en dan zou een eventuele innestelingsbloeding ook weer beter te verklaren zijnquote:Op maandag 2 april 2012 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Dus dat het minder lang is dan gedacht, zou ook nog kunnen.
Hmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stretch basics van Only vond ik heel erg fijn!quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Enfermera het volgende:
Diaan, spannend johik duim!
He Twinkle, gelukkigWat een heerlijke bedrijfsarts heb je
Heeeeel fijn dat ie aan jou kant staat.
Idd wat het voor je relatie met je leidinggevende doet is de vraag, maar toch. Jij zit iig goed nu
![]()
Labello fijn dat je 20w echo goed was!!![]()
Ben net ff naar de stad geweest voor leuke kleding, pffOke, ik wil niet weer gaan lopen zeiken, maar ben erachter dat je als zwangere dus maar een paar winkels hebt waar je leuke dingetjes kunt kopen
Nouja. Heb iig een leuke tregging kunnen scoren in de uitverkoop (25e) bij de miss etam
Ga denk ik op de site van H&M/Esprit en marktplaats nog wat zoeken naar andere leuke dingen zoals shirtjes etc.
![]()
Waar kopen jullie je kleding eigenlijk?
quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De stretch basics van Only vond ik heel erg fijn!
Handige site!quote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef Marrije het volgende:
Minder leuk misschien, maar niet minder belangrijk![]()
Aanrader:
http://www.pasopshop.nl/contents/media/ultrabhpadsdoos.jpg
Die site ken ik verder nietquote:
Ik las K. haar laatste blog en och wat moet het hard voor haar zijn dat jij positiekleding koopt en niet zijzelfquote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net afgelopen weekend de online H&M geplunderd op kosten van K en J.![]()
Hier in LWD niet of nauwelijks leuke positiekleding te vinden. Miss Etam vind ik door de bank genomen helemaal niks en de H&M heeft hier geen mama-afdeling.
Ja heuj, zo slank ben ik heul niet! Ook niet als ik niet zwanger benquote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef Enfermera het volgende:
Asy: oh tof! Ik heb maat 36. Thanks, ga ik daar ook ff kijken![]()
Ja.doe.s!quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik shop veel online... je hebt wel wat 'outlet' gebeurens online! Is ook een topic van, zal ik eens kijken of ik die kan kicken?
Het fijne van in de zomer hoogzwanger zijn (in mijn geval dus) vind ik dat je gewoon met een jurkje wegkomt...
Katy, vind je die rood/roze niet leuk dan? Die vind ik ook wel tofquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de hele zwangerschapscollectie van de H&M aan ongeveer.. en m'n eigen colbertjes gewoon nog, maar dan open natuurlijk...
Ik wil dit kleed, maar dan in het rood:
[ afbeelding ]
Nergens te vinden!
Had het er nog met haar over van 't weekend en (dit wist ik al wel, maar bevestigde ze nog eens) zo ervaart ze het niet. Soms bekruipt even dat gevoel van had ik het kindje maar bij me, maar het grootste gedeelte van de tijd kan ze voor 100% genieten van hoe we het nu meemaken. Ze is zelf heel blij dat ze het zelf niet meer zwanger kunnen zijn heeft kunnen verwerken vóór we hier aan begonnen. Het is heel goed geweest dat hier een paar jaar overheen is gegaan. Hierbij heeft ook geholpen - en dat doet het nog steeds- dat ze al eens een kins heeft gekregen en dus weet wat het is om zwanger te zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las K. haar laatste blog en och wat moet het hard voor haar zijn dat jij positiekleding koopt en niet zijzelf![]()
Jij bent voor haar the next best thing denk ik dus fijn dat het zo kan maar toch. Wat is het leven hard soms
Oh lekker! Met spekjes?quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dadelijk lekker aan de rauwe andijviestampot! Heb er nu al zin in!![]()
En ik heb een wiebelbuik
Ja ik ook, maar het wordt een jongetjequote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Katy, vind je die rood/roze niet leuk dan? Die vind ik ook wel tof
Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagdquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het wordt een jongetje. De rest is donkerblauw met wit, en dan dat roze erbij vind ik toch niet zo.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagd
Mijn schoonbroertje heeft vroeger een roze babykamer gehadMijn schoonmoeder was er namelijk van overtuigd dat ze een dochter zou krijgen, want toen ze zwanger was van Martijn voelde het volledig anders. Tadaaa, toch een zoon
Leuk!quote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef KatyM het volgende:
[..]Ahh gos, t arme kind. Ik ben helemaal niet zo van t stereotype blauw of roze hoor. Maar ik bleef toch steeds vallen voor dat donkerblauw met streepjes, sterretjes en ruitjes. Dus dat is het toch geworden.
Morgen wel foto als de meubels er zijn
ja, met spekquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oh lekker! Met spekjes?spekjes, morgen zuurkool(+spekjes
)
Vriendin gaat noodles maken en m'n lief had zaterdag hertog ijs gehaald (verwen momentje ofzo? Kleine bakjes)
Ik ook
En ze heeft ook nog de hik haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, wat een spanning toch zeg! Ik heb meegelezen en geduimd dat je goed nieuws zou krijgen. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijgt.
Bellelena, voor jou hoop ik dat het bij dit bloed blijft! Sterkte!
quote:Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef bellelena het volgende:
Bah, gewoon niet leuk. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
![]()
Bdankt voor het meeduimen!Ik duim voor jou dat het bloed snel over is en verder normaal gaat. Geen krampen erbij?
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bah, gewoon niet leuk. Bah.![]()
Bdankt voor het meeduimen!Ik duim voor jou dat het bloed snel over is en verder normaal gaat. Geen krampen erbij?
Okay.. dat heb ik ook. Irritant die onzekerheid en ik hoop ook dat we over een paar weken hier zorgeloos aan het meeposten zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik voel dezelfde rommeltjes/steekjes als die ik de hele tijd (afgelopen anderhalve week) al voelde.
Hopelijk kunnen we spoedig allebei hier zorgeloos meeposten!
quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Solagratia het volgende:
Toen we zaterdag terugreden van kraambezoek zei ik nog tegen J, dat ik nog niet hoefde. Klein baby'tje zoveel werk en spannend. Amy wordt steeds makkelijker enz enz. Maar toen ik vanochtend wakker werd met erg zere borsten, ik ineens gekke dingen vond stinken en ik me herinnerde dat mijn bekkenbodem gek deed afgelopen week, kreeg ik een vermoeden.WHAAAAAAA de 2010 groep wordt steeds completerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, wat een spanning toch zeg! Ik heb meegelezen en geduimd dat je goed nieuws zou krijgen. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijgt.
Bellelena, voor jou hoop ik dat het bij dit bloed blijft! Sterkte!wat fantastisch vrouw!!!
![]()
van harte!!
![]()
Haha dat zat ik ook te.denken. Hoop juli augustus 2010 moeders erbij nu weerquote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
WHAAAAAAA de 2010 groep wordt steeds completerwat fantastisch vrouw!!!
![]()
van harte!!
XDquote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja heuj, zo slank ben ik heul niet! Ook niet als ik niet zwanger ben
Dadelijk lekker aan de rauwe andijviestampot! Heb er nu al zin in!![]()
En ik heb een wiebelbuik
Whehe je moet voornamelijk zo denken bij mij: als ik me druk maak om mn vloer is t echt ergquote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww sonnetje als jij je al druk maakt om je vloer dan kom hier maar niet kijken... dan schrik je je helemaal rot ben ik bang
Je hormonen in de strijd gooien _Ophelia_quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Morretje, Sola![]()
![]()
Hoe krijg je een man die geen zin heeft trouwens mee naar de Mac?
quote:Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Cantare het volgende:
Ik kruip wel verdacht veel naar het midden van de lijst, trouwens.
Maar ik ben dan ook alweer 19 weken.![]()
Een tweede zwangerschap gaat écht harder.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Morretje het volgende:
Dank jullie wel..
Vandaag de eerste controle gehad, en we hebben een knippertje
He bedankt, ga ik ook doen.. psst.. (duurt even om je in te schrijven helaas, waslijst aan vragen)quote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Die citroen ken ik nog niet, maar heb me aangemeld bij Insiders om de Bavaria 0,0 te testenhopelijk mag dat
/zuipschuit
quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef LeNeHe het volgende:
Bellelena, ik hoop dat het bloeden snel stopt!![]()
Solagratia en Morretje van harte gefeliciteerd!!
Wat een lijst wordt het! Gezellig hoor
Vandaag plopjes gevoeld!!![]()
En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit![]()
![]()
En bij een tweede gaat dat nog snellerquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef covie het volgende:
[..]Gaat een 2e zwangerschap NOG sneller???
Vind het nu al voorbij flitsen!
quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef LeNeHe het volgende:
Bellelena, ik hoop dat het bloeden snel stopt!![]()
Solagratia en Morretje van harte gefeliciteerd!!
Wat een lijst wordt het! Gezellig hoor
Vandaag plopjes gevoeld!!![]()
En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is door zo'n jaren '80 voorlichtingsfilm hier op het ziekenhuis dat ik besloten heb m'n bush uit te dunnen voor de bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nou ja!! Dat is ook watquote:Op maandag 2 april 2012 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Sola en morretje van harte! Die lijst groeit echt als een dolle![]()
Diaan, nog steeds spanning dus. Hou moed hoor! En Belle ook. Ik heb tm 16 wk regelmatig bloed gehad.voor beide!
Nou Prenatal is ook niet lief zeg. We zouden in de eerste wk van maart onze babykamer krijgen. Die kwam niet, niks gehoord, telkens zelf moeten bellen (want dat doen ze niet uit zichzelf), werd steeds verschoven, zou ie deze week komen en konden we vandaag afspraak voor maken. Belt m'n lief, zeggen ze doodleuk dat de commode pas ergens in mei komt! En hebben al in januari besteld. Pipo's.
Whahahahaquote:Op maandag 2 april 2012 20:28 schreef LeNeHe het volgende:
Ja Enfermera dat dus! Straks trekken ze aan de verkeerde haren
quote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Wel handig met hechten, geen hechtdraad nodig
Je had er ook dreads van kunnen maken, das hip!quote:Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow word net pas wakker van mijn bankslaapje. Verhuis lekker naar bedje.. ga ik daar verder dromen.. kwas aan het dromen dat ik tussen hele aardige krokodillen aan het zwemmen was. Slaat echt nergens op haha.
Heb voor de zekerheid mijn mannie gister ook even de boel laten kortwieken.. stel dat ik morgen toch een inwendige ga krijgen...
Ga lekker slapen nu. Zo te eerder is het morgen half tien!
Zoiets zeg je toch niet nijnepijnquote:Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef nijnepijn het volgende:
sorry dat ik het zeg twinkle, ik krijg elke keer als je het over je "mannie" hebt de kriebels. Ik heb toch zo'n hekel aan dat woord.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
oohw, ik had er nog eenachter moeten zetten zeker?
Op z'n minst ja... Of eenquote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef nijnepijn het volgende:
sorry dat ik het zeg twinkle, ik krijg elke keer als je het over je "mannie" hebt de kriebels. Ik heb toch zo'n hekel aan dat woord.
Die van mij komt ook niet down there hoor. Dan maar wat minder fris en fruitig geschoren.quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aanquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
quote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef nijnepijn het volgende:
De mijne zou het wel willen, maar dat doe ik lekker zelf.
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloedquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor jequote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef bitterend het volgende:
[..]
Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aanen zegt ie doe het lekker niet wat kan jou het schelen
Bitterend? Nu alweer?quote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
Ik zou het wel voor hem doen hoor als ie het me vroegquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je
Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed
Ja maar jij bent iets verder. Dat vind ik toch weer andersquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed
nee ik scheer niet meerquote:
Nee joh, toen kon ik er nog prima bij... Maar met mijn buik is bijna niets meer te vinden daaronder, laat staan door alle frommels die in m'n doosch zittenquote:Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?
quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je
Een leukequote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares
Ja, dat vond mijn toenmalige schattie zo geiliequote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Een leukeerin scheren met je mannie en je fannie
nou...quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik weiger als een 80's chick op de verlostafel te liggen....
[ afbeelding ]
Hier idem hoor twinkle, peen en ik schamen ons totaal niet voor elkaar. Iedereen kent ons zoals we zijn en dat scheelt denk ik, enorm:) ik vertelde dat ik het vroeg hoe meiden hier hun doos scheren, zei hij, schatje dat doe ik dan toch gewoon voor je:)quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik schaam me echt 0,0 voor mijn vent.. tja daar kijken sommige mensen raar van op. Feit is wel dat wij altijd onszelf kunnen zijn bij de ander. Ik ken ook zijn kwetsbare kant en wij kunnen over alles praten. Ik zie dat bij anderen soms heul anders.
Weet je je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt dat je man je huddie niet doet.. dan is dat toch ook goed? Kan me niet zo boeien wat anderen daarvan denken.
Dat dusquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor
+1quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor
Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zienquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik schaam me ook heul niet voor Tijn en ik lig straks met een kittig geschoren poesje op de verloskamer....
Grrrrquote:Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zien
Gewoon wat van zeggen. Plak je dr gewoon eenquote:Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef KatyM het volgende:
Ik zal er maar niet over beginnen dat ik me stoor aan de taalfouten die hier gemaakt worden. Zoveel d/t fouten, ik heb al een paar keer een nijdige reactie weer gewist.
.
Dus dan kan ik 'mannie' beter hebben.
*ik negeer het, ik negeer het.quote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef Keshet het volgende:
Noh Katy, ik vindt echt dat je je aanstelt hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vermakelijk topic dit.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares
Had ik dat 9 maanden geleden maar gedaan, dan had ik nu niet zo met m'n dikke bol gezetenquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ik dat 9 maanden geleden maar gedaan, dan had ik nu niet zo met m'n dikke bol gezeten
Hoop dat jullie veilig en wel thuis zijn gekomenquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:14 schreef Sorbootje het volgende:
We staan midden op de afsluitdijk. Na een geweldig concert nu de terugreis from hell met gruwelijke omleidiingen, een slaperige man. En ik uiteraard misselijk. B. Doet nu even een powernapje. Met een beetje geluk 2 uur thuis en morgen weer fris naar kantoor
Jepquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Iets na half tien! Lig al een uur klaar wakker in bed dus ga zo maar eens opstaan.
Moest trouwens twee glazen water drinken van tevoren. Mag dat ook met een heul klein beetje ranja?
quote:
Ik heb het niet gebruikt (ik heb een Co-sleeper en voed mijn baby in bed en rol m daarna gewoon terug, zijn eigen bed in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ja precies.. en bovendien is het ook wel fijn als het gewoon handig is
Zo lijkt mij een schommelstoel naast 't bedje handig voor nachtvoedingen.. of ga je dat niet gebruiken?
Had je nou niet tien minuten kunnen wachten, dan was ik een keertje eerst geweestquote:
Waar héb je het over?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Succes!
[..]
Had je nou niet tien minuten kunnen wachten, dan was ik een keertje eerst geweest![]()
![]()
Anyway: 12 weken![]()
![]()
Yay voor de 12 wekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Ophelia, wat toevallig! Ik ben vandaag ook 12 weken!![]()
Het is wat je er zelf voor over hebtquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
Verder nog een adviesje gevraagd; vinden jullie het waard om een dure merk babykamer te kopen, of is functioneel (aangekleed met leuke accesoires enzo) ook prima? We twijfelen een beetje, volgens mij doe je niet zo lang met een babykamer, dus heb ik al snel een beetje dat goed goed genoeg is.. maar ook hierin kun je het zo gek maken als je wilt.
Me neither, kunnen we daar ergens voor tekenen?? Zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wil heul geen knip, en scheuren ook niet
Ga ik ook vanuit, die buik begint wel te komen trouwens, mijn pantys zitten niet lekker meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, dat komt vanzelf! Als er echo s geweest zijn, je buik begint te bollen, hij beweging voelt... Dan wordt het voor hem ook "echt"
Mijn dreumes vind ze heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:31 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaaaa Gerbera![]()
Liuk was heerlijk! Het is dat er nu een peuter om me heen drentelt, anders was ik alweer naar de vriezer gelopen
ideaal als je het mij vraagt!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik nietvoordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.
Win-win als je het mij vraagt...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik nietvoordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.
Win-win als je het mij vraagt...
Gewoon ouderwets wachten op de gang met een sigaar en een goede whisky, bevallen is vrouwenwerkquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:58 schreef Kersjes het volgende:
[..]![]()
Nu nog een keizersnede regelen, anders moet hij ook nog je baby door het geboortekanaal zien komen...
Ik denk dat je dat even moet gaan melden in het buikentopicquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
OMG, ik spot net een heksenhaar op de rug van mijn hand![]()
Ik zie hem ineens in het zonnetje, zeker 1 cm lang!
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he
Alleen je tekst is momenteel voldoende denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Toevoeging, werken en quoten hequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he
Misschien wil je mannie je lekker een rugscheer beurt gevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gewoon heel veel oude meuk opgeknapt en ik heb de leukste babykamer ooit
Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar slapen wij nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuwe
Haha, piesen de hele tijd idd dat is niksquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar slapen wij nogPietertje ligt eerst een tijdje bij ons en daarna vertrekken Tijn en ik naar zolder... Als ik niet meer 3 keer per nacht hoef te piesen
Dan krijgt Pieter Willem's kamer en Willem die van ons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |