Binnen handbereik; Tauge, 2 paprika's, courgette, veel snoeptomaten, en knidney beans. Dat gaat een goedgevulde pasta wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef theKiD het volgende:
Vanavond denk ik macaroni met veel verse groenten
Heb nog een bak champignons erdoorheen gedaan, en het was weer teveel, maar smaakte wweer als een mallequote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Binnen handbereik; Tauge, 2 paprika's, courgette, veel snoeptomaten, en knidney beans. Dat gaat een goedgevulde pasta worden
Goed kauwenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:27 schreef Kluts het volgende:
Zometeen uit eten en een lekkere steak naar binnen beuken.
Wat te knabbelen wordt: Mini kaassoufleetjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:12 schreef foodlover het volgende:
Chili con carne gegeten, zo een dunkles Hefeweizen met wat te knabbelen.
Best lekker en handig als left-over lunch (voor de komende week zo ongeveerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:36 schreef Sts het volgende:
Bloemkooltaart van Ottolenghi. Ik heb een lamme arm van het raspen van de parmezaan, it'd better be good
lekkerquote:
Mens, als je niet weet hoe je 't schrijft dan zoek je 't toch op?quote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef _Loki het volgende:
Zo wat verse jus maken denk ik.
vanavond boeuf bourbignon (denk ik, weet niet hoe je het schrijft) met goeie pasta waar vaders nu al voor in de keuken staat. Prettiiig.
Normaal gebruik ik spellingscheck maar dat heeft deze laptop nietquote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mens, als je niet weet hoe je 't schrijft dan zoek je 't toch op?
Oeh, lekker!quote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef foodlover het volgende:
straks varkenshaas met pepersaus en wat kastanje champignons, aardappeltjes uit de frituur (zelfgeschilde dunne schijfjes denk ik) en Buttergemüse.
Het was zo giga druk dat we alleen een loempia en een saté hebben gescoord...dat wordt dus alsnog een broodje bal vanavond.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanmiddag naar de Pasar Malan, lekkere Indische hapjes![]()
mocht ik daarna nog trek hebben broodje bal, over van gisteren
Ach we begrijpen wat je bedoelt tochquote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef _Loki het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik spellingscheck maar dat heeft deze laptop niet
maar ik zat er maar een b naast en die bedoelde ik niet eensEdit; Oh nee toch niet. Ach zo klopt ie.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef The_Hives het volgende:
"Kip, patat en appelmoes en als toetje geen tompouce en geen roomsoes". En de kip is een kipcorn, de patat raspatat de appelmoes pindasaus en als toetje een frikadel speciaal erbij.
ik had sinds ik besloten had om een keer niet te koken en friet ging halen dat nummer van Kinderen voor Kinderen al in mn hoofdquote:Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]gekke Hives!
Toetje was een sappige peer
Lekker!quote:Op maandag 2 april 2012 22:49 schreef Litman het volgende:
Aardappelen, broccoli, wortelen, spek mét zwoerd.
Maar was wel enorm lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
Vanavond een quiche bolognese met uien, gehakt, melk, eieren, oude kaas, tomaten en mix voor spaghetti (ja;![]()
) en een aantal restjes van de afgelopen dagen.
Lekker toetje zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
mandarijn-cheesecake toetje proberen.
Lekkerbek! Het is je gegund hoorquote:
dan eet je er toch een beetje vanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Voor mijn lieve vriend maak ik vandaag: Saté kambing en Tjap Tjay met rijst.
Zelf heb ik vandaag geen zin om uitgebreid te eten, dus waarschijnlijk eet ik brood.
Nee, geen zin in. Ik heb gewoon geen zin in een maaltijd vandaag. Morgen weer.quote:
Kan je dan niet beter een schep sambal, basterdsuiker, pindakaas, scheut melk, wat kruiden erdoorheen gooien?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:15 schreef Iemand91 het volgende:
- Kip spareribs
- Gebakken krieltjes
- Stoofpeertjes (die je praktisch door een rietje kunt zuigen)
- En dit:
[ afbeelding ]
Als je dan al junkfood eet doe het dan goed inderdaad, zou er zo een hap van nemenquote:
Markt, groenteboer, AH?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef AppleMartini het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik portobello's kan kopen?
Ook in de Hoogvliet en Digros.... overal dus denk...quote:
Gecheckt bij de Albert Heijn en daar hadden ze ze inderdaad. Beetje een faal van mijn kant maar bij de plaatselijke c1000 hadden ze ze niet, en ik wist niet zeker of de AH in het dorp verderop ze wel zou hebben dus wilde het eerst even zeker wetenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook in de Hoogvliet en Digros.... overal dus denk...
Kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een schep sambal, basterdsuiker, pindakaas, scheut melk, wat kruiden erdoorheen gooien?
Wat voor champignons gebruik je: groot/ klein en hoe vul je ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor vanavond
Bloemkool, gegrilde koolvisfilet, gevulde champignons (ui, knof, citroen, kruiden, kaas), wat sperziebonen en gebakken aardappelen uit de oven
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheimquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jodenhaas, snijbonen en krieltjes
Tis nog geen weekendquote:
't Recept van de snijbonen en krieltjes staat op flickr. Even doorklikken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheim
Maar, maar, ik heb geen weekendquote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Hives: Nee geen smoesjes, tis geen weekend
Ik ben het maar he
Nu echt even heel simpel. paar van de steeltjes champ. fijnsnijden met wat fijngesneden ui, bosui, bieslook, peterselie, citroensap, knoflook, tikje sojasaus, zout, peper, sambal, geraspte kaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef Litman het volgende:
[..]
Wat voor champignons gebruik je: groot/ klein en hoe vul je ze?
Ooh doorklikken, ha ik heb ergens een soort van virusjequote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheim
Ik moet altijd een combinatie van lachen enquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Thee, gekarameliseerde peer van Pickwick! En ik eet een peer!
Oh dat is zo rot! Terwijl het vaak wel helpt om iets te eten, alleen die gedachte alleen al hè.. Mss iets van een smoothie een idee?quote:
Sandwichspread is dan ook ontzettend ranzigquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ben niet thuisnou ja, ben in de kamer van de nicht van m'n man
en die had nog oud brood en sandwichspread. De boterham met spread ligt hier naast me, 2 happen op... en daarna kon ik het niet meer aan
![]()
Zo 's de koelkast uitgraven of er nog iets anders is. Tostiijzer ook nog even checken of dat er is... maag begint wel aardig te rommelen namelijk
Ok gracias!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nu echt even heel simpel. paar van de steeltjes champ. fijnsnijden met wat fijngesneden ui, bosui, bieslook, peterselie, citroensap, knoflook, tikje sojasaus, zout, peper, sambal, geraspte kaas.
Grote champignons maar kan net zo makkelijk met kleine.
15 min in de oven op 200 graden
Lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Taco's met extra groente, salade, creme fraiche, tomatensalsa, kaas, kidneybonen en mais
Nom! Receptje voor de galette en de marmelade?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
Geitenkaasgalettes met salade vanavond, nu de uienmarmelade aan t maken. Zo eerst nog genieten van een plankje met kaasjes en toastjes.
Zie het fok kookboek!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:12 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nom! Receptje voor de galette en de marmelade?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:35 schreef Particuliere505 het volgende:
Zelfgemaakte gele rijst? Vertel...
Ah, thanksquote:
2 zakken?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 10:40 schreef roos85 het volgende:
Net: glaasje verse jus
Straks: gekookt eitje, afbakbroodje met carembert en een afbakbroodje met gerookte paling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owww lekker!quote:Op zondag 8 april 2012 16:41 schreef foodlover het volgende:
Ik zet straks de grillplaat aan: Gemarineerde biefstuk, kipfilet, krieltjes, groene asperges. Erbij een komkommersalade en brood met dips/olie.
+ nog een rollade met asperges en rauwe ham, champignonsaus, haricots verts met uitgebakken spek en rabarber.quote:Op zondag 8 april 2012 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Plakje zelfgebakken tulband
Vanavond aardappel anders bacon/ui, witlofrolletjes ham/kaas, worteltjes, salade en rollade
En vooraf omelet met ricotta en zalm.
Zou ik ook wel een keer als maaltijd willen eten ja, mjam..quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jodenhaas, snijbonen en krieltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |