Een café dat geëxploiteerd wordt door een ijsbeer? Waar de klanten dramatisch ijsberen?quote:
21 min. per aflevering denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef Klipnap het volgende:
Hoeveel minuten duurt IJsbeer Cafe? Misschien ga ik die dan ook kijken.
Nee maar hij ziet er heel leuk uitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
iemand anders hier met een ps3 die de nieuwe Naruto al heeft ?
Als het goed is komt hij binnenkort binnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pff dan weet ik niet of ik het wel ga kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
21 min. per aflevering denk ik.
Gewoon een episode om te proberen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Pff dan weet ik niet of ik het wel ga kijken.
Wat hebben jullie met die ijsberen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een episode om te proberen kan geen kwaad
Fetish.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met die ijsberen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wij zijn stiekem allemaal furries. Zie Wikipedia.
Wie o wie?quote:According to a study, 19–25% of the fandom members report homosexuality, 37–48% bisexuality, 30–51% heterosexual, and 3–8% other forms of alternative sexual relationships.
waarom moet je die hernoemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, het werkt goed. Alleen jammer dat ik alle bestandsnamen moet hernoemen ><
Mijn normale bestandsnamen waren bijvoorbeeld 01 in de map Haruhi. Maar hij kan dat niet automatisch afspelen, ik moet nu alle bestanden bijvoorbeeld de naam ''Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) 01'' geven.quote:
Wie weet? Ik heb het wel gedaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn normale bestandsnamen waren bijvoorbeeld 01 in de map Haruhi. Maar hij kan dat niet automatisch afspelen, ik moet nu alle bestanden bijvoorbeeld de naam ''Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) 01'' geven.
Nog 2 episodes voordat Endless 8 begint. Zou ik hem helemaal afkijken?
Endless 8quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn normale bestandsnamen waren bijvoorbeeld 01 in de map Haruhi. Maar hij kan dat niet automatisch afspelen, ik moet nu alle bestanden bijvoorbeeld de naam ''Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) 01'' geven.
Ik heb Ultimate Ninja Storm 1. 2 is ook tof, maar Generations niet echt...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
2/3 zijn fillers. 1/3 is het verhaal.quote:
die mal updater update gewoon niet. heb al paar afleveringen van one piece afgespeeld en niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen idee maar het wordt De Beste Anime Ooit. *sprankelt*quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wat is dat ijsbeer café nou?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen idee maar het wordt De Beste Anime Ooit. *sprankelt*
[ afbeelding ]
Bij mij werkt die auto-update ook niet, misschien moet ik het anders instellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
die mal updater update gewoon niet. heb al paar afleveringen van one piece afgespeeld en niks.
De gelukshuilemoticon isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik begrijp jouw reactie. Toen ik voor het eerst over IJsbeer Café hoorde moest ik ook een beetje huilen van geluk.
ik denk dat ik het terug ga verwijderen het doet toch niks nuttig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij mij werkt die auto-update ook niet, misschien moet ik het anders instellen.
[..]
De gelukshuilemoticon isdus dat klopt wel.
Als ik MALUpdater aan heb staan dan pakt hij automatisch de aflevering die ik afspeel, ongeacht of ik die in MALU heb aangeklikt of zelf als bestand.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik denk dat ik het terug ga verwijderen het doet toch niks nuttig.
da's het enige wat het voor mij moest kunnen mal automatisch updaten en het werkt nieteens![]()
heb al paar dingen aangevinkt enzo maar niks
blijkbaar update het alleen maar als je volgende episode klikt in mal updater zelf.
ik heb nogthans smart update gepakt
Overigens, door je *sprankelende* enthousiasme staat dit café nu op mijn To Watch lijst!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen idee maar het wordt De Beste Anime Ooit. *sprankelt*
[ afbeelding ]
voorbeeld: [Vegapunk]_One_Piece_341_HD_v2_[AA556C64] update niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ik MALUpdater aan heb staan dan pakt hij automatisch de aflevering die ik afspeel, ongeacht of ik die in MALU heb aangeklikt of zelf als bestand.
En ik download anime ook met MALU, verander niks meer aan de naam en dan herkent hij het gewoon
SPOILER: what has been seen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 22:24:26 ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
voorbeeld: [Vegapunk]_One_Piece_341_HD_v2_[AA556C64] update niet.
wat heb jij bij settings staan van mal updater?WtfSPOILER: what has been seen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de reviews pakken niet goed uit voor dat spel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb er 2 a 3 episodes van gezien en was het daarna zat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:49 schreef Klipnap het volgende:
Wat is dezeSchijnt dit seizoen te hebben gedraait, heb er gelukkig niets van gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb even alle startdata van nieuwe anime in mijn agenda gezet. Kan niet wachten tot 5 april
Ik moet iig iets nieuws, persona 4 is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anaal was hij dus al ontmaagd door kakashi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:10 schreef outcast_within het volgende:
ongewild kreeg ik een midfart hoe hij masturbeert. kage no bunshin en die laat hij dan ero no jutsu doen.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:08 schreef outcast_within het volgende:
Is naruto onderhand al ontmaagd?
Homeau met Sasuke, van mij mag het.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij is gewoon een homo, anders had hij al lang 'gebruik' gemaakt van Hinata.
15 a 16.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Ik dacht dat hij al wel flink ouder is geworden. Hoe oud is hij nu dan?
Ik geef der ook mijn zegen. Maar het staat volgens mij niet in de sterren geschreven. Zij is een typisch geval van mijn liefde voor jou heeft mijzelf sterker gemaakt zodat ik verder kan in het leven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij is gewoon een homo, anders had hij al lang 'gebruik' gemaakt van Hinata.
Oh ik dacht veel ouder. Hoe oud was hij toen ero sennin stierf?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
15 a 16.
hij heeft wel per ongeluk eens een jongen gekusten vond dat niet leuk dus denk niet dat die homo is.
verder is het toch normaal dat als je verliefd op iemand bent dat je de rest niet ziet staan.
Hij was 12 in het begin. De timeskip was ongeveer 3 jaar. Dus nog niet eens 18, geen haast dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Ik dacht dat hij al wel flink ouder is geworden. Hoe oud is hij nu dan?
Hij is rond e 15/16 in Shippuden maar doet zich op 'serieuze' momenten voor als een 40 plusser.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was 12 bij het begin. De timeskip was ongeveer 3 jaar. Dus nog niet eens 18, geen haast dus.
ah ik weet niet hoe oud hij toen was maar ik gok nog altijd daartussen want je hebt niet echt tijdsbesef in de serie het is niet alsof erop staat "Een jaar later..." of zijn verjaardag ziet dus daarom is het nogal moeilijk in te schatten. ook gedraagt naruto zich heel kinds en naief. met momenten wat perfect samenvalt met pubertijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oh ik dacht veel ouder. Hoe oud was hij toen ero sennin stierf?
ninja edit, believe it.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
ah ik weet niet hoe oud hij toen was maar ik gok nog altijd daartussen want je hebt niet echt tijdsbesef in de serie het is niet alsof erop staat "Een jaar later..." of zijn verjaardag ziet dus daarom is het nogal moeilijk in te schatten. ook gedraagt naruto zich heel kinds en naief. met momenten wat perfect samenvalt met pubertijd.
ok nu blij?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Crayon Shin-chan bestaat 20(!) jaar.![]()
gaven ze vroeger hier op tv vond het altijd wel lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Crayon Shin-chan bestaat 20(!) jaar.![]()
Hinata had dood moeten zijn (was ze ook even). Kutwijf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok nu blij?
ik vind dat hinata dus naruto moet krijgen omdat het anders superzielig is voor haar.
maar naruto is daar ook nietmeer mee bezig met vrouwen in z'n hoofd maar ik denk wel dat hinata de winnaar gaat zijn. die heeft alle kwaliteiten om een goeie moeder te zijn. ook al is ze verlegen
Gewoon 5/6 jaar ouder dan klote Pokemon!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
gaven ze vroeger hier op tv vond het altijd wel lachen.
Pokemon blijft een van de beste game-adaptations, afgezien van Makai Senki Disgaea en Persona 4.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon 5/6 jaar ouder dan klote Pokemon!
waarom vind je dat een kutwijf?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hinata had dood moeten zijn (was ze ook even). Kutwijf.
Manga of anime??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hinata had dood moeten zijn (was ze ook even). Kutwijf.
In beide gevallen had ze al een keer of 2 dood kunnen zijn(Neji en Pain), in de anime misschien 3x zo vaak.quote:
Ik erger me aan haar personage. En ik vind ze geen leuk stel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom vind je dat een kutwijf?
ik vind het wel schattig zo van die verlegen meisjes die zijn meestal goed in bed. en ik gun naruto dat haha
ze is ook sterker geworden dan vroeger.
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik erger me aan haar personage. En ik vind ze geen leuk stel.
Okay kutwijf is ze niet, ze is te lief, maar ik vind het kut dat ze nog leeft.
Alle arrogante karakters mogen wat mij betreft keihard worden na getrapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In beide gevallen had ze al een keer of 2 dood kunnen zijn(Neji en Pain), in de anime misschien 3x zo vaak.
Daarom moet hij ook achter Sasuke aan. Oh wacht, dat doet hij al.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.
Ik klikte bijna.quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
NARUTO STOP OVER 7 MAANDEN!!!!!!
ZE STOPPEN MET DE ANIME!!!
Staat op AnimeNewsNetwork!
Bijna iedereen hier. Aanrader! Zeker als het verhaal een wending neemt op de helft.quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef Easymodo het volgende:
Iemand die hier Stein's gate heeft gezien? Lijkt me best een leuke serie, maar ik heb zo'n 20 andere series/manga/video games openstaan.
Trollquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
Steins komt wel erg traag op gang trouwens, ik had die serie al bijna opgegeven voordat het interessant werd.quote:
Zelfde seiyuu!quote:
Kom er ooit Lucky Star S2??quote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En zelfde bedrijf als het goed is? Er zitten steeds Haruhiverwijzingen in Lucky Star.
Ik denk het nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kom er ooit Lucky Star S2??
Dat soort series zijn toch ook niet om dood te bloeden?quote:
sakura moet gewoon een change of heart krijgenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.
je kan de serie ook gewoon updaten door op et plusje te drukken, dat doe ik bij de paar series die hij niet herkent..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Klipnap het volgende:
De Steins;Gate film is al uit!!!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/1_april
en ik ga morgen trouwenquote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Klipnap het volgende:
De Steins;Gate film is al uit!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/1_april
zou et?quote:
Ok.quote:Op zondag 1 april 2012 02:26 schreef robin007bond het volgende:
Ey ik hoorde zo van aaaight niggah naruto is slecht Xd jeweetz ikvlvzei toen ah wollah Naruto gay sasuke emo toen zei hij hkb motterfucker ik zei zo van ja komvdan met je.narutokop
Ik vrees dat je het lot van lesbienne moet aanvaarden.quote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt. Er was een meisje aan het slapen in onze klas en ik proefde per ongeluk haar kwijl. Wat gaat er nu gebeuren?
quote:Op zondag 1 april 2012 02:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het lot van lesbienne moet aanvaarden.
Pics?
je mag gaan scharen zoekenquote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt. Er was een meisje aan het slapen in onze klas en ik proefde per ongeluk haar kwijl. Wat gaat er nu gebeuren?
En, heeft ze al de nieuwe theaterclub opgericht?quote:Op zondag 1 april 2012 02:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik was laatst zo op weg naar school. Zie ik op eens een meisje stilstaan, roept ze heel hard "krentenbol!". Ik dacht echt dat ze niet helemaal 100% was.
Ja, ik heb haar even geholpen. Ze is wel lief, maar is een beetje apart. Ze had het ook over een grote oliebolfamilie.quote:Op zondag 1 april 2012 02:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En, heeft ze al de nieuwe theaterclub opgericht?
Dan zul je eerst van die vader moeten winnen met honkbalquote:Op zondag 1 april 2012 02:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar even geholpen. Ze is wel lief, maar is een beetje apart. Ze had het ook over een grote oliebolfamilie.
Uiteraard ga ik binnenkort een huwelijksaanzoek doen.
Jeweettog alles voor mijn meid. Zo knappe chimeidquote:Op zondag 1 april 2012 02:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan zul je eerst van die vader moeten winnen met honkbal
ze zal aan haar moeder wel vragen of haar vader wat minder hard kan zijn...quote:Op zondag 1 april 2012 02:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan zul je eerst van die vader moeten winnen met honkbal
Ik als MILFHunter heb haar moeder al overtuigd.quote:Op zondag 1 april 2012 02:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zal aan haar moeder wel vragen of haar vader wat minder hard kan zijn...
Mijn ouders hebben mij achtergelaten met een miljoenen schuld...quote:Op zondag 1 april 2012 02:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik als MILFHunter heb haar moeder al overtuigd.![]()
![]()
Tsja Stockholmsyndroom he...quote:Op zondag 1 april 2012 03:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij achtergelaten met een miljoenen schuld...
en ik probeerde een meisje te kidnappen voor geld, helaas dacht het meisje dat ik haar leuk vond
9gagquote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsja Stockholmsyndroom he...
Wat belachelijk eigenlijk. Om met iemand te trouwen moet je eerst die vader verslaan met honkbal? Bitch please
een vader gaat zijn bezit natuurlijk niet zomaar uithanden geven, dat snap je toch wel..quote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsja Stockholmsyndroom he...
Wat belachelijk eigenlijk. Om met iemand te trouwen moet je eerst die vader verslaan met honkbal? Bitch please
Laat hem lekker ruiken door hem te kokenquote:Op zondag 1 april 2012 03:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt... Ik zag een vis op pootjes langslopen. Hij stonk ook nog. Wat moet ik nu doen?
intressant, wat voor vis? :pquote:Op zondag 1 april 2012 03:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt... Ik zag een vis op pootjes langslopen. Hij stonk ook nog. Wat moet ik nu doen?
hij doet het gewoon?quote:Op zondag 1 april 2012 11:16 schreef wdn het volgende:
tokyotosho is dood.
Leuk die 1 april grappen maar niet ten koste van mijn downloads graag
Dit stond er net: http://www.tokyotosho.info/20120401/b/quote:
tis een slecht werkende 1 april grap: de eerste keer kom ik direct op de site en de 2de keer krijg ik die melding..quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit stond er net: http://www.tokyotosho.info/20120401/b/
Vangen, bakken en opeten.quote:Op zondag 1 april 2012 03:07 schreef Klipnap het volgende:
boring_index.php is de goede urlquote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een slecht werkende 1 april grap: de eerste keer kom ik direct op de site en de 2de keer krijg ik die melding..
Kwestie van goed 'gutten'quote:Op zondag 1 april 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij verspreidt een raar gas en als ik dat aansteek is het heel eng
re-run?quote:Op zondag 1 april 2012 12:21 schreef wdn het volgende:
1ste eps zijn uit van
Space Brothers
Folktales from Japan
Bishojo Senshi Sailor Moon * yay *
Misschien dat het op bd uit is gekomen?quote:
blow in cartridge is wel nostalgischquote:Op zondag 1 april 2012 12:27 schreef mschol het volgende:
http://google-latlong.blo(...)ogle-maps-8-bit.html
MILF hunter sinds Februari 2002 meld zich!!quote:Op zondag 1 april 2012 02:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik als MILFHunter heb haar moeder al overtuigd.![]()
![]()
het werkt gewoon.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 03:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een vader gaat zijn bezit natuurlijk niet zomaar uithanden geven, dat snap je toch wel..
Geen URL's posten. Je weet maar nooitquote:Op zondag 1 april 2012 12:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
MILF hunter sinds Februari 2002 meld zich!!
[..]
het werkt gewoon.![]()
het is anime en het is japans, zo gek is die gedachte dan nietquote:
Hangt af van d'r leeftijd.quote:Op zondag 1 april 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je dochter met een of andere gangsterboy zou gaan?
Ik zou het niet zo fijn vinden. Als mijn dochter een vriend zou hebben, dan moet hij eerst om de tafel met mij. Dan keur ik hem op basis van sociale status, verleden, familie en vertrouwen.quote:
bij 14 bezwaar maken, als ze niet meer thuis woont zijn het mijn zaken niet en kan ik hoogstens mijn zorgen uitsprekenquote:Op zondag 1 april 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je dochter met een of andere gangsterboy zou gaan?
zegt de 16 jarigequote:Op zondag 1 april 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo fijn vinden. Als mijn dochter een vriend zou hebben, dan moet hij eerst om de tafel met mij. Dan keur ik hem op basis van sociale status, verleden, familie en vertrouwen.
Arme schoonzoon.quote:Op zondag 1 april 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo fijn vinden. Als mijn dochter een vriend zou hebben, dan moet hij eerst om de tafel met mij. Dan keur ik hem op basis van sociale status, verleden, familie en vertrouwen.
Daarom, kan je beter hopen dat je je dochter goed opgevoed hebt dat ze nooit voor zulke figuren zal gaan. Als ze volwassen is en dat toch doet, is het gewoon te laat.quote:Op zondag 1 april 2012 13:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zegt de 16 jarigeop het moment dat je dochter volwassen is en ze komt thuis met een viespeuk van 62 uit het criminele cirquit denk je dat ze nog iets van jou aantrekt als ze verliefd is?
Als het een yakuza lid is,dan ben je weg!!!quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom, kan je beter hopen dat je je dochter goed opgevoed hebt dat ze nooit voor zulke figuren zal gaan. Als ze volwassen is en dat toch doet, is het gewoon te laat.
klopt, en sowieso verbieden werkt niet, dan gaan ze het juist doen, je moet je zorgen leren uitspreken en de ander laten inzien dat het fout isquote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom, kan je beter hopen dat je je dochter goed opgevoed hebt dat ze nooit voor zulke figuren zal gaan. Als ze volwassen is en dat toch doet, is het gewoon te laat.
iemand teveel the godfather gekeken.quote:Op zondag 1 april 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 13:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zegt de 16 jarigeop het moment dat je dochter volwassen is en ze komt thuis met een viespeuk van 62 uit het criminele cirquit denk je dat ze nog iets van jou aantrekt als ze verliefd is?
Het grappige is, dat ik vaak bij meisjes ben geweest (gewoon vriendschappelijk) en vervolgens zien die ouders mij helemaal zitten als schoonzoon, maar de dochters niet.quote:
Daar ben ik het sowieso mee eens. Wat ik raar vind is het taboe op een corrigerend tikje, dat kan soms echt geen kwaad.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Arme jij,ze willen ook klein kinderen van jou??quote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
Het grappige is, dat ik vaak bij meisjes ben geweest (gewoon vriendschappelijk) en vervolgens zien die ouders mij helemaal zitten als schoonzoon, maar de dochters niet.
SPOILER: screenshot van mijn TedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest iemand nog een ander alternatief hebben dat beter is ik hoor het graag.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef redboyke het volgende:
heb gisteren leuk programma gevonden voor degene die ook gewone live action series kijken.
kan je beetje bijhouden wanneer de volgende aflevering is en download hij ook automatisch de torrent voor je.
http://www.ted.nu/index.phpacteursSPOILER: screenshot van mijn TedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest iemand nog een ander alternatief hebben dat beter is ik hoor het graag.
:')
Ja, de Steins;Gate film komt uit, ik zag een vis op pootjes en heb iemands kwijl geproefd, Robin moet iemand verslaan met honkbal om met zijn dochter te kunnen trouwen, en Naruto stopt.quote:Op zondag 1 april 2012 14:27 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb geen zin om nu 6 pagina's door te lezen, dus: heb ik iets gemist?
Niet de manga,die is er nog!!!quote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik belde vandaag nog Viz Media op. Er werd tegen mij bevestigd dat Naruto definitief gaat stoppen.
RIP NARUTO. ZO ZIELUG
Succes. Aardrijkskunde vind ik een rotvak.quote:Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef Klipnap het volgende:
En ik moet nu echt aan mijn aardrijkskunde. Adios.
De anime was toch niet boeiend meer, zelfs als je de fillers eruit filterde.quote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik belde vandaag nog Viz Media op. Er werd tegen mij bevestigd dat Naruto definitief gaat stoppen.
RIP NARUTO. ZO ZIELUG
Precies. Naruto is goedkoop en slecht, maar heerlijk om over te pissen, puur om de fans over de zeik te krijgen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De anime was toch niet boeiend meer, zelfs als je de fillers eruit filterde.
dexter is leuk! zoals je ziet alleen amerikaanse series wanr die kunnen het best acteren. als je amerikaanse en een belgische of nederlandse acteur naast elkaar zet dan schiet die amerikaanse altijd 1000 keer boven die nederlandse en belgische uit. wat wij hier acteren noemen is gewoon toneel en theater. waaronder belgische kut series zoals familie en thuis maar bold and the beautyful zuigt ook enorm.quote:
Mooi liedje ja, het enige goeie aan de hele seriequote:Op zondag 1 april 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Deze ending vond ik wel leuk, ondanks het engrish.
Da's niet erg, mits hij het daarna nuanceert. Onze docent deed dat gelukkig wel.quote:Op zondag 1 april 2012 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes. Aardrijkskunde vind ik een rotvak.
Vooral omdat mijn docent An Incovenient Truth van Al Gore liet zien
Amerikaanse series wordt ik nooit warm of koud van... Nederlandse al helemaal nietquote:Op zondag 1 april 2012 15:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
dexter is leuk! zoals je ziet alleen amerikaanse series wanr die kunnen het best acteren. als je amerikaanse en een belgische of nederlandse acteur naast elkaar zet dan schiet die amerikaanse altijd 1000 keer boven die nederlandse en belgische uit. wat wij hier acteren noemen is gewoon toneel en theater. waaronder belgische kut series zoals familie en thuis maar bold and the beautyful zuigt ook enorm.
dexter zou ik iedereen hier aanraden en Fringe ook. en als je van humor houd dan how i met your mother en the office
Als je het dan al downhill vond gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:13 schreef Easymodo het volgende:
Naruto was goed tot de Zabuza en Haku arc, of misschien nog tot de chuunin exams. Daarna ging het downhill.
Mijn ziel was al gebroken door de zwaar depressieve momenten die daar aan vooraf gingen. Nee dankje.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet echt steeds weer janken bij deze scene.
Niet kijken voor de mensen die After Story niet hebben gezien
Aan de Clannad haters: Hoe konden jullie hier nou niet janken? Gebrek aan empathisch vermogen?![]()
Preciesquote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi liedje ja, het enige goeie aan de hele serie
Hij nuanceerde het dus niet. Wat jouw aardrijkskunde docent deed vind ik wel goed. Ook misschien leuk als hij een open discussie deed daarna.quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's niet erg, mits hij het daarna nuanceert. Onze docent deed dat gelukkig wel.Die liet ons de (terechte) kritieken op de film lezen en dat we daarna maar onze eigen mening moesten vormen.
Precies!quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Amerikaanse series wordt ik nooit warm of koud van... Nederlandse al helemaal niet. Ik kan een handjevol comedy's wel waarderen. Voor de rest alleen animé.
Hmm, het was voor mij echt een achtbaanrit door alle emoties die ik ooit dacht te voelen. Ik denk dat je als volwassen veel meer met de personages kan relativeren en dat het dan dus nog beter aankomt.quote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn ziel was al gebroken door de zwaar depressieve momenten die daar aan vooraf gingen. Nee dankje.
Weet je waar ik bij moest janken? Bij de hut van oom Tom, toen kleine Eva doodging. Of bij LOTR 3, toen Gandalf zei dat ze best mogen huilen en dat tranen geen kwaad ding zijn. Tijdens het typen van dit begin ik al te huilen. Of bij episode 11 en 12 van Air.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet echt steeds weer janken bij deze scene.
Niet kijken voor de mensen die After Story niet hebben gezien
Aan de Clannad haters: Hoe konden jullie hier nou niet janken? Gebrek aan empathisch vermogen?![]()
Nu maak je mij aan het huilenquote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet je waar ik bij moest janken? Bij de hut van oom Tom, toen kleine Eva doodging. Of bij LOTR 3, toen Gandalf zei dat ze best mogen huilen en dat tranen geen kwaad ding zijn. Tijdens het typen van dit begin ik al te huilen. Of bij episode 11 en 12 van Air.
Maar bij Clannad? Nay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liggen de characters je misschien gewoon niet?![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 17:47 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
En jongens, toch niet wéér die hele Clannad discussie? Ben ik nou wel beetje klaar mee.
Ik haal altijd de moeilijke noten weg. Dan kan zelfs ik de opening van Haruhiquote:
Dat klinkt als een slabber zoen... wil ik het weten?quote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, de Steins;Gate film komt uit, ik zag een vis op pootjes en heb iemands kwijl geproefd, Robin moet iemand verslaan met honkbal om met zijn dochter te kunnen trouwen, en Naruto stopt.
Hoe durft die leraar zijn lesstof te verlevendigen met een tamelijk onindrukwekkende film!!!quote:Op zondag 1 april 2012 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral omdat mijn docent An Incovenient Truth van Al Gore liet zien
Satoshi Kon. Meer hoeft er gewoon niet over die film gezegd te worden.quote:
Hebben jullie geen piano thuis? Anders kun je misschien beter daar eerst op oefenen, om vervolgens een beetje het in je eigen stijl op keyboard te spelenquote:Op zondag 1 april 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik haal altijd de moeilijke noten weg. Dan kan zelfs ik de opening van Haruhi
Maar ik kan er nooit keyboardakkoorden bij vinden, er zijn alleen pianostukken bij te vinden! Grr!
Lees hier het verdere verhaal:quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slabber zoen... wil ik het weten?
Wij hebben een licentie voor dat programma. Zo kun je heel makkelijk nummers leren. Keyboard aansluiten op USB en gaan!quote:
Ik kan niet met mijn linkerhand spelenquote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebben jullie geen piano thuis? Anders kun je misschien beter daar eerst op oefenen, om vervolgens een beetje het in je eigen stijl op keyboard te spelen
Ik speel hier thuis nooit op de piano, omdat ik het vervelend vind als andere mensen horen dat ik speel. Mijn ouders vinden het niet erg, maar ik vind het niet fijn als anderen mij horen oefenen
Zo'n keyboard wil ik ook wel hebbon. Net als heel veel andere dingen eigenlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij hebben een licentie voor dat programma. Zo kun je heel makkelijk nummers leren. Keyboard aansluiten op USB en gaan!
Het programma heet Synthesia. Licentie kost $25 voor het learning pack. De gratis versie is niet in staat om les te geven.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo'n keyboard wil ik ook wel hebbon. Net als heel veel andere dingen eigenlijk.
Ah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan niet met mijn linkerhand spelenzelfs "Somebody that i used to know" (waarbij je maar twee verschillende bewegingen moest maken) ging met moeite.
Met mijn linkerhand kan ik alleen akkoorden.
Nu deze.quote:Op zondag 1 april 2012 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Een vriend van me kan echt heel goed piano. Zelfs de eerste intro van FMA Brotherhood kan hij zonder moeite spelen
Touhouquote:
Ah, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lees hier het verdere verhaal:
http://myanimelist.net/anime/12467/Nazo_no_Kanojo_X
quote:Op zondag 1 april 2012 19:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp wat je bedoelt.
Ik was laatst op de begrafenis van mijn opa en toen bleek dus dat hij op latere leeftijd nog een onechtelijke dochter verwekt had. Ze is pas zes! Mijn andere familieleden gedroegen zich als klojo's dus ik besloot haar voor haar te zorgen.
Goeie anime dat.quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef outcast_within het volgende:
Wat mij is overkomen. Ik werd wakker zat er opeens een meisje daar waar eigenlijk mijn rechterhand hoort te zitten. Nu ben ik links en is het niet een al te groot probleem maar het blijft wel raar. Na wat avonturen links en rechts erachter gekomen wie ze was. En eenmaal bij haar ouderlijkhuis aangekomen zag ik hetzelfde meisje levengroot comateus in bed liggen.
Ik zag laatst ook zo'n meisje, die me een houten ster gaf! Ze zei echter dat het een zeester was, en dat ze hem weggaf wegens de bruiloft van haar zus. Toen ik haar zus sprak zei ze dat haar enige zusje in coma lagquote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef outcast_within het volgende:
Wat mij is overkomen. Ik werd wakker zat er opeens een meisje daar waar eigenlijk mijn rechterhand hoort te zitten. Nu ben ik links en is het niet een al te groot probleem maar het blijft wel raar. Na wat avonturen links en rechts erachter gekomen wie ze was. En eenmaal bij haar ouderlijkhuis aangekomen zag ik hetzelfde meisje levengroot comateus in bed liggen.
Jij kende Percy Spencer!?quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oja, een vriend van mij heeft een magnetron uitgevonden waarin je bananen in gelei kunt veranderen. Helaas smaakt het nergens naar
Hij moet nog kijken wat de rest van de mogelijkheden zijn, maar ik verwacht veel van zijn project!
Grappig, dat doet me denken aan een meisje die ik laatst in de schoolbibliotheek zag. Ze was erg stilletjes, maar erg slim! Ze zat op een kussen met blote voeten. Ik vond haar een beetje maf, maar heb haar toch maar aangesproken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook zo'n meisje, die me een houten ster gaf! Ze zei echter dat het een zeester was, en dat ze hem weggaf wegens de bruiloft van haar zus. Toen ik haar zus sprak zei ze dat haar enige zusje in coma lag
zoals mijn vader met de babysitter geneukt heeft en na jaren de dochter van de babysitter opeens contact opzocht met m'n vader en die me had toegevoegd op facebook met de melding "ik ben je zus"quote:Op zondag 1 april 2012 19:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp wat je bedoelt.
Ik was laatst op de begrafenis van mijn opa en toen bleek dus dat hij op latere leeftijd nog een onechtelijke dochter verwekt had. Ze is pas zes! Mijn andere familieleden gedroegen zich als klojo's dus ik besloot haar voor haar te zorgen.
Nee, hij heet Okabe Rintarou. Als je hem ziet, noem hem niet zo! Hij wordt liever aangesproken met Hououououououin Kyouma.quote:
Welke is datquote:Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef .Cake. het volgende:
Gister was ik op een verjaardag en die mensen hadden een raar huisdier man! Het was een soort kat denk ik. Beetje vreemd, want hij kon met mij praten maar ik heb zijn mond niet één keer open zien gaan. Vroeg of ik nog iets te wensen had, dus ik heb maar om een stuk taart gevraagd. Ik denk dat er lsd in zat want voor ik het wist veranderde de kamer in een soort knip-en-plak circus en zag ik mensen onthoofd worden.
Stop met wat ik schrijf serieus te nemen!quote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, hij heet Okabe Rintarou. Als je hem ziet, noem hem niet zo! Hij wordt liever aangesproken met Hououououououin Kyouma.
Madoka.quote:
In Madoka zit toch geen kat... Oh wachtquote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stop met wat ik schrijf serieus te nemen!
[..]
Madoka.
Wat is deze?quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef redboyke het volgende:
RedBoyke zegt (19:06)
geil http://i.imgur.com/Eun3J.jpg
Milke zegt (19:27)
wtf
RedBoyke zegt (19:30)
ik hoop dat gij er ook zo uitzie binnenkort
Milke zegt (19:31)
wie zegt da ik er al nie zo uitzie eh?
RedBoyke zegt (19:31)
je muggenbeetjes
Milke zegt (19:34)
wtf?
stalk jij fso?
In HD toch??quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
weet iemand of gundam seed remastered de moeite is? ik neem aan dat het precies het zelfde is maar op een paar stukjes net wat opgepoetst?
Niet de moeite. Deze versie is uitgerekt en veel dingen zien er zelfs lelijker uit dan in het origineel.quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Frag_adder het volgende:
weet iemand of gundam seed remastered de moeite is? ik neem aan dat het precies het zelfde is maar op een paar stukjes net wat opgepoetst?
quote:Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef .Cake. het volgende:
Gister was ik op een verjaardag en die mensen hadden een raar huisdier man! Het was een soort kat denk ik. Beetje vreemd, want hij kon met mij praten maar ik heb zijn mond niet één keer open zien gaan. Vroeg of ik nog iets te wensen had, dus ik heb maar om een stuk taart gevraagd. Ik denk dat er lsd in zat want voor ik het wist veranderde de kamer in een soort knip-en-plak circus en zag ik mensen onthoofd worden.
Saruquote:Op zondag 1 april 2012 20:04 schreef Bakakame het volgende:
Ik was laatst met m'n ouders even op vakantie, verdronk ik toch bijna tijdens het zwemmen.. Gelukkig werd ik gered door een meisje, maar het blijkt dat ze 'n zeemeermin is! Helaas is zij van de yakuza-familie van de zeemeerminnen en moet ik nu met haar trouwen of dood
Nu vind ik het trouwen wat vreemd maar ik zal m'n best doen, alleen maken een meisje dat geobsedeerd is met beter zijn dan haar en een of andere rijke gast (allebei ook meer-mensen) het me niet makkelijk. Gelukkig kan ik altijd vertrouwen op mijn trouwe vriend Aap.
En je krijgt ook beestjes die tegen andere kunnen vechten, waarvan de stats beoordeeld worden dmv je cijfers?quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, vanwege de nieuwe studieboete die je krijgt als je vertraging opgelopen hebt, hebben ze bij mij op de uni 'n nieuw systeem ingevoerd.
Er worden weer klassen gemaakt en die worden op basis van je testscore ingedeeld. De beste klas krijgt ook het mooiste klaslokaal en de slechtste klas heeft kartonnen dozen als bureaus.
Benieuwd hoe dit gaat werken
Nu al?quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Mijn harde schijf zit nu al bijna volEr was nog maar 7 GB over! Ik zet mijn animeverzameling maar op de andere schijf.
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef Klipnap het volgende:
Lokale C: 101 GB maarMijn oude had veel meer!
Lokale E: 830 GB. Nu zet ik daar mijn anime op
1 2 3 4 5 6 7 8 | df -h Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/sda1 67G 18G 46G 28% / udev 1.9G 4.0K 1.9G 1% /dev tmpfs 767M 956K 766M 1% /run none 5.0M 0 5.0M 0% /run/lock none 1.9G 4.2M 1.9G 1% /run/shm /dev/sda2 847G 471G 333G 59% /home |
k heb een maand lang niet gedownload,vanaf morgen weer(bijna 4600 Gibibyte/4,6 Tebibyte geüpload op dit moment).quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt /boot niet op een aparte partitie gezet.![]()
Je bedoelt de seiyuu,die gebruikt worden voor meerdere personages?Gebeurd wel vaker in anime!!quote:Op zondag 1 april 2012 21:10 schreef Qunix het volgende:
Wtf... Luffy is een moeder, de grote broer is Sanji en de vader is Brook
Klopt, weet ik ook. Maar een complete cast van One Piece voor deze anime?quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bedoelt de seiyuu,die gebruikt worden voor meerdere personages?Gebeurd wel vaker in anime!!![]()
Bon Kurei en Franky hebben dezelfde seiyuu(Was een gunst van Oda zelf).
Welke anime serie??quote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, weet ik ook. Maar een complete cast van One Piece voor deze anime?
Huh dezelfde hoofdpersonages in de ene serie als in de andere?!?!quote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef Qunix het volgende:
Pff...
Ik bedoel dat 1 serie de hoofdpersonages de stem hebben van een andere serie van ook de hoofdpersonages. Niet 1 maar tot nu toe 4.
huilen bij lotr? wtf?quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet je waar ik bij moest janken? Bij de hut van oom Tom, toen kleine Eva doodging. Of bij LOTR 3, toen Gandalf zei dat ze best mogen huilen en dat tranen geen kwaad ding zijn. Tijdens het typen van dit begin ik al te huilen. Of bij episode 11 en 12 van Air.
Maar bij Clannad? Nay.
Nouuuuu......quote:Op zondag 1 april 2012 22:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Huh dezelfde hoofdpersonages in de ene serie als in de andere?!?!![]()
*patsen gaat*quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu al?
Hoeveel schijfruimte heb je dan wel niet?
Pic related:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m.a.w. 4 seiyuu's die in 1 serie de hoofdpersonages inspreken, doen dat toevallig ook in een andere serie?quote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef Qunix het volgende:
Pff...
Ik bedoel dat 1 serie de hoofdpersonages de stem hebben van een andere serie van ook de hoofdpersonages. Niet 1 maar tot nu toe 4.
ik moet xxxholic (+kei) nog ergens zien te scoren, 1 van de weinige die ik wel wil zien maar niet heb liggenquote:Op maandag 2 april 2012 01:12 schreef .Cake. het volgende:
Ben nu bezig met xxxHOLiC Kei, echt leuke serie! Beter dan de eerste serie, want meer algemeen plot. Onverwacht genoegen is dit
Doen! Het is een aparte tekenstijl (want CLAMP) maar erg leuk! Plus je leert een hoop over Japanse mythologie.quote:Op maandag 2 april 2012 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet xxxholic (+kei) nog ergens zien te scoren, 1 van de weinige die ik wel wil zien maar niet heb liggen
Sinds mijn broer Call Of Duty heeft gespeeld kan ik die liedjes niet meer aanhoren. Alleen Paint it Black is leuk.quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef .Cake. het volgende:
Ow fuck yeah, Rolling Stones marathon op Radio twee! Fuck. Yeah.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:24 schreef Klipnap het volgende:
Sinds mijn broer Call Of Duty heeft gespeeld kan ik die liedjes niet meer aanhoren. Alleen Paint it Black is leuk.
iemand nog tips (PM/DM uiteraard) waar ik een fatsoenlijke versie kan vinden?quote:Op maandag 2 april 2012 12:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Doen! Het is een aparte tekenstijl (want CLAMP) maar erg leuk! Plus je leert een hoop over Japanse mythologie.
Een tip: laat je niet ontmoedigen door hoe debiel de hoofdpersoon af en toe doet in de buurt van zijn grote liefde. Dat is een minder puntje van de serie, maar gelukkig niet zo vaak dat het irritant wordt
1. Als je alleen liedjes van de RS kent via COD, shame on you!quote:
1. Ik kende ze voor COD, alleen sinds mijn broer dat spel heeft heb ik genoeg voor mijn hele levenquote:Op maandag 2 april 2012 12:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
1. Als je alleen liedjes van de RS kent via COD, shame on you!
2. Er bestaan geen nummers van de RS die niet aan te horen zijn.
3. Er is ZOVEEL RS muziek, probeer eens wat nummers die minder bekend zijn.
Die jeugd van tegenwoordig ook altijd. Puh!quote:Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
1. Ik kende ze voor COD, alleen sinds mijn broer dat spel heeft heb ik genoeg voor mijn hele leven
2. Gimme Shelter.
3.
Dit is pas muziek.quote:Op maandag 2 april 2012 12:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig ook altijd. Puh!
quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit is pas muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Mag ik vragen in welk jaar jij geboren bent?quote:Op maandag 2 april 2012 13:33 schreef robin007bond het volgende:
Oh en klassiek, metal, 80's pop, rock en jazz
Ik gok 95quote:Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welk jaar jij geboren bent?
1995.quote:Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welk jaar jij geboren bent?
Aaah oké. Wel apart dat je dan een interesse hebt in klassiek en jazz (bedoel ik niet lullig!), meestal zie je dat toch wat later opkomen.quote:
Mijn interesse in jaren 80 muziek is opgewekt door Vice Cityquote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Aaah oké. Wel apart dat je dan een interesse hebt in klassiek en jazz (bedoel ik niet lullig!), meestal zie je dat toch wat later opkomen.
Best wel apart eigenlijk, ik werk nog wel eens op '80s en '90s feesten en zie daar vaak bizar veel jong publiek. Weet niet wat dat is, de meesten waren toen nog niet eens geboren
Dit, dankzij mschol de film ook kunnen vinden en de ovas zijn ook al binnenquote:
Allemaal!quote:Op maandag 2 april 2012 18:00 schreef Klipnap het volgende:
Ah, net de eerste van Endless Eight gezien. Welke van de andere 7 zijn een klein beetje belangrijk omdat ze afwijken van de rest?
Nooit verwacht dat het zo snel kon zijn.quote:Name Links Size Status
- Saint Seiya Omega - 01 (720p|.mkv|h264|aac) ~bY uh [1+1] - '[uh]_Saint_Seiya_Omega_-_01_[B255D1EB].mkv.nzb' yEnc 442 MB Completed
Completed at 18:01:03 on Monday 02 April 2012
Download: Downloaded in 1 minute 14 seconds at an average of 5.9 MB/s
Repair:
[[uh]_Saint_Seiya_Omega_-_01_[B255D1EB].mkv] Repaired in 7 seconds
Category:
a.b.multimedia.anime.highspeed
quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Allemaal!Ik kijk wel rond op de rest van het internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, de tweede en laatste nog. Oke.
XDCC gaat afhankelijk van de bot ook gewoon op maximale snelheidquote:Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat het zo snel kon zijn.![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
XDCC gaat afhankelijk van de bot ook gewoon op maximale snelheid
Btw, fanzub.com is een goede site voor anime uit nieuwsgroepen.
ggreagmkoapjserioaerngquote:Op maandag 2 april 2012 18:16 schreef mschol het volgende:
m'n handigste anime batch bron is definitief prut geworden omdat er geen 8bit releases op zijn...
nu moet ik verder zoeken...
quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is dit goed??Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inferieur? 10bit is groter, biedt theoretisch (maar in de praktijk niet) een beeldkwaliteitswinst op...quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ggreagmkoapjserioaerng
Hahahahaha. 8-bit is inferieur hahahaha.
10bit is juist kleiner.quote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
inferieur? 10bit is groter, biedt theoretisch (maar in de praktijk niet) een beeldkwaliteitswinst op...
dus nee, 8 bit is niet inferieur..
quote:So why does a AVC/H.264 10-bit encoder perform better than 8-bit?
When encoding with the 10-bit tool, the compression process is performed with at least 10-bit
accuracy compared to only 8-bit otherwise. So there is less truncation errors, especially in the motion
compensation stage, increasing the efficiency of compression tools. As a consequence, there is less
need to quantize to achieve a given bit-rate.
The net result is a better quality for the same bit-rate or conversely less bit-rate for the same quality:
between 5% and 20% on typical sources.
in theorie ja, in de praktijk zijn -alle- 10bit releases die ik gezien heb groter als de 8 bit releases..quote:
banding kom ik in 8bit releases alleen tegen als er vanaf zwart naar een andere kleur gaat, en dan alleen echt merkbaar op 1080p, 720p zal vast wel iets last van hebben, maar daar merk je het al nauwelijks meer..quote:http://x264.nl/x264/10bit(...)t_save_bandwidth.pdf
In de praktijk zijn de verschillen ook prima merkbaar. 8-bit heeft vaker last van banding en doordat pixels meer kleuren bevatten gaat het encoderen gewoon veel efficiënter.
Dit is pertinent onjuist. Als je kijkt naar groepen die een 10-bit en 8-bit release doen, zie je altijd dat de 10-bit release kleiner is. Kijk maar bijvoorbeeld naar de GotWoot releases van Mirai Nikki.quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
in theorie ja, in de praktijk zijn -alle- 10bit releases die ik gezien heb groter als de 8 bit releases..
Je merkt het goed genoeg.quote:banding kom ik in 8bit releases alleen tegen als er vanaf zwart naar een andere kleur gaat, en dan alleen echt merkbaar op 1080p, 720p zal vast wel iets last van hebben, maar daar merk je het al nauwelijks meer..
We stellen je aanwezigheid altijd op prijs hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 18:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan het best maar niet meer posten, met deze nerddiscussies
Het gaat over codec/compressie bestanden!!quote:Op maandag 2 april 2012 18:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan het best maar niet meer posten, met deze nerddiscussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |