Stop gewoon met het drinken van Golden power man.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote dat er komend weekeinde geen Eredivisievoetbal is. Ik wil meeeeerrrrrrrrrr eredivisieOp naar de eerste week van MEI MEI MEI MEI
Ik zit nu momenteel met koffie. Ook goed?quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stop gewoon met het drinken van Golden power man.
Komt mij goed uit, weekendje weg.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote dat er komend weekeinde geen Eredivisievoetbal is. Ik wil meeeeerrrrrrrrrr eredivisieOp naar de eerste week van MEI MEI MEI MEI
Je bent 15 en je drinkt koffie? Moest daar pas redelijk laat wat van hebben. Geloof rond m'n 17e pas met melk echt beginnen waarderen en nu altijd zwart.quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu momenteel met koffie. Ook goed?
Wat staat er op 't menu?quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga mijn eten regelen voor vanavond, tot later.
Probeer Den Ouden Belg. Schijnen ze heerlijke entrecootjes te hebben met Bearnaise saus.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat het dichtste bij is, ik heb honger als een gek...
Ik had gehoord dat de jodenkoeken in de aanbieding zijn bij de C1000.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat het dichtste bij is, ik heb honger als een gek...
Ik drink al sinds 2 jaar.quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent 15 en je drinkt koffie? Moest daar pas redelijk laat wat van hebben. Geloof rond m'n 17e pas met melk echt beginnen waarderen en nu altijd zwart.Al drink ik het eigenlijk nooit omdat ik niet goed tegen caffeine kan.
Nee, daar is het moeilijk parkeren. Ik ga naar een shopping center, kan ik tenminste mijn auto fatsoenlijk kwijt.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer Den Ouden Belg. Schijnen ze heerlijke entrecootjes te hebben met Bearnaise saus.
Haal een paar voor me dan, er is hier geen C1000quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat de jodenkoeken in de aanbieding zijn bij de C1000.
Is de Range Rover al binnen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar is het moeilijk parkeren. Ik ga naar een shopping center, kan ik tenminste mijn auto fatsoenlijk kwijt.
Ik heb hier nog een pan met Nasi Goreng. Lekker man, vooral met pindasaus.quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haal een paar voor me dan, er is hier geen C1000
Satay bedoel jequote:Op maandag 2 april 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pan met Nasi Goreng. Lekker man, vooral met pindasaus.
Nee, bouwdatum is nu pas 1 juni. De leveringsdatum is 29 juni...quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, bouwdatum is nu pas 1 juni. De leveringsdatum is 29 juni...
Ik heb nu een C3 Picasso gehuurd, dat is verreweg de meest uncoole auto die ik ooit heb gereden
Evoque, maar is voor de zaak.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je een nieuwe Range Rover kopen dan? Welk model?
Niet als je je bedenkt dat Ajacied422 zijn plezier in het dagelijks leven uit FOK! moet halen, logisch dat je dan flink wat cafeïne nodig hebt om wakker te blijven.quote:
Gastje is niet normaal idd. Heeft bijna altijd meer posts dan mij.quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je je bedenkt dat Ajacied422 zijn plezier in het dagelijks leven uit FOK! moet halen, logisch dat je dan flink wat cafeïne nodig hebt om wakker te blijven.
Ik zie die gozer áltijd posten als ik op FOK! zit, behalve dan om 3 uur s'nachts als hij ligt te slapen.
Dan zit jij dus nog vaker op FOK! dan hij?quote:Op maandag 2 april 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je je bedenkt dat Ajacied422 zijn plezier in het dagelijks leven uit FOK! moet halen, logisch dat je dan flink wat cafeïne nodig hebt om wakker te blijven.
Ik zie die gozer áltijd posten als ik op FOK! zit, behalve dan om 3 uur s'nachts als hij ligt te slapen.
Hoe haal jij dat uit die post? Niet dingen erbij gaan verzinnen die er niet staan he, leer je op de basisschool bij begrijpend lezen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zit jij dus nog vaker op FOK! dan hij?
Je ziet hem altijd posten als jij post, behalve om 3 uur 's nachts als hij slaapt en jij blijkbaar niet, want je zit dan op FOK! om te zien dat hij er niet is.quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe haal jij dat uit die post? Niet dingen erbij gaan verzinnen die er niet staan he, leer je op de basisschool bij begrijpend lezen.
Ik heb sinds november 2010 al 67000 posts.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is niet normaal idd. Heeft bijna altijd meer posts dan mij.
Dat is meer dan het totaal aantal posts van Stevenmac geloof ik.quote:Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb sinds november 2010 al 67000 posts.
Joh, Davy post al sinds 2005 hier. En ik ben sinds een week of 3 over hem heenquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is meer dan het totaal aantal posts van Stevenmac geloof ik.
Dan ik.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is niet normaal idd. Heeft bijna altijd meer posts dan mij.
Nee, ik zie hem altijd posten als ik op FOK! kom. Dus ik als ik er ben zie ik hem, dat betekend dus dat hij er altijd is op de tijd dat ik ook op FOK! ben. Dat betekend dus niet dat ik op FOK! ben als hij er niet is.quote:Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je ziet hem altijd posten als jij post, behalve om 3 uur 's nachts als hij slaapt en jij blijkbaar niet, want je zit dan op FOK! om te zien dat hij er niet is.
Is niet erg om dyslectisch te zijn hoor
1030 : 24 = 42,9 posts per uur.quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Dat betekent gewoon dat je 17 uur lang elke minuut een post moet hebben geplaatst.
super mooie auto is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |