Das rap!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de finale ook te zien op britse zenders? Daar is het commentaar 100x beter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zit te wachten op een bericht als 'Onze excuses voor het wegvallen van de commentaar'.. Wanneer schaffen ze dat nou 's afKlote gelul door mijn wedstrijd. Ik wil de supporters horen en niet een sukkel die onzin-verhaaltjes gaat vertellen over de vader van of wtf dan ook
Maar wel weer eerder dan de rust van de NOSquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kwaliteit is bagger, vooral als de HD functie dalijk werkt
Mwah, was zo dichtbij en gewoon hard ingeschoten. Normaal gesproken als hij van verder zou schieten zou hij die hoek wel moeten hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef Terreros85 het volgende:
Die reclame met Leo![]()
Was die goal geen fout van VD Sar?
Anonymouszquote:
Haha, inderdaad. Nou ja, qua beleving op zich wel natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef sezten het volgende:
Wat zegt die Snoek nu, wedstrijd van de eeuw?
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
Evert is ook bagger!
Daarom in de tweede helft Evert ten Napel. Nee, daar wordt je vrolijk vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zit te wachten op een bericht als 'Onze excuses voor het wegvallen van de commentaar'.. Wanneer schaffen ze dat nou 's afKlote gelul door mijn wedstrijd. Ik wil de supporters horen en niet een sukkel die onzin-verhaaltjes gaat vertellen over de vader van of wtf dan ook
Jij bent gek!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
Evert is ook bagger!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef BluesRebel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |