blow in cartridge is wel nostalgischquote:Op zondag 1 april 2012 12:27 schreef mschol het volgende:
http://google-latlong.blo(...)ogle-maps-8-bit.html
MILF hunter sinds Februari 2002 meld zich!!quote:Op zondag 1 april 2012 02:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik als MILFHunter heb haar moeder al overtuigd.![]()
![]()
het werkt gewoon.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 03:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een vader gaat zijn bezit natuurlijk niet zomaar uithanden geven, dat snap je toch wel..
Geen URL's posten. Je weet maar nooitquote:Op zondag 1 april 2012 12:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
MILF hunter sinds Februari 2002 meld zich!!
[..]
het werkt gewoon.![]()
het is anime en het is japans, zo gek is die gedachte dan nietquote:
Hangt af van d'r leeftijd.quote:Op zondag 1 april 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je dochter met een of andere gangsterboy zou gaan?
Ik zou het niet zo fijn vinden. Als mijn dochter een vriend zou hebben, dan moet hij eerst om de tafel met mij. Dan keur ik hem op basis van sociale status, verleden, familie en vertrouwen.quote:
bij 14 bezwaar maken, als ze niet meer thuis woont zijn het mijn zaken niet en kan ik hoogstens mijn zorgen uitsprekenquote:Op zondag 1 april 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je dochter met een of andere gangsterboy zou gaan?
zegt de 16 jarigequote:Op zondag 1 april 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo fijn vinden. Als mijn dochter een vriend zou hebben, dan moet hij eerst om de tafel met mij. Dan keur ik hem op basis van sociale status, verleden, familie en vertrouwen.
Arme schoonzoon.quote:Op zondag 1 april 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo fijn vinden. Als mijn dochter een vriend zou hebben, dan moet hij eerst om de tafel met mij. Dan keur ik hem op basis van sociale status, verleden, familie en vertrouwen.
Daarom, kan je beter hopen dat je je dochter goed opgevoed hebt dat ze nooit voor zulke figuren zal gaan. Als ze volwassen is en dat toch doet, is het gewoon te laat.quote:Op zondag 1 april 2012 13:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zegt de 16 jarigeop het moment dat je dochter volwassen is en ze komt thuis met een viespeuk van 62 uit het criminele cirquit denk je dat ze nog iets van jou aantrekt als ze verliefd is?
Als het een yakuza lid is,dan ben je weg!!!quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom, kan je beter hopen dat je je dochter goed opgevoed hebt dat ze nooit voor zulke figuren zal gaan. Als ze volwassen is en dat toch doet, is het gewoon te laat.
klopt, en sowieso verbieden werkt niet, dan gaan ze het juist doen, je moet je zorgen leren uitspreken en de ander laten inzien dat het fout isquote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom, kan je beter hopen dat je je dochter goed opgevoed hebt dat ze nooit voor zulke figuren zal gaan. Als ze volwassen is en dat toch doet, is het gewoon te laat.
iemand teveel the godfather gekeken.quote:Op zondag 1 april 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 13:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zegt de 16 jarigeop het moment dat je dochter volwassen is en ze komt thuis met een viespeuk van 62 uit het criminele cirquit denk je dat ze nog iets van jou aantrekt als ze verliefd is?
Het grappige is, dat ik vaak bij meisjes ben geweest (gewoon vriendschappelijk) en vervolgens zien die ouders mij helemaal zitten als schoonzoon, maar de dochters niet.quote:
Daar ben ik het sowieso mee eens. Wat ik raar vind is het taboe op een corrigerend tikje, dat kan soms echt geen kwaad.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Arme jij,ze willen ook klein kinderen van jou??quote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
Het grappige is, dat ik vaak bij meisjes ben geweest (gewoon vriendschappelijk) en vervolgens zien die ouders mij helemaal zitten als schoonzoon, maar de dochters niet.
SPOILER: screenshot van mijn TedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest iemand nog een ander alternatief hebben dat beter is ik hoor het graag.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
NARUTO STOP OVER 7 MAANDEN!!!!!!
ZE STOPPEN MET DE ANIME!!!
Staat op AnimeNewsNetwork!
quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef redboyke het volgende:
heb gisteren leuk programma gevonden voor degene die ook gewone live action series kijken.
kan je beetje bijhouden wanneer de volgende aflevering is en download hij ook automatisch de torrent voor je.
http://www.ted.nu/index.phpacteursSPOILER: screenshot van mijn TedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest iemand nog een ander alternatief hebben dat beter is ik hoor het graag.
:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |