abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109807724
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Katy, vind je die rood/roze niet leuk dan? Die vind ik ook wel tof :)
Ja ik ook, maar het wordt een jongetje :). De rest is donkerblauw met wit, en dan dat roze erbij vind ik toch niet zo.
pi_109807764
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar het wordt een jongetje :). De rest is donkerblauw met wit, en dan dat roze erbij vind ik toch niet zo.
Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagd :D

Mijn schoonbroertje heeft vroeger een roze babykamer gehad :+ Mijn schoonmoeder was er namelijk van overtuigd dat ze een dochter zou krijgen, want toen ze zwanger was van Martijn voelde het volledig anders. Tadaaa, toch een zoon :D
pi_109807876
Haha :D Coco

Ik kreeg laatst allemaal blauwe-meisjes-pakjes/jurkjes van m'n moeder.
M'n moeder kreeg allemaal blauwe kleertjes voor mij zodat 't leuk stond bij m'n 2lingbroertje :D
Best schattige kleertjes (meisjesachtig én blauw)
pi_109807878
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh nee, dan is dat roze inderdaad niet zo geslaagd :D

Mijn schoonbroertje heeft vroeger een roze babykamer gehad :+ Mijn schoonmoeder was er namelijk van overtuigd dat ze een dochter zou krijgen, want toen ze zwanger was van Martijn voelde het volledig anders. Tadaaa, toch een zoon :D
:D Ahh gos, t arme kind. Ik ben helemaal niet zo van t stereotype blauw of roze hoor. Maar ik bleef toch steeds vallen voor dat donkerblauw met streepjes, sterretjes en ruitjes. Dus dat is het toch geworden.

Morgen wel foto als de meubels er zijn *O*
pi_109807911
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef KatyM het volgende:

[..]

:D Ahh gos, t arme kind. Ik ben helemaal niet zo van t stereotype blauw of roze hoor. Maar ik bleef toch steeds vallen voor dat donkerblauw met streepjes, sterretjes en ruitjes. Dus dat is het toch geworden.

Morgen wel foto als de meubels er zijn *O*
Leuk! *O*
  maandag 2 april 2012 @ 16:11:27 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109808062
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Oh lekker! Met spekjes?
O+ spekjes, morgen zuurkool(+spekjes :9 )
Vriendin gaat noodles maken en m'n lief had zaterdag hertog ijs gehaald (verwen momentje ofzo? Kleine bakjes)

Ik ook :D
En ze heeft ook nog de hik haha
ja, met spek :Y)

Wij hebben crème/wit met rood gecombineerd voor onze jongens O+
pi_109808098
:D bewegende buiken O+ hier.word k ook geschopt pp t.moment :D O+

Gisteren was zo schattig trouwens. Floris weet tegenwoordig dat er een baby in een buik zit (ook wel s in de zijne als je t vraagt :P). Dus gisteren zei ik toen ik op de grond lag: zeg maar hallo tegen je zusje. Zwaaide hij en zei hij hallo O+ smeltmomentje hoor :D
Hij kan ook zusje zeggen (op zijn manier).

Katy ben.benieuwd naar je babykamer!
Leuk O+

Ik ben geduldig aan t wachten tot begin mei :P tot.de.ramen komen
  maandag 2 april 2012 @ 16:17:32 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109808338
Son, wat leuk! O+
Ik ben aan het proberen of hij de naam van de baby wil zeggen. Maar dat wil nog niet zo lukken. Maar goed, hij zegt zijn eigen naam nog niet eens :D

Mijn buik gaat echt op en neer. Lijkt wel een golfslagbad O+
pi_109808822
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
pi_109808941
He bah bellelena. :*

Asy, golfslagbad O+ ben benieuwd of.deze baby daar ook voor gaat zorgen (broerlief niet namelijk ;))
pi_109809063
Ahh gut belle.. ook jou blijft het niet bespaard dus. Ik kan me levendig voorstellen dat je er een beetje van in paniek raakt. Het gebeurt zo vaak en dan blijkt toch alles goed te gaan. Coco is hiervan volgens mij een goed voorbeeld.

Is het te vroeg om hiervoor de vk te bellen? Ik weet niet hoever je inmiddels bent? Ook voor jou duim ik dat het tkt een goed einde komt.
pi_109809079
Toen we zaterdag terugreden van kraambezoek zei ik nog tegen J, dat ik nog niet hoefde. Klein baby'tje zoveel werk en spannend. Amy wordt steeds makkelijker enz enz. Maar toen ik vanochtend wakker werd met erg zere borsten, ik ineens gekke dingen vond stinken en ik me herinnerde dat mijn bekkenbodem gek deed afgelopen week, kreeg ik een vermoeden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diaan, wat een spanning toch zeg! Ik heb meegelezen en geduimd dat je goed nieuws zou krijgen. Ik hoop dat je over 2 weken alsnog goed nieuws krijgt.

Bellelena, voor jou hoop ik dat het bij dit bloed blijft! Sterkte!
pi_109809122
Hier ook een drukke buik. Heel fijn, want dat betekent dat ons meisje het goed doet :) Maar minder fijn dat ze dr karatetrappen richting mn blaas afwisselt richting mn maag. Doet zeer :D

Bellelena: Bloed in het begin komt vaker voor en hoeft niks te zeggen! Hier ook veel bloed gehad bij afvegen. Positive thinking! Dit babytje is zichzelf heeeeel goed aan het ingraven en dat laat wat sporen na ;) :*

Spannend Solagratia, gefeliciteerd!!

Oh! En foto's van het speelkleed (ongeveer 150x200cm) en boxkleed (wat een beeeetje scheef is geworden :') )

Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 2 april 2012 @ 16:35:48 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109809143
Solagratia, gefeliciteerd *O* ! Wat een verrassing :)!

Ook al zo'n spanning bij Bellelena :* Ik duim met je mee dat alles goed is.
pi_109809337
Sola wat tof :D
Gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor Amy O+

Leuk die kleden marjolijntje!
pi_109809339
Bellelena, wat een spanning, ook voor jou draaien de duimen :*

Sola, gefeliciteerd!!!
pi_109809533
:'( dankjulliewel voor de lieve woorden!

Twinkle20: Ik ben ongeveer hooguit 5 weekjes pas, dus ik ga nog even afwachten wat er zal komen.

Sola: Wow, gefeliciteerd, wat een verrassing!

Marjolijntje: Ik hoop het ook zo, dat het gewoon van het innestelen en/of de goede doorbloeding komt!
pi_109809693
Belle :* !

Sola:
Gefeliciteerd!
Mooi wonder :) hoe oud is jullie dochter?

Marjolijntje:
Crea Bea! Leuk zeg!
  maandag 2 april 2012 @ 16:48:00 #69
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109809718
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef bellelena het volgende:
SPOILER
:* Diaan, ik duim mee dat alles toch stiekem gewoon goed is!
Bah, gewoon niet leuk. Bah. :*

Bdankt voor het meeduimen! ^O^ Ik duim voor jou dat het bloed snel over is en verder normaal gaat. Geen krampen erbij?
Make love, not war ☮
pi_109809746
Sola wat leuk! Gefeliciteerd! *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 april 2012 @ 16:49:30 #71
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109809777
Sola wat een leuk nieuws *O* *O* Van harte gefeliciteerd!
Make love, not war ☮
pi_109809803
Gefeliciteerd sola:) *O* *O*

Sorry vanaf peen, die stond nog ingelogd :) Loodje
Je vader
pi_109809823
Bellelena, ik hoop dat het niks is, komt vast goed :*

Solagratia, gefeliciteerd! :* Wow december. Dat is een half jaar na juni. Damn :o.

Enne Marjolijntje, leuk geworden zeg die kleden, hartstikke knap! *O*
pi_109809912
Tnx allemaal :) Ik ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan.

Zoe: Amy is bijna 20 maanden, dus een prima tijd voor zwangerschap. Al zag ik zelf steeds meer beren op de weg, dus het is maar goed dat de beslissing voor ons is genomen.

KatyM, gek idee he, dat jouw kleine dan al een half jaar is ;)
  maandag 2 april 2012 @ 16:54:43 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109810009
Sola wat leuk :D *O*

Belle, ik hoop dat het gewoon allemaal goed blijkt te zijn :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: