Een café dat geëxploiteerd wordt door een ijsbeer? Waar de klanten dramatisch ijsberen?quote:
21 min. per aflevering denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef Klipnap het volgende:
Hoeveel minuten duurt IJsbeer Cafe? Misschien ga ik die dan ook kijken.
Nee maar hij ziet er heel leuk uitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
iemand anders hier met een ps3 die de nieuwe Naruto al heeft ?
Als het goed is komt hij binnenkort binnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pff dan weet ik niet of ik het wel ga kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
21 min. per aflevering denk ik.
Gewoon een episode om te proberen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Pff dan weet ik niet of ik het wel ga kijken.
Wat hebben jullie met die ijsberen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een episode om te proberen kan geen kwaad
Fetish.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met die ijsberen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wij zijn stiekem allemaal furries. Zie Wikipedia.
Wie o wie?quote:According to a study, 19–25% of the fandom members report homosexuality, 37–48% bisexuality, 30–51% heterosexual, and 3–8% other forms of alternative sexual relationships.
waarom moet je die hernoemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, het werkt goed. Alleen jammer dat ik alle bestandsnamen moet hernoemen ><
Mijn normale bestandsnamen waren bijvoorbeeld 01 in de map Haruhi. Maar hij kan dat niet automatisch afspelen, ik moet nu alle bestanden bijvoorbeeld de naam ''Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) 01'' geven.quote:
Wie weet? Ik heb het wel gedaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn normale bestandsnamen waren bijvoorbeeld 01 in de map Haruhi. Maar hij kan dat niet automatisch afspelen, ik moet nu alle bestanden bijvoorbeeld de naam ''Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) 01'' geven.
Nog 2 episodes voordat Endless 8 begint. Zou ik hem helemaal afkijken?
Endless 8quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn normale bestandsnamen waren bijvoorbeeld 01 in de map Haruhi. Maar hij kan dat niet automatisch afspelen, ik moet nu alle bestanden bijvoorbeeld de naam ''Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) 01'' geven.
Ik heb Ultimate Ninja Storm 1. 2 is ook tof, maar Generations niet echt...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
2/3 zijn fillers. 1/3 is het verhaal.quote:
die mal updater update gewoon niet. heb al paar afleveringen van one piece afgespeeld en niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen idee maar het wordt De Beste Anime Ooit. *sprankelt*quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wat is dat ijsbeer café nou?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen idee maar het wordt De Beste Anime Ooit. *sprankelt*
[ afbeelding ]
Bij mij werkt die auto-update ook niet, misschien moet ik het anders instellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
die mal updater update gewoon niet. heb al paar afleveringen van one piece afgespeeld en niks.
De gelukshuilemoticon isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik begrijp jouw reactie. Toen ik voor het eerst over IJsbeer Café hoorde moest ik ook een beetje huilen van geluk.
ik denk dat ik het terug ga verwijderen het doet toch niks nuttig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij mij werkt die auto-update ook niet, misschien moet ik het anders instellen.
[..]
De gelukshuilemoticon isdus dat klopt wel.
Als ik MALUpdater aan heb staan dan pakt hij automatisch de aflevering die ik afspeel, ongeacht of ik die in MALU heb aangeklikt of zelf als bestand.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik denk dat ik het terug ga verwijderen het doet toch niks nuttig.
da's het enige wat het voor mij moest kunnen mal automatisch updaten en het werkt nieteens![]()
heb al paar dingen aangevinkt enzo maar niks
blijkbaar update het alleen maar als je volgende episode klikt in mal updater zelf.
ik heb nogthans smart update gepakt
Overigens, door je *sprankelende* enthousiasme staat dit café nu op mijn To Watch lijst!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen idee maar het wordt De Beste Anime Ooit. *sprankelt*
[ afbeelding ]
voorbeeld: [Vegapunk]_One_Piece_341_HD_v2_[AA556C64] update niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ik MALUpdater aan heb staan dan pakt hij automatisch de aflevering die ik afspeel, ongeacht of ik die in MALU heb aangeklikt of zelf als bestand.
En ik download anime ook met MALU, verander niks meer aan de naam en dan herkent hij het gewoon
SPOILER: what has been seen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 22:24:26 ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
voorbeeld: [Vegapunk]_One_Piece_341_HD_v2_[AA556C64] update niet.
wat heb jij bij settings staan van mal updater?WtfSPOILER: what has been seen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de reviews pakken niet goed uit voor dat spel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb er 2 a 3 episodes van gezien en was het daarna zat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:49 schreef Klipnap het volgende:
Wat is dezeSchijnt dit seizoen te hebben gedraait, heb er gelukkig niets van gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb even alle startdata van nieuwe anime in mijn agenda gezet. Kan niet wachten tot 5 april
Ik moet iig iets nieuws, persona 4 is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anaal was hij dus al ontmaagd door kakashi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:10 schreef outcast_within het volgende:
ongewild kreeg ik een midfart hoe hij masturbeert. kage no bunshin en die laat hij dan ero no jutsu doen.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:08 schreef outcast_within het volgende:
Is naruto onderhand al ontmaagd?
Homeau met Sasuke, van mij mag het.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij is gewoon een homo, anders had hij al lang 'gebruik' gemaakt van Hinata.
15 a 16.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Ik dacht dat hij al wel flink ouder is geworden. Hoe oud is hij nu dan?
Ik geef der ook mijn zegen. Maar het staat volgens mij niet in de sterren geschreven. Zij is een typisch geval van mijn liefde voor jou heeft mijzelf sterker gemaakt zodat ik verder kan in het leven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij is gewoon een homo, anders had hij al lang 'gebruik' gemaakt van Hinata.
Oh ik dacht veel ouder. Hoe oud was hij toen ero sennin stierf?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
15 a 16.
hij heeft wel per ongeluk eens een jongen gekusten vond dat niet leuk dus denk niet dat die homo is.
verder is het toch normaal dat als je verliefd op iemand bent dat je de rest niet ziet staan.
Hij was 12 in het begin. De timeskip was ongeveer 3 jaar. Dus nog niet eens 18, geen haast dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef outcast_within het volgende:
Ik dacht dat hij al wel flink ouder is geworden. Hoe oud is hij nu dan?
Hij is rond e 15/16 in Shippuden maar doet zich op 'serieuze' momenten voor als een 40 plusser.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij was 12 bij het begin. De timeskip was ongeveer 3 jaar. Dus nog niet eens 18, geen haast dus.
ah ik weet niet hoe oud hij toen was maar ik gok nog altijd daartussen want je hebt niet echt tijdsbesef in de serie het is niet alsof erop staat "Een jaar later..." of zijn verjaardag ziet dus daarom is het nogal moeilijk in te schatten. ook gedraagt naruto zich heel kinds en naief. met momenten wat perfect samenvalt met pubertijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oh ik dacht veel ouder. Hoe oud was hij toen ero sennin stierf?
ninja edit, believe it.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
ah ik weet niet hoe oud hij toen was maar ik gok nog altijd daartussen want je hebt niet echt tijdsbesef in de serie het is niet alsof erop staat "Een jaar later..." of zijn verjaardag ziet dus daarom is het nogal moeilijk in te schatten. ook gedraagt naruto zich heel kinds en naief. met momenten wat perfect samenvalt met pubertijd.
ok nu blij?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Crayon Shin-chan bestaat 20(!) jaar.![]()
gaven ze vroeger hier op tv vond het altijd wel lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Crayon Shin-chan bestaat 20(!) jaar.![]()
Hinata had dood moeten zijn (was ze ook even). Kutwijf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok nu blij?
ik vind dat hinata dus naruto moet krijgen omdat het anders superzielig is voor haar.
maar naruto is daar ook nietmeer mee bezig met vrouwen in z'n hoofd maar ik denk wel dat hinata de winnaar gaat zijn. die heeft alle kwaliteiten om een goeie moeder te zijn. ook al is ze verlegen
Gewoon 5/6 jaar ouder dan klote Pokemon!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
gaven ze vroeger hier op tv vond het altijd wel lachen.
Pokemon blijft een van de beste game-adaptations, afgezien van Makai Senki Disgaea en Persona 4.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon 5/6 jaar ouder dan klote Pokemon!
waarom vind je dat een kutwijf?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hinata had dood moeten zijn (was ze ook even). Kutwijf.
Manga of anime??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hinata had dood moeten zijn (was ze ook even). Kutwijf.
In beide gevallen had ze al een keer of 2 dood kunnen zijn(Neji en Pain), in de anime misschien 3x zo vaak.quote:
Ik erger me aan haar personage. En ik vind ze geen leuk stel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom vind je dat een kutwijf?
ik vind het wel schattig zo van die verlegen meisjes die zijn meestal goed in bed. en ik gun naruto dat haha
ze is ook sterker geworden dan vroeger.
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik erger me aan haar personage. En ik vind ze geen leuk stel.
Okay kutwijf is ze niet, ze is te lief, maar ik vind het kut dat ze nog leeft.
Alle arrogante karakters mogen wat mij betreft keihard worden na getrapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In beide gevallen had ze al een keer of 2 dood kunnen zijn(Neji en Pain), in de anime misschien 3x zo vaak.
Daarom moet hij ook achter Sasuke aan. Oh wacht, dat doet hij al.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.
Ik klikte bijna.quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
NARUTO STOP OVER 7 MAANDEN!!!!!!
ZE STOPPEN MET DE ANIME!!!
Staat op AnimeNewsNetwork!
Bijna iedereen hier. Aanrader! Zeker als het verhaal een wending neemt op de helft.quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef Easymodo het volgende:
Iemand die hier Stein's gate heeft gezien? Lijkt me best een leuke serie, maar ik heb zo'n 20 andere series/manga/video games openstaan.
Trollquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
Steins komt wel erg traag op gang trouwens, ik had die serie al bijna opgegeven voordat het interessant werd.quote:
Zelfde seiyuu!quote:
Kom er ooit Lucky Star S2??quote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En zelfde bedrijf als het goed is? Er zitten steeds Haruhiverwijzingen in Lucky Star.
Ik denk het nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kom er ooit Lucky Star S2??
Dat soort series zijn toch ook niet om dood te bloeden?quote:
sakura moet gewoon een change of heart krijgenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.
je kan de serie ook gewoon updaten door op et plusje te drukken, dat doe ik bij de paar series die hij niet herkent..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Klipnap het volgende:
De Steins;Gate film is al uit!!!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/1_april
en ik ga morgen trouwenquote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Klipnap het volgende:
De Steins;Gate film is al uit!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/1_april
zou et?quote:
Ok.quote:Op zondag 1 april 2012 02:26 schreef robin007bond het volgende:
Ey ik hoorde zo van aaaight niggah naruto is slecht Xd jeweetz ikvlvzei toen ah wollah Naruto gay sasuke emo toen zei hij hkb motterfucker ik zei zo van ja komvdan met je.narutokop
Ik vrees dat je het lot van lesbienne moet aanvaarden.quote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt. Er was een meisje aan het slapen in onze klas en ik proefde per ongeluk haar kwijl. Wat gaat er nu gebeuren?
quote:Op zondag 1 april 2012 02:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het lot van lesbienne moet aanvaarden.
Pics?
je mag gaan scharen zoekenquote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb laatst zoiets raars meegemaakt. Er was een meisje aan het slapen in onze klas en ik proefde per ongeluk haar kwijl. Wat gaat er nu gebeuren?
En, heeft ze al de nieuwe theaterclub opgericht?quote:Op zondag 1 april 2012 02:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik was laatst zo op weg naar school. Zie ik op eens een meisje stilstaan, roept ze heel hard "krentenbol!". Ik dacht echt dat ze niet helemaal 100% was.
Ja, ik heb haar even geholpen. Ze is wel lief, maar is een beetje apart. Ze had het ook over een grote oliebolfamilie.quote:Op zondag 1 april 2012 02:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En, heeft ze al de nieuwe theaterclub opgericht?
Dan zul je eerst van die vader moeten winnen met honkbalquote:Op zondag 1 april 2012 02:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar even geholpen. Ze is wel lief, maar is een beetje apart. Ze had het ook over een grote oliebolfamilie.
Uiteraard ga ik binnenkort een huwelijksaanzoek doen.
Jeweettog alles voor mijn meid. Zo knappe chimeidquote:Op zondag 1 april 2012 02:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan zul je eerst van die vader moeten winnen met honkbal
ze zal aan haar moeder wel vragen of haar vader wat minder hard kan zijn...quote:Op zondag 1 april 2012 02:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan zul je eerst van die vader moeten winnen met honkbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |