Nu maak je mij aan het huilenquote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet je waar ik bij moest janken? Bij de hut van oom Tom, toen kleine Eva doodging. Of bij LOTR 3, toen Gandalf zei dat ze best mogen huilen en dat tranen geen kwaad ding zijn. Tijdens het typen van dit begin ik al te huilen. Of bij episode 11 en 12 van Air.
Maar bij Clannad? Nay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liggen de characters je misschien gewoon niet?![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 17:47 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
En jongens, toch niet wéér die hele Clannad discussie? Ben ik nou wel beetje klaar mee.
Ik haal altijd de moeilijke noten weg. Dan kan zelfs ik de opening van Haruhiquote:
Dat klinkt als een slabber zoen... wil ik het weten?quote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, de Steins;Gate film komt uit, ik zag een vis op pootjes en heb iemands kwijl geproefd, Robin moet iemand verslaan met honkbal om met zijn dochter te kunnen trouwen, en Naruto stopt.
Hoe durft die leraar zijn lesstof te verlevendigen met een tamelijk onindrukwekkende film!!!quote:Op zondag 1 april 2012 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooral omdat mijn docent An Incovenient Truth van Al Gore liet zien
Satoshi Kon. Meer hoeft er gewoon niet over die film gezegd te worden.quote:
Hebben jullie geen piano thuis? Anders kun je misschien beter daar eerst op oefenen, om vervolgens een beetje het in je eigen stijl op keyboard te spelenquote:Op zondag 1 april 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik haal altijd de moeilijke noten weg. Dan kan zelfs ik de opening van Haruhi
Maar ik kan er nooit keyboardakkoorden bij vinden, er zijn alleen pianostukken bij te vinden! Grr!
Lees hier het verdere verhaal:quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slabber zoen... wil ik het weten?
Wij hebben een licentie voor dat programma. Zo kun je heel makkelijk nummers leren. Keyboard aansluiten op USB en gaan!quote:
Ik kan niet met mijn linkerhand spelenquote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebben jullie geen piano thuis? Anders kun je misschien beter daar eerst op oefenen, om vervolgens een beetje het in je eigen stijl op keyboard te spelen
Ik speel hier thuis nooit op de piano, omdat ik het vervelend vind als andere mensen horen dat ik speel. Mijn ouders vinden het niet erg, maar ik vind het niet fijn als anderen mij horen oefenen
Zo'n keyboard wil ik ook wel hebbon. Net als heel veel andere dingen eigenlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij hebben een licentie voor dat programma. Zo kun je heel makkelijk nummers leren. Keyboard aansluiten op USB en gaan!
Het programma heet Synthesia. Licentie kost $25 voor het learning pack. De gratis versie is niet in staat om les te geven.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo'n keyboard wil ik ook wel hebbon. Net als heel veel andere dingen eigenlijk.
Ah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan niet met mijn linkerhand spelenzelfs "Somebody that i used to know" (waarbij je maar twee verschillende bewegingen moest maken) ging met moeite.
Met mijn linkerhand kan ik alleen akkoorden.
Nu deze.quote:Op zondag 1 april 2012 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Een vriend van me kan echt heel goed piano. Zelfs de eerste intro van FMA Brotherhood kan hij zonder moeite spelen
Touhouquote:
Ah, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lees hier het verdere verhaal:
http://myanimelist.net/anime/12467/Nazo_no_Kanojo_X
quote:Op zondag 1 april 2012 19:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp wat je bedoelt.
Ik was laatst op de begrafenis van mijn opa en toen bleek dus dat hij op latere leeftijd nog een onechtelijke dochter verwekt had. Ze is pas zes! Mijn andere familieleden gedroegen zich als klojo's dus ik besloot haar voor haar te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |