Ja ik had 0 horeca ervaring en nouja, alles is nieuw en ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor dit soort horeca werk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg, dit had ik in het begin van mijn huidige baantje ook![]()
Maar heb volgehouden en nu is het leuk. Volgens mij willen ze ook gewoon vaak de nieuweling btje uitproberen bij veel horeca tentjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Doet Boromir nog mee?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Salatrel het volgende:
kak alweer door het 1e seizoen van game of thrones heen... tijd voor seizoen 2
Dan zou ik gewoon stoppen en verder gaan met dat andere baantje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik had 0 horeca ervaring en nouja, alles is nieuw en ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor dit soort horeca werk.
Je bent gewoon continu bezig, een dikke wachtrij van mensen, dus het is ook niet zo als in een restaurant of cafe dat je even wat mensen gaat helpen. Op die stress komt dus ook nog al dat constante gezeur.
Aan de ene kant wil ik wel kijken of het beter wordt, maar in deze 3x zat nog geen verbetering, elke poging van mij om het luchtiger te krijgen wordt in de wind geslagen
En als ik nu stop, kan ik tenminste nog net op tijd wat anders vinden. Ik heb namelijk al een ander baantje (wat ook veel meer verdient) maar dit is erbij, dat moest wel.
Dus ik wil eigenlijk gewoon stoppen, me er niet meer druk om maken, en iets anders zoeken wat wel voor me werkt.
Zou een spoiler zijn hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef BobbyB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godenhardop gelachen
Heaven is a place on earth with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden![]()
compact en kleverig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou een spoiler zijn he
Nouja daar is deze functie voorIk volg het toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One does not simply chop Boromirs head offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die film heb ik gezien, hij gaat dood op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die film heb ik gezien, hij gaat dood op het einde![]()
![]()
Bedoel je mij? of...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk dan, Bibobabbeb?Heaven is a place on earth with you![]()
Ik heb alleen maar ff vluchtig wat fragmenten gezien van Game of Thrones. Kan iemand mij antwoorden waarom die broer en zus met elkaar neukon?Heaven is a place on earth with you![]()
omdat tweeling en ze al sinds voor hun geboorte samen zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alleen maar ff vluchtig wat fragmenten gezien van Game of Thrones. Kan iemand mij antwoorden waarom die broer en zus met elkaar neukon?en om de bloedlijn van hun huis puur te houden
![]()
![]()
Waarom is er op FB geen me no gusta -knop?
Af en toe vind ik ook iets niet leuk..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Nee ok dat klinkt logischquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat tweeling en ze al sinds voor hun geboorte samen zijnen om de bloedlijn van hun huis puur te houden
Heaven is a place on earth with you![]()
Dat vraag ik me ook weleens af.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Af en toe vind ik ook iets niet leuk..
Te negatief denk ik.
compact en kleverig.![]()
Dan zou iedereen daarop klikken als ik Taylor Swift liedjes post...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Af en toe vind ik ook iets niet leuk..De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wie bedoel je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk dan, Bibobabbeb?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die gebroken tand is ook ineens heel lang en zijn bovengebit ookquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Jammerrr,quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af.
Te negatief denk ik.
soms post iemand ook een droevig bericht en dan is het een beetje raar om te like-enBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik zou het elke keer doen als mijn collega een welterusten-glitterplaatje postquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou iedereen daarop klikken als ik Taylor Swift liedjes post...
Zou je denken, ja?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou iedereen daarop klikken als ik Taylor Swift liedjes post...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden
graag verwijderen![]()
Niet eens een prettig weekendglitter knipperplaatje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het elke keer doen als mijn collega een welterusten-glitterplaatje postBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat vind ik ook. Kennis van ons: vandaag is mn vader begraven. 10 likes ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammerrr,
soms post iemand ook een droevig bericht en dan is het een beetje raar om te like-en
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammerrr,
soms post iemand ook een droevig bericht en dan is het een beetje raar om te like-en
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik denk dat er in totaal 2 mensen zijn die ik op FB heb waarvan de muzieksmaak vergelijkbaar is met die van mijquote:
Dan ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens een prettig weekendglitter knipperplaatje?
Ik zal niet vragen van wat voor muziek je houdt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat er in totaal 2 mensen zijn die ik op FB heb waarvan de muzieksmaak vergelijkbaar is met die van mij
Zulke tafrelen jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Kennis van ons: vandaag is mn vader begraven. 10 likes ofzo.
Waar bijt hij op?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gebroken tand is ook ineens heel lang en zijn bovengebit ook
Een asperge ofzo?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Kun je zo zien... Ik zag je laatst op FB posten volgens mij...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal niet vragen van wat voor muziek je houdt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Misschien ook een'vervelend voor je' knop. Niet een ' vind ik niet leuk' knop, want een verbelend voor je knop, Heeft ook nog een vriendelijke klank.quote:
En ik vind dat je moet kunnen tekenen tussen je tekst
Waar kan ik dat zien dan? En jij hebt mijn fb toch niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zo zien... Ik zag je laatst op FB posten volgens mij...
quote:quote:Verhaal van Fajah Lourens
Het verhaal van de maand Maart is het verhaal van Fajah Lourens. Zij verteld over het moederschapquote:Maart is het verhaal van Fajah Lourens. Zij verteld over hetquote:verhaal van Fajah Lourens. Zij verteld overquote:Fajah Lourens. Zij verteldquote:Fajahgraag verwijderen![]()
quote:quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
de 'góh'-knop zou ik vaak aanklikken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien ook een'vervelend voor je' knop.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Ik volg alleen op Twitter. Heel soms reageer ik ergens opquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn beste posts zijn op twitter!
Ben jij een auto dan?quote:
Mag ik de uitlaat even inspecteren?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
niet bij mij, ik post alleen heel interessante dingen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de 'góh'-knop zou ik vaak aanklikken.compact en kleverig.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik volg alleen op Twitter. Heel soms reageer ik ergens op
Ik vind het serieus wel informatief en grappig. Je vond Maria Mena toch ook leuk? Moet je haar volgenquote:Ze is echt raar
Mensen die een hekel aan Twitter hebben, neem ik niet serieus.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
O, goede tipquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het serieus wel informatief en grappig. Je vond Maria Mena toch ook leuk? Moet je haar volgenZe is echt raar
Ik tweet altijd wat ik allemaal hoor in de trein.compact en kleverig.![]()
Uiteráárd doe jij dat. Ui-ter-aard.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet bij mij, ik post alleen heel interessante dingen.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
heb je dit ook op je twitter gezet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een hekel aan Twitter hebben, neem ik niet serieus.![]()
Ik heb geen hekel aan Twitter zelf maar wel aan die Blackberry/Nickelson bitches die het gebruiken om allerlei "kk dit kk dat en: net gegeten, nu naar school, was leuk met blablabla"quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een hekel aan Twitter hebben, neem ik niet serieus.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een hekel aan Twitter hebben, zonder dat ze er ooit naar gekeken hebben, neem ik niet serieus.![]()
Die moet je ook gewoon werenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Twitter zelf maar wel aan die Blackberry/Nickelson bitches die het gebruiken om allerlei "kk dit kk dat en: net gegeten, nu naar school, was leuk met blablabla"Gewoon leuke mensen volgen, dan is het leuk
Je moet Roomboterboy69 volgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, goede tip
Ik tweet altijd wat ik allemaal hoor in de trein.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
die volg ik gewoon nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Twitter zelf maar wel aan die Blackberry/Nickelson bitches die het gebruiken om allerlei "kk dit kk dat en: net gegeten, nu naar school, was leuk met blablabla"
Naja zo hip is het niet eigenlijk. Wel gezellig. Maar wel hard werken, chaos soms.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Hippe lunchroom klinkt al wel een stuk beter dan mijn werk
Wies dat dan?quote:
Ik denk niet dat ik dat nog weet als ik zin heb om op twitter te kijken
En dat. Iedereen die van te voren al schreeuwt dat er alleen gepost word wat iemand doet (zoals ff pissen, koffie drinken etc) zijn gewoon te kortzichtigquote:
En is Vaseline_ al een keer komen lunchen in de room?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
Naja zo hip is het niet eigenlijk. Wel gezellig. Maar wel hard werken, chaos soms.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Penisbaard.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wies dat dan?
Ik denk niet dat ik dat nog weet als ik zin heb om op twitter te kijken
Nee, die weet ook van niks.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is Vaseline_ al een keer komen lunchen in de room?Heaven is a place on earth with you![]()
Waar wordt het zo druk door dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja zo hip is het niet eigenlijk. Wel gezellig. Maar wel hard werken, chaos soms.![]()
![]()
twitter:michella29 twitterde op woensdag 28-03-2012 om 19:20:20Vandaag weer een paar lelijk stuk vreten onderweg gezien! En dan dingen gaan roepen jaloersheid zit diep he! Strontvlekke! reageer retweet
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef Fascination het volgende:
twitter:michella29 twitterde op woensdag 28-03-2012 om 19:20:20Vandaag weer een paar lelijk stuk vreten onderweg gezien! En dan dingen gaan roepen jaloersheid zit diep he! Strontvlekke! reageer retweet
Michella
Wat een ellende.
ik ga een zwarte labrador als huisdier nemen en dan noem ik hem Swa.... alsie dan los loopt roep ik hem: Hey swa kom hier!of alsie een vrouwtjeslabrador gaat dekken: Hey swa pak die teefje![]()
Is dat die van Dames op de Dop?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef Fascination het volgende:
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
"Hey swa pak die sma"quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ga een zwarte labrador als huisdier nemen en dan noem ik hem Swa.... alsie dan los loopt roep ik hem: Hey swa kom hier!of alsie een vrouwtjeslabrador gaat dekken:![]()
Yes, uit de dop en in de jungle.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Het beste van meisjes in de junglequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef Fascination het volgende:
Jammer dat ze niet mee doet nu met echte meisjes op zoek naar zichzelf
Ja eigenlijk wil ik dat ze er achter komt en mij op komt zoekenquote:Goed eten en een terras in de zonquote:En leuke bediening natuurlijk
![]()
Ik vond dat wel een heet seizoen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes, uit de dop en in de jungle.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik ken iemand die zijn hond Sahbe heeft genoemd. Moet je al die buurtgenoten zien kijken als hij dat beest roept.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ga een zwarte labrador als huisdier nemen en dan noem ik hem Swa.... alsie dan los loopt roep ik hem: Hey swa kom hier!of alsie een vrouwtjeslabrador gaat dekken: Hey swa pak die teefjeBreasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Ze gaat iig meedoen met fashion queens of zoiets, dat programma op rtl 5. Dat moet ik zien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het beste van meisjes in de jungleJammer dat ze niet mee doet nu met echte meisjes op zoek naar zichzelf
[..]
Ja eigenlijk wil ik dat ze er achter komt en mij op komt zoeken
[..]
Goed eten en een terras in de zonEn leuke bediening natuurlijk
![]()
Hahaha wanneer komt dat? Tot die tijd vermaak ik me wel met Daniela van de echte meisjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze gaat iig meedoen met fashion queens of zoiets, dat programma op rtl 5. Dat moet ik zien.
Oooh ja ik bedoelde meer, welke activiteiten stapelen dan opquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het beste van meisjes in de jungleJammer dat ze niet mee doet nu met echte meisjes op zoek naar zichzelf
[..]
Ja eigenlijk wil ik dat ze er achter komt en mij op komt zoeken
[..]
Goed eten en een terras in de zonEn leuke bediening natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Overigens ben ik bij deze ook gestopt, die ijssalon vrouw belde net of ik morgenmiddag kon werken en ik heb gewoon maar mn hart gelucht.
Nouja, ik krijg die uren nog wel betaald die ik heb gemaakt, dat is natuurlijk wel fijn![]()
Had eerst nog je betaalde vakantie opgemaakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Overigens ben ik bij deze ook gestopt, die ijssalon vrouw belde net of ik morgenmiddag kon werken en ik heb gewoon maar mn hart gelucht.
Nouja, ik krijg die uren nog wel betaald die ik heb gemaakt, dat is natuurlijk wel fijnWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Goedzo Maisnon, goed besluit genomen. Opgelucht?Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Weet ik niet, opnames waren deze maandag volgens mij. Moet je haar even volgen op twitter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha wanneer komt dat? Tot die tijd vermaak ik me wel met Daniela van de echte meisjes
van een kwartierquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had eerst nog je betaalde vakantie opgemaakt.![]()
![]()
Ja, maar een beetje teleurgesteld in mezelfquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Garisson72 het volgende:
Goedzo Maisnon, goed besluit genomen. Opgelucht?![]()
![]()
Ik heb de voorgeschiedenis niet gelezen, maar werkte je in een ijssalon?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, ik krijg die uren nog wel betaald die ik heb gemaakt, dat is natuurlijk wel fijn
graag verwijderen![]()
ijssalon / vietnamees gevangenkampquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb de voorgeschiedenis niet gelezen, maar werkte je in een ijssalon?![]()
quote:
Waarom dat? Vind je dat je gefaald hebt? Lijkt me onnodig. Het werkte niet. End of story. Toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Maisnon het volgende:
Ja, maar een beetje teleurgesteld in mezelfBreasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Dat is onnodig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje teleurgesteld in mezelfWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik heb er ten eerste geen aanleg voor, horeca werk op die manier, ten tweede was het complete chaos, ten derde was het best confronterend zo voor massas mensen staan, ten vierde werd ik elke halve minuut herinnert aan alles wat ik fout deed, ten vijfde deed ik onterecht schijnbaar alles fout, en ten zesde kwam ik gewoon diep ongelukkig en verdrietig thuis.quote:
Dus ik zoek verder![]()
![]()
Oh zo. Ja vanalles joh, we maken een groot deel van het eten ook zelf, ter plekke als het besteld wordt zegmaar. En we hebben ook geen spoelkeuken dus dat doen we ook allemaal zelf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oooh ja ik bedoelde meer, welke activiteiten stapelen dan op
En soms sta je er dan met z'n tweeen of in je eentje en gaat opeens het zonnetje schijnen of juist regenen en zit de tent vol en dan moet je rennen om te serveren/etens en drinkens klaarmaken/vaat doen tegelijk.
Anywayz goed dat je gestopt bent
DMquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja potjandorie Sinos je negeert m'n vraag gewoonIk heb geen twitterquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, opnames waren deze maandag volgens mij. Moet je haar even volgen op twitter.Hou jij me maar op de hoogte.
Maar kijk je ook de meisjes nu?
Klinkt als horeca jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb er ten eerste geen aanleg voor, horeca werk op die manier, ten tweede was het complete chaos, ten derde was het best confronterend zo voor massas mensen staan, ten vierde werd ik elke halve minuut herinnert aan alles wat ik fout deed, ten vijfde deed ik onterecht schijnbaar alles fout, en ten zesde kwam ik gewoon diep ongelukkig en verdrietig thuis.
Dus ik zoek verderMijn broertje heeft het ook een tijd gedaan, en dan gingen vaste klanten hem dingen bestellen en dan bij rondkomen full retard gaan "6 Bier? hebben wij niet besteld! HEHEHE". Ging dat van zijn loon af
Die tent moeten we trouwens nog eens in brand gaan steken ofzo. Kankerlijers.
graag verwijderen![]()
reactie op mijn postquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Blijkt maar weer dat tienermoeders toch niet de slimsten zijn.
nu kan ik weer minstens 10 posts verder
graag verwijderen![]()
Tuurlijk, schatje. Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
DM
[..]
Ik heb geen twitterHou jij me maar op de hoogte.
Maar kijk je ook de meisjes nu?Daniela.
Ik wist dat zij top zou worden.
Zo stel ik me Allure altijd een beetje voor als ze hier weer uit de hoogte doet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, schatje. Natuurlijk.Daniela.
Ik wist dat zij top zou worden.
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo stel ik me Allure altijd een beetje voor als ze hier weer uit de hoogte doet.![]()
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.ze willen me niet
graag verwijderen![]()
Adelaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef fyah het volgende:
Als een EGEL!
of wat is eagle in de nederlands
eagle
egel
ekel
?
Hoe noemt een egel in Belgenland dan? Adelaar?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 20:27:32 ]![]()
Omg, ik moet denken aan die streetview-opmerkingen van Lamon.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef fyah het volgende:
Maar vanuit de hoogte heb je een goed overzicht toch?![]()
![]()
Lamon, de prins van de SPquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, ik moet denken aan die streetview-opmerkingen van Lamon.![]()
![]()
Ik mis die man
graag verwijderen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef fyah het volgende:
[..]
en wat de FUCK is een arend dan? he? wout
Is hetzelfde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef fyah het volgende:
[..]
en wat de FUCK is een arend dan? he? wout![]()
![]()
Pff.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef Allure_ het volgende:
Chai, hoezo doe ik uit de hoogte? Laat je psychologische internet kennis er eens op los.Weet zo geen voorbeelden hoor.
![]()
Euhm ik zou maar oppassen, we zijn namelijk niet zo anoniem als dat we denken en hij is ook nog beheerder van een veel grotere site dus...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is welkom hier.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm ik zou maar oppassen, we zijn namelijk niet zo anoniem als dat we denken en hij is ook nog beheerder van een veel grotere site dus...Als hij het vakantiehuisje huurt.
#hiergaikspijtvankrijgen
![]()
Ik dacht dat het arend was omdat adelaar geassocieerd werd met TLI NIET KLIKKENquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Allure is knapper.quote:
En nu ga ik TV kijken.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik dacht dat het arend was omdat adelaar geassocieerd werd met TLI NIET KLIKKENOh geen idee. Alleen hier heb je de Go Ahead Eagles en dat stadion heet de adelaarshorst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Ga Je Gang Adelaars, wie kent ze niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh geen idee. Alleen hier heb je de Go Ahead Eagles en dat stadion heet de adelaarshorst.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm ik zou maar oppassen, we zijn namelijk niet zo anoniem als dat we denken en hij is ook nog beheerder van een veel grotere site dus...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou serieus -serieus- een avond met hem willen kroegen. Prima vermaak
graag verwijderen![]()
Welke opmerkingen waren dat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Fascination het volgende:
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Iedereen? Behalve Zwollenaren en Deventernaren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Ga Je Gang Adelaars, wie kent ze niet.![]()
AKA de SSquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Ga Je Gang Adelaars, wie kent ze niet.graag verwijderen![]()
Nou Fyah, het was zo erg dat de medelijden kregen zichtbaar met hoe ik behandeld werd door die baas.
Geen last van vervelende klanten, ze waren allemaal heel lief, het was de directe werkomgeving die me gewoon compleet ongelukkig maakte. mijn oog zat gewoon te twitchen toen ik terug fietste, wtf!![]()
HAHAHAHA OH GOD IK GA WEER FULL RETARD HIER IK MOET NAAR BUITENquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg, hebben jullie ook zo'n slecht beeld op rtl 4?![]()
![]()
graag verwijderen![]()
hier nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg, hebben jullie ook zo'n slecht beeld op rtl 4?mn vader checkte het voor je
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg, hebben jullie ook zo'n slecht beeld op rtl 4?Heaven is a place on earth with you![]()
Wat is deze?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef fyah het volgende:
[..]
HAHAHAHA OH GOD IK GA WEER FULL RETARD HIER IK MOET NAAR BUITEN![]()
![]()
rtl4 is echt altijd zo bagger bij mij, de pixels vliegen over het scherm![]()
![]()
Ja fok hem dan. Goede keuzequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef Maisnon het volgende:
Nou Fyah, het was zo erg dat de medelijden kregen zichtbaar met hoe ik behandeld werd door die baas.
Geen last van vervelende klanten, ze waren allemaal heel lief, het was de directe werkomgeving die me gewoon compleet ongelukkig maakte. mijn oog zat gewoon te twitchen toen ik terug fietste, wtf!Ik sta achter je
graag verwijderen![]()
Mijn snee is dicht
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vind weinig dingen grappig, maar als ik iets grappig vind dan weet NIEMAND waarom :'D ik hou van je hoor, was geen uitlachenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is deze?
rtl4 is echt altijd zo bagger bij mij, de pixels vliegen over het scherm
graag verwijderen![]()
mijn leugendetector gaat afquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen grappig, maar als ik iets grappig vind dan weet NIEMAND waarom :'D ik hou van je hoor, was geen uitlachen![]()
Dat meisje vind ik zo leuk he. Die nu op rtl 4 is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is deze?
rtl4 is echt altijd zo bagger bij mij, de pixels vliegen over het scherm
Zit echt een steekje los bij jou johquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen grappig, maar als ik iets grappig vind dan weet NIEMAND waarom :'D ik hou van je hoor, was geen uitlachenKloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat meisje vind ik zo leuk he. Die nu op rtl 4 is.Alleen zie ik t nu bagger
![]()
![]()
wutquote:maa rik kan nu mijn touchpad gebruiken chill
Wie kijkt e rnu rtl4 danhommos
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
fas stuurd eens pics van je bootyquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit echt een steekje los bij jou joh
[..]
KloptAlleen zie ik t nu bagger
graag verwijderen![]()
Ja topic was dicht in ene... paar gekke mensen die weer SC dede daar.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Vas haar booty zegt KAPLOW!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
hey ally we hebben wel goed gechilld vandaagOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Niet letterlijk natuurlijk maar figuurlijk* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
maar dat terzijde, get money like a motherfucking crackaOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Zonder dat je hem insmeert met wondvocht bedoel je.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef 2NutZ het volgende:
wutmaa rik kan nu mijn touchpad gebruiken chill
Fijn woord ook: 'wondvocht'.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Hahaha ja psies jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zonder dat je hem insmeert met wondvocht bedoel je.
Fijn woord ook: 'wondvocht'.
En toch brengt het mij een ander soort vocht bij het uitspreken van 'wondvocht'
lach me uit maar ik heb lang aldi shit gerookt, maar nu toevallig weer light jaquote:ja sorry man ik was al weg staking zetten jwzquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef Lakitu het volgende:
hey ally we hebben wel goed gechilld vandaagkloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha dat is echt voor van die sletjes.![]()
FAS stuur jij dan. We zijn homies toch? Hangmat alles. Mijn lobi is jouw lobi en jouw pijn is mijn pijn. En jij pijpt mij rijpgraag verwijderen![]()
LIEG NIET je bent niet lelijk genoeg om te stakenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja sorry man ik was al weg staking zetten jwzOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LIEG NIET je bent niet lelijk genoeg om te staken![]()
ik had een nummer gepost hier voor jou =$ heb je gezien?
![]()
Als het letterlijk was liet ik wel goede scheten zegquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef 2NutZ het volgende:
Niet letterlijk natuurlijk maar figuurlijk![]()
![]()
![]()
nee doe maar nog een keerquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha![]()
ik had een nummer gepost hier voor jou =$ heb je gezien?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Hihi Ally is een sletje. Ben je daar ook mee begonnen ooit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lach me uit maar ik heb lang aldi shit gerookt, maar nu toevallig weer light ja
[..]
ja sorry man ik was al weg staking zetten jwz
[..]
klopt![]()
Jouw topicsquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja topic was dicht in ene... paar gekke mensen die weer SC dede daar.![]()
Is het dom dat ik stiekem wel hard moest lachen om deze reactie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh een 2NutZ topic.
Ik heb geen snee in m'n vinger maar ik had vanmorgen wel een vinger in m'n snee.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het letterlijk was liet ik wel goede scheten zeg![]()
ja daarom
en vrouwen poepen niet en laten geen scheten dus... sws onmogelijk natuurlijk
Klopt. Heb alleen af en toe wel luchtbelletjes in mijn stoma.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja daarom
![]()
voetbal kijken :$
misschien vind je deze wat allyly http://www.hotnewhiphop.c(...)boy-song.753955.htmlOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Hahaha ja naja lachen ik ben gelijk gaan rukken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw topics![]()
Is het dom dat ik stiekem wel hard moest lachen om deze reactie?
[..]
John legend - Tonightquote:
Niet helemaal jouw styl, maar okay.
What else is new, chai. Nee, zou wel lekker cliché geweest zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi Ally is een sletje. Ben je daar ook mee begonnen ooit?![]()
Enige man btw waar ik opgewonden van raak John Legend... die warme stem
Bij ons spuit het uit onze vingers. Dus pas op als ik mn vinger in je buurt hou hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja daarom
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij ons spuit het uit onze vingers. Dus pas op als ik mn vinger in je buurt hou hoor.![]()
Zelfde geldt voor jou, mijn vingers zijn kklang
Zijn genoeg negers met warme stemmenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef 2NutZ het volgende:
Enige man btw waar ik opgewonden van raak John Legend... die warme stem.
![]()
PDA, we just don't care, we juuuust don't care.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef 2NutZ het volgende:
Enige man btw waar ik opgewonden van raak John Legend... die warme stem![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn genoeg negers met warme stemmen.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PDA, we just don't care, we juuuust don't care.
Er zijn ook niet-negers met warme stem, maar ik bedoel dus specifiek die van hem. Die vind ik mooi.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:![]()
Meh.. Burnout ditdat alles, maar wel okay verder.. How you doin'
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nog eendebekken geinhalleerd lately?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja goed, goed. En met de jouwe?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wil je een massage?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Meh.. Burnout ditdat alles, maar wel okay verder.. How you doin'
Met mij gaat het uitstekend.
![]()
Jahoor hangt er strak bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja goed, goed. En met de jouwe?
Van jou?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je een massage?
Met mij gaat het uitstekend.
![]()
Gaarne :$
Lekker chillen met dit weer?
Dat heb ik met Christian Bale. Maar no hommo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef 2NutZ het volgende:
Enige man btw waar ik opgewonden van raak John Legend... die warme stemWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja? die batman toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met Christian Bale. Maar no hommo.
ohja en idd nohommo
Die'n Batman inderdaad. En Borden, en Patrick Bateman. Hij kan zo veel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? die batman toch?
ohja en idd nohommoWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Okay, ik kom eraanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van jou?![]()
Gaarne :$
Lekker chillen met dit weer?.
Uhuuuu, heerlijk.
![]()
Goeie acteur welquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die'n Batman inderdaad. En Borden, en Patrick Bateman. Hij kan zo veel.
Ohmyquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, ik kom eraan.
Uhuuuu, heerlijk.
gauw wat aantrekken waardoor mijn decolleté mooi uitkomt dan
Ik proost met een martini
Die stem interesseert me op dit moment niet zo veel meer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn genoeg negers met warme stemmen.
![]()
Eliza Dushkuquote:elisha cuthbert
Goeien* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nooit te beroerd om zich volledig in te zetten, doet nergens moeilijk over, altijd met overtuiging. Kom daar nog maar eens op. Om, bedoel ik.quote:Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Of inquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om zich volledig in te zetten, doet nergens moeilijk over, altijd met overtuiging. Kom daar nog maar eens op. Om, bedoel ik.Heaven is a place on earth with you![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Die onderste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kent niemand hier kakhiel? Die maakt allemaal plaatjes zoals de onderste. Sommigen zijn leuk, heel veel ook niet.
http://www.facebook.com/pages/kakhiel/118563894842385![]()
Ik moest juist keihard lachen net om die bovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Project X?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe heet die film over dat feest?
Zal wel een mooi geluid uit komen dan met zo'n kankervolle kop.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ik moet kankerhard lachen om al die dingen* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De teksten zijn een beetje lame, de foto's lekker pijnlijk Hollands.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Ja nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal wel een mooi geluid uit komen dan met zo'n kankervolle kop.
Ik klinkt verkankerdHeaven is a place on earth with you![]()
Als kanker een lach hadquote:
zeg maar...* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Laat het vallen alsof het heet is, alsof het heet is, alsof het heet is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef Garisson72 het volgende:
De teksten zijn een beetje lame, de foto's lekker pijnlijk Hollands.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee, lamequote:
Jahoor 2Nutz en als kanker een hoofd had...Naja laat maar.quote:Heaven is a place on earth with you![]()
Kanker op mangquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jahoor 2Nutz en als kanker een hoofd had...Naja laat maar.
Ik heb met dementen gewerkt en die kijken allemaal zo doods uit de ogen.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ben je verpleger?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb met dementen gewerkt en die kijken allemaal zo doods uit de ogen.
Wat voor werk doe je eigenlijk![]()
![]()
Gaan al die vrouwen weer soppen om je verzorgende aard hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb met dementen gewerkt en die kijken allemaal zo doods uit de ogen.Heaven is a place on earth with you![]()
Ik werk ook met dementen, alleen weten ze het zelf niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb met dementen gewerkt en die kijken allemaal zo doods uit de ogen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je verpleger?
Wat voor werk doe je eigenlijk![]()
nee dat is gay.
Zegiklekkerniet* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Gay? De schouder zijn waar de patienten op leunen, en toch volledig hetero zijn. Dat is niet gay.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Zit je eindelijk chill na een lange dag, mag je ook nog eens meehelpen met een boom omtrekken
Wat is er Cher?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Cher- het volgende:
Jullie zijn er allemaal. Wat leuk. Vrolijk mij eens op na een depressieve bui.![]()
![]()
Check die plaatjes hierboven schatjequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Cher- het volgende:
Jullie zijn er allemaal. Wat leuk. Vrolijk mij eens op na een depressieve bui.Heaven is a place on earth with you![]()
Je bent zoooo sexy, grr, niet normaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Cher- het volgende:
Jullie zijn er allemaal. Wat leuk. Vrolijk mij eens op na een depressieve bui.![]()
Zo?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Hahahaha dat zijn echt precies de plaatjes waar ik keihard om moest lachen en op fok postte. 9nag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie wel meer dingen niet, wat dat betreft.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is het nou met Cher- dat ze een aandachtshoer word genoemd, ik zie het nml niet zo?
Het zijn gewoon de mannen. Niet te vertrouwen mannen.quote:
Nee nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent zoooo sexy, grr, niet normaal.![]()
Zo?
Maar jezus![]()
![]()
Ghehe. Maar wat is er mis dan Chertje? Je kut ex?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha dat zijn echt precies de plaatjes waar ik keihard om moest lachen en op fok postte. 9nag.Heaven is a place on earth with you![]()
Alweer? dacht dat je mannen voorlopig uit je leven geband had?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de mannen. Niet te vertrouwen mannen.
[..]
Nee nee.
Maar jezus
[ afbeelding ]![]()
Mannen zijn de oorzaak van al het kwaad in de wereld, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Alweer? dacht dat je mannen voorlopig uit je leven geband had?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Alweer? dacht dat je mannen voorlopig uit je leven geband had?Haha mijn ex. Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon sterft ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ghehe. Maar wat is er mis dan Chertje? Je kut ex?![]()
![]()
Laat het gewoon gaan, je aandacht niet waard dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Haha mijn ex. Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon sterft ofzo.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
alleen jammer dat jij zo'n schattig hoofd hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen zijn de oorzaak van al het kwaad in de wereld, dat weet iedereen.![]()
![]()
Ik ben ook niet de enige, ik zag net je pic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
alleen jammer dat jij zo'n schattig hoofd hebt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Dqod het volgende:
Zit je eindelijk chill na een lange dag, mag je ook nog eens meehelpen met een boom omtrekken
Kreeg heel toevallig uurtje geleden een sms van mijn ex na...ongeveer een jaar geen contact. Mongool is het ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Haha mijn ex. Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon sterft ofzo.Heaven is a place on earth with you![]()
Goeie hosselaar jijquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de enige, ik zag net je pic.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Chai het volgende:
Maar goed. Iedereen post hier toch voor 'aandacht' ? Anders hoefde niemand te reageren, maar maakten we allemaal aantekeningen in een wordbestandje.![]()
Spieren ftwquote:
Dat is niet altijd zo gemakkelijk weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat het gewoon gaan, je aandacht niet waard dus.
Cher, ik ken het gevoel. Gewoon zn remmen doorknippen, ben je er vanaf.
Ik ken het gevoel ook, en de nutteloosheid die ermee gepaard gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo gemakkelijk weet ik uit ervaring.
Cher, ik ken het gevoel. Gewoon zn remmen doorknippen, ben je er vanaf.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Zonde van de autoquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Cher, ik ken het gevoel. Gewoon zn remmen doorknippen, ben je er vanaf.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Arme boom.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Dqod het volgende:
Zit je eindelijk chill na een lange dag, mag je ook nog eens meehelpen met een boom omtrekkencompact en kleverig.![]()
Castreren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Cher, ik ken het gevoel. Gewoon zn remmen doorknippen, ben je er vanaf.![]()
Misschien heeft ie wel een heel lelijk autootjequote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: