ik moet xxxholic (+kei) nog ergens zien te scoren, 1 van de weinige die ik wel wil zien maar niet heb liggenquote:Op maandag 2 april 2012 01:12 schreef .Cake. het volgende:
Ben nu bezig met xxxHOLiC Kei, echt leuke serie! Beter dan de eerste serie, want meer algemeen plot. Onverwacht genoegen is dit
Doen! Het is een aparte tekenstijl (want CLAMP) maar erg leuk! Plus je leert een hoop over Japanse mythologie.quote:Op maandag 2 april 2012 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet xxxholic (+kei) nog ergens zien te scoren, 1 van de weinige die ik wel wil zien maar niet heb liggen
Sinds mijn broer Call Of Duty heeft gespeeld kan ik die liedjes niet meer aanhoren. Alleen Paint it Black is leuk.quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef .Cake. het volgende:
Ow fuck yeah, Rolling Stones marathon op Radio twee! Fuck. Yeah.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:24 schreef Klipnap het volgende:
Sinds mijn broer Call Of Duty heeft gespeeld kan ik die liedjes niet meer aanhoren. Alleen Paint it Black is leuk.
iemand nog tips (PM/DM uiteraard) waar ik een fatsoenlijke versie kan vinden?quote:Op maandag 2 april 2012 12:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Doen! Het is een aparte tekenstijl (want CLAMP) maar erg leuk! Plus je leert een hoop over Japanse mythologie.
Een tip: laat je niet ontmoedigen door hoe debiel de hoofdpersoon af en toe doet in de buurt van zijn grote liefde. Dat is een minder puntje van de serie, maar gelukkig niet zo vaak dat het irritant wordt
1. Als je alleen liedjes van de RS kent via COD, shame on you!quote:
1. Ik kende ze voor COD, alleen sinds mijn broer dat spel heeft heb ik genoeg voor mijn hele levenquote:Op maandag 2 april 2012 12:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
1. Als je alleen liedjes van de RS kent via COD, shame on you!
2. Er bestaan geen nummers van de RS die niet aan te horen zijn.
3. Er is ZOVEEL RS muziek, probeer eens wat nummers die minder bekend zijn.
Die jeugd van tegenwoordig ook altijd. Puh!quote:Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
1. Ik kende ze voor COD, alleen sinds mijn broer dat spel heeft heb ik genoeg voor mijn hele leven
2. Gimme Shelter.
3.
Dit is pas muziek.quote:Op maandag 2 april 2012 12:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig ook altijd. Puh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit is pas muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Mag ik vragen in welk jaar jij geboren bent?quote:Op maandag 2 april 2012 13:33 schreef robin007bond het volgende:
Oh en klassiek, metal, 80's pop, rock en jazz
Ik gok 95quote:Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welk jaar jij geboren bent?
1995.quote:Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welk jaar jij geboren bent?
Aaah oké. Wel apart dat je dan een interesse hebt in klassiek en jazz (bedoel ik niet lullig!), meestal zie je dat toch wat later opkomen.quote:
Mijn interesse in jaren 80 muziek is opgewekt door Vice Cityquote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Aaah oké. Wel apart dat je dan een interesse hebt in klassiek en jazz (bedoel ik niet lullig!), meestal zie je dat toch wat later opkomen.
Best wel apart eigenlijk, ik werk nog wel eens op '80s en '90s feesten en zie daar vaak bizar veel jong publiek. Weet niet wat dat is, de meesten waren toen nog niet eens geboren
Dit, dankzij mschol de film ook kunnen vinden en de ovas zijn ook al binnenquote:
Allemaal!quote:Op maandag 2 april 2012 18:00 schreef Klipnap het volgende:
Ah, net de eerste van Endless Eight gezien. Welke van de andere 7 zijn een klein beetje belangrijk omdat ze afwijken van de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit verwacht dat het zo snel kon zijn.quote:Name Links Size Status
- Saint Seiya Omega - 01 (720p|.mkv|h264|aac) ~bY uh [1+1] - '[uh]_Saint_Seiya_Omega_-_01_[B255D1EB].mkv.nzb' yEnc 442 MB Completed
Completed at 18:01:03 on Monday 02 April 2012
Download: Downloaded in 1 minute 14 seconds at an average of 5.9 MB/s
Repair:
[[uh]_Saint_Seiya_Omega_-_01_[B255D1EB].mkv] Repaired in 7 seconds
Category:
a.b.multimedia.anime.highspeed
quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Allemaal!Ik kijk wel rond op de rest van het internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, de tweede en laatste nog. Oke.
XDCC gaat afhankelijk van de bot ook gewoon op maximale snelheidquote:Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat het zo snel kon zijn.![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
XDCC gaat afhankelijk van de bot ook gewoon op maximale snelheid
Btw, fanzub.com is een goede site voor anime uit nieuwsgroepen.
ggreagmkoapjserioaerngquote:Op maandag 2 april 2012 18:16 schreef mschol het volgende:
m'n handigste anime batch bron is definitief prut geworden omdat er geen 8bit releases op zijn...
nu moet ik verder zoeken...
quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is dit goed??Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inferieur? 10bit is groter, biedt theoretisch (maar in de praktijk niet) een beeldkwaliteitswinst op...quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ggreagmkoapjserioaerng
Hahahahaha. 8-bit is inferieur hahahaha.
10bit is juist kleiner.quote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
inferieur? 10bit is groter, biedt theoretisch (maar in de praktijk niet) een beeldkwaliteitswinst op...
dus nee, 8 bit is niet inferieur..
quote:So why does a AVC/H.264 10-bit encoder perform better than 8-bit?
When encoding with the 10-bit tool, the compression process is performed with at least 10-bit
accuracy compared to only 8-bit otherwise. So there is less truncation errors, especially in the motion
compensation stage, increasing the efficiency of compression tools. As a consequence, there is less
need to quantize to achieve a given bit-rate.
The net result is a better quality for the same bit-rate or conversely less bit-rate for the same quality:
between 5% and 20% on typical sources.
in theorie ja, in de praktijk zijn -alle- 10bit releases die ik gezien heb groter als de 8 bit releases..quote:
banding kom ik in 8bit releases alleen tegen als er vanaf zwart naar een andere kleur gaat, en dan alleen echt merkbaar op 1080p, 720p zal vast wel iets last van hebben, maar daar merk je het al nauwelijks meer..quote:http://x264.nl/x264/10bit(...)t_save_bandwidth.pdf
In de praktijk zijn de verschillen ook prima merkbaar. 8-bit heeft vaker last van banding en doordat pixels meer kleuren bevatten gaat het encoderen gewoon veel efficiënter.
Dit is pertinent onjuist. Als je kijkt naar groepen die een 10-bit en 8-bit release doen, zie je altijd dat de 10-bit release kleiner is. Kijk maar bijvoorbeeld naar de GotWoot releases van Mirai Nikki.quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
in theorie ja, in de praktijk zijn -alle- 10bit releases die ik gezien heb groter als de 8 bit releases..
Je merkt het goed genoeg.quote:banding kom ik in 8bit releases alleen tegen als er vanaf zwart naar een andere kleur gaat, en dan alleen echt merkbaar op 1080p, 720p zal vast wel iets last van hebben, maar daar merk je het al nauwelijks meer..
We stellen je aanwezigheid altijd op prijs hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 18:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik kan het best maar niet meer posten, met deze nerddiscussies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |