En je krijgt ook beestjes die tegen andere kunnen vechten, waarvan de stats beoordeeld worden dmv je cijfers?quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, vanwege de nieuwe studieboete die je krijgt als je vertraging opgelopen hebt, hebben ze bij mij op de uni 'n nieuw systeem ingevoerd.
Er worden weer klassen gemaakt en die worden op basis van je testscore ingedeeld. De beste klas krijgt ook het mooiste klaslokaal en de slechtste klas heeft kartonnen dozen als bureaus.
Benieuwd hoe dit gaat werken
Nu al?quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Mijn harde schijf zit nu al bijna volEr was nog maar 7 GB over! Ik zet mijn animeverzameling maar op de andere schijf.
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef Klipnap het volgende:
Lokale C: 101 GB maarMijn oude had veel meer!
Lokale E: 830 GB. Nu zet ik daar mijn anime op
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | df -h Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/sda1 67G 18G 46G 28% / udev 1.9G 4.0K 1.9G 1% /dev tmpfs 767M 956K 766M 1% /run none 5.0M 0 5.0M 0% /run/lock none 1.9G 4.2M 1.9G 1% /run/shm /dev/sda2 847G 471G 333G 59% /home |
k heb een maand lang niet gedownload,vanaf morgen weer(bijna 4600 Gibibyte/4,6 Tebibyte geüpload op dit moment).quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt /boot niet op een aparte partitie gezet.![]()
Je bedoelt de seiyuu,die gebruikt worden voor meerdere personages?Gebeurd wel vaker in anime!!quote:Op zondag 1 april 2012 21:10 schreef Qunix het volgende:
Wtf... Luffy is een moeder, de grote broer is Sanji en de vader is Brook
Klopt, weet ik ook. Maar een complete cast van One Piece voor deze anime?quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bedoelt de seiyuu,die gebruikt worden voor meerdere personages?Gebeurd wel vaker in anime!!![]()
Bon Kurei en Franky hebben dezelfde seiyuu(Was een gunst van Oda zelf).
Welke anime serie??quote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, weet ik ook. Maar een complete cast van One Piece voor deze anime?
Huh dezelfde hoofdpersonages in de ene serie als in de andere?!?!quote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef Qunix het volgende:
Pff...
Ik bedoel dat 1 serie de hoofdpersonages de stem hebben van een andere serie van ook de hoofdpersonages. Niet 1 maar tot nu toe 4.
huilen bij lotr? wtf?quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet je waar ik bij moest janken? Bij de hut van oom Tom, toen kleine Eva doodging. Of bij LOTR 3, toen Gandalf zei dat ze best mogen huilen en dat tranen geen kwaad ding zijn. Tijdens het typen van dit begin ik al te huilen. Of bij episode 11 en 12 van Air.
Maar bij Clannad? Nay.
Nouuuuu......quote:Op zondag 1 april 2012 22:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Huh dezelfde hoofdpersonages in de ene serie als in de andere?!?!![]()
*patsen gaat*quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu al?
Hoeveel schijfruimte heb je dan wel niet?
Pic related:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m.a.w. 4 seiyuu's die in 1 serie de hoofdpersonages inspreken, doen dat toevallig ook in een andere serie?quote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef Qunix het volgende:
Pff...
Ik bedoel dat 1 serie de hoofdpersonages de stem hebben van een andere serie van ook de hoofdpersonages. Niet 1 maar tot nu toe 4.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |