Hier idem hoor twinkle, peen en ik schamen ons totaal niet voor elkaar. Iedereen kent ons zoals we zijn en dat scheelt denk ik, enorm:) ik vertelde dat ik het vroeg hoe meiden hier hun doos scheren, zei hij, schatje dat doe ik dan toch gewoon voor je:)quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik schaam me echt 0,0 voor mijn vent.. tja daar kijken sommige mensen raar van op. Feit is wel dat wij altijd onszelf kunnen zijn bij de ander. Ik ken ook zijn kwetsbare kant en wij kunnen over alles praten. Ik zie dat bij anderen soms heul anders.
Weet je je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt dat je man je huddie niet doet.. dan is dat toch ook goed? Kan me niet zo boeien wat anderen daarvan denken.
Dat dusquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor
+1quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor
Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zienquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik schaam me ook heul niet voor Tijn en ik lig straks met een kittig geschoren poesje op de verloskamer....
Grrrrquote:Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zien
Gewoon wat van zeggen. Plak je dr gewoon eenquote:Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef KatyM het volgende:
Ik zal er maar niet over beginnen dat ik me stoor aan de taalfouten die hier gemaakt worden. Zoveel d/t fouten, ik heb al een paar keer een nijdige reactie weer gewist.
.
Dus dan kan ik 'mannie' beter hebben.
*ik negeer het, ik negeer het.quote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef Keshet het volgende:
Noh Katy, ik vindt echt dat je je aanstelt hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vermakelijk topic dit.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |