Ook in de Hoogvliet en Digros.... overal dus denk...quote:
Gecheckt bij de Albert Heijn en daar hadden ze ze inderdaad. Beetje een faal van mijn kant maar bij de plaatselijke c1000 hadden ze ze niet, en ik wist niet zeker of de AH in het dorp verderop ze wel zou hebben dus wilde het eerst even zeker wetenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook in de Hoogvliet en Digros.... overal dus denk...
Kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een schep sambal, basterdsuiker, pindakaas, scheut melk, wat kruiden erdoorheen gooien?
Wat voor champignons gebruik je: groot/ klein en hoe vul je ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor vanavond
Bloemkool, gegrilde koolvisfilet, gevulde champignons (ui, knof, citroen, kruiden, kaas), wat sperziebonen en gebakken aardappelen uit de oven
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheimquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jodenhaas, snijbonen en krieltjes
Tis nog geen weekendquote:
't Recept van de snijbonen en krieltjes staat op flickr. Even doorklikken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |