en dan zou een eventuele innestelingsbloeding ook weer beter te verklaren zijnquote:Op maandag 2 april 2012 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Dus dat het minder lang is dan gedacht, zou ook nog kunnen.
Hmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stretch basics van Only vond ik heel erg fijn!quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef Enfermera het volgende:
Diaan, spannend johik duim!
He Twinkle, gelukkigWat een heerlijke bedrijfsarts heb je
Heeeeel fijn dat ie aan jou kant staat.
Idd wat het voor je relatie met je leidinggevende doet is de vraag, maar toch. Jij zit iig goed nu
![]()
Labello fijn dat je 20w echo goed was!!![]()
Ben net ff naar de stad geweest voor leuke kleding, pffOke, ik wil niet weer gaan lopen zeiken, maar ben erachter dat je als zwangere dus maar een paar winkels hebt waar je leuke dingetjes kunt kopen
Nouja. Heb iig een leuke tregging kunnen scoren in de uitverkoop (25e) bij de miss etam
Ga denk ik op de site van H&M/Esprit en marktplaats nog wat zoeken naar andere leuke dingen zoals shirtjes etc.
![]()
Waar kopen jullie je kleding eigenlijk?
quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De stretch basics van Only vond ik heel erg fijn!
Handige site!quote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef Marrije het volgende:
Minder leuk misschien, maar niet minder belangrijk![]()
Aanrader:
http://www.pasopshop.nl/contents/media/ultrabhpadsdoos.jpg
Die site ken ik verder nietquote:
Ik las K. haar laatste blog en och wat moet het hard voor haar zijn dat jij positiekleding koopt en niet zijzelfquote:Op maandag 2 april 2012 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net afgelopen weekend de online H&M geplunderd op kosten van K en J.![]()
Hier in LWD niet of nauwelijks leuke positiekleding te vinden. Miss Etam vind ik door de bank genomen helemaal niks en de H&M heeft hier geen mama-afdeling.
Ja heuj, zo slank ben ik heul niet! Ook niet als ik niet zwanger benquote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef Enfermera het volgende:
Asy: oh tof! Ik heb maat 36. Thanks, ga ik daar ook ff kijken![]()
Ja.doe.s!quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik shop veel online... je hebt wel wat 'outlet' gebeurens online! Is ook een topic van, zal ik eens kijken of ik die kan kicken?
Het fijne van in de zomer hoogzwanger zijn (in mijn geval dus) vind ik dat je gewoon met een jurkje wegkomt...
Katy, vind je die rood/roze niet leuk dan? Die vind ik ook wel tofquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de hele zwangerschapscollectie van de H&M aan ongeveer.. en m'n eigen colbertjes gewoon nog, maar dan open natuurlijk...
Ik wil dit kleed, maar dan in het rood:
[ afbeelding ]
Nergens te vinden!
Had het er nog met haar over van 't weekend en (dit wist ik al wel, maar bevestigde ze nog eens) zo ervaart ze het niet. Soms bekruipt even dat gevoel van had ik het kindje maar bij me, maar het grootste gedeelte van de tijd kan ze voor 100% genieten van hoe we het nu meemaken. Ze is zelf heel blij dat ze het zelf niet meer zwanger kunnen zijn heeft kunnen verwerken vóór we hier aan begonnen. Het is heel goed geweest dat hier een paar jaar overheen is gegaan. Hierbij heeft ook geholpen - en dat doet het nog steeds- dat ze al eens een kins heeft gekregen en dus weet wat het is om zwanger te zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las K. haar laatste blog en och wat moet het hard voor haar zijn dat jij positiekleding koopt en niet zijzelf![]()
Jij bent voor haar the next best thing denk ik dus fijn dat het zo kan maar toch. Wat is het leven hard soms
Oh lekker! Met spekjes?quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dadelijk lekker aan de rauwe andijviestampot! Heb er nu al zin in!![]()
En ik heb een wiebelbuik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |