Binnen handbereik; Tauge, 2 paprika's, courgette, veel snoeptomaten, en knidney beans. Dat gaat een goedgevulde pasta wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef theKiD het volgende:
Vanavond denk ik macaroni met veel verse groenten
Heb nog een bak champignons erdoorheen gedaan, en het was weer teveel, maar smaakte wweer als een mallequote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Binnen handbereik; Tauge, 2 paprika's, courgette, veel snoeptomaten, en knidney beans. Dat gaat een goedgevulde pasta worden
Goed kauwenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:27 schreef Kluts het volgende:
Zometeen uit eten en een lekkere steak naar binnen beuken.
Wat te knabbelen wordt: Mini kaassoufleetjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:12 schreef foodlover het volgende:
Chili con carne gegeten, zo een dunkles Hefeweizen met wat te knabbelen.
Best lekker en handig als left-over lunch (voor de komende week zo ongeveerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:36 schreef Sts het volgende:
Bloemkooltaart van Ottolenghi. Ik heb een lamme arm van het raspen van de parmezaan, it'd better be good
lekkerquote:
Mens, als je niet weet hoe je 't schrijft dan zoek je 't toch op?quote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef _Loki het volgende:
Zo wat verse jus maken denk ik.
vanavond boeuf bourbignon (denk ik, weet niet hoe je het schrijft) met goeie pasta waar vaders nu al voor in de keuken staat. Prettiiig.
Normaal gebruik ik spellingscheck maar dat heeft deze laptop nietquote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mens, als je niet weet hoe je 't schrijft dan zoek je 't toch op?
Oeh, lekker!quote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef foodlover het volgende:
straks varkenshaas met pepersaus en wat kastanje champignons, aardappeltjes uit de frituur (zelfgeschilde dunne schijfjes denk ik) en Buttergemüse.
Het was zo giga druk dat we alleen een loempia en een saté hebben gescoord...dat wordt dus alsnog een broodje bal vanavond.quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanmiddag naar de Pasar Malan, lekkere Indische hapjes![]()
mocht ik daarna nog trek hebben broodje bal, over van gisteren
Ach we begrijpen wat je bedoelt tochquote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef _Loki het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik spellingscheck maar dat heeft deze laptop niet
maar ik zat er maar een b naast en die bedoelde ik niet eensEdit; Oh nee toch niet. Ach zo klopt ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |