Ik als MILFHunter heb haar moeder al overtuigd.quote:Op zondag 1 april 2012 02:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zal aan haar moeder wel vragen of haar vader wat minder hard kan zijn...
Mijn ouders hebben mij achtergelaten met een miljoenen schuld...quote:Op zondag 1 april 2012 02:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik als MILFHunter heb haar moeder al overtuigd.![]()
![]()
Tsja Stockholmsyndroom he...quote:Op zondag 1 april 2012 03:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij achtergelaten met een miljoenen schuld...
en ik probeerde een meisje te kidnappen voor geld, helaas dacht het meisje dat ik haar leuk vond
9gagquote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsja Stockholmsyndroom he...
Wat belachelijk eigenlijk. Om met iemand te trouwen moet je eerst die vader verslaan met honkbal? Bitch please
een vader gaat zijn bezit natuurlijk niet zomaar uithanden geven, dat snap je toch wel..quote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tsja Stockholmsyndroom he...
Wat belachelijk eigenlijk. Om met iemand te trouwen moet je eerst die vader verslaan met honkbal? Bitch please
Laat hem lekker ruiken door hem te kokenquote:Op zondag 1 april 2012 03:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt... Ik zag een vis op pootjes langslopen. Hij stonk ook nog. Wat moet ik nu doen?
intressant, wat voor vis? :pquote:Op zondag 1 april 2012 03:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt... Ik zag een vis op pootjes langslopen. Hij stonk ook nog. Wat moet ik nu doen?
hij doet het gewoon?quote:Op zondag 1 april 2012 11:16 schreef wdn het volgende:
tokyotosho is dood.
Leuk die 1 april grappen maar niet ten koste van mijn downloads graag
Dit stond er net: http://www.tokyotosho.info/20120401/b/quote:
tis een slecht werkende 1 april grap: de eerste keer kom ik direct op de site en de 2de keer krijg ik die melding..quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit stond er net: http://www.tokyotosho.info/20120401/b/
Vangen, bakken en opeten.quote:Op zondag 1 april 2012 03:07 schreef Klipnap het volgende:
boring_index.php is de goede urlquote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een slecht werkende 1 april grap: de eerste keer kom ik direct op de site en de 2de keer krijg ik die melding..
Kwestie van goed 'gutten'quote:Op zondag 1 april 2012 12:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij verspreidt een raar gas en als ik dat aansteek is het heel eng
re-run?quote:Op zondag 1 april 2012 12:21 schreef wdn het volgende:
1ste eps zijn uit van
Space Brothers
Folktales from Japan
Bishojo Senshi Sailor Moon * yay *
Misschien dat het op bd uit is gekomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |