Manga of anime??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hinata had dood moeten zijn (was ze ook even). Kutwijf.
In beide gevallen had ze al een keer of 2 dood kunnen zijn(Neji en Pain), in de anime misschien 3x zo vaak.quote:
Ik erger me aan haar personage. En ik vind ze geen leuk stel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom vind je dat een kutwijf?
ik vind het wel schattig zo van die verlegen meisjes die zijn meestal goed in bed. en ik gun naruto dat haha
ze is ook sterker geworden dan vroeger.
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik erger me aan haar personage. En ik vind ze geen leuk stel.
Okay kutwijf is ze niet, ze is te lief, maar ik vind het kut dat ze nog leeft.
Alle arrogante karakters mogen wat mij betreft keihard worden na getrapt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In beide gevallen had ze al een keer of 2 dood kunnen zijn(Neji en Pain), in de anime misschien 3x zo vaak.
Daarom moet hij ook achter Sasuke aan. Oh wacht, dat doet hij al.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.
Ik klikte bijna.quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
NARUTO STOP OVER 7 MAANDEN!!!!!!
ZE STOPPEN MET DE ANIME!!!
Staat op AnimeNewsNetwork!
Bijna iedereen hier. Aanrader! Zeker als het verhaal een wending neemt op de helft.quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef Easymodo het volgende:
Iemand die hier Stein's gate heeft gezien? Lijkt me best een leuke serie, maar ik heb zo'n 20 andere series/manga/video games openstaan.
Trollquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Qunix het volgende:
Steins komt wel erg traag op gang trouwens, ik had die serie al bijna opgegeven voordat het interessant werd.quote:
Zelfde seiyuu!quote:
Kom er ooit Lucky Star S2??quote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En zelfde bedrijf als het goed is? Er zitten steeds Haruhiverwijzingen in Lucky Star.
Ik denk het nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kom er ooit Lucky Star S2??
Dat soort series zijn toch ook niet om dood te bloeden?quote:
sakura moet gewoon een change of heart krijgenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als naruto achter sakura aan blijft gaan, eindigd hij zoals Jiraya.
je kan de serie ook gewoon updaten door op et plusje te drukken, dat doe ik bij de paar series die hij niet herkent..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn normale bestandsnamen waren bijvoorbeeld 01 in de map Haruhi. Maar hij kan dat niet automatisch afspelen, ik moet nu alle bestanden bijvoorbeeld de naam ''Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (2009) 01'' geven.
Nog 2 episodes voordat Endless 8 begint. Zou ik hem helemaal afkijken?
quote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Klipnap het volgende:
De Steins;Gate film is al uit!!!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/1_april
en ik ga morgen trouwenquote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Klipnap het volgende:
De Steins;Gate film is al uit!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/1_april
zou et?quote:
Ok.quote:Op zondag 1 april 2012 02:26 schreef robin007bond het volgende:
Ey ik hoorde zo van aaaight niggah naruto is slecht Xd jeweetz ikvlvzei toen ah wollah Naruto gay sasuke emo toen zei hij hkb motterfucker ik zei zo van ja komvdan met je.narutokop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |