abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109816275
Nog meer versterking voor de laatste maanden van het jaar! Welkom Solagratia en Morretje. En nu al jaloers op Morretje...gewoon al een knipper gezien...ik moet nog anderhalve week wachten, bleh. Eerste echo pas met elf weken. (het is dat ik halverwege de dag instort en wat last van m'n bekken heb af en toe, maar anders zou ik er niet in geloven hoor)
pi_109816351
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Cantare het volgende:
Ik kruip wel verdacht veel naar het midden van de lijst, trouwens. :o

Maar ik ben dan ook alweer 19 weken. :o :o

Een tweede zwangerschap gaat écht harder.
:o Gaat een 2e zwangerschap NOG sneller???
Vind het nu al voorbij flitsen!
pi_109816664
Ben benieuwd of ik dat gevoel ook ga krijgen na de termijnecho; vooralsnog kruipt de tijd! Toch gek, m'n kleine meid viert AL over 8 dagen haar 2e verjaardag en de termijnecho, daar moet ik maar liefst 10 dagen op WACHTEN. Wie snapt 't me nog?
  maandag 2 april 2012 @ 19:45:58 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109817105
Solagratia & Morretje, gefeliciteerd!

Clauwhee, maar goed dat je op tijd was met bestellen.. .

Kursor, poeh, met 11 weken de eerste echo, ja dat is lang wachten.

SE, :D Ons kindje is van ons en niet van de hele familie, die zitten ook op veilige afstand dus passen ook niet op enzo. Op zich wel jammer dat onze kinderen hun opa's en oma's nauwelijks zien, maar als ik dat soort dingen lees dan denk ik echt oef!

Enfermera, ik kocht bij de wibra wat mannenhemden, die vallen nu nog steeds helemaal over mijn buik heen.

Zoe, zkh tas al klaar ^O^

Ik heb zonet ook mn zkhtas weer wat aangevuld, was alle rompers vergeten, had alleen bij het eerste pakje een romper gedaan en niet bij de andere setjes kleding. Ik moet nog meer inpakken, maar het meest belangrijke zit er in.
pi_109817511
Sola, jij ook gefeliciteerd. Wat een verrassing zeg!

En ik zag dat ik voor Diaan en Bellelena moest duimen.. Bij deze: ^O^

Volgens de echo en mijn eigen berekening ben ik nu 8 wk en 2 dagen..

Kursor, waarom krijg je pas met 11 weken de eerste echo? Heeft je vk geen eigen echo-apparaat oid?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_109817592
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Morretje het volgende:
Dank jullie wel..

Vandaag de eerste controle gehad, en we hebben een knippertje O+
O+ echt tof!!
pi_109817695
Solagratia en Morretje gefeliciteerd *O*

Mijn duimen draaien ook voor Diaan en Bellelena!

Hier ook alweer 26 weken :o de bewegingen in mijn buik worden steeds heftiger, zorgt er nu voor dat ik me op mijn werk soms echt niet kan concentreren :D
Ben ook nog naar de Prenatal geweest voor een legging, 11 euro. Nu nog een beetje beter weer worden, kunnen we lekker jurkjes en rokjes aan. Moet zeggen dat de zwangerschapsdoos van de Prenatal best een aanrader is. Had al meer mensen hier erover gehoord. De Bavaria biertjes (wit en citroen) zijn inmiddels al op :9
pi_109817778
Die citroen ken ik nog niet, maar heb me aangemeld bij Insiders om de Bavaria 0,0 te testen O-) hopelijk mag dat :P /zuipschuit
  maandag 2 april 2012 @ 19:57:05 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109817796
Sam, ben vergeten op je te reageren!
Ik heb tijdens de vorige zwangerschappen meerdere (zware) urineweginfecties gehad. Ik werd dan opgenomen in het ziekenhuis, kreeg een paar dagen antibiotica en pijnstillers en mocht na een kleine week of paar dagen weer naar huis. De eventuele weeën-activiteit (heb je dan kans op) werd in het zh goed in de gaten gehouden, ik hing meerdere keren per dag aan de CTG.
Is per situatie echter verschillend, niet iedereen hoeft te worden opgenomen.
Beterschap in ieder geval!
.... met gevoel voor drama....
pi_109817855
Klopt Morretje, geen echo-apparatuur bij de vk. Ben deze keer doorverwezen naar de instantie in het dorp die de 20-weken-echo's doet. Ze wilde me op z'n vroegst met 10w2d zien en wilde daarnaast geen rekening houden met m'n korte cyclus. Tja, dan wordt het al snel 11 weken. Bij de eerste de eerste echo met 11w3d gehad door de vk (in zh-dependance); dan is dit al vooruitgang ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')