Idd. Daarom: USAquote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Schietpartijen, ghetto's, te veel dikke mensen, alles groot.
Welcome in the usa
Volgens mij is dat een amerikaansequote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is wel angstvallig stil omtrent [CL Finale][20:45]FC Barcelona - Manchester United FC #4
DVquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom gaat het steeds over Jojoortje de laatste tijd?![]()
Omdat DV een ban heeft?
Ik hoor hier 10x dat ik Jojoortje moest intikken op Google en dit kwam eruit. Niks meer en niks minder.quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom gaat het steeds over Jojoortje de laatste tijd?![]()
Omdat DV een ban heeft?
Schijnt een horetje te zijn met een te hoog tariefquote:
Smoof zal het wel weten.quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Schijnt een horetje te zijn met een te hoog tarief
quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
http://www.youtube.com/user/Jojoortje/featured
Gelukkig kijkt niemand in deze SCquote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet ontkennen?!![]()
Heb het gehoord uit betrouwbare bron.
Dat kanquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb je gegoogled en zag wat vreemde dingen.
quote:
Ik heb pics van je, ben wel beetje teleursgesteld. Ik had donkerbruin haar, groene ogen, d cup verwacht , jwt. Ben je blond en e cupquote:
Dan heb je pics van Yvonne hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb pics van je, ben wel beetje teleursgesteld. Ik had donkerbruin haar, groene ogen, d cup verwacht , jwt. Ben je blond en e cup
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ajacied4lf op 02-04-2012 22:29:50 ]★★★
quote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zal vast wel slapenAFCA
Qui audet adipiscitur
Heb niets over haar gezegdquote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Dromenvangertje
Je moet even de posts van smoofie lezen
Ik? slachtoffers maken?quote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie nou weer een nieuw slachtoffer gemaakt?
Oh, dan maakt het niet uit.quote:
Ja, stelletje loverboys hierquote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik? slachtoffers maken?
[..]
Oh, dan maakt het niet uit.
quote:
lelijke shirtsquote:Op maandag 2 april 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
Had Toivonen al hoofdpijn in Valencia ?
[ afbeelding ]
ja moet je maar niet voor psv zijn hoorquote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niets aan doen dat ik er toevallig naast zat
tis toch een kut turkquote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Speech van Afellay voor de hele selectieomdat hij jarig is
Ben ik ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja moet je maar niet voor psv zijn hoor
baasquote:
jippiequote:
gohquote:
indo's en chinezen welquote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
marokkanen en turken zijn niet hetzelfde.
Inderdaad, Marokkanen zijn veel erger.quote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
marokkanen en turken zijn niet hetzelfde.
echt nietquote:
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 22:51:38 ]
quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.Maar wat nou als ik het hoorde net bij unitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.Gister Ross Kemp met de Numbers gang in Zuid-Afrika en de gevangenissen daar. Ik ben ineens een stuk homofobischér.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis met korfbalquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Lekker eten gekookt, voetjes op tafel, VI'tje terugkijken. Is toch heerlijk man.
Gebakken aardappels met wat spek erdoorheen, sperziebonen, lamsworstjes.quote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Heerlijk man. Wat heb je gegeten Caland?
Ze hebben bij mijn AH tegenwoordig ook lamskarbonade. Binnenkort eens testen of ze te vreten zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met wat spek erdoorheen, sperziebonen, lamsworstjes.
Zal hem nooit gebeuren, duurt een kwartier voordat hij dat shirt over z'n vette pens heeft getrokken.quote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Enige wat ontbreekt is dat 'ie z'n shirt uittrekt als 'ie al geel op zak heeft. Oh, wacht.
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal hem nooit gebeuren, duurt een kwartier voordat hij dat shirt over z'n vette pens heeft getrokken.
Vreselijke pens idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.
We dulden deze grappen niet meer, vanaf vandaag zijn de Fey-spelers bewapendquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.
Wat zei Überhimovic ookal weer precies over hem? Het klopt wel dat hij iig in het begin best ongezond at, op twitter vroeg hij regelmatig naar een pizza oid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreselijke pens idd.
[ afbeelding ]
Het blijven mietjes he, die Zweden. Zelfs iZlatan met z'n paardestaartje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zei Überhimovic ookal weer precies over hem? Het klopt wel dat hij iig in het begin best ongezond at, op twitter vroeg hij regelmatig naar een pizza oid.
Succes dan morgen. Ik ben er om 14:45 pas uitgekomen vandaag dus ik kruip er straks pas in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar eens slapen, om 15:00 tentamen...
Eerder de briljante confrontatie in Waalwijk dag laterquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is de_kromme overigens? Zo enthousiast over z'n Kuip-bezoek dat hij nu nog steeds op de tribune het hand in hand staat te zingen?
Zei ik toch al, nieuw account aangemaakt waar hij gewoon openlijk voor Feyenoord is. Benieuwd wanneer zijn definitieve coming out is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is de_kromme overigens? Zo enthousiast over z'n Kuip-bezoek dat hij nu nog steeds op de tribune het hand in hand staat te zingen?
Zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zei ik toch al, nieuw account aangemaakt waar hij gewoon openlijk voor Feyenoord is. Benieuwd wanneer zijn definitieve coming out is.
Later. Handjes boven de dekens.quote:
Hij ligt met een stijfje in bed omdat Toornstra veel interesse geniet van Swansea.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Neehoor. Zijn mening,quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422 ligt huilend in z'n bedje om de opmerkingen van Johan over korfbal?
Weet niet met die klote boeren daarquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier hé. Overleeft je het wel?
Waar zijn nou de echte boeren? In Eindhoven? Doetinchem? Zwolle?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet met die klote boeren daar
Overal behalve Amsterdam, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn nou de echte boeren? In Eindhoven? Doetinchem? Zwolle?
Wat zei hij ook alweer? Volgens mij quote ik letterlijk: 'Diverse Europese TOPclubs hebben interesse in Toornstra.'quote:Op dinsdag 3 april 2012 06:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ligt met een stijfje in bed omdat Toornstra veel interesse geniet van Swansea.
New Balance prima tent ! niet naar het binnenhof daar is toeristen supply.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet met die klote boeren daar
Klopt mijn vriendin zit deze week bij me thuis.,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |