Die van mij komt ook niet down there hoor. Dan maar wat minder fris en fruitig geschoren.quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aanquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die t uhm apart vind dat je vent je down there scheert?
De mijne ziet me al aankomen...maar mischien dat wij gewoon niet zo klef zijn hoor
quote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef nijnepijn het volgende:
De mijne zou het wel willen, maar dat doe ik lekker zelf.
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloedquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor jequote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef bitterend het volgende:
[..]
Als ik mijn vent vraag om mijn doosch te scheren kijkt ie me zo aanen zegt ie doe het lekker niet wat kan jou het schelen
Bitterend? Nu alweer?quote:Op maandag 2 april 2012 21:30 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
oohw, ik had er nog eenachter moeten zetten zeker?
Ik zou het wel voor hem doen hoor als ie het me vroegquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je
Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed
Ja maar jij bent iets verder. Dat vind ik toch weer andersquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks klefs aan hoor, vanaf de tijd dat ik er niet goed meer bijkon heeft Tijn echt geholpen... De laatste keer heb ik het weer zelf gedaan en toen dacht ik 's nachts dat de bevalling begonnen was ivm bloed
nee ik scheer niet meerquote:
Nee joh, toen kon ik er nog prima bij... Maar met mijn buik is bijna niets meer te vinden daaronder, laat staan door alle frommels die in m'n doosch zittenquote:Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
Maar ook al zo vroeg in de zwangerschap?
quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet meer zwanger dus ik kan t je mannie niet kwalijk nemen dat ie het niet wil scheren voor je
Een leukequote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares
Ja, dat vond mijn toenmalige schattie zo geiliequote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Een leukeerin scheren met je mannie en je fannie
nou...quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik weiger als een 80's chick op de verlostafel te liggen....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |