Lekker toetje zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
mandarijn-cheesecake toetje proberen.
Lekkerbek! Het is je gegund hoorquote:
dan eet je er toch een beetje vanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Voor mijn lieve vriend maak ik vandaag: Saté kambing en Tjap Tjay met rijst.
Zelf heb ik vandaag geen zin om uitgebreid te eten, dus waarschijnlijk eet ik brood.
Nee, geen zin in. Ik heb gewoon geen zin in een maaltijd vandaag. Morgen weer.quote:
Kan je dan niet beter een schep sambal, basterdsuiker, pindakaas, scheut melk, wat kruiden erdoorheen gooien?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:15 schreef Iemand91 het volgende:
- Kip spareribs
- Gebakken krieltjes
- Stoofpeertjes (die je praktisch door een rietje kunt zuigen)
- En dit:
[ afbeelding ]
Als je dan al junkfood eet doe het dan goed inderdaad, zou er zo een hap van nemenquote:
Markt, groenteboer, AH?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef AppleMartini het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik portobello's kan kopen?
Ook in de Hoogvliet en Digros.... overal dus denk...quote:
Gecheckt bij de Albert Heijn en daar hadden ze ze inderdaad. Beetje een faal van mijn kant maar bij de plaatselijke c1000 hadden ze ze niet, en ik wist niet zeker of de AH in het dorp verderop ze wel zou hebben dus wilde het eerst even zeker wetenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook in de Hoogvliet en Digros.... overal dus denk...
Kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een schep sambal, basterdsuiker, pindakaas, scheut melk, wat kruiden erdoorheen gooien?
Wat voor champignons gebruik je: groot/ klein en hoe vul je ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor vanavond
Bloemkool, gegrilde koolvisfilet, gevulde champignons (ui, knof, citroen, kruiden, kaas), wat sperziebonen en gebakken aardappelen uit de oven
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheimquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jodenhaas, snijbonen en krieltjes
Tis nog geen weekendquote:
't Recept van de snijbonen en krieltjes staat op flickr. Even doorklikken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheim
Maar, maar, ik heb geen weekendquote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Hives: Nee geen smoesjes, tis geen weekend
Ik ben het maar he
Nu echt even heel simpel. paar van de steeltjes champ. fijnsnijden met wat fijngesneden ui, bosui, bieslook, peterselie, citroensap, knoflook, tikje sojasaus, zout, peper, sambal, geraspte kaas.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:52 schreef Litman het volgende:
[..]
Wat voor champignons gebruik je: groot/ klein en hoe vul je ze?
Ooh doorklikken, ha ik heb ergens een soort van virusjequote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke dat ziet er lekker uit en klinkt ook nog eens verdomd lekker. Hoe maak ik dat? Vertel me je geheim
Ik moet altijd een combinatie van lachen enquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Thee, gekarameliseerde peer van Pickwick! En ik eet een peer!
Oh dat is zo rot! Terwijl het vaak wel helpt om iets te eten, alleen die gedachte alleen al hè.. Mss iets van een smoothie een idee?quote:
Sandwichspread is dan ook ontzettend ranzigquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ben niet thuisnou ja, ben in de kamer van de nicht van m'n man
en die had nog oud brood en sandwichspread. De boterham met spread ligt hier naast me, 2 happen op... en daarna kon ik het niet meer aan
![]()
Zo 's de koelkast uitgraven of er nog iets anders is. Tostiijzer ook nog even checken of dat er is... maag begint wel aardig te rommelen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |