Okay, ik kom eraanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van jou?
Gaarne :$
Lekker chillen met dit weer?
 .
. .
.

Goeie acteur welquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die'n Batman inderdaad. En Borden, en Patrick Bateman. Hij kan zo veel.

Ohmyquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, ik kom eraan.
Uhuuuu, heerlijk.
 gauw wat aantrekken waardoor mijn decolleté mooi uitkomt dan
 gauw wat aantrekken waardoor mijn decolleté mooi uitkomt dan 

Die stem interesseert me op dit moment niet zo veel meer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn genoeg negers met warme stemmen.

Eliza Dushkuquote:
 elisha cuthbert
 elisha cuthbert 

Nooit te beroerd om zich volledig in te zetten, doet nergens moeilijk over, altijd met overtuiging. Kom daar nog maar eens op. Om, bedoel ik.quote:

Of inquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om zich volledig in te zetten, doet nergens moeilijk over, altijd met overtuiging. Kom daar nog maar eens op. Om, bedoel ik.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you

quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
 Die onderste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onderste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. With my pack on my back, down the road I will stray.
With my pack on my back, down the road I will stray.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
 Ik moest juist keihard lachen net om die bovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest juist keihard lachen net om die bovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 * Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

Project X?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe heet die film over dat feest?

Zal wel een mooi geluid uit komen dan met zo'n kankervolle kop.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ik moet kankerhard lachen om al die dingen

Ja nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal wel een mooi geluid uit komen dan met zo'n kankervolle kop.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |