Zal hem nooit gebeuren, duurt een kwartier voordat hij dat shirt over z'n vette pens heeft getrokken.quote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Enige wat ontbreekt is dat 'ie z'n shirt uittrekt als 'ie al geel op zak heeft. Oh, wacht.
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal hem nooit gebeuren, duurt een kwartier voordat hij dat shirt over z'n vette pens heeft getrokken.
Vreselijke pens idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.
We dulden deze grappen niet meer, vanaf vandaag zijn de Fey-spelers bewapendquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij guidetti duurde het ook geen kwartier met zijn pens.
Wat zei Überhimovic ookal weer precies over hem? Het klopt wel dat hij iig in het begin best ongezond at, op twitter vroeg hij regelmatig naar een pizza oid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreselijke pens idd.
[ afbeelding ]
Het blijven mietjes he, die Zweden. Zelfs iZlatan met z'n paardestaartje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zei Überhimovic ookal weer precies over hem? Het klopt wel dat hij iig in het begin best ongezond at, op twitter vroeg hij regelmatig naar een pizza oid.
Succes dan morgen. Ik ben er om 14:45 pas uitgekomen vandaag dus ik kruip er straks pas in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga maar eens slapen, om 15:00 tentamen...
Eerder de briljante confrontatie in Waalwijk dag laterquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is de_kromme overigens? Zo enthousiast over z'n Kuip-bezoek dat hij nu nog steeds op de tribune het hand in hand staat te zingen?
Zei ik toch al, nieuw account aangemaakt waar hij gewoon openlijk voor Feyenoord is. Benieuwd wanneer zijn definitieve coming out is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is de_kromme overigens? Zo enthousiast over z'n Kuip-bezoek dat hij nu nog steeds op de tribune het hand in hand staat te zingen?
Zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zei ik toch al, nieuw account aangemaakt waar hij gewoon openlijk voor Feyenoord is. Benieuwd wanneer zijn definitieve coming out is.
Later. Handjes boven de dekens.quote:
Hij ligt met een stijfje in bed omdat Toornstra veel interesse geniet van Swansea.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
Neehoor. Zijn mening,quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422 ligt huilend in z'n bedje om de opmerkingen van Johan over korfbal?
Weet niet met die klote boeren daarquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier hé. Overleeft je het wel?
Waar zijn nou de echte boeren? In Eindhoven? Doetinchem? Zwolle?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet met die klote boeren daar
Overal behalve Amsterdam, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn nou de echte boeren? In Eindhoven? Doetinchem? Zwolle?
Wat zei hij ook alweer? Volgens mij quote ik letterlijk: 'Diverse Europese TOPclubs hebben interesse in Toornstra.'quote:Op dinsdag 3 april 2012 06:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ligt met een stijfje in bed omdat Toornstra veel interesse geniet van Swansea.
New Balance prima tent ! niet naar het binnenhof daar is toeristen supply.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet met die klote boeren daar
Klopt mijn vriendin zit deze week bij me thuis.,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |