abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109812202
Wij waren niet bewust bezig nee. Hadden het er net over gehad dat we pas serieus bezig gingen als Amy 2 was. Dat was meer voor ons gevoel dan iets anders. Nu ik zwanger blijk te zijn vinden we het allebei super!

Morretje, leuk! gefeliciteerd!!

Gerbera en Sonnetje: ik vind het ook heel leuk om met jullie nog even zwanger te zijn :D en met Flugeltje ook, maar daarvan hoop ik dat ze snel gaat bevallen :Y
pi_109812430
Morretje ook gefeliciteerd en welkom!
pi_109812591
Morreltje, gefeliciteerd!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109812717
Covie
indalen idd denk ik ook!
en kan de vk weleens vragen over voorweeën :Y

*O* morretje gefeliciteerd!

Sola:
wat een mooi wonder zo :)

*O* leuk allemaal nieuwe zwangere dames!
pi_109812761
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren, de club wordt aardig compleet nu *O*
pi_109812899
Sola en morretje van harte! Die lijst groeit echt als een dolle :D *O*

Diaan, nog steeds spanning dus. Hou moed hoor! En Belle ook. Ik heb tm 16 wk regelmatig bloed gehad. :* voor beide!

Nou Prenatal is ook niet lief zeg. We zouden in de eerste wk van maart onze babykamer krijgen. Die kwam niet, niks gehoord, telkens zelf moeten bellen (want dat doen ze niet uit zichzelf), werd steeds verschoven, zou ie deze week komen en konden we vandaag afspraak voor maken. Belt m'n lief, zeggen ze doodleuk dat de commode pas ergens in mei komt! En hebben al in januari besteld. Pipo's.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109812905
Morretje, gefeliciteerd! *O*

Echt leuk om hier al die bekende gezichten voorbij te zien komen. :D
pi_109812936
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww sonnetje als jij je al druk maakt om je vloer dan kom hier maar niet kijken... dan schrik je je helemaal rot ben ik bang
Whehe je moet voornamelijk zo denken bij mij: als ik me druk maak om mn vloer is t echt erg :`) ik schrik niet snel namelijk, slechte huisvrouw
Dankzij dreumes met eten voornamelijk :')
Gelukkig hebben we geen katten meer. Dat scheelt al zoveel aan troep op de grond en bank :)«

Jaaaaa morretje daar ben je dan!
Sola voorlopig zit ik hier nog wel een maand of 3,5 :P
pi_109813087
Ik kruip wel verdacht veel naar het midden van de lijst, trouwens. :o

Maar ik ben dan ook alweer 19 weken. :o :o

Een tweede zwangerschap gaat écht harder.
pi_109813171
Ja erg he!
Hier morgen 25 weken, echt wtf :o
pi_109813275
Enfermera ik koop uhm kocht ook veel gewone shirtjes die wat langer zijn. Over het aanbod aan positiemode hier kan ik kort zijn, dieptriest... Ook heb ik op marktplaats nog best wel wat gekocht voor een leuk prijsje. Grote voordeel is dat het er nog mooi uitziet omdat iedereen het maar relatief kort aan heeft.

Bellelena, Sola en Morretje gefeliciteerd *O*
  maandag 2 april 2012 @ 18:22:06 #112
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_109813401
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Morretje, Sola *O* *O*

Hoe krijg je een man die geen zin heeft trouwens mee naar de Mac? O-)
Je hormonen in de strijd gooien _Ophelia_ *)

En het blijft grappig, zie net als hierboven al genoemd werd telkens meer 2010 mama's terugkomen, toch wel leuk hoor :Y welkom Morretje en Solagratia !

Hier ga ik even lekker terug naar m'n spreekwoordelijke hutje op de hei... ben kapot :@

Diaan :* we blijven duimen voor je!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_109813409
@Sonnetje: ik zag dat jij al wel aan het shoppen was geweest. Is het nu al iets echter, of helpt dat niet?

Ik shop nog niet tot ik spul op de kinderkamer kwijt kan. Wil namelijk eerst uitzoeken wat ik nog nodig heb, maar nu staat alles op zolder. En argh, ik ben zó benieuwd of het een jongen of meisje is! Maar manlief wil het niet weten, dus tsja. Helpt ook tegen het kleertjes kopen. ;)
  maandag 2 april 2012 @ 18:27:05 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109813570
Morretje gefeli!! :* *G*

Clauwhee jeetje, wat hopeloos.. -O- Prutsers!

Roosje: ja idd :) Thanks voor de tip! :D

Ik heb mn energie teruggevonden geloof ik :D vandaag dus naar de stad geweest, daarna gesport, toen ff boodschappies gedaan, gestreken en gevouwen en de keuken schoongemakat! *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_109813579
:D
Ik vind t vooral een gek idee dat t een meisje is. Kan me er niks bij voorstellenhaha.
Merk wel dat k minder bezig ben met t zwanger zijn. Maar komt door alle drukte. Nu er ook echt veel beweging in komt sta k er wel meer bij stil :)
En kopen is gewoon leuk :P
pi_109813605
-
ik moet echt ook gaan liggen als nummer 1 slaapt in de middag. Ze heeft 3 uur geslapen, maar ik ben eigenwijs bezig geweest in huis. Ik ben stuk nu. Mijn man is nu werken, ik heb geen zin om te koken, dus de spaghetti staat in de magnetron.
pi_109813736
Hee Mor, daar ben je! Wil je in de updates of nog even niet? ;)
  maandag 2 april 2012 @ 18:37:08 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109813952
Morretje en Solegratie gefeliciteerd! *O*

Diaan en Bellelena :*
pi_109814247
Morretje en Sola, van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*

Positiekleding kopuh?
pi_109814487
Ikduim voor de gene waar nu zoveel onzekerheid is hopelijk komt alles goed.

Morretje en sola Gefeliciteerd. Wat lijkt december enzo toch ver weg dan is die van mij alweer 7 maanden:O

Hier vandaag bij de gyneceloog geweest voor controle. Na controle van mijn buik heeft ze ebsloten mijn urine te controleren want ze vond hem veel te gevoelig. Vanmiddag teruggebeld dat ik een blaasontsteking heb en moet morgen een kweekje afgeven want ze vermoed ook nierbekkenontsteking door het bloedverlies en het braken van de afgelopen dagen. Wel klopt het dat ik van de week last had van indalingsween ons meisje is al zo goed als helemaal ingedaald jeej:D

Bloeddruk was gelukkig weer wat gestegen nu 125/75 moet zeggen dat ik me gisteren ook al een stuk beter voelde en ver ben gekomen met het huishouden.

Iemand hier ervaring met nierbekkenontsteking tijdens de zwangerschap? maak me wel een beetje zorgen.

Zoë denk dat je kleine inderdaad aan het indalen is want het gevoel wat jij beschrijft heb ik ook gehad de afgelopen dagen en nu is ze dus inderdaad ingedaald.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 2 april 2012 @ 18:53:20 #121
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109814552
Morreltje gefeliciteerd, wat leuk het wordt een drukke boel hier:)

Wow Clau, ze mogen wel wat van de prijs afhalen, hoe kan het zo lang duren? Stel dat je een andere prenatal belt, zeggen ze dan hetzelfde. Heb wel eens gehad dat een winkel het niet had maar een andere had het in de showroom staan en kon het zo leveren...
Echt vervelend, hoop dat de kinderkamer klaar is voor e kleine komt.

Zit one born every minute te kijken, normaal gesproken zou ik dat niet doen. Deze aflevering laat ik ook aan Blijepeen zien, als voorbeeld hoe hij niet hoeft te zijn tijdens de bevalling haha. Maar wij gaan in mei beginnen met hypnobirthing. Dat is een cursus die je samen doet dus ben benieuwd. Blijepeen wil heel erg betrokkken zijn bij de zwangerschap en de bevalling dus ik hoop dat het met deze cursus voor hem ook ehh bevredigend is, heb er even geen ander woord voor.
Be dance |Be real| Be You
pi_109814626
Loodje: is dat nu bezig op tlc? op de gids ztaat 9 uur vriend zit namelijk te gamen nu.. Anders maar even naar boven verhuizen.
  maandag 2 april 2012 @ 18:56:09 #123
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109814691
Hi sam, nee ik heb wat afleveringen online, lekker met mijn dopjes in want manlief is ziek :)
pi_109814789
ow okee xd dan volg ik de gids gewoon..d ie doet zo vreemd de laatste tijd. Ga ik zo maar bondi rescue kijken
  maandag 2 april 2012 @ 19:03:40 #125
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109814973
Ook leuk :)
  maandag 2 april 2012 @ 19:04:56 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_109815029
Lieve Solagratia wat ontzettend leuk!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat de beslissing voor je genomen is ;) nog zo'n leukerd als Amy erbij!

Morretje ook al! Wat tof!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_109815604
Heel verhaal getypt, is het weg! :(

Welkom nieuwerds! Of oude garde als ik het goed begrijp? Gefeliciteerd!

Ik was vanmiddag bij m'n ouders en toen begon m'n mama er over dat ze liga met sinaasappel en lange vingers wilde voeren aan buikbaby Puk, (want dat vinden ze zo lekker die kiddo's) en dit was de bedoeling voor de zes maanden. Dusse...toen heb ik even duidelijk gemaakt dat Puk voor zes maanden alleen/voornamelijk melk krijgt. Misschien nog wat anders, maar echt geen liga, citrusvruchten en suikerlangevingers... Volgens mij was ik ietwat bitchy (hormonen) maar is de boodschap wel duidelijk, eerst vragen voordat je iets anders dan melk gaat geven...
Vind het niet gek dat ik last heb van overgewicht en spastische darmen

Ik was even vergeten even dat dit kindje niet alleen van ons is... maar dus de hele familie...Dat wordt nog wat..
pi_109815948
Dank jullie wel..

Vandaag de eerste controle gehad, en we hebben een knippertje O+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 2 april 2012 @ 19:26:19 #129
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109816016
Wat goed nieuws morreltje! Geniet er lekker van, hoever ben je nu?
  maandag 2 april 2012 @ 19:30:10 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109816241
Morretje en Sola, gefeliciteerd en welkom hier :W

Manlief moest eind van de middag nog even snel naar de supermarkt."Moet ik nog wat voor je meenemen?"
Raad eens wat er nu op me ligt te wachten in de vriezer O-)
.... met gevoel voor drama....
pi_109816275
Nog meer versterking voor de laatste maanden van het jaar! Welkom Solagratia en Morretje. En nu al jaloers op Morretje...gewoon al een knipper gezien...ik moet nog anderhalve week wachten, bleh. Eerste echo pas met elf weken. (het is dat ik halverwege de dag instort en wat last van m'n bekken heb af en toe, maar anders zou ik er niet in geloven hoor)
pi_109816351
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Cantare het volgende:
Ik kruip wel verdacht veel naar het midden van de lijst, trouwens. :o

Maar ik ben dan ook alweer 19 weken. :o :o

Een tweede zwangerschap gaat écht harder.
:o Gaat een 2e zwangerschap NOG sneller???
Vind het nu al voorbij flitsen!
pi_109816664
Ben benieuwd of ik dat gevoel ook ga krijgen na de termijnecho; vooralsnog kruipt de tijd! Toch gek, m'n kleine meid viert AL over 8 dagen haar 2e verjaardag en de termijnecho, daar moet ik maar liefst 10 dagen op WACHTEN. Wie snapt 't me nog?
  maandag 2 april 2012 @ 19:45:58 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109817105
Solagratia & Morretje, gefeliciteerd!

Clauwhee, maar goed dat je op tijd was met bestellen.. .

Kursor, poeh, met 11 weken de eerste echo, ja dat is lang wachten.

SE, :D Ons kindje is van ons en niet van de hele familie, die zitten ook op veilige afstand dus passen ook niet op enzo. Op zich wel jammer dat onze kinderen hun opa's en oma's nauwelijks zien, maar als ik dat soort dingen lees dan denk ik echt oef!

Enfermera, ik kocht bij de wibra wat mannenhemden, die vallen nu nog steeds helemaal over mijn buik heen.

Zoe, zkh tas al klaar ^O^

Ik heb zonet ook mn zkhtas weer wat aangevuld, was alle rompers vergeten, had alleen bij het eerste pakje een romper gedaan en niet bij de andere setjes kleding. Ik moet nog meer inpakken, maar het meest belangrijke zit er in.
pi_109817511
Sola, jij ook gefeliciteerd. Wat een verrassing zeg!

En ik zag dat ik voor Diaan en Bellelena moest duimen.. Bij deze: ^O^

Volgens de echo en mijn eigen berekening ben ik nu 8 wk en 2 dagen..

Kursor, waarom krijg je pas met 11 weken de eerste echo? Heeft je vk geen eigen echo-apparaat oid?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_109817592
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Morretje het volgende:
Dank jullie wel..

Vandaag de eerste controle gehad, en we hebben een knippertje O+
O+ echt tof!!
pi_109817695
Solagratia en Morretje gefeliciteerd *O*

Mijn duimen draaien ook voor Diaan en Bellelena!

Hier ook alweer 26 weken :o de bewegingen in mijn buik worden steeds heftiger, zorgt er nu voor dat ik me op mijn werk soms echt niet kan concentreren :D
Ben ook nog naar de Prenatal geweest voor een legging, 11 euro. Nu nog een beetje beter weer worden, kunnen we lekker jurkjes en rokjes aan. Moet zeggen dat de zwangerschapsdoos van de Prenatal best een aanrader is. Had al meer mensen hier erover gehoord. De Bavaria biertjes (wit en citroen) zijn inmiddels al op :9
pi_109817778
Die citroen ken ik nog niet, maar heb me aangemeld bij Insiders om de Bavaria 0,0 te testen O-) hopelijk mag dat :P /zuipschuit
  maandag 2 april 2012 @ 19:57:05 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109817796
Sam, ben vergeten op je te reageren!
Ik heb tijdens de vorige zwangerschappen meerdere (zware) urineweginfecties gehad. Ik werd dan opgenomen in het ziekenhuis, kreeg een paar dagen antibiotica en pijnstillers en mocht na een kleine week of paar dagen weer naar huis. De eventuele weeën-activiteit (heb je dan kans op) werd in het zh goed in de gaten gehouden, ik hing meerdere keren per dag aan de CTG.
Is per situatie echter verschillend, niet iedereen hoeft te worden opgenomen.
Beterschap in ieder geval!
pi_109817855
Klopt Morretje, geen echo-apparatuur bij de vk. Ben deze keer doorverwezen naar de instantie in het dorp die de 20-weken-echo's doet. Ze wilde me op z'n vroegst met 10w2d zien en wilde daarnaast geen rekening houden met m'n korte cyclus. Tja, dan wordt het al snel 11 weken. Bij de eerste de eerste echo met 11w3d gehad door de vk (in zh-dependance); dan is dit al vooruitgang ;)
pi_109818206
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Die citroen ken ik nog niet, maar heb me aangemeld bij Insiders om de Bavaria 0,0 te testen O-) hopelijk mag dat :P /zuipschuit
He bedankt, ga ik ook doen.. psst.. (duurt even om je in te schrijven helaas, waslijst aan vragen)
pi_109818524
Bellelena, ik hoop dat het bloeden snel stopt! :*

Solagratia en Morretje van harte gefeliciteerd!!
Wat een lijst wordt het! Gezellig hoor :)

Vandaag plopjes gevoeld!! O+
En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd :P
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit :o :{w
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 2 april 2012 @ 20:16:06 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109818975
Bellelena, naar dat bloeden, hopelijk blijft het goed gaan.
  maandag 2 april 2012 @ 20:18:55 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109819119
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef LeNeHe het volgende:

En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd :P
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit :o :{w

Het is door zo'n jaren '80 voorlichtingsfilm hier op het ziekenhuis dat ik besloten heb m'n bush uit te dunnen voor de bevalling :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109819167
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef covie het volgende:

[..]

:o Gaat een 2e zwangerschap NOG sneller???
Vind het nu al voorbij flitsen!
En bij een tweede gaat dat nog sneller :D
  maandag 2 april 2012 @ 20:21:04 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109819248
quote:

_O-
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is door zo'n jaren '80 voorlichtingsfilm hier op het ziekenhuis dat ik besloten heb m'n bush uit te dunnen voor de bevalling :+
_O- _O- :D :')

Inderdaad, dat vind ik ook de reden om de bush uit te dunnen :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 april 2012 @ 20:27:38 #147
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109819617
8 weken al mor, dan gaat het de goede kant op, zo maar ff one born every minute us kijken en dan heb ik mijn porties weer gehad.
pi_109819661
Ja Enfermera dat dus! Straks trekken ze aan de verkeerde haren :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109819791
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Sola en morretje van harte! Die lijst groeit echt als een dolle :D *O*

Diaan, nog steeds spanning dus. Hou moed hoor! En Belle ook. Ik heb tm 16 wk regelmatig bloed gehad. :* voor beide!

Nou Prenatal is ook niet lief zeg. We zouden in de eerste wk van maart onze babykamer krijgen. Die kwam niet, niks gehoord, telkens zelf moeten bellen (want dat doen ze niet uit zichzelf), werd steeds verschoven, zou ie deze week komen en konden we vandaag afspraak voor maken. Belt m'n lief, zeggen ze doodleuk dat de commode pas ergens in mei komt! En hebben al in januari besteld. Pipo's.
Nou ja!! Dat is ook wat :(. Hoop dat dat hier niet gebeurt, want ze worden sowieso pas eind mei geleverd...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109819815
Morretje, gefeliciteerd *O*!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 april 2012 @ 20:36:09 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109820210
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 20:28 schreef LeNeHe het volgende:
Ja Enfermera dat dus! Straks trekken ze aan de verkeerde haren :')
Whahahaha _O- :')
pi_109820637
Wel handig met hechten, geen hechtdraad nodig :P
  maandag 2 april 2012 @ 20:47:45 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109821002
Oh jongens hou op, straks pies ik nog in mn broek van het lachen _O- :') XD
pi_109821679
Sola en Morretje welkom, en gefeliciteerd!!! *O*
pi_109821735
Sam
Fijn dat je je beter voelt :*
En dat jullie kindje al is ingedaald!

Ben benieuwd of onze boef ook is ingedaald,
Woensdag echo, dan kunnen ze t vast wel zien?
(vk wilde niet voelen ivm kans op harde buiken)

Marrije
Leuk is dat, babypakjes in de zknhuistas doen :)
Zo mini alles.. O+

Morretje
*O* een knippertje!
Ik moest wachten tot 12wkn, moest ook naar n andere stad voor de echo
Bij mijn vk hebben ze geen echo apparaat.
pi_109821792
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Wel handig met hechten, geen hechtdraad nodig :P
En jouw ijsjes zijn best lekker...kan me herinneren dat ik ze 2 jaar.geleden niet echt lekker.vond ofzo...maar nu wel :P
pi_109821821
Hou op zeg, ik ben me toch altijd een partij beeldend ingesteld :D

Phaidra ja dom hè! Tis niet de eerste keer daar, dus we zijn er onderhand wel klaar mee...dit is het laatste daar, ik sponsor die club verder niet meer.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109823199
Woow word net pas wakker van mijn bankslaapje. Verhuis lekker naar bedje.. ga ik daar verder dromen.. kwas aan het dromen dat ik tussen hele aardige krokodillen aan het zwemmen was. Slaat echt nergens op haha.

Heb voor de zekerheid mijn mannie gister ook even de boel laten kortwieken.. stel dat ik morgen toch een inwendige ga krijgen...

Ga lekker slapen nu. Zo te eerder is het morgen half tien!
pi_109823489
Clauwheee, balen van de meubels zeg!! Slechte zaak!!

Lenehe, plopjes! O+ Heerlijk gevoel!!

Twinkle, succes morgen met de echo!
pi_109823551
sorry dat ik het zeg twinkle, ik krijg elke keer als je het over je "mannie" hebt de kriebels. Ik heb toch zo'n hekel aan dat woord.
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 21:27:09 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_109824074
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow word net pas wakker van mijn bankslaapje. Verhuis lekker naar bedje.. ga ik daar verder dromen.. kwas aan het dromen dat ik tussen hele aardige krokodillen aan het zwemmen was. Slaat echt nergens op haha.

Heb voor de zekerheid mijn mannie gister ook even de boel laten kortwieken.. stel dat ik morgen toch een inwendige ga krijgen...

Ga lekker slapen nu. Zo te eerder is het morgen half tien!
Je had er ook dreads van kunnen maken, das hip!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 2 april 2012 @ 21:28:24 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109824157
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef nijnepijn het volgende:
sorry dat ik het zeg twinkle, ik krijg elke keer als je het over je "mannie" hebt de kriebels. Ik heb toch zo'n hekel aan dat woord.
Zoiets zeg je toch niet nijnepijn :o
  maandag 2 april 2012 @ 21:29:07 #163
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109824211
quote:

Wat een bijzonder mooi en vast ook heel dubbel moment. O+ :*
A grand adventure has begun.
pi_109824275
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

pi_109824298
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

oohw, ik had er nog een :* achter moeten zetten zeker?
pi_109824355
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef nijnepijn het volgende:

[..]

maandag 2 april 2012 @ 21:31:20 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109824368
quote:

[..]

Op z'n minst ja... Of een :@ dat werkt ook altijd goed :Y
  maandag 2 april 2012 @ 21:36:44 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109824734
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef nijnepijn het volgende:
:D en ik moet elke keer denken aan amanda van dgk :')
  maandag 2 april 2012 @ 21:38:56 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109824887
Ik heb net mijn allereerste Liuk-ijsje ever op :9~
pi_109825020
Ik dacht dat ik het scheren zelf wel op gevoel kon, maar toen ik onder de douche stond en mijn mannie vroeg om te controleren, vroeg hij of ik serieus dacht dat eht al klaar was.

Moet toch wat anders bedenken dus, alleen de elektrische vind ik gewoon een rotding en in spiegelbeeld snij ik mezelf.
pi_109825200
Noesssssssssssss het is besmettelijk :o
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 21:44:50 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_109825286
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
Noesssssssssssss het is besmettelijk :o
misschien is het wel 1 en dezelfde, tis een sekte!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_109825291
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
  maandag 2 april 2012 @ 21:46:57 #175
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109825436
oeh ik zit effe mee te lezen maar Son, mijn mannie vent deed dat ook niet hoor, die mag daar niet met een scheermes in de buurt komen, no way! Ik kon het tot 38.2 nog prima zelf gelukkig.
pi_109825460
De mijne zou het wel willen, maar dat doe ik lekker zelf.
  maandag 2 april 2012 @ 21:47:18 #177
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109825463
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
Die van mij komt ook niet down there hoor. Dan maar wat minder fris en fruitig geschoren.
Make love, not war ☮
pi_109825477
quote:
Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aan }:| en zegt ie doe het lekker niet wat kan jou het schelen

Ik heb met 38 weken lekker gewaxt trouwens ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_109825518
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef nijnepijn het volgende:
De mijne zou het wel willen, maar dat doe ik lekker zelf.
_O-
Je arme mannie
  maandag 2 april 2012 @ 21:48:01 #180
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109825519
quote:
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed :')
pi_109825520
die van mij mocht het ook niet hoor.. ik deed het wel op gevoel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 april 2012 @ 21:48:15 #182
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109825540
Mijn man-doetdat-nie
pi_109825547
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef bitterend het volgende:

[..]

Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aan }:| en zegt ie doe het lekker niet wat kan jou het schelen
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je :P
:)
  maandag 2 april 2012 @ 21:48:33 #184
351479 KatyM
Hihaah!
pi_109825563
quote:

[..]

Bitterend? Nu alweer? *O*
pi_109825643
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je :P
Ik zou het wel voor hem doen hoor als ie het me vroeg :'(
:')
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_109825648
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed :')
Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?
pi_109825693
R
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja maar jij bent iets verder. Dat vind ik toch weer anders
pi_109825712
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef KatyM het volgende:

[..]

Bitterend? Nu alweer? *O*
nee ik scheer niet meer :6 :9
  maandag 2 april 2012 @ 21:50:42 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109825740
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef nijnepijn het volgende:

[..]

Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?
Nee joh, toen kon ik er nog prima bij... Maar met mijn buik is bijna niets meer te vinden daaronder, laat staan door alle frommels die in m'n doosch zitten :')
pi_109825806
:+ dacht even uitproberen of woord "mannie" bij me past, maar nee 8-)

Volgens mij heb ik er zelf meer problemen mee als hij me daar scheert dan hijzelf hoor.
Geloof dat hij het wel leuk vond om de vergeten stukjes weg te halen, want hij ging er heel geconcentreerd op z'n knieën voor zitten :')

Maar om hem nou echt alles te laten doen de volgende keer zie ik nog niet zo zitten.
pi_109825831
Ja maar einde zwangerschap is iets heel anders dan hulp als je nog moet tot oktober/november..
Dan ben je amper bevrucht :')
  maandag 2 april 2012 @ 21:52:13 #192
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109825842
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares :P
pi_109825893
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-

Covie ik vond je ook geen mannie type nee :P
pi_109825965
Het mnag trouwens snel 27 april zijn hoor. Ik word knettergek van het wisselen van browser steeds. Ik heb al 3 keer wat getikt en het weer weggeklikt omdat het het verkeerde account was. :')
pi_109825976
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares :P
Een leuke O+ erin scheren met je mannie en je fannie
  maandag 2 april 2012 @ 21:54:57 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109826054
Ik weiger als een 80's chick op de verlostafel te liggen....

maandag 2 april 2012 @ 21:55:21 #197
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109826083
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

Een leuke O+ erin scheren met je mannie en je fannie
Ja, dat vond mijn toenmalige schattie zo geilie :)
pi_109826196
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik weiger als een 80's chick op de verlostafel te liggen....

[ afbeelding ]
nou...

het is wel handig met hechten :P
okay geen hele bossen, dat zit in de weg, daar heb je gelijk in :+
:)
pi_109826357
Haha sinds dat wij samen zijn heeft ie dat bijna altijd bij me gedaan. Hij scheert ook altijd mijn benen...:o...oksels doe ik dan weer wel zelf. En eerlijkheidshalve moet ik er dan ook bij vertellen dat de zaak dan gladder aan voelt op de een of andere manier.. dus beter.

Ow nijn... dan zal ik mijn andere koosnaampjes maar achterwege laten want dan word je helemaal gek denk ik haha. Mannie is dan nog een redelijk neutrale.

Covie.. wij hebben het toch niet over dezelfde he? Haha.

Ik schaam me echt 0,0 voor mijn vent.. tja daar kijken sommige mensen raar van op. Feit is wel dat wij altijd onszelf kunnen zijn bij de ander. Ik ken ook zijn kwetsbare kant en wij kunnen over alles praten. Ik zie dat bij anderen soms heul anders.

Weet je je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt dat je man je huddie niet doet.. dan is dat toch ook goed? Kan me niet zo boeien wat anderen daarvan denken.
  maandag 2 april 2012 @ 21:59:12 #200
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109826376
hoezo scheren? Als je moeder bent hoeft dat toch niet meer?

Haren in een "kittig" ( :r ) kapsel en vooral makkelijke kleding aan. Hoe het er uit ziet maakt niet uit, als het maar lekker zit. En mannie vindt het ook prima.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')