Hier idem hoor twinkle, peen en ik schamen ons totaal niet voor elkaar. Iedereen kent ons zoals we zijn en dat scheelt denk ik, enorm:) ik vertelde dat ik het vroeg hoe meiden hier hun doos scheren, zei hij, schatje dat doe ik dan toch gewoon voor je:)quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik schaam me echt 0,0 voor mijn vent.. tja daar kijken sommige mensen raar van op. Feit is wel dat wij altijd onszelf kunnen zijn bij de ander. Ik ken ook zijn kwetsbare kant en wij kunnen over alles praten. Ik zie dat bij anderen soms heul anders.
Weet je je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt dat je man je huddie niet doet.. dan is dat toch ook goed? Kan me niet zo boeien wat anderen daarvan denken.
Dat dusquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor
+1quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
ik schaam me ook niet voor mijn man, maar dan nog hoeft ie niet meer een scheermes bij mijn doos in de buurt te komen hoor
Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zienquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik schaam me ook heul niet voor Tijn en ik lig straks met een kittig geschoren poesje op de verloskamer....
Grrrrquote:Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kunnen ze tenminste de rafels en flarden die er over blijven als je koter eruit is goed zien
Gewoon wat van zeggen. Plak je dr gewoon eenquote:Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef KatyM het volgende:
Ik zal er maar niet over beginnen dat ik me stoor aan de taalfouten die hier gemaakt worden. Zoveel d/t fouten, ik heb al een paar keer een nijdige reactie weer gewist.
.
Dus dan kan ik 'mannie' beter hebben.
*ik negeer het, ik negeer het.quote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef Keshet het volgende:
Noh Katy, ik vindt echt dat je je aanstelt hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vermakelijk topic dit.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef Kersjes het volgende:
Elkaars schaamhaar scheren was spannend en romantisch als 16 jarige. Tegenwoordig kan ik het heel goed zelf. Okay, misschien minder nauwkeurig dan niet-zwanger, maar who cares
Had ik dat 9 maanden geleden maar gedaan, dan had ik nu niet zo met m'n dikke bol gezetenquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ik dat 9 maanden geleden maar gedaan, dan had ik nu niet zo met m'n dikke bol gezeten
Hoop dat jullie veilig en wel thuis zijn gekomenquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:14 schreef Sorbootje het volgende:
We staan midden op de afsluitdijk. Na een geweldig concert nu de terugreis from hell met gruwelijke omleidiingen, een slaperige man. En ik uiteraard misselijk. B. Doet nu even een powernapje. Met een beetje geluk 2 uur thuis en morgen weer fris naar kantoor
Jepquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Iets na half tien! Lig al een uur klaar wakker in bed dus ga zo maar eens opstaan.
Moest trouwens twee glazen water drinken van tevoren. Mag dat ook met een heul klein beetje ranja?
quote:
Ik heb het niet gebruikt (ik heb een Co-sleeper en voed mijn baby in bed en rol m daarna gewoon terug, zijn eigen bed in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ja precies.. en bovendien is het ook wel fijn als het gewoon handig is
Zo lijkt mij een schommelstoel naast 't bedje handig voor nachtvoedingen.. of ga je dat niet gebruiken?
Had je nou niet tien minuten kunnen wachten, dan was ik een keertje eerst geweestquote:
Waar héb je het over?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Succes!
[..]
Had je nou niet tien minuten kunnen wachten, dan was ik een keertje eerst geweest![]()
![]()
Anyway: 12 weken![]()
![]()
Yay voor de 12 wekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Ophelia, wat toevallig! Ik ben vandaag ook 12 weken!![]()
Het is wat je er zelf voor over hebtquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
Verder nog een adviesje gevraagd; vinden jullie het waard om een dure merk babykamer te kopen, of is functioneel (aangekleed met leuke accesoires enzo) ook prima? We twijfelen een beetje, volgens mij doe je niet zo lang met een babykamer, dus heb ik al snel een beetje dat goed goed genoeg is.. maar ook hierin kun je het zo gek maken als je wilt.
Me neither, kunnen we daar ergens voor tekenen?? Zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wil heul geen knip, en scheuren ook niet
Ga ik ook vanuit, die buik begint wel te komen trouwens, mijn pantys zitten niet lekker meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, dat komt vanzelf! Als er echo s geweest zijn, je buik begint te bollen, hij beweging voelt... Dan wordt het voor hem ook "echt"
Mijn dreumes vind ze heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:31 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaaaa Gerbera![]()
Liuk was heerlijk! Het is dat er nu een peuter om me heen drentelt, anders was ik alweer naar de vriezer gelopen
ideaal als je het mij vraagt!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik nietvoordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.
Win-win als je het mij vraagt...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik nietvoordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.
Win-win als je het mij vraagt...
Gewoon ouderwets wachten op de gang met een sigaar en een goede whisky, bevallen is vrouwenwerkquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:58 schreef Kersjes het volgende:
[..]![]()
Nu nog een keizersnede regelen, anders moet hij ook nog je baby door het geboortekanaal zien komen...
Ik denk dat je dat even moet gaan melden in het buikentopicquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
OMG, ik spot net een heksenhaar op de rug van mijn hand![]()
Ik zie hem ineens in het zonnetje, zeker 1 cm lang!
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he
Alleen je tekst is momenteel voldoende denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Toevoeging, werken en quoten hequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he
Misschien wil je mannie je lekker een rugscheer beurt gevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gewoon heel veel oude meuk opgeknapt en ik heb de leukste babykamer ooit
Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar slapen wij nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuwe
Haha, piesen de hele tijd idd dat is niksquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar slapen wij nogPietertje ligt eerst een tijdje bij ons en daarna vertrekken Tijn en ik naar zolder... Als ik niet meer 3 keer per nacht hoef te piesen
Dan krijgt Pieter Willem's kamer en Willem die van ons...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |