Whehe je moet voornamelijk zo denken bij mij: als ik me druk maak om mn vloer is t echt ergquote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww sonnetje als jij je al druk maakt om je vloer dan kom hier maar niet kijken... dan schrik je je helemaal rot ben ik bang
Je hormonen in de strijd gooien _Ophelia_quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Morretje, Sola![]()
![]()
Hoe krijg je een man die geen zin heeft trouwens mee naar de Mac?
quote:Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Cantare het volgende:
Ik kruip wel verdacht veel naar het midden van de lijst, trouwens.
Maar ik ben dan ook alweer 19 weken.![]()
Een tweede zwangerschap gaat écht harder.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Morretje het volgende:
Dank jullie wel..
Vandaag de eerste controle gehad, en we hebben een knippertje
He bedankt, ga ik ook doen.. psst.. (duurt even om je in te schrijven helaas, waslijst aan vragen)quote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Die citroen ken ik nog niet, maar heb me aangemeld bij Insiders om de Bavaria 0,0 te testenhopelijk mag dat
/zuipschuit
quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef LeNeHe het volgende:
Bellelena, ik hoop dat het bloeden snel stopt!![]()
Solagratia en Morretje van harte gefeliciteerd!!
Wat een lijst wordt het! Gezellig hoor
Vandaag plopjes gevoeld!!![]()
En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit![]()
![]()
En bij een tweede gaat dat nog snellerquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef covie het volgende:
[..]Gaat een 2e zwangerschap NOG sneller???
Vind het nu al voorbij flitsen!
quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef LeNeHe het volgende:
Bellelena, ik hoop dat het bloeden snel stopt!![]()
Solagratia en Morretje van harte gefeliciteerd!!
Wat een lijst wordt het! Gezellig hoor
Vandaag plopjes gevoeld!!![]()
En heb een trauma, kreeg van een vriendin een boek teleen over zwanger en geboorte enzo. Was een jaren '70 boek dus lekker ongecensureerd
Sla ik het open en wat zie ik als eerste? Een plaatje van een doosch met een hoofdje er net uit![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is door zo'n jaren '80 voorlichtingsfilm hier op het ziekenhuis dat ik besloten heb m'n bush uit te dunnen voor de bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nou ja!! Dat is ook watquote:Op maandag 2 april 2012 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Sola en morretje van harte! Die lijst groeit echt als een dolle![]()
Diaan, nog steeds spanning dus. Hou moed hoor! En Belle ook. Ik heb tm 16 wk regelmatig bloed gehad.voor beide!
Nou Prenatal is ook niet lief zeg. We zouden in de eerste wk van maart onze babykamer krijgen. Die kwam niet, niks gehoord, telkens zelf moeten bellen (want dat doen ze niet uit zichzelf), werd steeds verschoven, zou ie deze week komen en konden we vandaag afspraak voor maken. Belt m'n lief, zeggen ze doodleuk dat de commode pas ergens in mei komt! En hebben al in januari besteld. Pipo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |