Smoof zal het wel weten.quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Schijnt een horetje te zijn met een te hoog tarief
quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
http://www.youtube.com/user/Jojoortje/featured
Gelukkig kijkt niemand in deze SCquote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet ontkennen?!![]()
Heb het gehoord uit betrouwbare bron.
Dat kanquote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb je gegoogled en zag wat vreemde dingen.
quote:
Ik heb pics van je, ben wel beetje teleursgesteld. Ik had donkerbruin haar, groene ogen, d cup verwacht , jwt. Ben je blond en e cupquote:
Dan heb je pics van Yvonne hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb pics van je, ben wel beetje teleursgesteld. Ik had donkerbruin haar, groene ogen, d cup verwacht , jwt. Ben je blond en e cup
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ajacied4lf op 02-04-2012 22:29:50 ]★★★
quote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zal vast wel slapenAFCA
Qui audet adipiscitur
Heb niets over haar gezegdquote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Dromenvangertje
Je moet even de posts van smoofie lezen
Ik? slachtoffers maken?quote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie nou weer een nieuw slachtoffer gemaakt?
Oh, dan maakt het niet uit.quote:
Ja, stelletje loverboys hierquote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik? slachtoffers maken?
[..]
Oh, dan maakt het niet uit.
quote:
lelijke shirtsquote:Op maandag 2 april 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
Had Toivonen al hoofdpijn in Valencia ?
[ afbeelding ]
ja moet je maar niet voor psv zijn hoorquote:Op maandag 2 april 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niets aan doen dat ik er toevallig naast zat
tis toch een kut turkquote:Op maandag 2 april 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Speech van Afellay voor de hele selectieomdat hij jarig is
Ben ik ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja moet je maar niet voor psv zijn hoor
baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |