Als kanker een lach hadquote:
Laat het vallen alsof het heet is, alsof het heet is, alsof het heet is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef Garisson72 het volgende:
De teksten zijn een beetje lame, de foto's lekker pijnlijk Hollands.
Nee, lamequote:
Jahoor 2Nutz en als kanker een hoofd had...Naja laat maar.quote:
Kanker op mangquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jahoor 2Nutz en als kanker een hoofd had...Naja laat maar.
Ik heb met dementen gewerkt en die kijken allemaal zo doods uit de ogen.quote:
Ben je verpleger?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb met dementen gewerkt en die kijken allemaal zo doods uit de ogen.
Gaan al die vrouwen weer soppen om je verzorgende aard hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werk ook met dementen, alleen weten ze het zelf niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je verpleger?
Wat voor werk doe je eigenlijk![]()
Gay? De schouder zijn waar de patienten op leunen, en toch volledig hetero zijn. Dat is niet gay.quote:
Wat is er Cher?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Cher- het volgende:
Jullie zijn er allemaal. Wat leuk. Vrolijk mij eens op na een depressieve bui.
Check die plaatjes hierboven schatjequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Cher- het volgende:
Je bent zoooo sexy, grr, niet normaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Cher- het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Hahahaha dat zijn echt precies de plaatjes waar ik keihard om moest lachen en op fok postte. 9nag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie wel meer dingen niet, wat dat betreft.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is het nou met Cher- dat ze een aandachtshoer word genoemd, ik zie het nml niet zo?
Het zijn gewoon de mannen. Niet te vertrouwen mannen.quote:
Nee nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent zoooo sexy, grr, niet normaal.![]()
Zo?
Ghehe. Maar wat is er mis dan Chertje? Je kut ex?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hahahaha dat zijn echt precies de plaatjes waar ik keihard om moest lachen en op fok postte. 9nag.
Alweer? dacht dat je mannen voorlopig uit je leven geband had?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de mannen. Niet te vertrouwen mannen.
[..]
Nee nee.
Maar jezus
[ afbeelding ]
Mannen zijn de oorzaak van al het kwaad in de wereld, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Alweer? dacht dat je mannen voorlopig uit je leven geband had?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Alweer? dacht dat je mannen voorlopig uit je leven geband had?
Haha mijn ex. Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon sterft ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ghehe. Maar wat is er mis dan Chertje? Je kut ex?
Laat het gewoon gaan, je aandacht niet waard dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Haha mijn ex. Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon sterft ofzo.
alleen jammer dat jij zo'n schattig hoofd hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen zijn de oorzaak van al het kwaad in de wereld, dat weet iedereen.
Ik ben ook niet de enige, ik zag net je pic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
alleen jammer dat jij zo'n schattig hoofd hebt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Dqod het volgende:
Zit je eindelijk chill na een lange dag, mag je ook nog eens meehelpen met een boom omtrekken
Kreeg heel toevallig uurtje geleden een sms van mijn ex na...ongeveer een jaar geen contact. Mongool is het ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Haha mijn ex. Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon sterft ofzo.
Goeie hosselaar jijquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de enige, ik zag net je pic.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Chai het volgende:
Maar goed. Iedereen post hier toch voor 'aandacht' ? Anders hoefde niemand te reageren, maar maakten we allemaal aantekeningen in een wordbestandje.
Spieren ftwquote:
Dat is niet altijd zo gemakkelijk weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat het gewoon gaan, je aandacht niet waard dus.
Ik ken het gevoel ook, en de nutteloosheid die ermee gepaard gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo gemakkelijk weet ik uit ervaring.
Cher, ik ken het gevoel. Gewoon zn remmen doorknippen, ben je er vanaf.
Zonde van de autoquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arme boom.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Dqod het volgende:
Zit je eindelijk chill na een lange dag, mag je ook nog eens meehelpen met een boom omtrekken
Castreren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |