Die moet je ook gewoon werenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Twitter zelf maar wel aan die Blackberry/Nickelson bitches die het gebruiken om allerlei "kk dit kk dat en: net gegeten, nu naar school, was leuk met blablabla"
Je moet Roomboterboy69 volgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, goede tip
Ik tweet altijd wat ik allemaal hoor in de trein.
die volg ik gewoon nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Twitter zelf maar wel aan die Blackberry/Nickelson bitches die het gebruiken om allerlei "kk dit kk dat en: net gegeten, nu naar school, was leuk met blablabla"
Naja zo hip is het niet eigenlijk. Wel gezellig. Maar wel hard werken, chaos soms.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Hippe lunchroom klinkt al wel een stuk beter dan mijn werk
Wies dat dan?quote:
En dat. Iedereen die van te voren al schreeuwt dat er alleen gepost word wat iemand doet (zoals ff pissen, koffie drinken etc) zijn gewoon te kortzichtigquote:
En is Vaseline_ al een keer komen lunchen in de room?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
Naja zo hip is het niet eigenlijk. Wel gezellig. Maar wel hard werken, chaos soms.
Penisbaard.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wies dat dan?
Ik denk niet dat ik dat nog weet als ik zin heb om op twitter te kijken![]()
Nee, die weet ook van niks.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is Vaseline_ al een keer komen lunchen in de room?
Waar wordt het zo druk door dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja zo hip is het niet eigenlijk. Wel gezellig. Maar wel hard werken, chaos soms.
twitter:michella29 twitterde op woensdag 28-03-2012 om 19:20:20Vandaag weer een paar lelijk stuk vreten onderweg gezien! En dan dingen gaan roepen jaloersheid zit diep he! Strontvlekke! reageer retweet
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef Fascination het volgende:
twitter:michella29 twitterde op woensdag 28-03-2012 om 19:20:20Vandaag weer een paar lelijk stuk vreten onderweg gezien! En dan dingen gaan roepen jaloersheid zit diep he! Strontvlekke! reageer retweet
Is dat die van Dames op de Dop?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef Fascination het volgende:
"Hey swa pak die sma"quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ga een zwarte labrador als huisdier nemen en dan noem ik hem Swa.... alsie dan los loopt roep ik hem: Hey swa kom hier!of alsie een vrouwtjeslabrador gaat dekken:
Yes, uit de dop en in de jungle.quote:
Het beste van meisjes in de junglequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef Fascination het volgende:
Ja eigenlijk wil ik dat ze er achter komt en mij op komt zoekenquote:
Goed eten en een terras in de zonquote:
Ik vond dat wel een heet seizoen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes, uit de dop en in de jungle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |