jippiequote:
gohquote:
indo's en chinezen welquote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
marokkanen en turken zijn niet hetzelfde.
Inderdaad, Marokkanen zijn veel erger.quote:Op maandag 2 april 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
marokkanen en turken zijn niet hetzelfde.
echt nietquote:
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 22:51:38 ]
quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.Maar wat nou als ik het hoorde net bij unitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op maandag 2 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat anders dat que sera op je reet tatoeëren ofzo, dan kan je battie boy het in je oor neurien als hij je een beurt geeft. Elke dag kom je er weer mee aanzetten.Gister Ross Kemp met de Numbers gang in Zuid-Afrika en de gevangenissen daar. Ik ben ineens een stuk homofobischér.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis met korfbalquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Lekker eten gekookt, voetjes op tafel, VI'tje terugkijken. Is toch heerlijk man.
Gebakken aardappels met wat spek erdoorheen, sperziebonen, lamsworstjes.quote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Heerlijk man. Wat heb je gegeten Caland?
Ze hebben bij mijn AH tegenwoordig ook lamskarbonade. Binnenkort eens testen of ze te vreten zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met wat spek erdoorheen, sperziebonen, lamsworstjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |