No tak lau sani yere...quote:Op maandag 2 april 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het weer hoog tijd is om dat te doen natuurlijk!
Het is echt dom van PSV om dat te doen, en dom van hem bij PSV weg teg aan.quote:Op maandag 2 april 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, die zaak gaat 'ie sowieso winnen.
Dit dusquote:Op maandag 2 april 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is helemaal doorgeslagen man. Grappig hoe zo'n forum zo verslavend kan zijn he. Heb er zelf ook wel last van hoor. Op een of andere manier is het wel 'gezellig' ofzo.
Hopen dat ze doorgaanquote:Op maandag 2 april 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
Deze week weer CL en EL, ben benieuwd naar wat AZ gaat doen
Is het waars 1/2e finale tegen Sporting, revenge 2004 plz.quote:Op maandag 2 april 2012 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat ze doorgaanZou echt geweldig zijn.
quote:Op maandag 2 april 2012 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het waars 1/2e finale tegen Sporting, revenge 2004 plz.
En dan EL pakkenquote:Op maandag 2 april 2012 02:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Als ze van Valencia winnen, zie ik zie wel in de finale komen. tegen Bilbao.
Valt wel mee.quote:Op maandag 2 april 2012 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar Bilbao is wel heel sterk.
quote:Op maandag 2 april 2012 02:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij staat op mijn bangalijst, als je een vrouw bent.
Dadelijk is ze een man.quote:Op maandag 2 april 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou toch echt eerst pics eisen.. ge wit ooit nooitni. Dadelijk het ze een kort pittig kapsel, overgewicht, puisten en een beugel.
Idd.quote:Op maandag 2 april 2012 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, laatste tijd steeds vaker hier op fok.. mannen met een chick account
Umh, ff jojoortje googlenquote:
Ik zou het niet weten man. Probeer het eens.quote:Op maandag 2 april 2012 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Umh, ff jojoortje googlenOf zou ik dan alleen Fok! hits krijgen :'9
quote:Op maandag 2 april 2012 02:27 schreef Smoofie het volgende:
http://www.youtube.com/user/Jojoortje/featured
Wtf
Nee.quote:Op maandag 2 april 2012 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou DV kijken wat jij allemaal post?
Spytool is niet zo snel. Komt er binnenkort opquote:
Alle reacties over haar in de vorige topics heeft ze niet gelezenquote:Op maandag 2 april 2012 02:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spytool is niet zo snel. Komt er binnenkort op![]()
Krijg je vast wel een DM van dromenvangertje.
Dat weet je nietquote:Op maandag 2 april 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle reacties over haar in de vorige topics heeft ze niet gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |