WIe kleedt zich nou zo, dan heb je er toch wel een paar gemist.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat worden weer nachtmerries vannacht.
Ach doekje overheen dan is ze wel te doenquote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook een vage chick:
[ afbeelding ]
Zij is de pendel voor dat ouija-bord op de achtergrond.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook een vage chick:
[ afbeelding ]
Sowieso zijn dat soort mensen geestelijk instabiel. Ik vraag me af welk pretpakket aan psychische problemen zij heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:26 schreef Piethur het volgende:
[..]
WIe kleedt zich nou zo, dan heb je er toch wel een paar gemist.
Borderline met extreem laag zelfbeeld om te beginnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat soort mensen geestelijk instabiel. Ik vraag me af welk pretpakket aan psychische problemen zij heeft.
Ik denk ook inderdaad dat het een soort van uitweg isquote:Op maandag 19 maart 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat soort mensen geestelijk instabiel. Ik vraag me af welk pretpakket aan psychische problemen zij heeft.
Van wat?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk ook inderdaad dat het een soort van uitweg is
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Waaghals het volgende:
Neuk haar beste vriendin, dat lucht altijd op
Hm ok. Nou, als ze innerlijke rust vinden als ze rondlopen als een stripfiguur moeten ze het vooral doen.quote:
tja zo onstaan zulke mensen gothics, dit meisje ergens vind ik best zielig voor ze maar ook alweer knapquote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm ok. Nou, als ze innerlijke rust vinden als ze rondlopen als een stripfiguur moeten ze het vooral doen.
Dat je zoiets interessant vindt ok, maar waarom de hele dag in kostuum lopen is eigenlijk wat ik me dan afvraag bij deze mensen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
tja zo onstaan zulke mensen gothics, dit meisje ergens vind ik best zielig voor ze maar ook alweer knap
Bandshirtsquote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je zoiets interessant vindt ok, maar waarom de hele dag in kostuum lopen is eigenlijk wat ik me dan afvraag bij deze mensen.
het geen waarin ze zichzelf voelen / kunnen zijn denk ikquote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je zoiets interessant vindt ok, maar waarom de hele dag in kostuum lopen is eigenlijk wat ik me dan afvraag bij deze mensen.
Ik zeg ook niet dat het verkeerde mensen zijn. Erg amicaal zijn ze vaak ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
Ik vibd gothic/emo meisjes meestal wel super aardig en lief ook
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
het geen waarin ze zichzelf voelen / kunnen zijn denk ik
Dat iddquote:Op maandag 19 maart 2012 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Haha die sma zei tegen haar vriendinnen "Kijk Lisa, dat is die nerd die me al te hele tijd mee uit vraagt maar waar ik niet vanaf kom__ "
En meestal als die chicks uit die fase komen (emo-meiden dan, niet gothic's: die zijn al zwaar fucked up), zijn het nog supertoffe meiden ook. En sommige gaan echt zo'n metamorphose door dat ze ineens nog knap zijn ook. Win-win.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef Meloewa het volgende:
Ik vibd gothic/emo meisjes meestal wel super aardig en lief ook
Dat leek mij ook. Ze moet TS niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoezo is die chick vaag? Ze wil gewoon geen contact met je maar durft dat niet recht in je gezicht te zeggen. Anders had ze echt wel tijd voor je gemaakt.
Niks vaags aan, lijkt me.
Maar TS wil graag horen dat ze wel contact wil, dus dat probeert hij tussen de regels in te lezen, maar hij ziet het niet echt duidelijk staan en dat is dus vaag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoezo is die chick vaag? Ze wil gewoon geen contact met je maar durft dat niet recht in je gezicht te zeggen. Anders had ze echt wel tijd voor je gemaakt.
Niks vaags aan, lijkt me.
GHB geeft minder rommel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |