Je weet dat "partner" synoniem is voor "geliefde van hetzelfde geslacht", he?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Stom ja! Ik vond het ook een kut opleiding. Maar ik ben weg, mijn partner is er zo.
Ojee nu zit Fas weer met een kloppende clit hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat "partner" synoniem is voor "geliefde van hetzelfde geslacht", he?Maar oké, neuk ze.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ojee nu zit Fas weer met een kloppende clit hoor
Dat kunnen jullie prima zelf.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kunnen ze alleen zijn als mannen zo stom zijn om dat te voedden.
Vrouwen die mij leuk vonden waren altijd erg direct anders. Weet je zeker dat het niet daaraan ligt?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:04 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Wel! Ze uit het alleen verkeerd, ze is gewoon vaag.
Wil het nog wel proberen met een vrouw ooit. Tot nu toe alleen maar gezoend met een damequote:Op zondag 18 maart 2012 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat "partner" synoniem is voor "geliefde van hetzelfde geslacht", he?Maar oké, neuk ze.
Maar ze kan nog veranderen! Er zijn zoveel gevallen bekend van vrouwen die mannen op den duur leuk gaan vindenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Grow a pair.Je gaat toch niet als een fucking hondje zo achter haar aanlopen?
Nee hoor, hoe vaker ze nee zeggen en je afwijzen hoe liever ze je willen hebben. Hoe vager hoe beter zeg ik altijd maar. Vrouwen die tegen mij zeggen: "RichardHammond zullen we een keer wat afspreken" wijs ik direct af. Die willen het niet graag.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die mij leuk vonden waren altijd erg direct anders. Weet je zeker dat het niet daaraan ligt?
Ok man. Zolang het voor jou werkt moet je dat gewoon doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe vaker ze nee zeggen en je afwijzen hoe liever ze je willen hebben. Hoe vager hoe beter zeg ik altijd maar. Vrouwen die tegen mij zeggen: "RichardHammond zullen we een keer wat afspreken" wijs ik direct af. Die willen het niet graag.
Werkt perfect, ik hoop dat TS wat aan mijn tips heeft. De aanhouder wint TS!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok man. Zolang het voor jou werkt moet je dat gewoon doen.
Inderdaad een perfect match.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:19 schreef Meloewa het volgende:
Daarbij lacht ze je gewoon uit in je gezicht en jij noemt haar vaag.. Het lijkt me duidelijk
Allemachtig kerel, wat een tarrelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook een vage chick:
[ afbeelding ]
Wat volharding is inderdaad wel nodig ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:21 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Werkt perfect, ik hoop dat TS wat aan mijn tips heeft. De aanhouder wint TS!
Vind je dat al vaag?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat worden weer nachtmerries vannacht.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |