Waar bijt hij op?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gebroken tand is ook ineens heel lang en zijn bovengebit ook
Kun je zo zien... Ik zag je laatst op FB posten volgens mij...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal niet vragen van wat voor muziek je houdt.
Misschien ook een'vervelend voor je' knop. Niet een ' vind ik niet leuk' knop, want een verbelend voor je knop, Heeft ook nog een vriendelijke klank.quote:
Waar kan ik dat zien dan? En jij hebt mijn fb toch niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zo zien... Ik zag je laatst op FB posten volgens mij...
quote:
quote:Verhaal van Fajah Lourens
Het verhaal van de maand Maart is het verhaal van Fajah Lourens. Zij verteld over het moederschap
quote:Maart is het verhaal van Fajah Lourens. Zij verteld over het
quote:verhaal van Fajah Lourens. Zij verteld over
quote:Fajah Lourens. Zij verteld
quote:Fajah
quote:
quote:
de 'góh'-knop zou ik vaak aanklikken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien ook een'vervelend voor je' knop.
Ik volg alleen op Twitter. Heel soms reageer ik ergens opquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn beste posts zijn op twitter!
Ben jij een auto dan?quote:
niet bij mij, ik post alleen heel interessante dingen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de 'góh'-knop zou ik vaak aanklikken.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik volg alleen op Twitter. Heel soms reageer ik ergens op
Ik vind het serieus wel informatief en grappig. Je vond Maria Mena toch ook leuk? Moet je haar volgenquote:
O, goede tipquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het serieus wel informatief en grappig. Je vond Maria Mena toch ook leuk? Moet je haar volgenZe is echt raar
Uiteráárd doe jij dat. Ui-ter-aard.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet bij mij, ik post alleen heel interessante dingen.
heb je dit ook op je twitter gezet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een hekel aan Twitter hebben, neem ik niet serieus.
Ik heb geen hekel aan Twitter zelf maar wel aan die Blackberry/Nickelson bitches die het gebruiken om allerlei "kk dit kk dat en: net gegeten, nu naar school, was leuk met blablabla"quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een hekel aan Twitter hebben, neem ik niet serieus.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die een hekel aan Twitter hebben, zonder dat ze er ooit naar gekeken hebben, neem ik niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |