Niet echt rullevant voor een hoofdredacteur juist.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wel erg triest voor een hoofdredacteur van de VI
? ik kaap niets?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Gast, het wordt een beetje irritant dat kapen van die topics. Kap daar gewoon mee joh.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Grifte het volgende:
Maar zij krijgen dus ongeveer 10k mailtjes per uitzending las ik hier ergens?
Lekker voor Genee dan als ie even kijkt om te kijken naar een mailtje en het lijstje gaat 'zjoef-zjoef' a la Boskamp z'n telmachien
Want dat wordt niet van te voren geselecteerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Grifte het volgende:
Lekker voor Genee dan als ie even kijkt om te kijken naar een mailtje en het lijstje gaat 'zjoef-zjoef' a la Boskamp z'n telmachien
Nee, maar je zit wel praktisch elk topic te wachten om dan snel een lapo'tje te maken zodat je dat topic kunt openen. Is gewoon irritant aan het worden.quote:
Dat geloof je toch niet echt? Er zijn 600k kijkers. Dat betekent dat 1 van de 60 kijkers een mail stuurt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Grifte het volgende:
dat doe ik helemaal niet man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel praktisch elk topic te wachten om dan snel een lapo'tje te maken zodat je dat topic kunt openen. Is gewoon irritant aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |