Prima film, niks mis mee.quote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
Watchmen.. nou vind ik X-men en alles tof, ook van alles series met mutantjes etc.. maar die Watchmen leek me zo slecht.
dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond watchmen te traag om boeiend te blijven. Heeft wel goede kritieken gehad.
Geen idee daarom wilde ik het downloaden. Ik weet alleen nooit welke file ik moet downloadenquote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
Watchmen.. nou vind ik X-men en alles tof, ook van alles series met mutantjes etc.. maar die Watchmen leek me zo slecht.
Was dat niet uit te pakken naar 1 bestand?quote:Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had een film via een nieuwsgroep gedownload maar kwam in 100 kleine bestandjes en dacht er 1 bestand van te maken maar liep anders af. Inmiddels uit frustratie alles al verwijderd en het een nieuwe poging aan het geven
Ik werk nog altijd (of gewoon) met torrents.quote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee daarom wilde ik het downloaden. Ik weet alleen nooit welke file ik moet downloaden. Ik kan net zo goed niet per maand betalen voor een max download snelheid want ik pak toch eerst 5x de verkeerde.
jup ik ook, en het is fijn dat tpb het nog doet in mijn huisquote:Op zondag 1 april 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik werk nog altijd (of gewoon) met torrents.
Goed verwoord.quote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb laatst (eindelijk) In Time gezien. Idee vond ik super, uitwerking was minder. Vooral in de tweede helft leek het meer op een future bonny&clyde verhaal, niet echt boeiend meer. En de chick was niet leuk genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
De Dagcijfertjes(van het hele forum)
die 446 van a442 zijn zeker geopende topics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
En zijn Strootman-haat obsessie.quote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die 446 van a442 zijn zeker geopende topics?
oh maar als je aan zijn ajax komt oei oei oeiquote:
Laatste tijd heb ik meer en meer het idee dat het een kei harde successupporter isquote:Op maandag 2 april 2012 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh maar als je aan zijn ajax komt oei oei oei
hij zit al die wedstrijden op foks. Volgens mij komt ie nooit in het stadion?quote:Op maandag 2 april 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste tijd heb ik meer en meer het idee dat het een kei harde successupporter ismaar dat klopt volgens mij niet, ik stoor me gewoon meer en meer aan hem.
Ja maar dat vind ik onzin.. je kan ook (volwaardig) fan zijn zonder naar het stadion te gaan. Kunnen genoeg reden voor zijn, te ver weg wonen, geen geld hebben, typische Fok!ker zijn en niet naar buiten durven.quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij zit al die wedstrijden op foks. Volgens mij komt ie nooit in het stadion?
Hij heeft het te druk met korfbal, darts en biljarten. Daarnaast zijn de avondwedstrijden na zijn bedtijd.quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet hij biljarten? Tofquote:Op maandag 2 april 2012 00:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met korfbal, darts en biljarten. Daarnaast zijn de avondwedstrijden na zijn bedtijd.
Je moet eens in Poolcafe de Blaak in Rotterdam langsgaan. Als ik HMF mag geloven werkt daar een heerlijke bardame. Binnenkort ff kijken met 'm.quote:Op maandag 2 april 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet hij biljarten? Tof'doe ik ook'. Zit in de familie, pas nog 3 banden toernooi gehad.
Hij is net 14quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haha die bovenaan op de bangalijst staat?quote:Op maandag 2 april 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet eens in Poolcafe de Blaak in Rotterdam langsgaan. Als ik HMF mag geloven werkt daar een heerlijke bardame. Binnenkort ff kijken met 'm.
Volgens mij wel ja. Maar goed typ een keer zijn naam en hij komt het via spytool vanzelf uitleggenquote:Op maandag 2 april 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet hij biljarten? Tof'doe ik ook'. Zit in de familie, pas nog 3 banden toernooi gehad.
Nee, het zwarte boekje van HMF.quote:Op maandag 2 april 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha die bovenaan op de bangalijst staat?
Ik zat met mijn 14 (waarschijnlijk nog jonger) gewoon in het stadion, eerst 2 jaar met mijn broer (2 jaar ouder) in het jongeren/kinder vak (of hoe dat heet) en daarna nog aantal jaar met me pa en broer in een ander vak.quote:
Gastje is helemaal doorgeslagen man. Grappig hoe zo'n forum zo verslavend kan zijn he. Heb er zelf ook wel last van hoor. Op een of andere manier is het wel 'gezellig' ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar goed typ een keer zijn naam en hij komt het via spytool vanzelf uitleggen
Ajacied422 , je bent een klein droplulletje.quote:Op maandag 2 april 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar goed typ een keer zijn naam en hij komt het via spytool vanzelf uitleggen
Ik mag eigenlijk niks zeggen met 110+ gem per dagquote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal doorgeslagen man. Grappig hoe zo'n forum zo verslavend kan zijn he. Heb er zelf ook wel last van hoor. Op een of andere manier is het wel 'gezellig' ofzo.
Ik vanaf mijn 8equote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat met mijn 14 (waarschijnlijk nog jonger) gewoon in het stadion, eerst 2 jaar met mijn broer (2 jaar ouder) in het jongeren/kinder vak (of hoe dat heet) en daarna nog aantal jaar met me pa en broer in een ander vak.
Leeftijd hoeft niet de factor te zijn
Ja hij is de fucking Candyman: noem zijn naam (of sluit bijna een topic) en hij verschijnt.quote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal doorgeslagen man. Grappig hoe zo'n forum zo verslavend kan zijn he. Heb er zelf ook wel last van hoor. Op een of andere manier is het wel 'gezellig' ofzo.
Ja lukte nietquote:
Iddquote:Op maandag 2 april 2012 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hij is de fucking Candyman: noem zijn naam (of sluit bijna een topic) en hij verschijnt.
Omdat het weer hoog tijd is om dat te doen natuurlijk!quote:Op maandag 2 april 2012 01:24 schreef DonRaja het volgende:
En waarom, waarom krijg ik een banner te zien over het scheren van mijn lies?
No tak lau sani yere...quote:Op maandag 2 april 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het weer hoog tijd is om dat te doen natuurlijk!
Het is echt dom van PSV om dat te doen, en dom van hem bij PSV weg teg aan.quote:Op maandag 2 april 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, die zaak gaat 'ie sowieso winnen.
Dit dusquote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hopen dat ze doorgaanquote:Op maandag 2 april 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
Deze week weer CL en EL, ben benieuwd naar wat AZ gaat doen
Is het waars 1/2e finale tegen Sporting, revenge 2004 plz.quote:Op maandag 2 april 2012 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat ze doorgaanZou echt geweldig zijn.
quote:Op maandag 2 april 2012 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het waars 1/2e finale tegen Sporting, revenge 2004 plz.
En dan EL pakkenquote:Op maandag 2 april 2012 02:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Als ze van Valencia winnen, zie ik zie wel in de finale komen. tegen Bilbao.
Valt wel mee.quote:Op maandag 2 april 2012 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar Bilbao is wel heel sterk.
quote:Op maandag 2 april 2012 02:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij staat op mijn bangalijst, als je een vrouw bent.
Dadelijk is ze een man.quote:Op maandag 2 april 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou toch echt eerst pics eisen.. ge wit ooit nooitni. Dadelijk het ze een kort pittig kapsel, overgewicht, puisten en een beugel.
Idd.quote:Op maandag 2 april 2012 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, laatste tijd steeds vaker hier op fok.. mannen met een chick account
Umh, ff jojoortje googlenquote:
Ik zou het niet weten man. Probeer het eens.quote:Op maandag 2 april 2012 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Umh, ff jojoortje googlenOf zou ik dan alleen Fok! hits krijgen :'9
quote:Op maandag 2 april 2012 02:27 schreef Smoofie het volgende:
http://www.youtube.com/user/Jojoortje/featured
Wtf
Nee.quote:Op maandag 2 april 2012 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou DV kijken wat jij allemaal post?
Spytool is niet zo snel. Komt er binnenkort opquote:
Alle reacties over haar in de vorige topics heeft ze niet gelezenquote:Op maandag 2 april 2012 02:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spytool is niet zo snel. Komt er binnenkort op![]()
Krijg je vast wel een DM van dromenvangertje.
Dat weet je nietquote:Op maandag 2 april 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle reacties over haar in de vorige topics heeft ze niet gelezen
DV gebruikt wel Spytool. Toen je pic van haar poste kwam ze ook meteen.quote:Op maandag 2 april 2012 02:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat geen ene gek meekijkt in VBL SC.
En toen we het over haar hadden met stokstaart toenquote:Op maandag 2 april 2012 02:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DV gebruikt wel Spytool. Toen je pic van haar poste kwam ze ook meteen.
Waar is Stokstaart eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toen we het over haar hadden met stokstaart toen.
Stokstaart.
Neen, iemand zei het in ONZ SC.
Geen zin om te zoeken man.quote:Op maandag 2 april 2012 02:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staat een filmpje in #118. Moet je even kijken.
Ooh kijk, duidelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 03:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, Feyenoord supporters riepen dat ofzo.
en, toch even geslapen?quote:Op maandag 2 april 2012 05:14 schreef kapiteintje het volgende:
Slapen of niet slapen? Moet om half 8 weer naast m'n bed staan.Lastig.
Het weekend is dan wel wat minderquote:Op maandag 2 april 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker voetbalweekje.
Vanavond VI
Morgen BAR-MIL
overmorgen CHE-BEN
donderdag VAL-AZ
vrijdag VI
zaterdag Swansea - Newcastle
zondag Bekerfinale
niets mis mee man
1 uurtje. Ben net terug van het inleveren. Ga nu weer maffen.quote:
Mij is niks verteld.quote:Op maandag 2 april 2012 09:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Was happel zijn stoppen een 1 April grap ofzo?
Staat in MEDquote:
Ja.quote:Op maandag 2 april 2012 09:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Was happel zijn stoppen een 1 April grap ofzo?
Dus dat was de grote grapquote:
Ik ook hihiquote:
Tis dat ik van het snellere klikwerk ben want geluid van m'n PC hier op m'n werk staat aanquote:Op maandag 2 april 2012 10:16 schreef Helpmefok het volgende:
Fucking geile wijven posten deze ochtend:
[ link | afbeelding ]
En ja gewoon safe for work.
quote:Op maandag 2 april 2012 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tis dat ik van het snellere klikwerk ben want geluid van m'n PC hier op m'n werk staat aan
Al die frikadellen hebben een supernova veroorzaakt schijnt het.quote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft Theo z'n derde ster verpatst voor een pakje sigaretten?
Stop gewoon met het drinken van Golden power man.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote dat er komend weekeinde geen Eredivisievoetbal is. Ik wil meeeeerrrrrrrrrr eredivisieOp naar de eerste week van MEI MEI MEI MEI
Ik zit nu momenteel met koffie. Ook goed?quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stop gewoon met het drinken van Golden power man.
Komt mij goed uit, weekendje weg.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote dat er komend weekeinde geen Eredivisievoetbal is. Ik wil meeeeerrrrrrrrrr eredivisieOp naar de eerste week van MEI MEI MEI MEI
Je bent 15 en je drinkt koffie? Moest daar pas redelijk laat wat van hebben. Geloof rond m'n 17e pas met melk echt beginnen waarderen en nu altijd zwart.quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu momenteel met koffie. Ook goed?
Wat staat er op 't menu?quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga mijn eten regelen voor vanavond, tot later.
Probeer Den Ouden Belg. Schijnen ze heerlijke entrecootjes te hebben met Bearnaise saus.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat het dichtste bij is, ik heb honger als een gek...
Ik had gehoord dat de jodenkoeken in de aanbieding zijn bij de C1000.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat het dichtste bij is, ik heb honger als een gek...
Ik drink al sinds 2 jaar.quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent 15 en je drinkt koffie? Moest daar pas redelijk laat wat van hebben. Geloof rond m'n 17e pas met melk echt beginnen waarderen en nu altijd zwart.Al drink ik het eigenlijk nooit omdat ik niet goed tegen caffeine kan.
Nee, daar is het moeilijk parkeren. Ik ga naar een shopping center, kan ik tenminste mijn auto fatsoenlijk kwijt.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer Den Ouden Belg. Schijnen ze heerlijke entrecootjes te hebben met Bearnaise saus.
Haal een paar voor me dan, er is hier geen C1000quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat de jodenkoeken in de aanbieding zijn bij de C1000.
Is de Range Rover al binnen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar is het moeilijk parkeren. Ik ga naar een shopping center, kan ik tenminste mijn auto fatsoenlijk kwijt.
Ik heb hier nog een pan met Nasi Goreng. Lekker man, vooral met pindasaus.quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haal een paar voor me dan, er is hier geen C1000
Satay bedoel jequote:Op maandag 2 april 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pan met Nasi Goreng. Lekker man, vooral met pindasaus.
Nee, bouwdatum is nu pas 1 juni. De leveringsdatum is 29 juni...quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, bouwdatum is nu pas 1 juni. De leveringsdatum is 29 juni...
Ik heb nu een C3 Picasso gehuurd, dat is verreweg de meest uncoole auto die ik ooit heb gereden
Evoque, maar is voor de zaak.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je een nieuwe Range Rover kopen dan? Welk model?
Niet als je je bedenkt dat Ajacied422 zijn plezier in het dagelijks leven uit FOK! moet halen, logisch dat je dan flink wat cafeïne nodig hebt om wakker te blijven.quote:
Gastje is niet normaal idd. Heeft bijna altijd meer posts dan mij.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je je bedenkt dat Ajacied422 zijn plezier in het dagelijks leven uit FOK! moet halen, logisch dat je dan flink wat cafeïne nodig hebt om wakker te blijven.
Ik zie die gozer áltijd posten als ik op FOK! zit, behalve dan om 3 uur s'nachts als hij ligt te slapen.
Dan zit jij dus nog vaker op FOK! dan hij?quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je je bedenkt dat Ajacied422 zijn plezier in het dagelijks leven uit FOK! moet halen, logisch dat je dan flink wat cafeïne nodig hebt om wakker te blijven.
Ik zie die gozer áltijd posten als ik op FOK! zit, behalve dan om 3 uur s'nachts als hij ligt te slapen.
Hoe haal jij dat uit die post? Niet dingen erbij gaan verzinnen die er niet staan he, leer je op de basisschool bij begrijpend lezen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zit jij dus nog vaker op FOK! dan hij?
Je ziet hem altijd posten als jij post, behalve om 3 uur 's nachts als hij slaapt en jij blijkbaar niet, want je zit dan op FOK! om te zien dat hij er niet is.quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe haal jij dat uit die post? Niet dingen erbij gaan verzinnen die er niet staan he, leer je op de basisschool bij begrijpend lezen.
Ik heb sinds november 2010 al 67000 posts.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is niet normaal idd. Heeft bijna altijd meer posts dan mij.
Dat is meer dan het totaal aantal posts van Stevenmac geloof ik.quote:Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb sinds november 2010 al 67000 posts.
Joh, Davy post al sinds 2005 hier. En ik ben sinds een week of 3 over hem heenquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meer dan het totaal aantal posts van Stevenmac geloof ik.
Dan ik.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is niet normaal idd. Heeft bijna altijd meer posts dan mij.
Nee, ik zie hem altijd posten als ik op FOK! kom. Dus ik als ik er ben zie ik hem, dat betekend dus dat hij er altijd is op de tijd dat ik ook op FOK! ben. Dat betekend dus niet dat ik op FOK! ben als hij er niet is.quote:Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je ziet hem altijd posten als jij post, behalve om 3 uur 's nachts als hij slaapt en jij blijkbaar niet, want je zit dan op FOK! om te zien dat hij er niet is.
Is niet erg om dyslectisch te zijn hoor
1030 : 24 = 42,9 posts per uur.quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Dat betekent gewoon dat je 17 uur lang elke minuut een post moet hebben geplaatst.
super mooie auto is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 20:13:40 ]
quote:Op maandag 2 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
Haha wel knap dat hij nog rechtop blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Weet niet of je 't al gezien had, maar hij heeft achter zich ook wel iets om op te steunen he.quote:Op maandag 2 april 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha wel knap dat hij nog rechtop blijft.
de bereden politieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
DafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik heb er bijna 50000 in 3,5jaar tijdquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meer dan het totaal aantal posts van Stevenmac geloof ik.
Wat vinden je ouders ervan dat je heel de dag achter je pc zit?
15 duizend in 5 jaar daar gaat mijn status (Mijn account was gister jarig. Volgend rondje is van mij!)quote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 50000 in 3,5jaar tijd
Met mijn vorige accounts erbij heb ik zo'n 40k erbij in 10jaar tijd, dus het valt echt reuze meequote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 duizend in 5 jaar daar gaat mijn status (Mijn account was gister jarig. Volgende rondje is van mij!)
quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb je gegoogled en zag wat vreemde dingen.
quote:dagboekbijdragen
Toon de bijdragen van deze deelnemer van februari 2008 met het trefwoord:
Alles leef & eet gezond
03 februari 2008 - (0 reacties)
00:08 Trefwoorden: leef & eet gezond
Mijn belangrijkste voornemens zijn: kwark kopen (op de tv laatst gezien dat calcium vet opneemt)en 's avonds soep eten (want vast voedsel vermengd met water zorgt langer voor een vol gevoel in je maag). In mijn koelkast staan gezonde dingen. Daar ligt het niet aan. Dus: ontbijten met kwark en fruit, avondeten vermengen met water tot soep. Dat moet mij wat gaan opleveren!
blijkbaarquote:
kikkersquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. Daarom: USAquote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Schietpartijen, ghetto's, te veel dikke mensen, alles groot.
Welcome in the usa
Volgens mij is dat een amerikaansequote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is wel angstvallig stil omtrent [CL Finale][20:45]FC Barcelona - Manchester United FC #4
DVquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom gaat het steeds over Jojoortje de laatste tijd?![]()
Omdat DV een ban heeft?
Ik hoor hier 10x dat ik Jojoortje moest intikken op Google en dit kwam eruit. Niks meer en niks minder.quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom gaat het steeds over Jojoortje de laatste tijd?![]()
Omdat DV een ban heeft?
Schijnt een horetje te zijn met een te hoog tariefquote:
Smoof zal het wel weten.quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Schijnt een horetje te zijn met een te hoog tarief
quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
http://www.youtube.com/user/Jojoortje/featured
Gelukkig kijkt niemand in deze SCquote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet ontkennen?!![]()
Heb het gehoord uit betrouwbare bron.
Dat kanquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:
Ik heb pics van je, ben wel beetje teleursgesteld. Ik had donkerbruin haar, groene ogen, d cup verwacht , jwt. Ben je blond en e cupquote:
Dan heb je pics van Yvonne hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb pics van je, ben wel beetje teleursgesteld. Ik had donkerbruin haar, groene ogen, d cup verwacht , jwt. Ben je blond en e cup
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ajacied4lf op 02-04-2012 22:29:50 ]★★★
quote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zal vast wel slapenAFCA
Qui audet adipiscitur
Heb niets over haar gezegdquote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Dromenvangertje
Je moet even de posts van smoofie lezen
Ik? slachtoffers maken?quote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie nou weer een nieuw slachtoffer gemaakt?
Oh, dan maakt het niet uit.quote:
Ja, stelletje loverboys hierquote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik? slachtoffers maken?
[..]
Oh, dan maakt het niet uit.
lelijke shirtsquote:Op maandag 2 april 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
Had Toivonen al hoofdpijn in Valencia ?
[ afbeelding ]
ja moet je maar niet voor psv zijn hoorquote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niets aan doen dat ik er toevallig naast zat
tis toch een kut turkquote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Speech van Afellay voor de hele selectieomdat hij jarig is
Ben ik ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja moet je maar niet voor psv zijn hoor
baasquote:
jippiequote:
gohquote:
indo's en chinezen welquote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
marokkanen en turken zijn niet hetzelfde.
Inderdaad, Marokkanen zijn veel erger.quote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
marokkanen en turken zijn niet hetzelfde.
echt nietquote:
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 22:51:38 ]
quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.Maar wat nou als ik het hoorde net bij unitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.Gister Ross Kemp met de Numbers gang in Zuid-Afrika en de gevangenissen daar. Ik ben ineens een stuk homofobischér.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis met korfbalquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Lekker eten gekookt, voetjes op tafel, VI'tje terugkijken. Is toch heerlijk man.
Gebakken aardappels met wat spek erdoorheen, sperziebonen, lamsworstjes.quote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Heerlijk man. Wat heb je gegeten Caland?
Ze hebben bij mijn AH tegenwoordig ook lamskarbonade. Binnenkort eens testen of ze te vreten zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met wat spek erdoorheen, sperziebonen, lamsworstjes.
Zal hem nooit gebeuren, duurt een kwartier voordat hij dat shirt over z'n vette pens heeft getrokken.quote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Enige wat ontbreekt is dat 'ie z'n shirt uittrekt als 'ie al geel op zak heeft. Oh, wacht.
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal hem nooit gebeuren, duurt een kwartier voordat hij dat shirt over z'n vette pens heeft getrokken.
Vreselijke pens idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.
We dulden deze grappen niet meer, vanaf vandaag zijn de Fey-spelers bewapendquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.
Wat zei Überhimovic ookal weer precies over hem? Het klopt wel dat hij iig in het begin best ongezond at, op twitter vroeg hij regelmatig naar een pizza oid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreselijke pens idd.
[ afbeelding ]
Het blijven mietjes he, die Zweden. Zelfs iZlatan met z'n paardestaartje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zei Überhimovic ookal weer precies over hem? Het klopt wel dat hij iig in het begin best ongezond at, op twitter vroeg hij regelmatig naar een pizza oid.
Succes dan morgen. Ik ben er om 14:45 pas uitgekomen vandaag dus ik kruip er straks pas in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar eens slapen, om 15:00 tentamen...
Eerder de briljante confrontatie in Waalwijk dag laterquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is de_kromme overigens? Zo enthousiast over z'n Kuip-bezoek dat hij nu nog steeds op de tribune het hand in hand staat te zingen?
Zei ik toch al, nieuw account aangemaakt waar hij gewoon openlijk voor Feyenoord is. Benieuwd wanneer zijn definitieve coming out is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is de_kromme overigens? Zo enthousiast over z'n Kuip-bezoek dat hij nu nog steeds op de tribune het hand in hand staat te zingen?
Zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zei ik toch al, nieuw account aangemaakt waar hij gewoon openlijk voor Feyenoord is. Benieuwd wanneer zijn definitieve coming out is.
Later. Handjes boven de dekens.quote:
Hij ligt met een stijfje in bed omdat Toornstra veel interesse geniet van Swansea.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Neehoor. Zijn mening,quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422 ligt huilend in z'n bedje om de opmerkingen van Johan over korfbal?
Weet niet met die klote boeren daarquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier hé. Overleeft je het wel?
Waar zijn nou de echte boeren? In Eindhoven? Doetinchem? Zwolle?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet met die klote boeren daar
Overal behalve Amsterdam, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn nou de echte boeren? In Eindhoven? Doetinchem? Zwolle?
Wat zei hij ook alweer? Volgens mij quote ik letterlijk: 'Diverse Europese TOPclubs hebben interesse in Toornstra.'quote:Op dinsdag 3 april 2012 06:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ligt met een stijfje in bed omdat Toornstra veel interesse geniet van Swansea.
New Balance prima tent ! niet naar het binnenhof daar is toeristen supply.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet met die klote boeren daar
Klopt mijn vriendin zit deze week bij me thuis.,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |