Ja ik ook, maar het wordt een jongetjequote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Katy, vind je die rood/roze niet leuk dan? Die vind ik ook wel tof
Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagdquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het wordt een jongetje. De rest is donkerblauw met wit, en dan dat roze erbij vind ik toch niet zo.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagd
Mijn schoonbroertje heeft vroeger een roze babykamer gehadMijn schoonmoeder was er namelijk van overtuigd dat ze een dochter zou krijgen, want toen ze zwanger was van Martijn voelde het volledig anders. Tadaaa, toch een zoon
Leuk!quote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef KatyM het volgende:
[..]Ahh gos, t arme kind. Ik ben helemaal niet zo van t stereotype blauw of roze hoor. Maar ik bleef toch steeds vallen voor dat donkerblauw met streepjes, sterretjes en ruitjes. Dus dat is het toch geworden.
Morgen wel foto als de meubels er zijn
ja, met spekquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oh lekker! Met spekjes?spekjes, morgen zuurkool(+spekjes
)
Vriendin gaat noodles maken en m'n lief had zaterdag hertog ijs gehaald (verwen momentje ofzo? Kleine bakjes)
Ik ook
En ze heeft ook nog de hik haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, wat een spanning toch zeg! Ik heb meegelezen en geduimd dat je goed nieuws zou krijgen. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijgt.
Bellelena, voor jou hoop ik dat het bij dit bloed blijft! Sterkte!
quote:Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef bellelena het volgende:
Bah, gewoon niet leuk. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
![]()
Bdankt voor het meeduimen!Ik duim voor jou dat het bloed snel over is en verder normaal gaat. Geen krampen erbij?
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bah, gewoon niet leuk. Bah.![]()
Bdankt voor het meeduimen!Ik duim voor jou dat het bloed snel over is en verder normaal gaat. Geen krampen erbij?
Okay.. dat heb ik ook. Irritant die onzekerheid en ik hoop ook dat we over een paar weken hier zorgeloos aan het meeposten zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 16:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik voel dezelfde rommeltjes/steekjes als die ik de hele tijd (afgelopen anderhalve week) al voelde.
Hopelijk kunnen we spoedig allebei hier zorgeloos meeposten!
quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Solagratia het volgende:
Toen we zaterdag terugreden van kraambezoek zei ik nog tegen J, dat ik nog niet hoefde. Klein baby'tje zoveel werk en spannend. Amy wordt steeds makkelijker enz enz. Maar toen ik vanochtend wakker werd met erg zere borsten, ik ineens gekke dingen vond stinken en ik me herinnerde dat mijn bekkenbodem gek deed afgelopen week, kreeg ik een vermoeden.WHAAAAAAA de 2010 groep wordt steeds completerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, wat een spanning toch zeg! Ik heb meegelezen en geduimd dat je goed nieuws zou krijgen. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijgt.
Bellelena, voor jou hoop ik dat het bij dit bloed blijft! Sterkte!wat fantastisch vrouw!!!
![]()
van harte!!
![]()
Haha dat zat ik ook te.denken. Hoop juli augustus 2010 moeders erbij nu weerquote:Op maandag 2 april 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
WHAAAAAAA de 2010 groep wordt steeds completerwat fantastisch vrouw!!!
![]()
van harte!!
XDquote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja heuj, zo slank ben ik heul niet! Ook niet als ik niet zwanger ben
Dadelijk lekker aan de rauwe andijviestampot! Heb er nu al zin in!![]()
En ik heb een wiebelbuik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |