Prima film, niks mis mee.quote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
Watchmen.. nou vind ik X-men en alles tof, ook van alles series met mutantjes etc.. maar die Watchmen leek me zo slecht.
dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik vond watchmen te traag om boeiend te blijven. Heeft wel goede kritieken gehad.
Geen idee daarom wilde ik het downloaden. Ik weet alleen nooit welke file ik moet downloadenquote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
Watchmen.. nou vind ik X-men en alles tof, ook van alles series met mutantjes etc.. maar die Watchmen leek me zo slecht.
Was dat niet uit te pakken naar 1 bestand?quote:Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had een film via een nieuwsgroep gedownload maar kwam in 100 kleine bestandjes en dacht er 1 bestand van te maken maar liep anders af. Inmiddels uit frustratie alles al verwijderd en het een nieuwe poging aan het geven
Ik werk nog altijd (of gewoon) met torrents.quote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee daarom wilde ik het downloaden. Ik weet alleen nooit welke file ik moet downloaden. Ik kan net zo goed niet per maand betalen voor een max download snelheid want ik pak toch eerst 5x de verkeerde.
jup ik ook, en het is fijn dat tpb het nog doet in mijn huisquote:Op zondag 1 april 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik werk nog altijd (of gewoon) met torrents.
Goed verwoord.quote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb laatst (eindelijk) In Time gezien. Idee vond ik super, uitwerking was minder. Vooral in de tweede helft leek het meer op een future bonny&clyde verhaal, niet echt boeiend meer. En de chick was niet leuk genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
De Dagcijfertjes(van het hele forum)
die 446 van a442 zijn zeker geopende topics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
En zijn Strootman-haat obsessie.quote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die 446 van a442 zijn zeker geopende topics?
oh maar als je aan zijn ajax komt oei oei oeiquote:
Laatste tijd heb ik meer en meer het idee dat het een kei harde successupporter isquote:Op maandag 2 april 2012 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh maar als je aan zijn ajax komt oei oei oei
hij zit al die wedstrijden op foks. Volgens mij komt ie nooit in het stadion?quote:Op maandag 2 april 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste tijd heb ik meer en meer het idee dat het een kei harde successupporter ismaar dat klopt volgens mij niet, ik stoor me gewoon meer en meer aan hem.
Ja maar dat vind ik onzin.. je kan ook (volwaardig) fan zijn zonder naar het stadion te gaan. Kunnen genoeg reden voor zijn, te ver weg wonen, geen geld hebben, typische Fok!ker zijn en niet naar buiten durven.quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij zit al die wedstrijden op foks. Volgens mij komt ie nooit in het stadion?
Hij heeft het te druk met korfbal, darts en biljarten. Daarnaast zijn de avondwedstrijden na zijn bedtijd.quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet hij biljarten? Tofquote:Op maandag 2 april 2012 00:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met korfbal, darts en biljarten. Daarnaast zijn de avondwedstrijden na zijn bedtijd.
Je moet eens in Poolcafe de Blaak in Rotterdam langsgaan. Als ik HMF mag geloven werkt daar een heerlijke bardame. Binnenkort ff kijken met 'm.quote:Op maandag 2 april 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet hij biljarten? Tof'doe ik ook'. Zit in de familie, pas nog 3 banden toernooi gehad.
Hij is net 14quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haha die bovenaan op de bangalijst staat?quote:Op maandag 2 april 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet eens in Poolcafe de Blaak in Rotterdam langsgaan. Als ik HMF mag geloven werkt daar een heerlijke bardame. Binnenkort ff kijken met 'm.
Volgens mij wel ja. Maar goed typ een keer zijn naam en hij komt het via spytool vanzelf uitleggenquote:Op maandag 2 april 2012 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet hij biljarten? Tof'doe ik ook'. Zit in de familie, pas nog 3 banden toernooi gehad.
Nee, het zwarte boekje van HMF.quote:Op maandag 2 april 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha die bovenaan op de bangalijst staat?
Ik zat met mijn 14 (waarschijnlijk nog jonger) gewoon in het stadion, eerst 2 jaar met mijn broer (2 jaar ouder) in het jongeren/kinder vak (of hoe dat heet) en daarna nog aantal jaar met me pa en broer in een ander vak.quote:
Gastje is helemaal doorgeslagen man. Grappig hoe zo'n forum zo verslavend kan zijn he. Heb er zelf ook wel last van hoor. Op een of andere manier is het wel 'gezellig' ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar goed typ een keer zijn naam en hij komt het via spytool vanzelf uitleggen
Ajacied422 , je bent een klein droplulletje.quote:Op maandag 2 april 2012 01:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar goed typ een keer zijn naam en hij komt het via spytool vanzelf uitleggen
Ik mag eigenlijk niks zeggen met 110+ gem per dagquote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal doorgeslagen man. Grappig hoe zo'n forum zo verslavend kan zijn he. Heb er zelf ook wel last van hoor. Op een of andere manier is het wel 'gezellig' ofzo.
Ik vanaf mijn 8equote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat met mijn 14 (waarschijnlijk nog jonger) gewoon in het stadion, eerst 2 jaar met mijn broer (2 jaar ouder) in het jongeren/kinder vak (of hoe dat heet) en daarna nog aantal jaar met me pa en broer in een ander vak.
Leeftijd hoeft niet de factor te zijn
Ja hij is de fucking Candyman: noem zijn naam (of sluit bijna een topic) en hij verschijnt.quote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal doorgeslagen man. Grappig hoe zo'n forum zo verslavend kan zijn he. Heb er zelf ook wel last van hoor. Op een of andere manier is het wel 'gezellig' ofzo.
Ja lukte nietquote:
Iddquote:Op maandag 2 april 2012 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hij is de fucking Candyman: noem zijn naam (of sluit bijna een topic) en hij verschijnt.
Omdat het weer hoog tijd is om dat te doen natuurlijk!quote:Op maandag 2 april 2012 01:24 schreef DonRaja het volgende:
En waarom, waarom krijg ik een banner te zien over het scheren van mijn lies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |