SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 20:13:40 ]
quote:Op maandag 2 april 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
Haha wel knap dat hij nog rechtop blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Weet niet of je 't al gezien had, maar hij heeft achter zich ook wel iets om op te steunen he.quote:Op maandag 2 april 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha wel knap dat hij nog rechtop blijft.
de bereden politieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
DafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik heb er bijna 50000 in 3,5jaar tijdquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meer dan het totaal aantal posts van Stevenmac geloof ik.
Wat vinden je ouders ervan dat je heel de dag achter je pc zit?
15 duizend in 5 jaar daar gaat mijn status (Mijn account was gister jarig. Volgend rondje is van mij!)quote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 50000 in 3,5jaar tijd
Met mijn vorige accounts erbij heb ik zo'n 40k erbij in 10jaar tijd, dus het valt echt reuze meequote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 duizend in 5 jaar daar gaat mijn status (Mijn account was gister jarig. Volgende rondje is van mij!)
quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb je gegoogled en zag wat vreemde dingen.
quote:dagboekbijdragen
Toon de bijdragen van deze deelnemer van februari 2008 met het trefwoord:
Alles leef & eet gezond
03 februari 2008 - (0 reacties)
00:08 Trefwoorden: leef & eet gezond
Mijn belangrijkste voornemens zijn: kwark kopen (op de tv laatst gezien dat calcium vet opneemt)en 's avonds soep eten (want vast voedsel vermengd met water zorgt langer voor een vol gevoel in je maag). In mijn koelkast staan gezonde dingen. Daar ligt het niet aan. Dus: ontbijten met kwark en fruit, avondeten vermengen met water tot soep. Dat moet mij wat gaan opleveren!
blijkbaarquote:
kikkersquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb je gegoogled en zag wat vreemde dingen.
Idd. Daarom: USAquote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Schietpartijen, ghetto's, te veel dikke mensen, alles groot.
Welcome in the usa
Volgens mij is dat een amerikaansequote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is wel angstvallig stil omtrent [CL Finale][20:45]FC Barcelona - Manchester United FC #4
DVquote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom gaat het steeds over Jojoortje de laatste tijd?![]()
Omdat DV een ban heeft?
Ik hoor hier 10x dat ik Jojoortje moest intikken op Google en dit kwam eruit. Niks meer en niks minder.quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom gaat het steeds over Jojoortje de laatste tijd?![]()
Omdat DV een ban heeft?
Schijnt een horetje te zijn met een te hoog tariefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |