeide.hij uit). De weg van onze naar zijnn kamer maakte hem te wakker :D
(hij slaapt dan ook op zolder en wij niet :))
pi_109838327
En wat hebben jullie allemaal weinig vertrouwen in de scheerskills van jullie mannen zeg! :D Ik vind het juist leuk als hij me down there scheert. Vind het wel intiem zeg maar ;)

En mannen hanteren wel vaker zo'n mes, ik heb d'r wel vertrouwen in. Daarnaast is het ook in zijn belang dat hij de boel daar heel houdt. Dus hij doet wel voorzichtig :D
pi_109838355
*knip voor Ophelia*

[ Bericht 95% gewijzigd door Sorbootje op 03-04-2012 09:26:21 ]
pi_109838427
Daar gaan we!
pi_109838455
Succes!

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:16 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en 12 weken! *O* w/ O+
Had je nou niet tien minuten kunnen wachten, dan was ik een keertje eerst geweest :( ;)

Anyway: 12 weken *O* w/ *O*
pi_109838456
Good luck!

Sorbootje *O*
En *O* voor mijlpalendag
pi_109838483
Quote ipv edit oO<
pi_109838523
*knip* voor Ophelia. ;)
pi_109838538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Succes!

[..]

Had je nou niet tien minuten kunnen wachten, dan was ik een keertje eerst geweest :( ;)

Anyway: 12 weken *O* w/ *O*
Waar héb je het over? O-)
pi_109838545
Oh Ophelia, wat toevallig! Ik ben vandaag ook 12 weken! :D ;)
pi_109838552
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
*knip* voor Ophelia. ;)
Ik wil heul geen knip, en scheuren ook niet :{w
pi_109838557
Succes twinkle,

Babykamer van nummer 1 hebben we gekregen van mijn ouders. Ik gok dat nummer 2 dat niet gaat krijgen. Daarvoor gaan we naar de IKEA denk ik. De kamer voor nummer 2 is ook veel kleiner, dus dat moeten ook wel wat minder massieve meubels worden.
pi_109838563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Quote ipv edit oO<
ja ik ook
pi_109838567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Ophelia, wat toevallig! Ik ben vandaag ook 12 weken! :D ;)
Yay voor de 12 weken *O*
pi_109838612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:21 schreef NiGeLaToR het volgende:

Verder nog een adviesje gevraagd; vinden jullie het waard om een dure merk babykamer te kopen, of is functioneel (aangekleed met leuke accesoires enzo) ook prima? We twijfelen een beetje, volgens mij doe je niet zo lang met een babykamer, dus heb ik al snel een beetje dat goed goed genoeg is.. maar ook hierin kun je het zo gek maken als je wilt.
Het is wat je er zelf voor over hebt ;) bij mijn oudste hebben we van marktplaats een heel degelijke kamer voor nog geen ¤ 150,- afgeplukt :D zelf geschilderd en het is het fijnste kamertje ooit! Nu gaat de jongste straks in die kamer, en hebben we gewoon een los ledikant, goedkope commode en verder spullen die we nog hadden gebruikt voor oudste haar nieuwe kamer.

Heel knus en gezellig en voor ons meer dan prima!

Ik heb dan wel weer errug veel geld uitgegeven aan draagdoeken :P dat is mijn verslaving!

Dus als jullie het waard vinden en het ervoor willen uitgeven, prima. Zo niet, je baby zal niet na nacht 1 zeggen: pap, mama, ik wil terug naar waar ik vandaan kwam want dit is helemaal niks hè!! :{w ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:27:58 #266
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109838616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
:s)

[..]

Ik wil heul geen knip, en scheuren ook niet :{w
Me neither, kunnen we daar ergens voor tekenen?? Zou mooi zijn!
pi_109838620
Mijn meneer wil trouwens nog helemaal niet nadenken over kamertjes (de meubels dan, wel over een dakkapel en tweede badkamer), namen en de rest -O-
pi_109838669
Kers, wassie lekkie? :9 (je liuk??)

Ophelia en Sorbo, 12 weken! *O*
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:30:07 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109838685
Ophelia, dat komt vanzelf! Als er echo s geweest zijn, je buik begint te bollen, hij beweging voelt... Dan wordt het voor hem ook "echt" :Y
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:31:22 #270
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109838723
Jaaaaaaa Gerbera :9
Liuk was heerlijk! Het is dat er nu een peuter om me heen drentelt, anders was ik alweer naar de vriezer gelopen :D
pi_109838763
Heb de meubels van marktplaats gepikt en had het kamertje pas klaar in week 35, maar nog genoeg tijd over ^O^ Straks nog wel even een halve woonkamer klik-laminaat leggen en dan verhuizen. Endlich :Y)
pi_109838791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, dat komt vanzelf! Als er echo s geweest zijn, je buik begint te bollen, hij beweging voelt... Dan wordt het voor hem ook "echt" :Y
Ga ik ook vanuit, die buik begint wel te komen trouwens, mijn pantys zitten niet lekker meer.

Volgens mij wordt het voor ons ook een samenraapsel van meubels, en een aangepast ikea-ledikantje naast het bed. Ik wordt ook niet gelukkig van een serie.
pi_109838919
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:31 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaaaa Gerbera :9
Liuk was heerlijk! Het is dat er nu een peuter om me heen drentelt, anders was ik alweer naar de vriezer gelopen :D
Mijn dreumes vind ze heerlijk O-) (incl. kauwen op dropstokje :o die heb ik toch maar afgepakt :@)
pi_109839162
Ophelia 12 weken! *O*

Sorbo 12 weken!

Ik zag ook nog een 26 weken mijlpaal! *O*

Nijnepijn, wat jammer dat er niet leuk gereageerd wordt door je omgeving op je zwangerschap. :*

Over kamertjes: Bij de oudste was de kamer nieuw maar 't was een heel goedkoop kamertje. De meubeltjes gaan mee naar de nieuwe kamer. Oudste en baby komen op 1 kamer.
Vriend en ik verhuizen naar de kleine slaapkamer waar ons bed net inpast. :') Nah ja, alles voor de kienders he!
En waarom blijf ik maar dromen over een tweeling? Dan wordt het helemaal proppen. :D

Flugel, Marrije en Asy: Zijn jullie lekker aan het uitslapen?

Wanneer hebben jullie het eigenlijk op 't werk verteld?
pi_109839278
Ik erg vroeg (zeg maar nét voor de 4 weken :') de test was nog niet opgedroogd) maar mijn werk was volledig op de hoogte van de ivf-en en terugplaatsingen enzo ;)

En mij had het echt niks uitgemaakt als ze het hadden geweten als het was misgegaan :) maargoed, dat is gewoon persoonlijk. Had wel een paar collega's die het rarig vonden dat ik er zo open over was (maar zo hebben we ook familie en vrienden die me tot de 12 weken niet wilden feliciteren :') alsof ik dan nog niet echt zwanger was ofzo :'))
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:52:26 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839286
Gerberaatje, je dochter is al net zo'n lekkerbek als jij :D

Regenboogjes, een tweeling zou wat zijn dan, lekker krap knus :o

Op het werk heb ik het met 7 weken ofzo verteld? De reactie was niet tof, maar met 9 weken lag ik alweer uitgedroogd en wel in het ziekenhuis.
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:54:07 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109839332
Marjolijntje wat een mooie kleden heb je gemaakt zeg!

Sola, van harte gefeliciteerd! *O*

bellelena, ik hoop dat bij jou het bloeden inmiddels gestopt is. Stom gedoe altijd in het begin.
Ik pleit voor een zichtbaar teken aan de buitenkant van je buik als je zwanger bent. Dan hoeft tenminste niemand meer te twijfelen.

Morretje, ik dacht dat ik jou al ergens gefeliciteerd had :?
Maar in elk geval: leuk! Welkom! *O*

Scheren doe ik zelf (nu nog). Dan ziet het er maar wat minder fraai uit. Soms vraag ik wel even of het eindresultaat erg betreurenswaardig is, waarop mijn hubbie man in lachen uitbarst en heel tactisch zegt: heb je ENIG idee hoe je onderkant er nu nog uit ziet?!?
:'(
en ik schaam me ook niet voor mijn man. Die bekijkt nog mijn aambeien als ik vraag of ze erg kapot zijn

*O* voor alle mijlpalen!

Regenboogjes, ik heb het met 7 weken al verteld op het werk ivm instortgevaar (zowel door bekken als extreme vermoeidheid).

Enne ik was een kind naar de psz brengen en ik heb mijn buik al in het buikentopic gezet en nu ben ik de camera's aan het leegtrekken en de batterijen aan het opladen. Een mens moet wat hè?
Enne uitslapen? Wat is dat?
pi_109839370
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik niet :@ voordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.

Win-win als je het mij vraagt...
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:57:15 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109839405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik niet :@ voordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.

ideaal als je het mij vraagt!
Jij had tenminste ook niet achteraf last van al dat gedrup en je dan weer afvragen of er genoeg achtergebleven is om zwanger te worden :{
pi_109839435
Goedemorgen ladies!

Hier ook geen babykamerserie hoor. Ik ben niet al te groot behuisd en het moet in de eerste plaats praktisch zijn, gezelligheid komt later met de aankleding wel.

De basis wordt in elk geval heel wit (meer omdat ik echt geen idee heb wat ik wil)
Heb in elk geval een white wash stokke ledikantje op de kop getikt 2e hands,
En in plaats van een officiele commode gebruik ik een samengesteld ikea stolmen meubel (die palenserie dus) waarvan ik het meeste nog gewoon heb. De overige delen die ik nog mis probeer ik via marktplaats te vinden of koop ik nieuw.

De nesteldrang begint bij mij met vlagen te komen, nu de badkamer verbouwd is, de kasten in de slaapkamer staan heb ik ineens allemaal opruim ideeën die ik persé uit wil voeren. Ik heb gelukkig nog even, maar probeer het toch voor week 30 af te hebben. Dat leek eeuwen tijd, maar nu kom ik erachter dat het nog maar krap twee maandjes is :O

Ik las verschillende nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!
En helaas zit Diaan nog even in onzekerheid (wat dan wel weer genoeg hoop geeft, vertrouw op je lichaam Diaan! Deze blijft heus plakken!)
Flugel nog steeds niets :-(
Marrije bijna aan de beurt (zelfs van plekje verruild haha)

En twinkle! Good for you! De arbo-arts aan je zijde en je kunt de hele wereld aan. Je hoeft je dus in elk geval niet onbegrepen te voelen! Succes!

Prettige dag verder nog dames!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:58:26 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:

_O-

Nu nog een keizersnede regelen, anders moet hij ook nog je baby door het geboortekanaal zien komen...
pi_109839475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:58 schreef Kersjes het volgende:

[..]

_O-

Nu nog een keizersnede regelen, anders moet hij ook nog je baby door het geboortekanaal zien komen...
Gewoon ouderwets wachten op de gang met een sigaar en een goede whisky, bevallen is vrouwenwerk :{w
pi_109839504
Overigens doen we wel gewoon anale sex hoor. Dáár zit zoveel haar dat je er toch niks van ziet :N
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:02:22 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839533
OMG, ik spot net een heksenhaar op de rug van mijn hand :o
Ik zie hem ineens in het zonnetje, zeker 1 cm lang!
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he :')
pi_109839547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he :')
Ik denk dat je dat even moet gaan melden in het buikentopic :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:03:48 #286
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839574
Ooops, nog steeds geen buikfoto gemaakt :@
pi_109839584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:03 schreef Kersjes het volgende:
Ooops, nog steeds geen buikfoto gemaakt :@
Alleen je tekst is momenteel voldoende denk ik ;)
Oh, wacht, je bedoelt überhaupt niet, als in 'ook niet voor privé gebruik' zeg maar? :D
pi_109839597
Regenboogjes, op het werk heb ik het nog niet verteld, denk dat ik daarmee wacht tot na de echo. Dan heb ik eerst nog een weekje vakantie. Als ik het dan vertel ben ik rond de 10 weken.
Ik ben benieuwd hoelang ik het voor de cliënten verborgen kan houden. Vorige keer had ik pas laat een zichtbare babybuik. (gewone buik had ik dan al wel). Ik heb het tegen de cliënten pas rond de 28 weken verteld.
Nu ben ik zelf behoorlijk afvallen tussendoor, dus geen idee of het eerder zichtbaar is.

Die tweelingdroom heb ik ook. Inclusief de zorgen waar we dat dan kwijt moeten enzo.
pi_109839751
Goed menses, ik ga maar eens wat doen! Tot later.... :W
pi_109839885
Ha, hier ook de tweelingdroom. :P Komt ook omdat er aan beide kanten hier tweelingen voorkomen, én er bij Isabel eerst een 2e vruchtzakje was... Maar 'gelukkig' is het er eentje. Zag toch best wat meer grote beren op de weg als het er 2 waren geweest.

Kaalscheren doe ik normaal al niet, ik werk het bij en knip de rest kort. Dat lukte de vorige keer nog best met dikke buik. Geen haar op m'n doos die er aan denkt om Ravage te vragen, die snijdt zichzelf nog steeds met scheren :X

En babykamer, die van Isabel is een verzameling van gekregen, familiestukken en tweedehands gekocht. En dat bevalt ons prima. Ik vind het zonde van het geld om daar zoveel geld aan uit te geven. Straks gaat Isabel naar een andere kamer, en daar zal ongetwijfeld ook weer veel tweedehands in gaan staan.

Oh en bleh, ik voel me :r vandaag, geen idee waar ik last van heb. M'n buik is zo gevoelig dat ik gewoon al een zwangerschapsbroek aan heb getrokken, dat deed ik de vorige keer pas bij 18 weken ofzo..
pi_109840076
Misschien wordt het nu wel heel intiem hoor, maar hoe moet ik dat scheren door je vent voor me zien?
Op je rug als bij de vk? Of staand met je benen wijd en hij eronder? :') Hij mag t wel doen van mij maar zou t wel eng vinden. En snap niet hoe het moet! :@ :s)

Oh ik lees net de anale seks post, dan zal dit nog wel meevallen. _O-

Twinkle, al terug??

*O* Voor alle mijlpalen
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:38:43 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109840468
Mogge meisjes :O

Martijn heeft het gespuis vanochtend naar oma gebracht zodat ik een dagje rust heb... Heurlijk lang geslapen dus O+
pi_109840980
Oeh lekker Flugel! Ontspannen dagje voor je dus! ^O^
pi_109841013
Moguh!
Zo ik ben al naar de fysio geweest vanochtend *en op mn lazer gekregen, doe nog steeds teveel schijnbaar*. Nu even lekker thuis niksen, straks dochter ophalen van school, even bammetje eten en dan weer naar school. Ik mag een middagje helpen knutselen.
Vanavond weer lekker zwemmen! :)

Whaha even teruggelezen van gisterenavond, dames dames toch :D

Kinderkamer. Bij dochter hadden we een ledikant en commode uit een outlet babyzaak, en een kledingkast van ikea. En een rieten stoel op haar kamertje. Daar heb ik snachts de voedingen gedaan. Heel klein lampje aan, heel fijn vond ik die nachtelijke momentjes zo samen O+

Deze keer hebben we 2 dezelfde ledikantjes op de kop getikt op marktplaats, schilderbeurtje en klaar. Commode is de Hemnes van ikea, en de kledingkast van dochter is doorgeschoven, die heeft nu een roze prinsessenkast ;)
Dus een allegaartje! Ik had graag weer een stoel gehad op het kamertje, maar met 2 bedjes in de kamer past dat echt niet meer. Plus dat ik denk dat we wel eens samen nachtelijke voedingen zullen moeten gaan doen, en om nou twee stoelen neer te gaan zetten... Ik denk dat we de voedingen nu maar in ons bed gaan doen.

Maar ik hou ook niet zo van babykamers zo strak en alles van exact hetzelfde. Als het maar functioneel is, en de aankleding doet dan veel meer.
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:59:39 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109841264
Ik heb gewoon heel veel oude meuk opgeknapt en ik heb de leukste babykamer ooit :Y

SPOILER
pi_109841411
quote:
Toevoeging, werken en quoten he ;)
Maaruh heksenhaar O+ Zo noemde mn oma het altijd :D Brings back memories haha.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sonnetje85 op 03-04-2012 11:08:04 ]
pi_109841579
quote:
Misschien wil je mannie je lekker een rugscheer beurt geven
pi_109841634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gewoon heel veel oude meuk opgeknapt en ik heb de leukste babykamer ooit :Y

SPOILER
Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuwe O+
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:08:45 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109841667
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuwe O+
Daar slapen wij nog :P Pietertje ligt eerst een tijdje bij ons en daarna vertrekken Tijn en ik naar zolder... Als ik niet meer 3 keer per nacht hoef te piesen :P Dan krijgt Pieter Willem's kamer en Willem die van ons...
pi_109841707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Daar slapen wij nog :P Pietertje ligt eerst een tijdje bij ons en daarna vertrekken Tijn en ik naar zolder... Als ik niet meer 3 keer per nacht hoef te piesen :P Dan krijgt Pieter Willem's kamer en Willem die van ons...
Haha, piesen de hele tijd idd dat is niks :P
Nou dan verwacht ik t.z.t. foto's. Je maakt er vast weer iets leuks van :Y
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:10:35 #301
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109841739
Ik ben nog aan het studeren op een thema ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')