abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:52:26 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839286
Gerberaatje, je dochter is al net zo'n lekkerbek als jij :D

Regenboogjes, een tweeling zou wat zijn dan, lekker krap knus :o

Op het werk heb ik het met 7 weken ofzo verteld? De reactie was niet tof, maar met 9 weken lag ik alweer uitgedroogd en wel in het ziekenhuis.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:54:07 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109839332
Marjolijntje wat een mooie kleden heb je gemaakt zeg!

Sola, van harte gefeliciteerd! *O*

bellelena, ik hoop dat bij jou het bloeden inmiddels gestopt is. Stom gedoe altijd in het begin.
Ik pleit voor een zichtbaar teken aan de buitenkant van je buik als je zwanger bent. Dan hoeft tenminste niemand meer te twijfelen.

Morretje, ik dacht dat ik jou al ergens gefeliciteerd had :?
Maar in elk geval: leuk! Welkom! *O*

Scheren doe ik zelf (nu nog). Dan ziet het er maar wat minder fraai uit. Soms vraag ik wel even of het eindresultaat erg betreurenswaardig is, waarop mijn hubbie man in lachen uitbarst en heel tactisch zegt: heb je ENIG idee hoe je onderkant er nu nog uit ziet?!?
:'(
en ik schaam me ook niet voor mijn man. Die bekijkt nog mijn aambeien als ik vraag of ze erg kapot zijn

*O* voor alle mijlpalen!

Regenboogjes, ik heb het met 7 weken al verteld op het werk ivm instortgevaar (zowel door bekken als extreme vermoeidheid).

Enne ik was een kind naar de psz brengen en ik heb mijn buik al in het buikentopic gezet en nu ben ik de camera's aan het leegtrekken en de batterijen aan het opladen. Een mens moet wat hè?
Enne uitslapen? Wat is dat?
pi_109839370
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik niet :@ voordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.

Win-win als je het mij vraagt...
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:57:15 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109839405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik schaam me ontzettend voor mijn mannie! Daarom ook ivf, want sexen durf ik niet :@ voordeel aan het verhaal is dat ik me ook niet meer hoef te scheren.

ideaal als je het mij vraagt!
Jij had tenminste ook niet achteraf last van al dat gedrup en je dan weer afvragen of er genoeg achtergebleven is om zwanger te worden :{
pi_109839435
Goedemorgen ladies!

Hier ook geen babykamerserie hoor. Ik ben niet al te groot behuisd en het moet in de eerste plaats praktisch zijn, gezelligheid komt later met de aankleding wel.

De basis wordt in elk geval heel wit (meer omdat ik echt geen idee heb wat ik wil)
Heb in elk geval een white wash stokke ledikantje op de kop getikt 2e hands,
En in plaats van een officiele commode gebruik ik een samengesteld ikea stolmen meubel (die palenserie dus) waarvan ik het meeste nog gewoon heb. De overige delen die ik nog mis probeer ik via marktplaats te vinden of koop ik nieuw.

De nesteldrang begint bij mij met vlagen te komen, nu de badkamer verbouwd is, de kasten in de slaapkamer staan heb ik ineens allemaal opruim ideeën die ik persé uit wil voeren. Ik heb gelukkig nog even, maar probeer het toch voor week 30 af te hebben. Dat leek eeuwen tijd, maar nu kom ik erachter dat het nog maar krap twee maandjes is :O

Ik las verschillende nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!
En helaas zit Diaan nog even in onzekerheid (wat dan wel weer genoeg hoop geeft, vertrouw op je lichaam Diaan! Deze blijft heus plakken!)
Flugel nog steeds niets :-(
Marrije bijna aan de beurt (zelfs van plekje verruild haha)

En twinkle! Good for you! De arbo-arts aan je zijde en je kunt de hele wereld aan. Je hoeft je dus in elk geval niet onbegrepen te voelen! Succes!

Prettige dag verder nog dames!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  dinsdag 3 april 2012 @ 09:58:26 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Gerberaatje het volgende:

_O-

Nu nog een keizersnede regelen, anders moet hij ook nog je baby door het geboortekanaal zien komen...
pi_109839475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:58 schreef Kersjes het volgende:

[..]

_O-

Nu nog een keizersnede regelen, anders moet hij ook nog je baby door het geboortekanaal zien komen...
Gewoon ouderwets wachten op de gang met een sigaar en een goede whisky, bevallen is vrouwenwerk :{w
pi_109839504
Overigens doen we wel gewoon anale sex hoor. Dáár zit zoveel haar dat je er toch niks van ziet :N
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:02:22 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839533
OMG, ik spot net een heksenhaar op de rug van mijn hand :o
Ik zie hem ineens in het zonnetje, zeker 1 cm lang!
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he :')
pi_109839547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Kersjes het volgende:
En mijn buik is ook al zo harig en mijn rug, schouders en decolleté zitten onder de puisten. Ik word altijd zo aantrekkelijk van zwanger zijn he :')
Ik denk dat je dat even moet gaan melden in het buikentopic :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:03:48 #286
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109839574
Ooops, nog steeds geen buikfoto gemaakt :@
pi_109839584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:03 schreef Kersjes het volgende:
Ooops, nog steeds geen buikfoto gemaakt :@
Alleen je tekst is momenteel voldoende denk ik ;)
Oh, wacht, je bedoelt überhaupt niet, als in 'ook niet voor privé gebruik' zeg maar? :D
pi_109839597
Regenboogjes, op het werk heb ik het nog niet verteld, denk dat ik daarmee wacht tot na de echo. Dan heb ik eerst nog een weekje vakantie. Als ik het dan vertel ben ik rond de 10 weken.
Ik ben benieuwd hoelang ik het voor de cliënten verborgen kan houden. Vorige keer had ik pas laat een zichtbare babybuik. (gewone buik had ik dan al wel). Ik heb het tegen de cliënten pas rond de 28 weken verteld.
Nu ben ik zelf behoorlijk afvallen tussendoor, dus geen idee of het eerder zichtbaar is.

Die tweelingdroom heb ik ook. Inclusief de zorgen waar we dat dan kwijt moeten enzo.
pi_109839751
Goed menses, ik ga maar eens wat doen! Tot later.... :W
pi_109839885
Ha, hier ook de tweelingdroom. :P Komt ook omdat er aan beide kanten hier tweelingen voorkomen, én er bij Isabel eerst een 2e vruchtzakje was... Maar 'gelukkig' is het er eentje. Zag toch best wat meer grote beren op de weg als het er 2 waren geweest.

Kaalscheren doe ik normaal al niet, ik werk het bij en knip de rest kort. Dat lukte de vorige keer nog best met dikke buik. Geen haar op m'n doos die er aan denkt om Ravage te vragen, die snijdt zichzelf nog steeds met scheren :X

En babykamer, die van Isabel is een verzameling van gekregen, familiestukken en tweedehands gekocht. En dat bevalt ons prima. Ik vind het zonde van het geld om daar zoveel geld aan uit te geven. Straks gaat Isabel naar een andere kamer, en daar zal ongetwijfeld ook weer veel tweedehands in gaan staan.

Oh en bleh, ik voel me :r vandaag, geen idee waar ik last van heb. M'n buik is zo gevoelig dat ik gewoon al een zwangerschapsbroek aan heb getrokken, dat deed ik de vorige keer pas bij 18 weken ofzo..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_109840076
Misschien wordt het nu wel heel intiem hoor, maar hoe moet ik dat scheren door je vent voor me zien?
Op je rug als bij de vk? Of staand met je benen wijd en hij eronder? :') Hij mag t wel doen van mij maar zou t wel eng vinden. En snap niet hoe het moet! :@ :s)

Oh ik lees net de anale seks post, dan zal dit nog wel meevallen. _O-

Twinkle, al terug??

*O* Voor alle mijlpalen
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:38:43 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109840468
Mogge meisjes :O

Martijn heeft het gespuis vanochtend naar oma gebracht zodat ik een dagje rust heb... Heurlijk lang geslapen dus O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109840980
Oeh lekker Flugel! Ontspannen dagje voor je dus! ^O^
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_109841013
Moguh!
Zo ik ben al naar de fysio geweest vanochtend *en op mn lazer gekregen, doe nog steeds teveel schijnbaar*. Nu even lekker thuis niksen, straks dochter ophalen van school, even bammetje eten en dan weer naar school. Ik mag een middagje helpen knutselen.
Vanavond weer lekker zwemmen! :)

Whaha even teruggelezen van gisterenavond, dames dames toch :D

Kinderkamer. Bij dochter hadden we een ledikant en commode uit een outlet babyzaak, en een kledingkast van ikea. En een rieten stoel op haar kamertje. Daar heb ik snachts de voedingen gedaan. Heel klein lampje aan, heel fijn vond ik die nachtelijke momentjes zo samen O+

Deze keer hebben we 2 dezelfde ledikantjes op de kop getikt op marktplaats, schilderbeurtje en klaar. Commode is de Hemnes van ikea, en de kledingkast van dochter is doorgeschoven, die heeft nu een roze prinsessenkast ;)
Dus een allegaartje! Ik had graag weer een stoel gehad op het kamertje, maar met 2 bedjes in de kamer past dat echt niet meer. Plus dat ik denk dat we wel eens samen nachtelijke voedingen zullen moeten gaan doen, en om nou twee stoelen neer te gaan zetten... Ik denk dat we de voedingen nu maar in ons bed gaan doen.

Maar ik hou ook niet zo van babykamers zo strak en alles van exact hetzelfde. Als het maar functioneel is, en de aankleding doet dan veel meer.
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:59:39 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109841264
Ik heb gewoon heel veel oude meuk opgeknapt en ik heb de leukste babykamer ooit :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109841411
quote:
Toevoeging, werken en quoten he ;)
Maaruh heksenhaar O+ Zo noemde mn oma het altijd :D Brings back memories haha.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sonnetje85 op 03-04-2012 11:08:04 ]
pi_109841579
quote:
Misschien wil je mannie je lekker een rugscheer beurt geven
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_109841634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gewoon heel veel oude meuk opgeknapt en ik heb de leukste babykamer ooit :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuwe O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:08:45 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109841667
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dit is toch Willem's oude kamer? Nu ben ik wel benieuwd naar zijn nieuwe O+
Daar slapen wij nog :P Pietertje ligt eerst een tijdje bij ons en daarna vertrekken Tijn en ik naar zolder... Als ik niet meer 3 keer per nacht hoef te piesen :P Dan krijgt Pieter Willem's kamer en Willem die van ons...
pi_109841707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Daar slapen wij nog :P Pietertje ligt eerst een tijdje bij ons en daarna vertrekken Tijn en ik naar zolder... Als ik niet meer 3 keer per nacht hoef te piesen :P Dan krijgt Pieter Willem's kamer en Willem die van ons...
Haha, piesen de hele tijd idd dat is niks :P
Nou dan verwacht ik t.z.t. foto's. Je maakt er vast weer iets leuks van :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')