quote:
Moet je naar het stadion gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zit te wachten op een bericht als 'Onze excuses voor het wegvallen van de commentaar'.. Wanneer schaffen ze dat nou 's afKlote gelul door mijn wedstrijd. Ik wil de supporters horen en niet een sukkel die onzin-verhaaltjes gaat vertellen over de vader van of wtf dan ook
Park speelt echt dramatisch ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
Park eraf, Scholes erin en 4-4-2 gaan spelen
(vind ik)
Sorry, Prosecco is op!quote:
Die Zapatero is een Barca-fan, he?quote:
de 2-0 had er inderdaad ook ingezeten als Eto'o en Henry wat actiever waren geweest voor het doel als de bal aan de zijkanten vrij was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Barcelona bepaalt dus wat er gebeurd.
Het enige wat ik ze kwalijk neem is dat ze na de 1-0 te weinig doordrukten. United wankelde overduidelijk in die fase (lees: de verdediging).
Mwoah, Barcelona maakt dan wel het spel, echt opgelegde kansen zijn er niet echt geweest. Feitelijk gezien heeft Man Utd. nog de meeste kansen gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Barcelona bepaalt dus wat er gebeurd.
Het enige wat ik ze kwalijk neem is dat ze na de 1-0 te weinig doordrukten. United wankelde overduidelijk in die fase (lees: de verdediging).
Maar niet op jou.quote:
Hey! dat zei hintum net ook!!1quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
Park eraf, Scholes erin en 4-4-2 gaan spelen
(vind ik)
Digitennequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is de finale ook te zien op britse zenders? Daar is het commentaar 100x beter.
Gewoon afschaffen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Daarom in de tweede helft Evert ten Napel. Nee, daar wordt je vrolijk van
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
Evert is ook bagger!
Stom (Egbers) met zijn "Dat doet 'ie nooit!" Joh dom blondje laat jij je ff pakken door Mekone! (Of hoe die ook heet.)
Tieft eens op...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |