iCk kon dagboec T0piek nie vinde grgrquote:

cis-1-methyl-1-trichloormethaanquote:

Tuurlijk wel. Is zo klaar als een klontje dat ze mij niet moet. Dat mag ze alleen wel zeggen.quote:

Heb je ook gelijk in hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Is zo klaar als een klontje dat ze mij niet moet. Dat mag ze alleen wel zeggen.

ze is gewoon verlegen en wilt je niet kwetsenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Is zo klaar als een klontje dat ze mij niet moet. Dat mag ze alleen wel zeggen.

Ja, maar dan vind je haar misschien niet meer aardig. Dan kwets je haar gevoelens. En wat moeten de buren dan wel niet denken?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]

Sla het uit haarquote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]

Lijkt mij dat ze inmiddels al duidelijk genoeg is geweest. Ze wilde je niet kwetsen en jij begreep de 100 hints niet, dat is toch niet haar fout?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]

En mij wel in mijn gezicht uitlachen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze is gewoon verlegen en wilt je niet kwetsen

Ze wil zichzelf niet kwetsen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze is gewoon verlegen en wilt je niet kwetsen

alcohol, subtiliteiten ineens weg. Waarschijnlijk vond ze je altijd wel een kneus, maar wilde ze vooral 'aardig' zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
En mij wel in mijn gezicht uitlachen.

Het is niet haar fout als ik haar expliciet vroeg of ze wel daadwerkelijk met mij af wilde spreken en ze dan glashard durft te beweren dat ze dat wel wil? Ik heb zelfs nog kenbaar gemaakt dat ze mij er niet mee kwetste als ze niet met mij af wilde spreken. Kan ik wel hebben namelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze inmiddels al duidelijk genoeg is geweest. Ze wilde je niet kwetsen en jij begreep de 100 hints niet, dat is toch niet haar fout?

quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Het is niet haar fout als ik haar expliciet vroeg of ze wel daadwerkelijk met mij af wilde spreken en ze dan glashard durft te beweren dat ze dat wel wil? Ik heb zelfs nog kenbaar gemaakt dat ze mij er niet mee kwetste als ze niet met mij af wilde spreken. Kan ik wel hebben namelijk.
 !
! 

Precies. Het is niet alsof ik nog zin had in het koffie drinken nadat ze steeds maar smoesjes bedenkt. Ik wil gewoon daadwerkelijk horen dat ze niet met mij af wil spreken, in plaats van overduidelijk niet willen afspreken maar blijven doen alsof ze het wel wil.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:39 schreef rozecroc het volgende:
Goed dat TS net doet alsof hij de hints niet snapt en doorgaat met zijn acties. Mensen die op zo'n huichelachtige manier "om maar niet te hoeven kwetsen boehoe (letterlijke vertaling: bang dat iemand boos op mij wordt uit teleurstelling)"van iemand af willen komen verdienen het gewoon om net zolang gespamd te worden met smsjes met uitnodigingen tot het hoge woord eruit is.

Dus je blijft nu nog doorgaan? Ze heeft het immers nog niet gezegd.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof ik nog zin had in het koffie drinken nadat ze steeds maar smoesjes bedenkt. Ik wil gewoon daadwerkelijk horen dat ze niet met mij af wil spreken, in plaats van overduidelijk niet willen afspreken maar blijven doen alsof ze het wel wil.

Hahaha waarom?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof ik nog zin had in het koffie drinken nadat ze steeds maar smoesjes bedenkt. Ik wil gewoon daadwerkelijk horen dat ze niet met mij af wil spreken, in plaats van overduidelijk niet willen afspreken maar blijven doen alsof ze het wel wil.

Jij bent een gemeen meisje, meisje.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
TS is zo'n gast waar je nooit op zit te wachten en die de hint maar niet wil begrijpen
Wel mooi dat ze je gewoon in je gezicht uitlachte

Gewoon je verlies accepteren en geen contact meer met haar opnemenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]

Ook zolang doorgaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
TS is zo'n gast waar je nooit op zit te wachten en die de hint maar niet wil begrijpen
 Heb een beetje zelfrespect, ts.
 Heb een beetje zelfrespect, ts.

Dit. Geen tijd meer aan verspillen verder.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:57 schreef Splutje het volgende:
Niks vaags aan deze chick. Ze moet je gewoon niet

Inderdaad mooi om te lezen. Mannen zonder zelfrespectquote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef rozecroc het volgende:
Ondanks dat ik zelf niet door zou drammen zoals TS en mijn energie liever weer steek in een volgende, vind ik het toch mooi om te lezen dat hij gewoon doorgaat. Waarom zou laf gedrag beloond moeten worden?

Laf gedrag.... Deze gast heeft gewoon (en met hem nog vele andere) een bord voor ze kop gehad. En nu gaat hij zijn lijdensweg nog verlengen door op een of andere debiele manier zijn gelijk proberen te halen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef rozecroc het volgende:
Ondanks dat ik zelf niet door zou drammen zoals TS en mijn energie liever weer steek in een volgende, vind ik het toch mooi om te lezen dat hij gewoon doorgaat. Waarom zou laf gedrag beloond moeten worden?

Laat hem. Hoe meer hij in z'n gezicht uitgelachen gaat worden hoe beter toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Laf gedrag.... Deze gast heeft gewoon (en met hem nog vele andere) een bord voor ze kop gehad. En nu gaat hij zijn lijdensweg nog verlengen door op een of andere debiele manier zijn gelijk proberen te halen.
Zo van AHA zie je wel je wou me niet he!!! Ik wist het!!!

Het is ook zonde om nog verdere energie in iemand te steken zodra je merkt dat het niks wordt, maar waarom moet dat vaak gepaard gaan met gedraai en gekronkel en niet gewoon via de directe weg? Ondanks dat ik een subtiele hint wel snel oppak (denk ik) en diegene vervolgens met rust laat, steekt het mij toch wel eens dat het niet gewoon wat eerlijker kan.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Laf gedrag.... Deze gast heeft gewoon (en met hem nog vele andere) een bord voor ze kop gehad. En nu gaat hij zijn lijdensweg nog verlengen door op een of andere debiele manier zijn gelijk proberen te halen.

Eelco, wat een naam.quote:
 Nee, ik heet niet Eelco.
 Nee, ik heet niet Eelco.En ik heb geen bord voor mijn kop gehad: ik had wel door dat ze niet met mij af wilde spreken, daarom vroeg ik haar ook of ze dat nog wel wilde. Maar als je dan smoesjes blijft verzinnen is het al snel duidelijk. En voor mij is dit geen lijdensweg hoor. Zij doet alsof ik dom ben en het niet doorheb, ach. Ik ben ook totaal niet meer uit op een date.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]

Ze is totaal niet vaag in haar signalen, ze is voor de rest gewoon supervaag. Vond ik wel een topiek waard.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
TS is stekeblind. Hoe is deze dame "vaag" in haar signalen.

Er is nog steeds een vrouwenoverschot dus waarom zou je?
 Er is nog steeds een vrouwenoverschot dus waarom zou je?

Dus al die wanhopige pogingen waren eigenlijk bedoelt om je gelijk te krijgen?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:23 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Eelco, wat een naam.Nee, ik heet niet Eelco.
[..]
En ik heb geen bord voor mijn kop gehad: ik had wel door dat ze niet met mij af wilde spreken, daarom vroeg ik haar ook of ze dat nog wel wilde. Maar als je dan smoesjes blijft verzinnen is het al snel duidelijk. En voor mij is dit geen lijdensweg hoor. Zij doet alsof ik dom ben en het niet doorheb, ach. Ik ben ook totaal niet meer uit op een date.
 ___! Vast.
___! Vast.

Ik neem dus aan dat je snapt dat die dame geen interesse in je heeft maar niet de smaballen heeft om dit op te biechten?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ze is totaal niet vaag in haar signalen, ze is voor de rest gewoon supervaag. Vond ik wel een topiek waard.

Ben ik aan de ene kant van plan, aan de andere kant vind ik het sneu. Niet dat mijn situatie nu minder sneu kan worden ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef Chai het volgende:
Ga dan gewoon door met haar stalken, puur om haar te trollen.

Wanhopige pogingen? Je bedoelt vragen wanneer ze tijd heeft? Dat zie ik niet als een wanhopige poging hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus al die wanhopige pogingen waren eigenlijk bedoelt om je gelijk te krijgen?___! Vast.

Jep. Dat heb ik al een hele tijd door.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat je snapt dat die dame geen interesse in je heeft maar niet de smaballen heeft om dit op te biechten?

Een vrouwenoverschot? Merk ik anders niets van.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef RichardHammond het volgende:
Mannen die zich aan het lijntje laten houden.Er is nog steeds een vrouwenoverschot dus waarom zou je?

Leermomentje, het komt wel wanhopig over!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ben ik aan de ene kant van plan, aan de andere kant vind ik het sneu. Niet dat mijn situatie nu minder sneu kan worden ofzo.
[..]
Wanhopige pogingen? Je bedoelt vragen wanneer ze tijd heeft? Dat zie ik niet als een wanhopige poging hoor.

Ik merk er wel wat van.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vrouwenoverschot? Merk ik anders niets van.

Plas in haar kont als wraak.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Jep. Dat heb ik al een hele tijd door.

Hoe dan ook kktriest, dat zie je zelf toch ook wel inquote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Wanhopige pogingen? Je bedoelt vragen wanneer ze tijd heeft? Dat zie ik niet als een wanhopige poging hoor.

Hier in de noordelijken provinciäen niet hoor. En als er al een hoop schiere damen zijn, staan er genoeg gespierde bois omheen. Jammor.quote:

quote:Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Zulke bitches verdienen jou aandacht niet eens

Schrijf eens normaal man.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Hier in de noordelijken provinciäen niet hoor. En als er al een hoop schiere damen zijn, staan er genoeg gespierde bois omheen. Jammor.

Wat nou? Als zij niet eens het lef heeft om hem dat via messenger te zeggen...hoe fucking sneu ben je danquote:

Uhu. Klopt. Ik blijf er alleen bij dat een beetje eerlijkheid wel geboden is. Mijn manier van werken (quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe dan ook kktriest, dat zie je zelf toch ook wel in
Meerdere malen blijven proberen terwijl het overduidelijk is dat ze je niet hoeft om haar zogenaamd dwars te zitten?
Het boeit haar echt geen ene reet, jij bent aandacht voor haar.
 ) is niet echt netjes, maar je moet toegeven dat ze best wel wat metaforische ballen had mogen tonen.
 ) is niet echt netjes, maar je moet toegeven dat ze best wel wat metaforische ballen had mogen tonen.

Jonge, woorden als provincaë bestaan niet eens. Ik dol een beetje. hihahoquote:

En jij bent degene die uiteindelijk voor paal stond.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Uhu. Klopt. Ik blijf er alleen bij dat een beetje eerlijkheid wel geboden is. Mijn manier van werken () is niet echt netjes, maar je moet toegeven dat ze best wel wat metaforische ballen had mogen tonen.
 Ik zou ermee doorgaan, deze tactiek.
 Ik zou ermee doorgaan, deze tactiek.

Jep. Klopt. Heb ik allemaal al gezegd. Het is ook totaal geen tactiek of.. ja. Er is eigenlijk totaal geen uitkomst, behalve dat ik dan bekender ben als sneu persoon.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
En jij bent degene die uiteindelijk voor paal stond.Ik zou ermee doorgaan, deze tactiek.

Jij bent dik dus zou je maar inhouden.quote:

Hoezo? Zij krijgt nu toch precies wat ze wil. Wat een bazin eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Uhu. Klopt. Ik blijf er alleen bij dat een beetje eerlijkheid wel geboden is. Mijn manier van werken () is niet echt netjes, maar je moet toegeven dat ze best wel wat metaforische ballen had mogen tonen.

Ja man, ze is epic. Echt. Fuck eerlijkheid enzo. Ja man.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Zij krijgt nu toch precies wat ze wil. Wat een bazin eigenlijk

Van posten word je niet dik.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent dik dus zou je maar inhouden.

Je blijft maar janken over eerlijkheid maar de fout ligt toch echt bij jou, zij is duidelijk genoeg geweest. Er zijn zo veel situaties te bedenken waarin niet letterlijk gezegd hoeft te worden wat er bedoelt wordt om iets duidelijk te maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ja man, ze is epic. Echt. Fuck eerlijkheid enzo. Ja man.

Klopt, maar als ik nog expliciet vraag of ze af wil spreken en ze dan komt met 'ja, tuurlijk wel', dan kom je in het straatje van. Ja. Wat eigenlijk? Het niet willen kwetsen ofzo? Ach. Laat ook maar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je blijft maar janken over eerlijkheid maar de fout ligt toch echt bij jou, zij is duidelijk genoeg geweest. Er zijn zo veel situaties te bedenken waarin niet letterlijk gezegd hoeft te worden wat er bedoelt wordt om iets duidelijk te maken.

Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:45 schreef rosepetals het volgende:
Nah vind het wel zielig voor de TS hoor

Maar waarom heb je dan niet nu al lang een andere.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.

O.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oh, zo leuk was ze niet hoor. Het is meer de situatie eromheen die mij prikkelt. Het meisje zelf is makkelijk inwisselbaar.

Je weet het zelf ook allemaal niet meer zo hequote:Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik nog expliciet vraag of ze af wil spreken en ze dan komt met 'ja, tuurlijk wel', dan kom je in het straatje van. Ja. Wat eigenlijk? Het niet willen kwetsen ofzo? Ach. Laat ook maar.

Goede vraag. Ik bedoel meer dat er genoeg andere meiden zijn die veel leuker zijn. Het is niet dat ik nog steeds probeer in al mijn macht deze te.. eh.. versieren ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan niet nu al lang een andere.

Nee, klopt. Jullie verwarren mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook allemaal niet meer zo he

quote:Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef Sinosappel het volgende:

Pleasantly plump.quote:

Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.quote:

Vandaar dat er een topic over deze chick wordt gemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]

Ik begin er toch niet zelf over.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.

Je gaat er wel over door. Ohhhh ik ben zo chubby en groot en lang oooh ja zo mannelijkquote:
 like we care
 like we care   

Dit is nou al de 5e keer dat ik jou zie zeuren over users en hun zogenaamde 'aandacht vragen'. Jij gaat er nu toch weer op in? Doe het dan via de DM ipv het topic te vervuilen met je gezeur.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is nou al de 3e keer dat ik iets lees over jouw figuur. Kap eens met aandacht vragen op die manier. Post foto's van jezelf in bikini of houd erover op.

Over de situa... Pfff.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Vandaar dat er een topic over deze chick wordt gemaakt.

ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit is nou al de 5e keer dat ik jou zie zeuren over users en hun zogenaamde 'aandacht vragen'. Jij gaat er nu toch weer op in? Doe het dan via de DM ipv het topic te vervuilen met je gezeur.

Jij wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je gaat er wel over door. Ohhhh ik ben zo chubby en groot en lang oooh ja zo mannelijklike we care

Als zij zo vervangbaar was was je haar allang vergeten. Heb ik ook altijd met potentiële daters.quote:

Nee, je had de boodschap nog niet begrepen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.

Ja, hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef Cher- het volgende:
[..]

ja ik heb je gezien en je bent gewoon een standaard Nederlandse meid met een lang lichaam en een Nederlands hoofdquote:
Onderneem nou maar eens wat i.p.v. te slijmen bij de chicka's hier of enjoy de sportschool. Doet je vast goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, je had de boodschap nog niet begrepen.

Optiefen!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
ONZ. Heb alleen maar tegen jou gezegd dat je aandacht zoekt wat ook zo is en nu deze chick met haar chubby lichaam.

Wat is deze?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
Onderneem nou maar eens wat i.p.v. te slijmen bij de chicka's hier of enjoy de sportschool. Doet je vast goed.

Zeker. Wanneer ik fotos post van mezelf en me voor ga doen als een geil sletje die wil daten met fokkers DAN PAS mag je zeggen dat ik aandacht zoek hierquote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Knaller het volgende:
[..]
Optiefen!
Als er iemand is die aandacht zoekt ben jij het wel.

Jij geeft dus juist iedereen aandacht door over aandacht te zeurenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
ja ik heb je gezien en je bent gewoon een standaard Nederlandse meid met een lang lichaam en een Nederlands hoofd
[..]

Waarom reageer je sowieso hier? Wil je niet liever dat iedereen je negeert en geen aandacht geeft? Dan kun je beter helemaal niet reageren.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zeker. Wanneer ik fotos post van mezelf en me voor ga doen als een geil sletje die wil daten met fokkers DAN PAS mag je zeggen dat ik aandacht zoek hier

quote:Op zondag 18 maart 2012 17:57 schreef Splutje het volgende:
Niks vaags aan deze chick. Ze moet je gewoon niet

Ik ken ook niet zoveel die dat doen idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zeker. Wanneer ik fotos post van mezelf en me voor ga doen als een geil sletje die wil daten met fokkers DAN PAS mag je zeggen dat ik aandacht zoek hier

Haha zo bedoelde ik hem niet thoquote:

Je moet eens ophouden over je lichaam met dat gejammer. Volgende keer ga ik het aangeven en negeer ik je.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom reageer je sowieso hier? Wil je niet liever dat iedereen je negeert en geen aandacht geeft? Dan kun je beter helemaal niet reageren.

Ben jij nou een man of een vrouw? Je verandert het elke keer. Aandachtssloerie!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden over je lichaam met dat gejammer. Volgende keer ga ik het aangeven en negeer ik je.

Ben jij niet zo kil en zo gemeen?quote:

quote:

Waarom liegen dan? Heb het 4 keer veranderd en al lang niet meer veranderd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben jij nou een man of een vrouw? Je verandert het elke keer. Aandachtssloerie!

Frank is een baas. Niks tegen Frank.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Chai het volgende:
Wtf ik jammer helemaal niet. Frank doet dat.

Nee hoor, ben juist irritant lief en ook een enorme aandachtshoer hierzoquote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ben jij niet zo kil en zo gemeen?
 Vraag maar aan Cher-, ze houd het allemaal heel goed in de gaten.
 Vraag maar aan Cher-, ze houd het allemaal heel goed in de gaten.

Ga lekker Frank pijpen dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom liegen dan? Heb het 4 keer veranderd en al lang niet meer veranderd.
[..]
Frank is een baas. Niks tegen Frank.

Ja wat is het nou dan? Waarom al die aandacht doordat ik moet doorvragen? En nee ik ken geen Erwin.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Heet jij Erwin? Je lijkt op Erwin, die heb ik jaren lang gepest. Vind hem ook wel wat voor fok

Omdat ik best benieuwd ben of je een bekende van me bent of niet, zo aan de foto te zien lijk je Erwin. Heb hem een jaar gepest op de havo. Uiteindelijk is hij de klas uitgegaan en gezien zijn levensloop vind ik hem wel fok waardig.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja wat is het nou dan? Waarom al die aandacht omdat ik moet doorvragen? En nee ik ken geen Erwin.

quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Heet jij Erwin? Je lijkt op Erwin, die heb ik jaren lang gepest. Vind hem ook wel wat voor fok
[..]
Frank is een baas. Niks tegen Frank.
 . Leuk type ben jij.
. Leuk type ben jij.

quote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat ik best benieuwd ben of je een bekende van me bent of niet, zo aan de foto te zien lijk je Erwin. Heb hem een jaar gepest op de havo. Uiteindelijk is hij de klas uitgegaan en gezien zijn levensloop vind ik hem wel fok waardig.
 Pesters hebben zelf vaak de grootste issues. Wil je erover praten?
 Pesters hebben zelf vaak de grootste issues. Wil je erover praten?

Jij bent echt een goed persoon denk ikquote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omdat ik best benieuwd ben of je een bekende van me bent of niet, zo aan de foto te zien lijk je Erwin. Heb hem een jaar gepest op de havo. Uiteindelijk is hij de klas uitgegaan en gezien zijn levensloop vind ik hem wel fok waardig.

Nu weet ik het nog steeds niet en moet ik het weer vragen. Pfff, aandachtshoer. Ben je nou een man of een vrouw?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:11 schreef Cher- het volgende:
[..]

Wat had Erwin jou gedaan dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet zo aardig nee. Gelukkig deed ik het nooit tegen onschuldige mensen.

Wat deed Erwin dan dat het pesten rechtvaardigde?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik was vroeger niet zo aardig nee. Gelukkig deed ik het nooit tegen onschuldige mensen.

Euh nou ja ben sinds kort van mijn studie afgetrapt verder gaat alles wel prima.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]Pesters hebben zelf vaak de grootste issues. Wil je erover praten?

Hij was autistisch ofzo. Gedroeg zich een beetje vreemd over het algemeen en hij irriteerde mij met zijn schorre stem.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat deed Erwin dan dat het pesten rechtvaardigde?

Aha. Waarom ben je zo raar dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Euh nou ja ben sinds kort van mijn studie afgetrapt verder gaat alles wel prima.

Aii, te weinig studiepunten gehaald?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Euh nou ja ben sinds kort van mijn studie afgetrapt verder gaat alles wel prima.

Cher- gedraagt zich weer als een aandachtshoer..quote:

Je mag mensen met een handicap niet slaan.quote:

Cher kaapt dit topic wel een beetje met al die aandacht op haar ja. En dan anderen aandachtshoer noemen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Cher- gedraagt zich weer als een aandachtshoer..

Ik denk dat hij lijkt op Piovanquote:Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef Chai het volgende:
Cher- wil wel een foto van jou zien. Zal er verder geen reactie op geven zodat je niet belast wordt met extra aandacht, maar ben gewoon benieuwd.

Ook. En ik ging nooit heen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aii, te weinig studiepunten gehaald?

quote:
 !
!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you

quote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
Cher Gewoon 4 keer je geslacht veranderen en anderen aandachtshoer noemen. Wat is hij/zij toch een slimme meid/jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Gewoon 4 keer je geslacht veranderen en anderen aandachtshoer noemen. Wat is hij/zij toch een slimme meid/jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel

Doe hem/haar/het de groeten.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stom ja! Ik vond het ook een kut opleiding. Maar ik ben weg, mijn partner is er zo.

Je weet dat "partner" synoniem is voor "geliefde van hetzelfde geslacht", he?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stom ja! Ik vond het ook een kut opleiding. Maar ik ben weg, mijn partner is er zo.
 Maar oké, neuk ze.
 Maar oké, neuk ze.

Ojee nu zit Fas weer met een kloppende clit hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat "partner" synoniem is voor "geliefde van hetzelfde geslacht", he?Maar oké, neuk ze.

quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ojee nu zit Fas weer met een kloppende clit hoor

Dat kunnen jullie prima zelf.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alleen zijn als mannen zo stom zijn om dat te voedden.

Vrouwen die mij leuk vonden waren altijd erg direct anders. Weet je zeker dat het niet daaraan ligt?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Wel! Ze uit het alleen verkeerd, ze is gewoon vaag.

Wil het nog wel proberen met een vrouw ooit. Tot nu toe alleen maar gezoend met een damequote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat "partner" synoniem is voor "geliefde van hetzelfde geslacht", he?Maar oké, neuk ze.

Maar ze kan nog veranderen! Er zijn zoveel gevallen bekend van vrouwen die mannen op den duur leuk gaan vindenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Grow a pair.Je gaat toch niet als een fucking hondje zo achter haar aanlopen?

Nee hoor, hoe vaker ze nee zeggen en je afwijzen hoe liever ze je willen hebben. Hoe vager hoe beter zeg ik altijd maar. Vrouwen die tegen mij zeggen: "RichardHammond zullen we een keer wat afspreken" wijs ik direct af. Die willen het niet graag.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die mij leuk vonden waren altijd erg direct anders. Weet je zeker dat het niet daaraan ligt?

Ok man. Zolang het voor jou werkt moet je dat gewoon doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe vaker ze nee zeggen en je afwijzen hoe liever ze je willen hebben. Hoe vager hoe beter zeg ik altijd maar. Vrouwen die tegen mij zeggen: "RichardHammond zullen we een keer wat afspreken" wijs ik direct af. Die willen het niet graag.

Werkt perfect, ik hoop dat TS wat aan mijn tips heeft. De aanhouder wint TS!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok man. Zolang het voor jou werkt moet je dat gewoon doen.
Inderdaad een perfect match.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:19 schreef Meloewa het volgende:
Daarbij lacht ze je gewoon uit in je gezicht en jij noemt haar vaag.. Het lijkt me duidelijk

Allemachtig kerel, wat een tarrelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook een vage chick:
[ afbeelding ]

Wat volharding is inderdaad wel nodig ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:21 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Werkt perfect, ik hoop dat TS wat aan mijn tips heeft. De aanhouder wint TS!
Vind je dat al vaag?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

Dat worden weer nachtmerries vannacht.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

WIe kleedt zich nou zo, dan heb je er toch wel een paar gemist.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat worden weer nachtmerries vannacht.

Ach doekje overheen dan is ze wel te doenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

Zij is de pendel voor dat ouija-bord op de achtergrond.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

Sowieso zijn dat soort mensen geestelijk instabiel. Ik vraag me af welk pretpakket aan psychische problemen zij heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:26 schreef Piethur het volgende:
[..]
WIe kleedt zich nou zo, dan heb je er toch wel een paar gemist.

Borderline met extreem laag zelfbeeld om te beginnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat soort mensen geestelijk instabiel. Ik vraag me af welk pretpakket aan psychische problemen zij heeft.

__ "
__ "

Ik denk ook inderdaad dat het een soort van uitweg isquote:Op maandag 19 maart 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat soort mensen geestelijk instabiel. Ik vraag me af welk pretpakket aan psychische problemen zij heeft.

Van wat?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk ook inderdaad dat het een soort van uitweg is

quote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Waaghals het volgende:
Neuk haar beste vriendin, dat lucht altijd op

Hm ok. Nou, als ze innerlijke rust vinden als ze rondlopen als een stripfiguur moeten ze het vooral doen.quote:

tja zo onstaan zulke mensen gothics, dit meisje ergens vind ik best zielig voor ze maar ook alweer knapquote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm ok. Nou, als ze innerlijke rust vinden als ze rondlopen als een stripfiguur moeten ze het vooral doen.

Dat je zoiets interessant vindt ok, maar waarom de hele dag in kostuum lopen is eigenlijk wat ik me dan afvraag bij deze mensen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
tja zo onstaan zulke mensen gothics, dit meisje ergens vind ik best zielig voor ze maar ook alweer knap

Bandshirtsquote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je zoiets interessant vindt ok, maar waarom de hele dag in kostuum lopen is eigenlijk wat ik me dan afvraag bij deze mensen.

het geen waarin ze zichzelf voelen / kunnen zijn denk ikquote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je zoiets interessant vindt ok, maar waarom de hele dag in kostuum lopen is eigenlijk wat ik me dan afvraag bij deze mensen.

Ik zeg ook niet dat het verkeerde mensen zijn. Erg amicaal zijn ze vaak ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
Ik vibd gothic/emo meisjes meestal wel super aardig en lief ook
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
het geen waarin ze zichzelf voelen / kunnen zijn denk ik

Dat iddquote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Haha die sma zei tegen haar vriendinnen "Kijk Lisa, dat is die nerd die me al te hele tijd mee uit vraagt maar waar ik niet vanaf kom__ "

En meestal als die chicks uit die fase komen (emo-meiden dan, niet gothic's: die zijn al zwaar fucked up), zijn het nog supertoffe meiden ook. En sommige gaan echt zo'n metamorphose door dat ze ineens nog knap zijn ook. Win-win.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
Ik vibd gothic/emo meisjes meestal wel super aardig en lief ook

Dat leek mij ook. Ze moet TS niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoezo is die chick vaag? Ze wil gewoon geen contact met je maar durft dat niet recht in je gezicht te zeggen. Anders had ze echt wel tijd voor je gemaakt.
Niks vaags aan, lijkt me.

Maar TS wil graag horen dat ze wel contact wil, dus dat probeert hij tussen de regels in te lezen, maar hij ziet het niet echt duidelijk staan en dat is dus vaag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoezo is die chick vaag? Ze wil gewoon geen contact met je maar durft dat niet recht in je gezicht te zeggen. Anders had ze echt wel tijd voor je gemaakt.
Niks vaags aan, lijkt me.

GHB geeft minder rommel.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |