Maar, maar, ik heb geen weekendquote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Hives: Nee geen smoesjes, tis geen weekend
Ik ben het maar he
Nu echt even heel simpel. paar van de steeltjes champ. fijnsnijden met wat fijngesneden ui, bosui, bieslook, peterselie, citroensap, knoflook, tikje sojasaus, zout, peper, sambal, geraspte kaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef Litman het volgende:
[..]
Wat voor champignons gebruik je: groot/ klein en hoe vul je ze?
Ooh doorklikken, ha ik heb ergens een soort van virusjequote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheim
Ik moet altijd een combinatie van lachen enquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Thee, gekarameliseerde peer van Pickwick! En ik eet een peer!
Oh dat is zo rot! Terwijl het vaak wel helpt om iets te eten, alleen die gedachte alleen al hè.. Mss iets van een smoothie een idee?quote:
Sandwichspread is dan ook ontzettend ranzigquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ben niet thuisnou ja, ben in de kamer van de nicht van m'n man
en die had nog oud brood en sandwichspread. De boterham met spread ligt hier naast me, 2 happen op... en daarna kon ik het niet meer aan
![]()
Zo 's de koelkast uitgraven of er nog iets anders is. Tostiijzer ook nog even checken of dat er is... maag begint wel aardig te rommelen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |